Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 14-11-2018  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya.
-- al-Baqarah: 286

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Alai_Syafa
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43068

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 35
Ahli: 0
Jumlah: 35




  Yang Masuk Ke Sini
RedPetunia: 1 hari, 1 jam, 29 minit yang lalu
IbnuKhaldun: 1 hari, 8 jam, 29 minit yang lalu
sahabat_amin: 3 hari yang lalu
Gorodkovie: 5 hari yang lalu
Swarig123: 8 hari yang lalu
sunan-faqih: 14 hari yang lalu
ajefikrah: 19 hari yang lalu
Kang: 21 hari yang lalu
owl_UM: 23 hari yang lalu
rasian: 27 hari yang lalu


Isu dan Ehwal Semasa
Topik: Fitnah


Carian Forum

Moderator: Admin, hafeezzul
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Isu dan Ehwal Semasa
    »» Fitnah

Please Mendaftar To Post


Oleh Fitnah

rostanmohd
Warga 2 Bintang
Menyertai: 19.05.2010
Ahli No: 39839
Posting: 42
Dari: Ipoh

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 04-04-11 11:38


Assalamualaikum....
Saya mengambil kesempatan di sini untuk menyatakan bahawa di malaysia kini dan akan datang akan penuh dengan fitnah,muslihat dan tipu daya yang semakin meruncing........ini lah balasan kepada tangan-tangan manusia, lidah-lidah manusia dan pemikiran mereka yang selalu mendahului dunia dari pada Hak2 Allah swt......


-----------------
Insan yang lemah..........


Bookmark and Share

  


  Member Information For rostanmohdProfil   Hantar PM kepada rostanmohd   Quote dan BalasQuote

FIRDAUSNUR
WARGA SETIA
Menyertai: 01.05.2005
Ahli No: 16229
Posting: 1085
Dari: kedah darulaman

Kedah  


posticon Posting pada: 04-04-11 11:54


Pada 04-04-11 11:38 , rostanmohd posting:

!!! QUOTE !!!

Assalamualaikum....
Saya mengambil kesempatan di sini untuk menyatakan bahawa di malaysia kini dan akan datang akan penuh dengan fitnah,muslihat dan tipu daya yang semakin meruncing........ini lah balasan kepada tangan-tangan manusia, lidah-lidah manusia dan pemikiran mereka yang selalu mendahului dunia dari pada Hak2 Allah swt......



I'M AGEEE WITH YOUU...

:sopan:

I DONT KNOW WHAT WILL BE HAPPEN TO OUR COUNTRY 'TOMMOROW'...

I'M ALSO SHAME WITH OUR POLITICIANS....

THEY ONLY DO' JANJI MANISSSS'... BUT DONT DO ANYTHING WHAT OUR PEOLE WANT...

EVERYDAY THEY ONLY LIBEL..LIBEL..LIBEL...

WHEN THE AUTHORITY WANT THEIR EVIDENCE..THEY DUMBBBBBBBBBBBBBBB.................

THEY ALSO DONT DO THEIR WORKKKKKK........

FOR EXAMPLE, THEY MAKE A MANIFESTO BUT IT NOT BE DONE PROPERLY.....

SHAMEE..VERY SHAME.... :sopan:



Bookmark and Share

  


  Member Information For FIRDAUSNURProfil   Hantar PM kepada FIRDAUSNUR   Quote dan BalasQuote

ashabul_mukminin
Warga 2 Bintang
Menyertai: 17.07.2003
Ahli No: 2403
Posting: 43
Dari: Pahang

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 06-04-11 21:19


Kenapa masih ramai yang masih 'buta'!

FIKIR:
kalaulah diri sendiri yang difitnah. lepas satu, datang satu.. belum selesai satu dah datang satu lagi fitnah. mujur Anwar ada banyak kenalan dikalangan peguam dan korporat..gagah lagi lah nak menjawab dan membela diri...

cuba kalau kita? terduduk lah jawabnya.


-----------------
"Ya Allah, jdknlh aku mcintaiMu&mencintai org yang mcintaiMu srta mencintai amalan2 yang myampaikn daku kepada mcintaiMu."


Bookmark and Share

  


  Member Information For ashabul_mukmininProfil   Hantar PM kepada ashabul_mukminin   Pergi ke ashabul_mukminin's Website   Quote dan BalasQuote

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 06-04-11 22:18


kita kan da memang berada d zaman fitnah...bermula sejak kejatuhan era kekhilafahan uthmaniyyah kan...itulah sunnatullah dunia...nak halang pekara2 fitnah tu berlaku memang tak mampu..hanya doa-doa lah supaya kita tak terlibat dan terpengaruh dengan fitnah2 tu..dan juga moga kita selamat dr terpedaya dan terbabit sama dengan hal-hal fitnah tu...bukan sekadar fitnah2 yang kita fahami dr pkataan tu sendiri..tapi maknanya pelbagai kerosakan dunia..perang, krisis, penindasan, bencana alam buatan manusia dll..tapi tak apa..janji allah juga era fitnah akan berakhir dan diganti dengan era kebangkitan islam kali kedua..dan untuk beralih era tu tentu saja banyak tekanan dan kejadian berlaku seperti mana perubahan angin monsun dimana perubahannya adalah melalui kejadian hujan2 sebelum cuaca stabil semula mgkiut perubahan angin tu..so sama-sama lah doa kita selamat dr bahaya fitnah ni..


-----------------
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
______________________________________
http://www.mymindstories.blogspot.com/


Bookmark and Share

  


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.118113 saat. Lajunya....