Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 01-12-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bangkai akan menarik pemakan bangkai, tong sampah akan menarik sampah. Kebaikan akan menarik kebaikan; keburukan akan menarik keburukan
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 50
Ahli: 0
Jumlah: 50




  Yang Masuk Ke Sini
Muslim1987: 4 hari yang lalu


Jejak Mahasiswa
Topik: upsi dan prk?


Carian Forum

Moderator: Administrator, istisafa
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Jejak Mahasiswa
    »» upsi dan prk?

Please Mendaftar To Post


Oleh upsi dan prk?

nurulsya_87
Warga Rasmi
Menyertai: 27.12.2005
Ahli No: 21461
Posting: 14
Dari: marang

Terengganu  


posticon Posting pada: 30-09-07 07:45


akhrnya tahun ini upsi dah start prk....
harap-harap calon yang memprjungkn islam akan menang..
insyaAllah...
setelah 2 tahun menang tnp bertndg...
harap-harap tahun ni ad prbhan..
mpp yang menang tnp bertndg pun ad bertndg tahun ni..
masa bagi menfesto..janji macam-macam..
sebelum ni (masa tengah jadi mpp) tak buat ap2 pun..
masalah anda banyak ad ..
huhuhu..
macam-macam org kita k pmbgkang...
tapi tahun ni tak pnggl pmbgkang..kedua-duanya pggl pro aspirasi..bezanya pelajar dan univrsti..
sama-samalah kita berdoa semoga tahun ni phak yang bnar akan menang...
Allah mkbulkan doa umtNya d bulan puasa ini..
Amin..
:-)

Bookmark and Share

    


  Member Information For nurulsya_87Profil   Hantar PM kepada nurulsya_87   Quote dan BalasQuote

musafir_lara
Warga 4 Bintang
Menyertai: 26.09.2005
Ahli No: 19324
Posting: 283
Dari: perak + KL + johor

Perak   avatar


posticon Posting pada: 30-09-07 12:45


Salam ukhti..ana pun dari UPSI. Ada tengok calon2 berkempen di foyer KAB? Hangat...itu yang ana dengar. Well...kita adalah pemimpin untuk diri kita. Suka ana petik kata-kata Hassan Hudaibi...Daulatkan Islam dalam diri kamu, kemudian barulah orang di sekelilinga kamu.

Apabila jadi pemimpin, kita terikat engan orang atas yang kita pun tak tau fikrahnya. Jika ada program kebudayaan..MPP akan turut terlibat. Bukankah turut menyumbang kepada dosa?

Jadi lebih baik bekerja untuk jemaah islam untuk berdakwah...ikhlaskan diri.

Wallahualam.

Bookmark and Share

    


  Member Information For musafir_laraProfil   Hantar PM kepada musafir_lara   Quote dan BalasQuote

nurulsya_87
Warga Rasmi
Menyertai: 27.12.2005
Ahli No: 21461
Posting: 14
Dari: marang

Terengganu  


posticon Posting pada: 01-10-07 01:03


ha'a..
ana pun ad tengok juga kat foyer kab..
memang hangt gla..
sampai nak gaduh..mjur tak tak jadi macam 2..
orang-orang mereka memang ramai..termasuk yang smu...
sebenarnya ana pun smu..2 yang budak-budak smu kal ana..
dengar crta phak atas dapat ksan sesiapa yang skong sesiapa sebab kita gna no.matrik..
maknanya undi kita bukan rahsia lah..betul k?..

Bookmark and Share

    


  Member Information For nurulsya_87Profil   Hantar PM kepada nurulsya_87   Quote dan BalasQuote

nurulsya_87
Warga Rasmi
Menyertai: 27.12.2005
Ahli No: 21461
Posting: 14
Dari: marang

Terengganu  


posticon Posting pada: 04-10-07 02:21


akhrnya kptsan kat UPSi dah keluar..
memang cubaan dr ALLAH..
aspirasi menang semua krusi..
mungkin ada hkmah d sbalik semua ini..
dengar cerita ad campur tangan HEP..tapi tak tau ..
ALLAH tapi bersama orang-orang yang benar..
Islam tetapi di hati kami..

Bookmark and Share

    


  Member Information For nurulsya_87Profil   Hantar PM kepada nurulsya_87   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087789 saat. Lajunya....