Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 17-10-2018  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita seringkali melihat bagaimana jemaah-jemaah haji mengikuti kursus-kursus yang diadakan sebagai persiapan untuk menempuhi suasana haji yang sebenar, begitu juga dengan pelajar-pelajar yang akan menempuhi peperiksaan, dilatih dengan pelbagai tuisyen dan kelas tambahan untuk menempuhi peperiksaan, maka kehidupan akhirat dan peperiksaan di padang mahsyar lebih patut lagi diadakan kursus persediaan dan kelas tuisyennya yang tersendiri..Persediannya ialah iman serta amalan soleh dan kelas tuisyennya ialah majlis-majlis ilmu.
-- Tuan Guru Nik Aziz (Menteri Besar Kelantan)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Ros84
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43062

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 32
Ahli: 0
Jumlah: 32




  Yang Masuk Ke Sini
a_zar81: 3 hari yang lalu
khalifah: 8 hari yang lalu
talha: 14 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 23 hari yang lalu
al-biruni03: 24 hari yang lalu
Swarig123: 31 hari yang lalu


Lintas Langsung Semasa
Topik: Keputusan UPSR Khamis ini 19 November 2009


Carian Forum

Moderator: Admin, hafiz_along_83
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Lintas Langsung Semasa
    »» Keputusan UPSR Khamis ini 19 November 2009

Please Mendaftar To Post


Oleh Keputusan UPSR Khamis ini 19 November 2009

rimbabara
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 03.03.2006
Ahli No: 23151
Posting: 3640
Dari: Ipoh

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 15-11-09 09:35


KUALA LUMPUR 14 Nov. - Keputusan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) 2009 akan diumumkan di seluruh negara pada 19 November ini.

Ketua Pengarah Pelajaran, Tan Sri Alimuddin Mohd. Dom berkata, calon-calon boleh mendapatkan keputusan di sekolah masing-masing mulai pukul 10 pagi.

Menurutnya, analisis keputusan UPSR 2009 juga akan diumumkan pada hari sama di Putrajaya pada pukul 9 pagi.

"Seramai 517,908 pelajar di seluruh negara telah mendaftar dan menduduki peperiksaan tersebut," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Menurutnya, seramai 510,125 orang atau 98.5 peratus calon adalah dari sekolah di bawah Kementerian Pelajaran dan sekolah bantuan kerajaan.

Katanya, baki seramai 7,783 orang iaitu 1.5 peratus merupakan pelajar swasta.

Tambah beliau, mereka menjalani UPSR di 8,289 pusat peperiksaan yang disediakan di seluruh negara.

:-) Selamat berjaya murid-murid...


-----------------



Bookmark and Share

  


  Member Information For rimbabaraProfil   Hantar PM kepada rimbabara   Quote dan BalasQuote

broshahir
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 16.02.2006
Ahli No: 22775
Posting: 3376
Dari: Nibong Tebal

PulauPinang   avatar


posticon Posting pada: 15-11-09 09:39


Oh Khamis ni dah tahu..
guru yang mengajar tahun 6 pun berdebar juga...


-----------------
Anehnya perjalanan masa. Tetapi lebih aneh manusia yang melalaikannya.


Bookmark and Share

  


  Member Information For broshahirProfil   Hantar PM kepada broshahir   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 15-11-09 12:38


Pada 15-11-09 09:39 , broshahir posting:

!!! QUOTE !!!

Oh Khamis ni dah tahu..
guru yang mengajar tahun 6 pun berdebar juga...



parents dengan cikgu yang lebih-lebih berdebarnya berbanding murid2..



Bookmark and Share

  


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

RuMaishaaa

Menyertai: 22.05.2003
Ahli No: 749
Posting: 1276
Dari: Kg.Batu Muda, KL

Terengganu   avatar


posticon Posting pada: 15-11-09 19:14


berderau nak tunggu keputusan..semoga keputusan nanti tak mengecewakan


-----------------

::KASIH SAYANG KUNCI KEAMANAN SEJAGAT::


Bookmark and Share

  


  Member Information For RuMaishaaaProfil   Hantar PM kepada RuMaishaaa   Quote dan BalasQuote

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 15-11-09 20:42


aisey...buku program da nak setel..nama upsr tak ada lagi..hari kamis tu lah jugak result keluar hari tu jugak lah HAC blangsung..mesti riuh rendah ni..huhu


-----------------
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
______________________________________
http://www.mymindstories.blogspot.com/


Bookmark and Share

  


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

nailofar_hamidah
Warga 2 Bintang
Menyertai: 09.11.2008
Ahli No: 35797
Posting: 43
Dari: jb

Johor   avatar


posticon Posting pada: 15-11-09 21:28


saya yang mengajar tuisyen darjah 6 pun dah berdebar...apatah lagi lah cikgu2 mereka d sekolah.huhu


-----------------
e-mail:[email protected]


Bookmark and Share

  


  Member Information For nailofar_hamidahProfil   Hantar PM kepada nailofar_hamidah   Quote dan BalasQuote

daLL
Warga 3 Bintang
Menyertai: 06.04.2005
Ahli No: 15609
Posting: 148
Dari: negeri beradat

NegeriSembilan   avatar


posticon Posting pada: 16-11-09 16:34


yeye...xsbar nak tau..tumpang berdebar sekali......sekolah mana yang terbaik...


-----------------
>


Bookmark and Share

  


  Member Information For daLLProfil   Hantar PM kepada daLL   Quote dan BalasQuote

ziyah
WARGA SETIA
Menyertai: 22.09.2006
Ahli No: 26503
Posting: 477
Dari: negeri beradat

NegeriSembilan   avatar


posticon Posting pada: 19-11-09 19:54


sikap boleh ubah keadaan...
usaha saja... mujur ok...

Bookmark and Share

  


  Member Information For ziyahProfil   Hantar PM kepada ziyah   Quote dan BalasQuote

halesolurun_84

Menyertai: 14.08.2008
Ahli No: 34446
Posting: 1599
Dari: Jerantut

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 21-11-09 08:55


Pada 16-11-09 16:34 , daLL posting:

!!! QUOTE !!!

yeye...xsbar nak tau..tumpang berdebar sekali......sekolah mana yang terbaik...



negeri terengganu menjuarai negeri paling terbaik dalam keputusan UPSR..



Bookmark and Share

  


  Member Information For halesolurun_84Profil   Hantar PM kepada halesolurun_84   Quote dan BalasQuote

annamuslimah
Warga 3 Bintang
Menyertai: 15.06.2003
Ahli No: 1423
Posting: 149
Dari: Kuantan

Pahang  


posticon Posting pada: 21-11-09 09:07


ana cikgu dan memang berdebar sesangat waktu result UPSR nak diumumkan...air mata pun menitik waktu tengok mereka menangis kegembiraan.. tahniah kepada 22 orang murid SKST yang berjaya mendapat 5A dalam UPSR 2009 ini dan pada yang dapat 4A seramai 18 orang tu teruskan usaha kalian...semoga kalian terus cemerlang di sekolah menengah nanti..

Bookmark and Share

  


  Member Information For annamuslimahProfil   Hantar PM kepada annamuslimah   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081535 saat. Lajunya....