Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 17-01-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Perkataan yang baik tidak akan muncul dari jiwa yang kotor sebagaimana biji benih takkan tumbuh pada tanah yang gersang
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 44
Ahli: 0
Jumlah: 44




  Yang Masuk Ke Sini
Martyr: 44 hari yang lalu
Muslim1987: 51 hari yang lalu
Threshold
Komen di sini adalah hakmilik yang menghantar. Pihak Pengurusan Portal tidak ada kena mengena.


Re: Air mata cinta
oleh ridwan_daie ([email protected]) pada Jumaat, 02 September 2005 @ 22:54:59
(Info AHLI) http://ridwansaputra.blogspot.com


Mak aiiih....panjangnya storie
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]











Re: Air mata cinta
oleh ridwan_daie ([email protected]) pada Sabtu, 03 September 2005 @ 8:57:01
(Info AHLI) http://ridwansaputra.blogspot.com


Haikal tu kat australia belajar 'alim ke atau selain daripada ilmu agama? Tapi kat australia pun banyak jugak madrasah kan, terutama kat melbourne...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Air mata cinta
oleh Ramzi (alisya_suhana_bib) pada Selasa, 06 September 2005 @ 16:29:12
(Info AHLI)


kalau boleh nak tahu siapa Haikal ini sb macam Faridah dah mengenali dia (selain sebagai 'pemanggil misteri')...Adakah mereka belajar di tempat yang sama di universiti dulu atau teman lama?
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh ainussaffeya ([email protected]) pada Selasa, 04 Oktober 2005 @ 12:24:37
(Info AHLI)


laaa.....terharunya baca cerita nii...tapiii.....cerita ni macam tgantung saja...bagitau lah siapa haikal tuu...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]





Re: Air mata cinta
oleh sarrah22 ([email protected]) pada Rabu, 04 Januari 2006 @ 11:21:53
(Info AHLI)


wah..... saya sukakan cerpen ini... harap yang menulis itu dapat teruskan penulisannya.
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh mirwana_87 (cahaya_mirwana) pada Jumaat, 20 Januari 2006 @ 14:48:30
(Info AHLI)


alhamdulillah...bahagia rasa seandainya di kurniakan pasangan yang sehidup semati ni.lebih-lebih lagi yang sampai mengalirkan air mata kerana wanita..saya rasa bertuah sangat seandainya di takdirkan memiliki teman sebegitu.tapi...tak seharusnya kaun adam terlalu fanatik dengan perkara yang macam ti.kalau sudah berkahwin,itu tak mengapa,tapi yang sekadat baru memulakan perhubungan tu.rasanya tak manis berkeadaan sebegitu.kita hanya manusia biasa,terimalah qada' tuhan itu sebagai tanda kasihNYA DIA pada kita.kalau menangis karana allah itu lebih milia di sisinya....serah kanlah segalanya kapada ketentuan yamh maha kuasa..kaum hawa kat dunia ni kan ramai lagi...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh kakciknah ([email protected]) pada Sabtu, 18 Februari 2006 @ 18:36:37
(Info AHLI)


ustazah faridah,inilah dinamakan takdir....kita yang merancang Allah yang menentukan......
tapi cerilah selanjutnya..adakah anti bersama dengan haikal???
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh Tetamu pada Ahad, 19 Februari 2006 @ 11:08:21


Assalamualaikum...

kak mana ye sambungganyer...cerita alhamdulillah bolehlah layan bosan kan....tera apa dapat tulis panjang2 ini ..perah keringat otak itu ingat senang apa...syabas

ilalliqa
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]





Re: Air mata cinta
oleh zahrah_asrar ([email protected]) pada Selasa, 21 Februari 2006 @ 11:55:51
(Info AHLI)


menarik sangat-sangat...tak dapat bayangkan kalau kat hnye insan biasa tiba-tiba jadi ustazah.
tapi kan xknl la spe haikal bagi tau la serba sedikit apa hubngan ustazh dengan haikal dulu...
nway..memang best.harap lepas ni lagi best
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh ainnurieman pada Khamis, 23 Februari 2006 @ 14:20:10
(Info AHLI)


hm...bertuahnyer !!
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh zinnirah_afiqah pada Khamis, 02 Mac 2006 @ 14:43:15
(Info AHLI)


best lah cerita ni..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh finas ([email protected]) pada Khamis, 09 Mac 2006 @ 0:11:36
(Info AHLI)


alhamdulillah..
bertuah faridah kerana ada orang sanggup menegurnya selalu..
tak ramai orang mahupon kawan-kawan kita sendiri yang sanggup tegur dan bagi nasihat macam 2..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh safiya06 pada Khamis, 13 April 2006 @ 10:17:01
(Info AHLI)


cerita ni memang best...
tapi siapa haikal tu pada faridah?
dalam cerita ni,penulis menggambarkan yang faridah seolah-olah telah mengenali haikal,siapa haikal tu?
tak ramai wanita yang dapat cinta macam dalam cerita ni..
dan saya selalu mengharapkan ianya terjadi pada saya..
dan semua wanita mengharapkan pasangan mereka dapat membimbing mereka ke jalan yang diredhai Allah..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh kamilla ([email protected]) pada Khamis, 21 September 2006 @ 22:29:25
(Info AHLI)


cerita ni memang best. tapi, jika diceritakan kaitan haikal dan faridah tentu lebih menarik, misalnya macam mana mereka berkenalan? teruskanlah berkarya.....
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh altaf pada Isnin, 25 September 2006 @ 11:00:32
(Info AHLI)


WAH, SERONOK SGAT baca STORY NI. lagi seronok kalau IA terjadi kat saya.
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh runuzaakmal pada Rabu, 08 November 2006 @ 11:32:18
(Info AHLI)


assalamualaikum............

terima kisah atas perkongsian pegalaman penulis........
sesuatu yang bagus untuk tatapan semua

......"jodoh pertemuan ajal maut".....semua di tangan Tuhan....
tahniah pada seorang lelaki yang sanggup membimbing, mgubah seorang wanita... kepada yang lebih baik.......

tapi lebih manis karya ini.......di panjangkan, rasanya seperti tergantung jalan ceritanya..........

sekadar memberi pendapat...

wasalam
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Air mata cinta
oleh med pada Ahad, 25 Mac 2007 @ 3:04:46
(Info AHLI)


salam...cerpen air mata cinta ini ana rasa ok..tapi ana nak bagi komen sedikit di mana ana rasa kalau cerita diselitkan nasihat yang boleh mendedahkan bagaiamana isalm mengarisakan bagaiman kita untuk bercinta sesama manusia...thanks
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh MARIAH_SMILE ([email protected]) pada Isnin, 26 Mac 2007 @ 15:20:34
(Info AHLI)


best cerita ni. ana suka sangat... tapi .. tetiba saja da nama haikal... mereka da hub apa-apa ke sebelum ni, clasmate ke???? bagaimana faridah boleh kenal dan tahu nama dia haikal. faridah pun da hati kat haikal kan sebelum ni hehe
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Air mata cinta
oleh zurhanim pada Ahad, 22 April 2007 @ 17:17:57
(Info AHLI)


assalamualaikum..

syabas ana ucapkan kepada yang menulis..
cerita ini nampak tergantung. Kalau boleh dipanjangkan lagi sebab ana nak tahu berkenaan Haikal. Adakah mereka 'classmate' sewaktu di kampus dahulu? Adakah Faridah menerimanya disebabkan pernah menyimpan perasaan pada Haikal?

teruskan berkarya....
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Air mata cinta
oleh naabihah pada Jumaat, 08 Jun 2007 @ 10:43:11
(Info AHLI)


cerita ni best lah..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh Wuddah pada Rabu, 17 Oktober 2007 @ 11:04:03
(Info AHLI)


Assalamualaikum...bagus sangat ceritanya...comel kisahnya...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Air mata cinta
oleh mas_ayu ([email protected]) pada Jumaat, 29 Februari 2008 @ 8:29:31
(Info AHLI)


Eh.. dah habis ke? ingatkan panjang lagi...
ada sambungan dia ke?
kalau ada, cepat-cepat lah....
best cerita ni...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Air mata cinta
oleh najla_azzahra pada Sabtu, 05 April 2008 @ 21:48:08
(Info AHLI)


assalamualaikum...

...sweetnye cerita ini....
tapi nak tau sangat macam mana faridah tu boleh kenal dengan haikal...
tapi keseluruhannya....cerita ni best...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Air mata cinta
oleh leeya89 pada Isnin, 29 September 2008 @ 21:19:28
(Info AHLI)


best lah cerita ini.........
lagi best kalau saya lah perempuan dalam cerita ini....
hihihi.......gurau yo.......
nak tanya.....ada lagi ke lelaki macam ini
kat malaysia ini...........
kalau ada nak satu...............
hehehe...................
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Air mata cinta
oleh rostanmohd pada Khamis, 20 Mei 2010 @ 8:15:29
(Info AHLI)


sebagai pedoman untuk semua.tak kira lelaki ke perempuan......
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]