Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 25-10-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Orang bodoh hanya berdiam diri, tetapi orang yang paling bodoh adalah yang bercakap perkara yang dia sebenarnya bodoh
-- -- Meow (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 94
Ahli: 0
Jumlah: 94




  Yang Masuk Ke Sini
wyd1014: 6 hari yang lalu
Daeng_Jati: 13 hari yang lalu
skater: 15 hari yang lalu
HIKAL: 34 hari yang lalu
Threshold
Komen di sini adalah hakmilik yang menghantar. Pihak Pengurusan Portal tidak ada kena mengena.


Re: Pakaian wanita di sudut mata lelaki
oleh NURMIZA pada Isnin, 14 Februari 2005 @ 11:38:02
(Info AHLI)


artikel ini amat bermakna buat saya...rupe- rupenya ada banyak perkara yang kita tak tahu tentang hal tersebut...insyallah saya doakan kepada semua yang membacanya agar dapat menghayatinya dan mula berubah dari sekarang....tak rugi ape2 pun malah akan lebih diberkati Allah...wassalam
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]

Re: Pakaian wanita di sudut mata lelaki
oleh cunye pada Jumaat, 18 Februari 2005 @ 3:42:35
(Info AHLI) http://timenet


memang la semua nye betul apa yg di utarakan...........org kat ana tidak kata ..makin di simpan dan di sorok makin bernilai sesuatu permata itu..jadi sorokan la ia dan kelaukan hanya pada yang HAK ........
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]

pakaian wanita dimata seorang lelaki
oleh tuna pada Selasa, 01 Mac 2005 @ 17:24:45
(Info AHLI)


sesungguhnya pakaian adalah pandangan pertama orang terhadap kita.melalui pakaianlah orang mula cuba mengenali kita.pakailah mengikut tuntutan allah
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]

Re: Pakaian wanita di sudut mata lelaki
oleh Tetamu pada Khamis, 10 Mac 2005 @ 12:38:58


sememagnya wanita itu perlu menutup aurat bukan hanya utuk tidak dilihat oleh lelaki pada apa yang tidak boleh dilihat, tp gak sebagai satu syariat drpd allah....
jadi perlu diingat kan sekiranya menutup hanya kerana allah , insyaalah allah akan menutup lebih daripada itu.......
igat !!
setiap ape yang kita lakukan hatta sekecil zarrah sekalipun
pasti allah akan balas samada baik @ sebaliknya
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]

Re: Pakaian wanita di sudut mata lelaki
oleh alhaque7 pada Sabtu, 06 Januari 2007 @ 1:29:17
(Info AHLI)


Aku setuju sangat tu..untuk muslimah2 kat luar sana tu, jangan lah bukak2 aurat..sakit mata ni ha..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]

Re: Pakaian wanita di sudut mata lelaki
oleh kahfi8 (ashabul [email protected]) pada Khamis, 01 November 2007 @ 15:33:34
(Info AHLI)


artikel yang bagus..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]

Re: Pakaian wanita di sudut mata lelaki
oleh aini_kkpp pada Ahad, 27 Januari 2008 @ 8:49:52
(Info AHLI)


assalamualaikum

sebagai muslimah yang telah dilahirkan dengan kalimah syahadah..sewajarnya aurat menjadi pegangan setiap ummah.wajib hukumnya..

saya tau tapi,,saya sendiri tak pasti jiwa remaja masih inginkan kebebasan..saya tau semuanya dosa..pakaian yang kita pakai setiap hari akan mendokan kemana sahaja pemakai itu pergi..tapi hanya Allah yang mengetahui mengapa hamba ini masih degil,tiada kekuatan untuk menjalankan syariahnya..

semoga hati hambamu ini akan terbuka dengan ikhlas suatu hari nanti..

terima kasih ukhwah.kerana risalah yang dikeluarkan mengigatkan hamba ini yang sering dalam kealpaan
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar | Teratas ]





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.075151 saat. Lajunya....