Array
Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-03-2023  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Adakalanya kita perlu menangis, supaya kita tahu bahawa hidup ini bukan sekadar untuk ketawa dan adakalanya kita perlu ketawa supaya kita dapat menilai betapa mahalnya harga setitis air mata.
-- suatumasa

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Maisarah99
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13727

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 5
Ahli: 0
Jumlah: 5




  Dari Galeri
assalamualaikum.....

  Yang Masuk Ke Sini
kasih_kekasih: 85 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> Hajar


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Sha baiduri aiman


Hajar
[352 x 288 JPG]

Dihantar olehHajar
TarikhMay 11 2003
Hits8684
Undian7
Rating7.28571

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Salamuna'leykum Buat Semua... Selamat Berkenalan & Salam Ukhwah dari saya.. :-)
Keterangan: Salamuna'leykum Buat Semua... Selamat Berkenalan & Salam Ukhwah dari saya.. :-)

Komen yang telah dihantar
Baity Jannati
(2003-05-11)
Comelnyer...cam muka x-roommate akak...sape blakang tu?
profdrfareast
(2003-05-11)
comel dan cantik itu bukan milik kita
anak perak
(2003-05-11)
salam mahhabah dr sayer juger.....
syaiz
(2003-05-12)
halusnya...
Hanan
(2003-05-12)
salam harmonis dari saya..
minah arab
(2003-05-12)
a'a comel.....macam kembar lak korang yer....sekali pandang...2 kali pandang tak ler....hehehe
hurulain
(2003-05-13)
akum hajar...salam ukhwah..sweet je muka hajar ni..
ida01
(2003-05-13)
salam mahabbah dari ana
nurkamar
(2003-05-13)
assalamua'laikum..macam pernah jumpa..tapi tak ingat kat mana
permaisuri hati ku
(2003-05-13)
assalamualaikum....hajar nih umur braper yer?.....salam perkenalan...;)
baiduri aiman
(2003-05-13)
a'kum...alahai..cutenya..rasa cam nak cubit2 jer pipi tu..hehehe..salam mawaddah dr saya..
azzahrawi
(2003-05-14)
salam ukhwah fillah dari saya!!!!
Hajar
(2003-05-14)
Aleykumussalam buat semua.. Terima Kasih atas jalinan ukhwah yang suci ini..Masya-Allah:)
natrah ilaiza
(2003-05-15)
salam ukhuwwah dr saya..cik hajar ni di mana sekarang?
nur indah
(2003-05-15)
assalamu'alaikum hajar... salam ukhuwwah dari akak... :)
hub addin
(2003-05-16)
assalamualaikum...salam uhwah fillah wa mahabbah dari ana....:D
azzahrawi
(2003-05-16)
eh eh.. yg dibelakang tu siapa yerk?
ateh imtiaazz
(2003-05-16)
salam ukhuwwah. manis berkrim disukai ramai..
Hajar
(2003-05-16)
Salam buat semua,gambar ni diambil kat kampus & yg kat blakang tu pulak,kawan sekuliah..Baru lepas exam masa tuu..:)
sweet darling
(2003-05-22)
a'kum.buat Hajar,salam ukhuwwah......
nur arrisy
(2003-05-28)
Assalamualaikum...Salam Ukhwah Buat Hajar
haha
(2003-06-10)
salam ukhwah...
maira
(2003-06-12)
ooo....ni die orgnye...akum..salam ukhuwah...kim salam kat kawannye
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-06-14)
padan! salam ukhuwwaha dari ana, Musafir Sayyaff
selembut bayu
(2003-06-23)
assalamualaikum.. salam ukhwah dr saya... kawan kat belakang tu org jepun keh? macam pelakon jepun la..
al-kauthar
(2003-07-12)
cute..comel..sweet
hanieblues
(2003-07-18)
a'kum kak! kak ni comel la.
munawwar
(2003-08-08)
nice lah muka awak senyum ! yg tersorok dan menyelit di belakang tu saper ? intro lah sikit !
Ms Nik
(2003-08-13)
bnyak comelllah...salam ukhwah dariku utk mu....wassalam
irdina
(2003-08-20)
assalamualaikum..salam perkenalan dari saya.rase cam penah nampak sebelum nie tapi dimana ya..
nurmaisarah82
(2003-08-31)
eh ni chinese ker
Hajar
(2003-09-18)
Salam ukhwah untuk semua muslimah tersayang.Ana ni Melayu jati,cuma dulu datuk nenek moyang ana,ada campur Cina & Arab=)
simpLe sHida
(2003-10-19)
salam ukhwah...:)
najwaarifah
(2004-03-11)
~manisnya senyumanmu~
ismi atikah
(2004-04-10)
waahhhhh!!!
fathi
(2004-10-09)
ngan sape muslimah kite bergambar...teman baru yek..
khalieda
(2004-11-22)
belajar katne ni?macam pernah nampak je..Johor ke?
wardatul iman
(2005-02-19)
Comelnya yang belakang tu.. semoga hatinya juga secomel itu dan dihadiahkan kecomelannya itu buat suami yang soleh..amin
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
Iman-Aishah
(2005-12-16)
salam
palingcomey
(2006-02-13)
comel juga
puter08
(2008-12-12)
comel bila bertudung tutup aurat
noryatimah
(2009-10-16)
salam...cek kawan amoi mana ni?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.055052 saat. Lajunya....