Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-11-2018  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita bergerak ke arah apa yang difokus
-- Dari filem Kung Fu Panda

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Alai_Syafa
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43068

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 31
Ahli: 0
Jumlah: 31




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 1 hari, 5 jam, 5 minit yang lalu
Daeng_Jati: 1 hari, 9 jam, 33 minit yang lalu
RedPetunia: 3 hari yang lalu
sahabat_amin: 5 hari yang lalu
Gorodkovie: 7 hari yang lalu
Swarig123: 10 hari yang lalu
sunan-faqih: 16 hari yang lalu
ajefikrah: 21 hari yang lalu
Kang: 23 hari yang lalu
owl_UM: 25 hari yang lalu
rasian: 29 hari yang lalu


Isu dan Ehwal Semasa
Topik: netbook 1 malaysia


Carian Forum

Moderator: Admin, hafeezzul
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Isu dan Ehwal Semasa
    »» netbook 1 malaysia

Please Mendaftar To Post


Oleh netbook 1 malaysia

hati_suci83
Warga 2 Bintang
Menyertai: 31.12.2008
Ahli No: 36571
Posting: 52
Dari: perak

Perak   avatar


posticon Posting pada: 24-05-11 22:14


motif netbook 1 malaysia 2 untuk apa ek...macam tak ada fungsi pun...

Bookmark and Share

  


  Member Information For hati_suci83Profil   Hantar PM kepada hati_suci83   Quote dan BalasQuote

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 31-05-11 19:43


...nak cerita..kat tempat saya ni,..ada petugas da dapatkan nama2 anak-anak org yang tak mampu untuk diberikan notebook pecuma...tapi akhirnya nama2 tu di saring semula...tengok-tengok pula jiran saya yang dok banglo pula dapat...malah ramai yang tak layak pun dapat sementara yang patut dapat esp yang dalam list asal tu, tak dapat pula..memang ramai yang tak puas hati tapi apa nak buat..da namanya note book 1Malaysia..faham-faham saja lah kenapa d saring semula..


-----------------
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
______________________________________
http://www.mymindstories.blogspot.com/


Bookmark and Share

  


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

mohdazri
Warga 3 Bintang
Menyertai: 01.04.2010
Ahli No: 39608
Posting: 73
Dari: selangor

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 01-06-11 16:54


ni lah yang dinamakan buat dahulu baru berfikir


-----------------
http://cahayakehidupan-kebenaran.blogspot.com


Bookmark and Share

  


  Member Information For mohdazriProfil   Hantar PM kepada mohdazri   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.11576 saat. Lajunya....