Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 29-11-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Saya tidak sanggup menghapuskan kegelapan tetapi saya sanggup meneranginya.
-- John Newton

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 56
Ahli: 0
Jumlah: 56




  Yang Masuk Ke Sini
Muslim1987: 2 hari yang lalu


Kelakar
Topik: Tukang beca tak sedar diri


Carian Forum

Moderator: Administrator, halesolurun_84
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Kelakar
    »» Tukang beca tak sedar diri

Please Mendaftar To Post


Oleh Tukang beca tak sedar diri

wafa_503
Warga 1 Bintang
Menyertai: 31.12.2009
Ahli No: 38899
Posting: 32
Dari: Bumi Allah

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 18-03-10 13:41


Tersebutlah satu cerita tentang seorang tukang beca yang dalam perjalanan balik ke rumah, tiba-tiba, muncul sebuah m0tor yang berlalu dengan penuh gaya. Tukang beca ni pulak tak pasal2 rasa tercabar. Dia pun menjerit "Woi! kalau berani, jom lah berlumba!"cabar tukang beca tu dengan marah. Penunggang motor ni pulak tersenyumlah "Memang tak sedar diri lah pakcik ni.."bisiknya dalam hati. Dipendekkan cerita, perlumbaan pun bermula. Pada awalnya, tukang beca tu ketinggalan, tapi dengan sekuat tenaga dia mengayuh sedaya upaya, kayuh punya kayuh, dapatlah jugak dia sebaris dengan motor tu.. Tiba-tiba kedengaran suatu benda meletup, 'POM!!' "Yes! tayar dia meletup." bisik tukang beca tu dalam hati sambil kakinya terus mengayuh dengan laju. "Aik, Kenapa pulak dia makin laju??"tukang beca itu merasa pelik apabila menyedari bahawa dia semakin ketinggalan. Diapun tengokla kebawah, "Ya Allah! betis aku meletup..!!" Tidakkkk!!
:cry:

Bookmark and Share

    


  Member Information For wafa_503Profil   Hantar PM kepada wafa_503   Quote dan BalasQuote

tou_aii
WARGA SETIA
Menyertai: 21.04.2007
Ahli No: 29677
Posting: 550
Dari: harajuku

japan   avatar


posticon Posting pada: 19-03-10 10:27


ahak.... memang tak patut lah orang beca tu... beca ku gagah berani...jeng jeng ayuh laju....


-----------------
http://biarbetulblog.blogspot.com


Bookmark and Share

    


  Member Information For tou_aiiProfil   Hantar PM kepada tou_aii   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 19-03-10 10:40


hehe..
orang merempit, dia pun nak merempit juga.. hmm...



Bookmark and Share

    


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

hajime_kindaichi
WARGA SETIA
Menyertai: 24.12.2003
Ahli No: 5955
Posting: 575
Dari: Bumi Allah

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 19-03-10 15:11


ooo betis boleh meletup ek.. hehehe.. ni mesti minum petrol ron 97 ini..

Bookmark and Share

    


  Member Information For hajime_kindaichiProfil   Hantar PM kepada hajime_kindaichi   Quote dan BalasQuote

tou_aii
WARGA SETIA
Menyertai: 21.04.2007
Ahli No: 29677
Posting: 550
Dari: harajuku

japan   avatar


posticon Posting pada: 19-03-10 15:14


adey.... parah betul lah lawak ni... bikin gigi kering....


-----------------
http://biarbetulblog.blogspot.com


Bookmark and Share

    


  Member Information For tou_aiiProfil   Hantar PM kepada tou_aii   Quote dan BalasQuote

wafa_503
Warga 1 Bintang
Menyertai: 31.12.2009
Ahli No: 38899
Posting: 32
Dari: Bumi Allah

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 19-03-10 22:41


Tulah..diri yang sekadar bawa beca, ada hati pulak nak cabar motor..memang tak sedar diri..hehe

Bookmark and Share

    


  Member Information For wafa_503Profil   Hantar PM kepada wafa_503   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.089868 saat. Lajunya....