Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 14-11-2018  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Akan sentiasa ada yang memperbodohkan selagi masih ada yang rela diperbodohkan
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Alai_Syafa
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43068

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 33
Ahli: 0
Jumlah: 33




  Yang Masuk Ke Sini
RedPetunia: 1 hari, 1 jam, 29 minit yang lalu
IbnuKhaldun: 1 hari, 8 jam, 29 minit yang lalu
sahabat_amin: 3 hari yang lalu
Gorodkovie: 5 hari yang lalu
Swarig123: 8 hari yang lalu
sunan-faqih: 14 hari yang lalu
ajefikrah: 19 hari yang lalu
Kang: 21 hari yang lalu
owl_UM: 23 hari yang lalu
rasian: 27 hari yang lalu


Isu dan Ehwal Semasa
Topik: Program PERMATA PINTAR??Apa pendapat anda???


Carian Forum

Moderator: Admin, hafeezzul
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Isu dan Ehwal Semasa
    »» Program PERMATA PINTAR??Apa pendapat anda???

Please Mendaftar To Post


Oleh Program PERMATA PINTAR??Apa pendapat anda???

Mencari_Cinta_Illahi
Warga 3 Bintang
Menyertai: 01.10.2010
Ahli No: 40334
Posting: 121
Dari: Neraka Dunia

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 26-11-10 17:56


Assalamualaikum..... :bunga:

Apa pendapat anda semua mengenai proram permata pintar?? tak membazir ke?sedangkan ramai lagi anak-anak Malaysia yang kurang pandai...kenapa tak dibantu??? :berfikir:


-----------------
Muhasabah diri...mencari cinta Illahi.....♥



  


  Member Information For Mencari_Cinta_IllahiProfil   Hantar PM kepada Mencari_Cinta_Illahi   Quote dan BalasQuote

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 26-11-10 18:22


salam...saya agak mencari-cinta-ilahi ni mesti guru permata pintar, kan?

erm..pada saya, ia ok lah..jadi platform untuk terus gilap kecerdasan murid.. tapi dari segi matlamatnya saya tak nampak ia bagi kepentingan besar pada negara.. memang budak genius jadi kebanggan kita tapi bila besar belom tentu kecerdasan mereka kekal...wallahua'lam lah..sebab tahap kematangan murid berbeza..Kalau nak kata para pemenang hadiah nobel, pemipin dunia dan tokoh2 agung bukannya semua terkenal dengan kecerdasannya sejak kecil secara tersendiri..sumney d pupuk..so boleh jadi murid yang tak dikesan dr kalangan cerdik dan pintar tu mungkin sebenarnya cerdik dan pintar... ..maaf lah Kalau saya salah cakap...


-----------------
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
______________________________________
http://www.mymindstories.blogspot.com/


Bookmark and Share

  


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

Mencari_Cinta_Illahi
Warga 3 Bintang
Menyertai: 01.10.2010
Ahli No: 40334
Posting: 121
Dari: Neraka Dunia

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 26-11-10 18:59


Salam...huhu...saya ni tengah ambik spm lagi...huhu..

Emm...dulu masa tbe2 kecoh sal program permata pintar ni,agak sokong juga lah...tapi bila da buka tawaran sampai ke negara luar,apa maknanya? sedangkan ramai lagi yang insan yang kurang cerdik atau cerdik tapi tak berkemampuan...

1 hal lagi,banyak habis duit...duit sapa agak-agak 2 ye?? hmmm...
yang saya agak geramnya,kerajaan cakap tak ada duit sampai pertandingan nasyid,puisi dan lagu dan macam-macam lagi tak ada taun ni dekat sek!! huhu....

tapi saya nak tengok ke mana akhirnya hala tuju program 2...harap-harap berkesan lah...tapi jangan dilupa pelajar yang tercicir...mereka juga perlu diberi perhatian...hmmm...:berfikir:


-----------------
Muhasabah diri...mencari cinta Illahi.....♥



  


  Member Information For Mencari_Cinta_IllahiProfil   Hantar PM kepada Mencari_Cinta_Illahi   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.113722 saat. Lajunya....