Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 19-11-2018  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Dua perkara yang tidak boleh dielak dalam hidup kita ialah "inflasi" dan "mati"
-- Seminar "Creating Wealth"

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Alai_Syafa
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43068

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 37
Ahli: 0
Jumlah: 37




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 1 hari, 10 jam, 31 minit yang lalu
kaze: 1 hari, 15 jam, 7 minit yang lalu
Daeng_Jati: 4 hari yang lalu
RedPetunia: 6 hari yang lalu
sahabat_amin: 8 hari yang lalu
Gorodkovie: 10 hari yang lalu
Swarig123: 13 hari yang lalu
sunan-faqih: 19 hari yang lalu
ajefikrah: 25 hari yang lalu
Kang: 26 hari yang lalu
owl_UM: 28 hari yang lalu


Isu dan Ehwal Semasa
Topik: pandangan anda isu politik sekarang


Carian Forum

Moderator: Admin, hafeezzul
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Isu dan Ehwal Semasa
    »» pandangan anda isu politik sekarang

Please Mendaftar To Post


Oleh pandangan anda isu politik sekarang

nur_muslimin
Warga 2 Bintang
Menyertai: 16.12.2008
Ahli No: 36366
Posting: 49
Dari: matahari terbit

slovenia   avatar


posticon Posting pada: 09-08-11 05:18


Assalamualaikum ...ana mohon pandangan anda isu politik semasa yang semakin memecahkan umat islam terutama di malaysia...


-----------------
د سيني برمولا سڬالاڽ


Bookmark and Share

  


  Member Information For nur_musliminProfil   Hantar PM kepada nur_muslimin   Quote dan BalasQuote

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 11-08-11 06:31


erm...seriusly memang da hancur berantakan...fitnah sana sini..penindasan penzaliman kehinaan kerosakn dan pecah belah berlaku d mana-mana saja...apa lagi yang harus dibuat? kebenaran tak tertegak even kebatilan didepan mata...tunggu saja lah penyelamat dunia yang akan menyelamatkan kita dari fitnah dunia ni...leteh dah.


-----------------
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
______________________________________
http://www.mymindstories.blogspot.com/


Bookmark and Share

  


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

nur_muslimin
Warga 2 Bintang
Menyertai: 16.12.2008
Ahli No: 36366
Posting: 49
Dari: matahari terbit

slovenia   avatar


posticon Posting pada: 13-08-11 04:23


teme kisah kepada syemarly beri pandangan atas semua mana,bagi saya,saya terlalu sayangkan agama kita,kita berpecah kerana politik dan perebutan kuasa yang langsung tidak ad rasa bersalah apew yang mereka lakukan..sdgkan agama kita sekarang senang dipersenda oleh mana-mana pihak yang tidak bertanggung jawab.saya harap kita bangkitla untuk agama,bangsa dan negara kita semua


-----------------
د سيني برمولا سڬالاڽ


Bookmark and Share

  


  Member Information For nur_musliminProfil   Hantar PM kepada nur_muslimin   Quote dan BalasQuote

ija1508
Warga 3 Bintang
Menyertai: 12.01.2011
Ahli No: 40806
Posting: 88
Dari: WPKL

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 13-08-11 22:03


Bila nafsu nak berkuasa dah beraja di mata bersultan di hati ... inilah jadinya.

Bookmark and Share

  


  Member Information For ija1508Profil   Hantar PM kepada ija1508   Quote dan BalasQuote

izad
:WARGA AWAL BERJASA:
Menyertai: 14.05.2003
Ahli No: 66
Posting: 425
Dari: Wakaf Bharu

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 14-08-11 00:05


banyak isu. paling ketara cubaan pelbagai pihak memanipulasi isu berkaitan agama..

panas.. panas...


-----------------
AL-FIRQATU AN NAAJIAH


Bookmark and Share

  


  Member Information For izadProfil   Hantar PM kepada izad   Pergi ke izad's Website   Quote dan BalasQuote

ija1508
Warga 3 Bintang
Menyertai: 12.01.2011
Ahli No: 40806
Posting: 88
Dari: WPKL

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 14-08-11 18:57


Sekadar nak berkongsi soal agama yang dijadikan isu politik.


http://www.anwaraidc.com/?p=15694

Bookmark and Share

  


  Member Information For ija1508Profil   Hantar PM kepada ija1508   Quote dan BalasQuote

Fattul_Bari
Warga 3 Bintang
Menyertai: 23.09.2008
Ahli No: 35124
Posting: 100
Dari: NEGERI PASIR DUA BUTIR

turkey   avatar


posticon Posting pada: 15-08-11 07:25


Politik sekarang lebih kepada maslahat dan kedudukan demi kepentingan pribadi dan sekelompok golongan politik.prinsip kebeasan dan keuntungan menjadi matlamat politik.ada juga yang mempunyai matlamat yang kabur.akibat dari semua itu wujud jurang dan kesempitan dalam diri umat..politik sekarang lebih membina cara berfikir yang negatif....

Bookmark and Share

  


  Member Information For Fattul_BariProfil   Hantar PM kepada Fattul_Bari   Quote dan BalasQuote

nur_muslimin
Warga 2 Bintang
Menyertai: 16.12.2008
Ahli No: 36366
Posting: 49
Dari: matahari terbit

slovenia   avatar


posticon Posting pada: 15-08-11 18:48


kita dapat tengok sekarang apa sebenarnya tujuan mereka dalam politik..sampai mereka lupa apew yang mereka katakan


-----------------
د سيني برمولا سڬالاڽ


Bookmark and Share

  


  Member Information For nur_musliminProfil   Hantar PM kepada nur_muslimin   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 24-09-11 14:02


dah tu dari duduk bercakap macam ni apa tindakan anda???


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

  


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

eme86
WARGA SETIA
Menyertai: 13.07.2005
Ahli No: 17258
Posting: 2024
Dari: Temerloh, Pahang.

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 03-10-11 06:47


:-o kadang-kadang sehinggakan kita tidak tahu hendak berpihak kepada siapa, namun yang saya ketahui jika ni berlaku, kita disuruh supaya berpihak kepada pihak/ golongan yang tidak menjerumuskan kita @ masih mampu menyelamatkan agama walaupun pihak tersebut tidak mengamalkan Islam sepenuhnya...


-----------------
Sungguh sukar perjalanan menuju MU, jadikanlah aku orang-orang yang bersyukur dan hampir dengan MU...


Bookmark and Share

  


  Member Information For eme86Profil   Hantar PM kepada eme86   Quote dan BalasQuote

ctnurbebo
WARGA SETIA
Menyertai: 12.03.2007
Ahli No: 29142
Posting: 880
Dari: seremban

NegeriSembilan   avatar


posticon Posting pada: 05-11-11 17:47


keadaan politik sekarang sedih sesangat...bila ada yang pandai dalam bidang agama,digunakan sepenuhnya untuk kepentingan politik masing-masing..sanggup tukar pendirian demi kepentingan dan tempat masing-masing...ada pula yang memang tidak pandai dalam agama tapi sekurang-kurangnya tidakla hipokrit...dunia,dunia..apala nak jadi...


-----------------
Keindahan sebenar ialah keindahan budi pekerti. Kebaikan sebenar ialah kebaikan budi bahasa dan kecerdikan sebenar ialah kecerdikan akal.


Bookmark and Share

  


  Member Information For ctnurbeboProfil   Hantar PM kepada ctnurbebo   Quote dan BalasQuote

ija1508
Warga 3 Bintang
Menyertai: 12.01.2011
Ahli No: 40806
Posting: 88
Dari: WPKL

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 09-11-11 19:54


Pilihanraya akan datang nanti, rakyat nak undi siapalah agaknya?

Bookmark and Share

  


  Member Information For ija1508Profil   Hantar PM kepada ija1508   Quote dan BalasQuote

samudra
WARGA SETIA
Menyertai: 06.12.2005
Ahli No: 20847
Posting: 721
Dari: Tanah Melayu

stkitts_nevis   avatar


posticon Posting pada: 11-11-11 09:57


undi HT PARTI KURA-KURA SERING SEMBUNYI KEPALA DALAM CENGKERANGNYA



Bookmark and Share

  


  Member Information For samudraProfil   Hantar PM kepada samudra   Quote dan BalasQuote

alhikam
Warga 5 Bintang
Menyertai: 11.09.2007
Ahli No: 31028
Posting: 361
Dari: Syamal

Perlis  


posticon Posting pada: 14-11-11 08:05


Pada 09-11-11 19:54 , ija1508 posting:

!!! QUOTE !!!

Pilihanraya akan datang nanti, rakyat nak undi siapalah agaknya?


undi anda adalah RAHSIA di dunia

undi anda akan mendapat BALASAN di akhirat

Bookmark and Share

  


  Member Information For alhikamProfil   Hantar PM kepada alhikam   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.096613 saat. Lajunya....