Array
Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-03-2023  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Adakalanya kita perlu menangis, supaya kita tahu bahawa hidup ini bukan sekadar untuk ketawa dan adakalanya kita perlu ketawa supaya kita dapat menilai betapa mahalnya harga setitis air mata.
-- suatumasa

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Maisarah99
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13727

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 5
Ahli: 0
Jumlah: 5




  Dari Galeri
dari kiri diri sendiri dan sebelah tu best friend ana, ummu

  Yang Masuk Ke Sini
kasih_kekasih: 85 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> almumtazah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
almumtazah smile roses


almumtazah
[640 x 427 jpg]

Dihantar olehalmumtazah
TarikhNov 28 2003
Hits7102
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
salam ukhuwwah dr bumi UK .. ana bertudung hitam. =) * org tak habis solat lagi kami dah makan biskut *
Keterangan: salam ukhuwwah dr bumi UK .. ana bertudung hitam. =) * org tak habis solat lagi kami dah makan biskut *

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2003-11-28)
salam harmonis dan salam perkenalan..
Hanan
(2003-11-28)
seronoknya dapat merasa negeri orang...:)
istisafa
(2003-12-01)
salam harmonis jua dari saya.. bestnye, nampak permandangan yang menyeronokkan dinegeri orang...
afiza ahmad
(2003-12-01)
ehem..ehem..hanan tak pernah merasa kee..:P
almumtazah
(2003-12-02)
salam ukhuwwah.. =) alhamdulillah.. ciptaan Nya mmg indah..subhanallah..
ardani
(2003-12-08)
best nyer.. nanti antor lagi pic2 kat saner ...
nur indah
(2003-12-10)
seronoknye dia... kat uk ye... slmt raya la ye... :))
miez
(2003-12-16)
Salam ukhuwah fiLlah :) - teringin nak ke sana.
snowangel
(2003-12-19)
Kalau ana ade kt sana mesT dh begamba meniarap.ee..bestnya. Salam Ukhwah MUhabbah Fillah.
syah solehah
(2004-01-04)
saya ulu klang pun lum penah gii... ;-(
syarifah
(2004-01-31)
assalamualaikum...saya dari bumi anbiyak sudi2 sudilah kita bertaaruf wassalam
mumtazah
(2004-02-01)
oho nih rupanya kem,bar ana
mumtazah
(2004-02-01)
salam ukhwah :D
almumtazah
(2004-02-03)
my twin.. aha.. inilah ana.. insya'Allah.. more pics menyusul.. salam ukhuwwah semua..:)
puteri syahadah
(2004-02-15)
assalamualaikum, UK kat mane tuh?
tiqah
(2004-03-03)
ambooiii...kat mane yue?nampak sejuk semacam jer.
see you di soton
(2004-04-23)
kat mane tu?? blaja kat mane??
irdina 82
(2004-06-12)
Bestnyer..........salam ukhwah drku =)
istighfar
(2004-07-18)
bestnya... bila nak ke UK? salam ukhwah
kenanga
(2004-10-02)
ewah2 awak...
fathi
(2004-10-18)
..makan..tu ingat kengkawan yg lain..hehe.salam ukhuwwah fillah..dari ana ..negeri d bwh bayu..
little mujahidah
(2004-11-15)
waaa...sedapnyer mamam...:) salam ukhwah dari ana...dari bumi di bawah bayu :)
zuriani
(2004-12-08)
assalamualaikum...jelesnye sayeee...
sucinajwa
(2004-12-21)
assalamualaikum....dah brapa tahun kat sana?
qiesmie
(2004-12-28)
assalamualaikum wbth...tolong hubungi saya..
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.054112 saat. Lajunya....