Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 14-11-2018  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Nothing Last Forever
-- Sidney Sheldon

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Alai_Syafa
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43068

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 34
Ahli: 0
Jumlah: 34




  Yang Masuk Ke Sini
RedPetunia: 1 hari, 1 jam, 30 minit yang lalu
IbnuKhaldun: 1 hari, 8 jam, 30 minit yang lalu
sahabat_amin: 3 hari yang lalu
Gorodkovie: 5 hari yang lalu
Swarig123: 8 hari yang lalu
sunan-faqih: 14 hari yang lalu
ajefikrah: 19 hari yang lalu
Kang: 21 hari yang lalu
owl_UM: 23 hari yang lalu
rasian: 27 hari yang lalu


Isu dan Ehwal Semasa
Topik: Masa Depan Kita selepas PRU13.Sokongan anda?


Carian Forum

Moderator: Admin, hafeezzul
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Isu dan Ehwal Semasa
    »» Masa Depan Kita selepas PRU13.Sokongan anda?

Please Mendaftar To Post


Oleh Masa Depan Kita selepas PRU13.Sokongan anda?

johary
Warga Rasmi
Menyertai: 01.11.2003
Ahli No: 4841
Posting: 16
Dari: sungai petani

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 11-03-12 09:00


Assalamualaikum,
PRU 13 semakin hampir,marilah kita menunaikan tanggungjawab kita demi masa depan negara kita yang tercinta,Selamatkan Malaysia.
Apa sokongan anda?
Insyaallah.

Bookmark and Share

  


  Member Information For joharyProfil   Hantar PM kepada johary   Quote dan BalasQuote

cikgu_ayu
Warga 1 Bintang
Menyertai: 05.03.2012
Ahli No: 42086
Posting: 35

blank   avatar


posticon Posting pada: 12-03-12 14:55


Pada 11-03-12 09:00 , johary posting:

!!! QUOTE !!!

Assalamualaikum,
PRU 13 semakin hampir,marilah kita menunaikan tanggungjawab kita demi masa depan negara kita yang tercinta,Selamatkan Malaysia.
Apa sokongan anda?
Insyaallah.


Assalamualaikum

apa sokongan saya? Hari itu nanti saya akan bertugas sebagai kerani mengundi dan kerani mengira undi. Kena bertugas dari pagi hingga malam...

Bookmark and Share

  


  Member Information For cikgu_ayuProfil   Hantar PM kepada cikgu_ayu   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 30-03-12 08:54


pru 13 adalah pru yang pada hemat saya paling genting antara kedua pihak.......saya dapat rasa pru ini merupakan pru paling kotor sekali dalam sejarah dan tidak mustahil darurat akan diisytiharkan


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

  


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

yangterpilih
Warga Rasmi
Menyertai: 31.03.2012
Ahli No: 42153
Posting: 6

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 31-03-12 01:48


banyak duit yang akan ditabur untuk pru 13 ni. tapi hati-hati dengan pilihan yang dibuat. takut akan menyebabkan kita masuk neraka. na'uzubillah..

Bookmark and Share

  


  Member Information For yangterpilihProfil   Hantar PM kepada yangterpilih   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 31-03-12 03:22


Pada 31-03-12 01:48 , yangterpilih posting:

!!! QUOTE !!!

banyak duit yang akan ditabur untuk pru 13 ni. tapi hati-hati dengan pilihan yang dibuat. takut akan menyebabkan kita masuk neraka. na'uzubillah..



ya sekarang sudah ada BR1M dan etc......kedua-dua pihak dilihat mula pergi ke serata ceruk negara......dan tentu sekali debaran makin terasa biarpun kurang pasti bila tarikh akan diumumkan


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

  


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

mazri
Warga 3 Bintang
Menyertai: 12.07.2008
Ahli No: 34011
Posting: 118
Dari: Bumi Darul Sunnah

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 01-04-12 19:38


Waalaikumsalam

Sebagai rakyat Malaysia, saya mahukan agar negara tercinta ini bebas daripada cengkaman sekularisme suatu hari nanti. InsyaAllah, saya akan turun padang pada PRU13 yang akan datang nanti walaupun tidak pasti bila tarikhnya. Jika rakyat mahukan perubahan, tidak mustahil suatu hari nanti negara kita akan berubah menjadi negara Islam yang sebenar, yakni negara yang diperintah berdasarkan al-Quran & as-Sunnah. Tiada maknanya jika sesebuah negara itu diiktiraf sebagai negara Islam, tetapi masih mengekalkan undang-undang sekular. Oleh itu, marilah kita bersama tumbangkan sekularisme & tegakkan politik Islam di bumi tercinta ini. TAKBIR!!!



Bookmark and Share

  


  Member Information For mazriProfil   Hantar PM kepada mazri   Pergi ke mazri's Website   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 05-04-12 14:34


Pada 01-04-12 19:38 , mazri posting:

!!! QUOTE !!!

Waalaikumsalam

Sebagai rakyat Malaysia, saya mahukan agar negara tercinta ini bebas daripada cengkaman sekularisme suatu hari nanti. InsyaAllah, saya akan turun padang pada PRU13 yang akan datang nanti walaupun tidak pasti bila tarikhnya. Jika rakyat mahukan perubahan, tidak mustahil suatu hari nanti negara kita akan berubah menjadi negara Islam yang sebenar, yakni negara yang diperintah berdasarkan al-Quran & as-Sunnah. Tiada maknanya jika sesebuah negara itu diiktiraf sebagai negara Islam, tetapi masih mengekalkan undang-undang sekular. Oleh itu, marilah kita bersama tumbangkan sekularisme & tegakkan politik Islam di bumi tercinta ini. TAKBIR!!!



PRU kali pada saya PRU yang tentukan masa depan negara sama ada kita maju ke depan atau pun mundur ke belakang


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

  


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

madyie
Warga 3 Bintang
Menyertai: 15.06.2007
Ahli No: 30270
Posting: 106
Dari: tranung

Terengganu   avatar


posticon Posting pada: 13-04-12 21:42


dari pngamatan saya, ngri klate,slgor,pnang,kdah mmang dapat kkalkn pihak sekarang.tapi untuk ngri2 lain, tengok pru 12.kbnyakan ibu ngeri yang pihak tu menang, kmungkinan bsar akan menang ngeri tu...org luar bndar kena bagi pnrangan macam yang di bndar faham.smber info org luar bndar adalah berita di siaran v komersil dan akhbar.
tempat mmang kubu kuat dah.kbmbangan kurang dah rasa.tempat anda?

Bookmark and Share

  


  Member Information For madyieProfil   Hantar PM kepada madyie   Pergi ke madyie's Website   Quote dan BalasQuote

the_brOtherz
:WARGA AWAL BERJASA:
Menyertai: 19.05.2003
Ahli No: 533
Posting: 242
Dari: International Islamic University Malaysia

Kelantan  


posticon Posting pada: 16-04-12 09:47


sokong yang menegakkan kebenaran dan keadilan..

Bookmark and Share

  


  Member Information For the_brOtherzProfil   Hantar PM kepada the_brOtherz   Pergi ke the_brOtherz's Website   Quote dan BalasQuote

ija1508
Warga 3 Bintang
Menyertai: 12.01.2011
Ahli No: 40806
Posting: 88
Dari: WPKL

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 16-04-12 18:11


Bila pemimpin sekadar Islam pada nama ... bila bukan Islam dijadikan sahabat setia, bila yang Islam mengutamakan yang bukan Islam ... bila terlalu ramai yang hanya bijak mengkritik dan tidak langsung memberi cara penyelesaian .... rakyat akan tersepit antara dua pilihan yang kedua-duanya menyakitkan dan merugikan. Lebih menyedihkan lagi bila Islam dijadikan mainan politik.

Bookmark and Share

  


  Member Information For ija1508Profil   Hantar PM kepada ija1508   Quote dan BalasQuote

islam-me
Warga 3 Bintang
Menyertai: 10.04.2006
Ahli No: 24095
Posting: 110
Dari: terengganu

Terengganu   avatar


posticon Posting pada: 26-04-12 08:30


Assalamualaikum
insyaAllah akan mengundi dan membantu usaha-usaha berkempen
ayuh sama-sama keluar mengundi,walaupun kita hanya dapat melakukan SATU kali sahaja tetapi

Maka sesiapa berbuat kebajikan seberat zarah, nescaya akan dilihatnya (dalam surat amalnya)
Dan sesiapa berbuat kejahatan seberat zarah, nescaya akan dilihatnya (dalam surat amalnya)

Jadi,undian kita boleh menjadi satu dosa atau menjadi undian yang berfaedah (berpahala dan memberi manfaat kepada semua orang) kerana SATU undi mampu mengubah corak pemerintahan tempat dan negara.
Jadi semua yang daah capai tahap layak mengundi jangan segan2,malu2,ragu2 untuk mengundi dan KERUGIAN kepada yang tak nak mengundi (dah cukup 'umur' mengundi) sebab mereka lah yang membantu mengalahkan pihak yang benar dan memenangkan pihak yang salah.

pendek kata: mengundi adalah satu perkara serius

UNDILAH pihak yang membantu ALLAH dan agama ALLAH (Islam)

p/s: ni macam dah berkempen dah,asif jiddan atas segalanya


-----------------
we make history or we become history


Bookmark and Share

  


  Member Information For islam-meProfil   Hantar PM kepada islam-me   Pergi ke islam-me's Website   Quote dan BalasQuote

islam-me
Warga 3 Bintang
Menyertai: 10.04.2006
Ahli No: 24095
Posting: 110
Dari: terengganu

Terengganu   avatar


posticon Posting pada: 26-04-12 08:31


Maka sesiapa berbuat kebajikan seberat zarah, nescaya akan dilihatnya (dalam surat amalnya)
Dan sesiapa berbuat kejahatan seberat zarah, nescaya akan dilihatnya (dalam surat amalnya)
(Surah al-Zalzalah:7-8)


-----------------
we make history or we become history


Bookmark and Share

  


  Member Information For islam-meProfil   Hantar PM kepada islam-me   Pergi ke islam-me's Website   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 26-04-12 21:56


Rakyat malaysia ramai lagi yang tak daftar mengundi..

Bookmark and Share

  


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

izanzul
Warga Rasmi
Menyertai: 25.04.2012
Ahli No: 42234
Posting: 2
Dari: Klang, Selangor

Perak   avatar


posticon Posting pada: 27-04-12 12:17


Perlembagaan itu sendiri membenarkan kita untuk menzahirkan sokongan kepada mana-mana parti politik menerusi pilihanraya. Selagi pembangkang tidak bersatu di bawah satu pakatan, sampai bila-bila BN akan gagal dikalahkan. Malaysia pada pandangan saya dalam senario politik sekarang ada baiknya ke arah sistem dua parti. Parti yang baik servisnya kepada rakyat akan diadili setiap 5 tahun dalam pilihanraya. Kalau servis tidak bagus rakyat akan berikan peluang kepada parti yang satu lagi. Barulah setiap parti akan sentiasa memberikan khidmat terbaik kepada rakyat bagi menjamin ia dipilih lagi pada pilihanraya berikutnya. Dalam keadaan sekarang parti-parti politik menunjukan kerja mereka hanya pada masa 2-3 bulan sebelum piliharaya. Selepas itu senyap dan semua isu dibangkitkan tidak diselesaikan. Sebagai pengundi apa yang saya harapkan adalah pekerjaan terjamin, pembelajaran anak ke sekolah dengan sistem pendidikan yang baik, prasarana dan kemudahan awam ie. jalanraya, pengangkutan awam baik, harga barangan dikawal, harga minyak pada harga yang munasabah, cukai yang adil,jaminan keselamatan 24 jam, harga tol pada kadar yang lebih rendah jika mustahil ia dapat dihapuskan. Di Malaysia ini kalau diamati, kecoh sekejap pada masa isu panas, bila sejuk, sejuk terus. Sebagai contoh isu beg anak berat ke sekolah, dah sejuk dah.
Dalam kempen pilihanraya kita perlu ubah di mana tidak perlu banyak poster yang akan jadi sampah. Jadikan TV dan radio sebagai media untuk semua parti kempen dan debat dan tidak perlu bazirkan wang dengan poster dan menanggalkan semula poster selepas pilihanraya.

Bookmark and Share

  


  Member Information For izanzulProfil   Hantar PM kepada izanzul   Quote dan BalasQuote

mutiara87
Warga Rasmi
Menyertai: 14.01.2010
Ahli No: 39063
Posting: 18
Dari: Kedah

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 30-04-12 18:13


Saya dah daftar, tapi permohonan masih dalam proses. rugi satu undi. sayang betul..T_T. Hanya mampu kirim doa



Bookmark and Share

  


  Member Information For mutiara87Profil   Hantar PM kepada mutiara87   Quote dan BalasQuote

mohamad

Menyertai: 04.09.2006
Ahli No: 26180
Posting: 3282
Dari: Pasir Gudang Johor

yemen   avatar


posticon Posting pada: 03-05-12 12:26


Pada 30-04-12 18:13 , mutiara87 posting:

!!! QUOTE !!!

Saya dah daftar, tapi permohonan masih dalam proses. rugi satu undi. sayang betul..T_T. Hanya mampu kirim doa


awat boleh jadi lagu itu?.

lambat daftar mengundi?.

undi kita adalah penentu. boleh jadi dengan satu undi dapat menang di satu tempat. boleh jadi juga hanya dengan satu undi boleh kalah disatu tempat. ^^


MUhasabah..


-----------------
Janganlah berlalu satu haripun tanpa kita memikirkan tentang masalah umat islam....


Bookmark and Share

  


  Member Information For mohamadProfil   Hantar PM kepada mohamad   Pergi ke mohamad's Website   Quote dan BalasQuote

miftahul_jannah
Warga 3 Bintang
Menyertai: 14.09.2008
Ahli No: 34964
Posting: 108
Dari: UITM SABAH-UITM SARAWAK-UiTM SHAH ALAM

Sabah   avatar


posticon Posting pada: 30-05-12 20:24


Pada 26-04-12 21:56 , halesolurun_84 posting:

!!! QUOTE !!!

Rakyat malaysia ramai lagi yang tak daftar mengundi..


BETUL..setuju
ada juga yang menyerahkan urusan negara pada orang lain :jangan:
jangan melepaskan hak kita pda orang lain..kita berhak untuk diri sendiri..:kelip:
jangan samapai sudah terngada baru melata.. :jangan:


pilihan bijak ditangan kita nak pangkah siapa :bunga:
Alhamdulillah..da daftar... :-D :sopan:


-----------------
^..STRIVE 4 MARDHATILLAH..^




Bookmark and Share

  


  Member Information For miftahul_jannahProfil   Hantar PM kepada miftahul_jannah   Quote dan BalasQuote

mutiara87
Warga Rasmi
Menyertai: 14.01.2010
Ahli No: 39063
Posting: 18
Dari: Kedah

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 09-06-12 10:20


Pada 03-05-12 12:26 , mohamad posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 30-04-12 18:13 , mutiara87 posting:

!!! QUOTE !!!

Saya dah daftar, tapi permohonan masih dalam proses. rugi satu undi. sayang betul..T_T. Hanya mampu kirim doa


awat boleh jadi lagu itu?.

lambat daftar mengundi?.

undi kita adalah penentu. boleh jadi dengan satu undi dapat menang di satu tempat. boleh jadi juga hanya dengan satu undi boleh kalah disatu tempat. ^^


MUhasabah..



Alhamdulillah. nama dah masuk^^.



Bookmark and Share

  


  Member Information For mutiara87Profil   Hantar PM kepada mutiara87   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 15-06-12 05:21


Pada 27-04-12 12:17 , izanzul posting:

!!! QUOTE !!!

Perlembagaan itu sendiri membenarkan kita untuk menzahirkan sokongan kepada mana-mana parti politik menerusi pilihanraya. Selagi pembangkang tidak bersatu di bawah satu pakatan, sampai bila-bila BN akan gagal dikalahkan. Malaysia pada pandangan saya dalam senario politik sekarang ada baiknya ke arah sistem dua parti. Parti yang baik servisnya kepada rakyat akan diadili setiap 5 tahun dalam pilihanraya. Kalau servis tidak bagus rakyat akan berikan peluang kepada parti yang satu lagi. Barulah setiap parti akan sentiasa memberikan khidmat terbaik kepada rakyat bagi menjamin ia dipilih lagi pada pilihanraya berikutnya. Dalam keadaan sekarang parti-parti politik menunjukan kerja mereka hanya pada masa 2-3 bulan sebelum piliharaya. Selepas itu senyap dan semua isu dibangkitkan tidak diselesaikan. Sebagai pengundi apa yang saya harapkan adalah pekerjaan terjamin, pembelajaran anak ke sekolah dengan sistem pendidikan yang baik, prasarana dan kemudahan awam ie. jalanraya, pengangkutan awam baik, harga barangan dikawal, harga minyak pada harga yang munasabah, cukai yang adil,jaminan keselamatan 24 jam, harga tol pada kadar yang lebih rendah jika mustahil ia dapat dihapuskan. Di Malaysia ini kalau diamati, kecoh sekejap pada masa isu panas, bila sejuk, sejuk terus. Sebagai contoh isu beg anak berat ke sekolah, dah sejuk dah.
Dalam kempen pilihanraya kita perlu ubah di mana tidak perlu banyak poster yang akan jadi sampah. Jadikan TV dan radio sebagai media untuk semua parti kempen dan debat dan tidak perlu bazirkan wang dengan poster dan menanggalkan semula poster selepas pilihanraya.



pakatan dalam proses pembentukan


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

  


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

muhamadizzuddin
Warga Rasmi
Menyertai: 28.08.2012
Ahli No: 42485
Posting: 10
Dari: selangor

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 01-09-12 11:49


Setuju sangat org cakap undi ni boleh jadi penyebab kita masuk neraka,.dan berdosa jugak bagi yang tidak mengundi sebab kalau lah negara kita ni dipegang oleh orang yang salah, bonus besar bagi kita juga kat akhirat,. Rujuk surah an-nisa' ayat 59 & 60,.apa yang penting kita wajib mengikut hukum Allah, dan menolak sesiapa yang menentang,. Sama-sama kita fikirkan,. Wallahua'lam

Bookmark and Share

  


  Member Information For muhamadizzuddinProfil   Hantar PM kepada muhamadizzuddin   Quote dan BalasQuote

muhamadizzuddin
Warga Rasmi
Menyertai: 28.08.2012
Ahli No: 42485
Posting: 10
Dari: selangor

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 01-09-12 11:55


Setuju sangat org cakap undi ni boleh jadi penyebab kita masuk neraka,.dan berdosa jugak bagi yang tidak mengundi sebab kalau lah negara kita ni dipegang oleh orang yang salah, bonus besar bagi kita juga kat akhirat,. Rujuk surah an-nisa' ayat 59 & 60,.apa yang penting kita wajib mengikut hukum Allah, dan menolak sesiapa yang menentang,. Sama-sama kita fikirkan,. Wallahua'lam

Bookmark and Share

  


  Member Information For muhamadizzuddinProfil   Hantar PM kepada muhamadizzuddin   Quote dan BalasQuote

muhamadizzuddin
Warga Rasmi
Menyertai: 28.08.2012
Ahli No: 42485
Posting: 10
Dari: selangor

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 01-09-12 11:56


Setuju sangat org cakap undi ni boleh jadi penyebab kita masuk neraka,.dan berdosa jugak bagi yang tidak mengundi sebab kalau lah negara kita ni dipegang oleh orang yang salah, bonus besar bagi kita juga kat akhirat,. Rujuk surah an-nisa' ayat 59 & 60,.apa yang penting kita wajib mengikut hukum Allah, dan menolak sesiapa yang menentang,. Sama-sama kita fikirkan,. Wallahua'lam

Bookmark and Share

  


  Member Information For muhamadizzuddinProfil   Hantar PM kepada muhamadizzuddin   Quote dan BalasQuote

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 01-09-12 15:40


spekulasi PRU saban bulan disebut2..akhirnya sampai ke hujung tahun ni pun tak ada lagi. pada pemerhatian saya, PRU takkan belangsung d sepanjang tahun 2012 ni. boleh jadi kabinet akan dirombak tepat selepas genap 5 tahun atau sekurang-kurangnya hampir dr itu sebelumnya melalui PRU. boleh jadi jugak tak ada PRU tapi akan ada peralihan kuasa tanpa diduga. sekarang ni macam-macam spekulasi wujud, macam hal berlaku, macam-macam pristiwa terjadi. tak dapat nak kita agak apa akan berlaku pada corak politik negara esok hari. banyak keadaan dan insiden yang mencalarkan imej parti2 politik tak kira lah dr pihak mana, masing-masing punya kelemahan dan belang wujud satu persatu, fitnah mmfitnah saling bertingkah sampai kita sebagai warga masyarakat terasa letih dengan drama yang tersiar d media. doakan saja malaysia ni aman makmur, tak kiralah siapa pemimpin kita.


-----------------
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
______________________________________
http://www.mymindstories.blogspot.com/


Bookmark and Share

  


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

Fattul_Bari
Warga 3 Bintang
Menyertai: 23.09.2008
Ahli No: 35124
Posting: 100
Dari: NEGERI PASIR DUA BUTIR

turkey   avatar


posticon Posting pada: 30-03-13 10:05


Najib akan tawarkan kepada 5 org kuat pas sbg ahli karbinet penting dan bincang isu hudud...pas ko!

Bookmark and Share

  


  Member Information For Fattul_BariProfil   Hantar PM kepada Fattul_Bari   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 02-04-13 23:56


negeri sembilan sudah automatik bubar kini yang akan menyusul adalah negeri pahang


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

  


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.150138 saat. Lajunya....