Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 04-07-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika kita berasa diri kita tinggi, pandanglah ke atas; jika kita berasa diri kita rendah, pandanglah ke bawah
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: wyd1014
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43135

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 65
Ahli: 0
Jumlah: 65




  Yang Masuk Ke Sini
kasih_kekasih: 2 hari yang lalu
wyd1014: 11 hari yang lalu
haykal77: 19 hari yang lalu
Kakngah: 19 hari yang lalu
lidah-penghunus: 21 hari yang lalu


Bincang Agama
Topik: Mengkadho Solat Fardhu selepas Solat Subuh& Asar


Carian Forum

Moderator: ibnu_musa, Administrator, ABg_IMaM
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Bincang Agama
    »» Mengkadho Solat Fardhu selepas Solat Subuh& Asar

Please Mendaftar To Post


Oleh Mengkadho Solat Fardhu selepas Solat Subuh& Asar

suriatimur
Warga Rasmi
Menyertai: 22.01.2009
Ahli No: 36854
Posting: 8
Dari: kulim kedah

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 12-02-09 22:04


:berfikir:
Saya nak tanya kawan-kawan yang benar-benar Arif. Tidak ada Solat selepas Fardhu Subuh Dan Asar. Tapi bolehkah kita mengqadho solat-solat Fardhu pada waktu-waktu itu??

Di MasjidilHaram ada tak waktu yang diharamkan kita bersolat??

Bookmark and Share

    


  Member Information For suriatimurProfil   Hantar PM kepada suriatimur   Quote dan BalasQuote

nurfarhanazulkafli
Warga 2 Bintang
Menyertai: 07.11.2006
Ahli No: 27242
Posting: 46
Dari: Perak Darul Ridzuan

Perak  


posticon Posting pada: 13-02-09 12:46


saya pun pernah Jugak tertanya2 perihaL masaLah ni sebelum ni.. tapi, ad 1 hari tu,tbe2 ad seorang kawan saya tanya kan msaLah ni kat ustz dalam cLz..
ustaz tu cakap, nak qada soLat bila-bila pun boleh, tak kira lah pas subuh ke asar ke.. pasal haram soLat selepas subuh dan asar tu, HARAM untuk semua JENIS SOLAT SUNAT shjaa..

Bookmark and Share

    


  Member Information For nurfarhanazulkafliProfil   Hantar PM kepada nurfarhanazulkafli   Quote dan BalasQuote

narato
Warga 3 Bintang
Menyertai: 14.05.2005
Ahli No: 16524
Posting: 143
Dari: jb...ukm,bangi

Johor  


posticon Posting pada: 13-02-09 12:59


saya pun confuse jugak pasal hal ni...
harap orang-orang yang lebih arif boleh lah tolong jawab kan...

Bookmark and Share

    


  Member Information For naratoProfil   Hantar PM kepada narato   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.102837 saat. Lajunya....