Array
Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 27-11-2022  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Adakalanya kita perlu menangis, supaya kita tahu bahawa hidup ini bukan sekadar untuk ketawa dan adakalanya kita perlu ketawa supaya kita dapat menilai betapa mahalnya harga setitis air mata.
-- suatumasa

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Maisarah99
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13727

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 8
Ahli: 0
Jumlah: 8




  Dari Galeri
inilah puteri_syahadah_ aka mardhiyah~salam ukuwwah

  Yang Masuk Ke Sini
citey: 136 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> nana kajang


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
ida01 kakyong


nana kajang
[228 x 459 jpg]

Dihantar olehnana_kajang
TarikhJun 06 2003
Hits7784
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
nothing.. just want to say.. semoga selamat maju jaya...
Keterangan: nothing.. just want to say.. semoga selamat maju jaya...

Komen yang telah dihantar
nilamSarah
(2003-06-06)
a'kum nana kajang, yg mane satu nih?? yg depan ke yg belakang?? ape˛ pon 2˛ comel..:)
Hanan
(2003-06-06)
salam harmonis dan salam perkenalan utk nana n fren
nana kajang
(2003-06-07)
nana pakai baju kotak22
minah arab
(2003-06-07)
as'kum nana...macam muka sepupu akak jer.....salam mahabbah drp. akak....:)
minah arab
(2003-06-07)
sampaikan salam akak buat kawan nana...kat sebelah tu.....hehehe :P
fatamorgana153
(2003-06-07)
aik gambar cik nana pun kat sini ek :))...
ida01
(2003-06-07)
alahaiiii kak nana.hehe.lawo.
nana kajang
(2003-06-08)
eh kak maryam!!! long time no see... beware spm nak dekat.. makin kecut perut nana
Hajar
(2003-06-08)
Salam Ukhwah dari saya buat nana.. :-)
nur indah
(2003-06-11)
assalamu'alaikum nana.. salam ukhuwwah fillah wa mahabbah dari akak... all d best... :)
kakyong
(2003-06-11)
As'kum nana...herm...kalau dtg kajang, leh la blanja akak Sate Kajang..hehehe...boleh?
adinura
(2003-06-13)
Lorr.. naper tak pakai kasut budak-budak ni?
sweet darling
(2003-06-23)
a'kum.salam ukhuwah fillah!
mujahidahsolihah
(2003-06-28)
assalamualaikum ....eheh..salam ukhuwwah..
iErA
(2003-07-22)
assalamualaikum wrt wbt ... salam ukhuwahfillah dari ana
seharumkasturi
(2003-07-24)
eee salam ukhuwwah fillah..
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-07-26)
hehe. mana selipar??
acik
(2003-08-22)
salam.... bestnye, camping kat ne
naim
(2003-09-01)
Tunggu durian ker....berapa pendapatan tunggu durian..buleh join
istisafa
(2003-10-13)
Adik, lain kali pakai kasut ke selipar, nanti masuk kaca ke duri ke, sapa yang susah? Akak kat sini juga yang susah hati
simpLe sHida
(2003-10-19)
em.. btull tu kate kak istisafa.. nanti sape yg susah.. mrk n family mrk..:)
gadis ayu2003
(2003-11-06)
mmg sweet and the veli the comei aheke.. salam perkenalan dari saya
gadis ayu2003
(2003-11-06)
hai cik adik.mana pergi selipar tu? takkan tak excited nak bergambar sampai tak sempat pakai selipar?
qing er
(2003-11-28)
nana balik..ambek selipar ni..nanti kena cacing kerawit..hehe
snowangel
(2003-12-19)
kenapa dok kat situ je...pergi la cari kasut..he...gurau je.Salam cun.
azura anakmami
(2004-02-26)
akum..Ooo ni dia nana kajang adik akak..niee eee comeynye dia,tp tang kaki dia yg x comey..selipar kene curi ke?gurau je
nana kajang
(2004-03-04)
xdeklaa.. biasa laa lasak.... alaa.. bayangkan cam kat tepi pantai..
AiFi
(2004-03-16)
laa.........mana g kasut nye.......salam ukhwah! =)
nurmaisarah82
(2004-03-23)
salam kejayanaa
puteri BULAN
(2004-05-18)
eh...eh..anak dare berkaki ayam...pakai selipar sayang oii...nanti cacing cap jantan masuk dlm kaki tu...ehek....
kemai
(2004-08-28)
comei2 ...kenapa tadek sandal tu ...kang masuk cacing bak kata kak bulan hehe
ukhti-mawaddah
(2004-12-05)
akum, yang pakai baju kotak-kotak tu, sekali pandang teringat kat cikgu kimia ana kat sekolah lama.
ukhti-mawaddah
(2004-12-05)
..... cdih ja....... apa pun.... i luv u cikgu hamizah
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
Nur Iman Islami
(2006-02-13)
eh macam kenal la nick nana_kajang ni zaman sihat irc 3 4 tahun dulu hehe betul tak
ctaja83
(2007-05-21)
Assalamualaikum.... Hai awak.... Salam Ukhwah untuk awak....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
© Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.118813 saat. Lajunya....