Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 20-11-2017  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Men are born to succeed, not fail.
-- Henry David

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: tj
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43038

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 14
Ahli: 0
Jumlah: 14




  Yang Masuk Ke Sini
tj: 10 hari yang lalu
aye: 12 hari yang lalu
NisaAdDeen: 35 hari yang lalu
RijaludDeen: 35 hari yang lalu


Suara Hatiku
Topik: masalah suka sesama jenis(lelaki)


Carian Forum

Moderator: Admin, zulman
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Suara Hatiku
    »» masalah suka sesama jenis(lelaki)

Please Mendaftar To Post

Mukasurat 3 Of 3

Go To Page: 1 · 2 · 3  
Jump To Page:

Oleh masalah suka sesama jenis(lelaki)

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 04-09-10 13:37


salam..wow..setahun kemaudian....

tak tulisan anda tu..saya rasakan anda seolah-olah dapat kuasa baru atau dengan kata lain anda seperti sudah mengtahui jawapan kepada persoalan yang anda utarakan tahun lalu...ya..tmpoh setahun mungkin tak lama, tapi dalam 12 bulan kebelakangan mungkin ada sesuatu yang dapat membantu anda menjawab pmasalahan anda atau mungkin anda menjumpai sesuatu yang bermanfaat bagi menyelesaikan masalah yang mmbelenggu anda...saya tak mahu lah ulas apa-apa yang telah anda perkatakan...cuma saya tertarik dengan kenyataan anda..

Pada 04-09-10 12:01 , cendana posting:

!!! QUOTE !!!

alhamdullillah berkat usaha saya selama ini akhirnya masalah saya ini dapat dirungkaikan...juga...setelah saya kaji dan selidik...serta banyak bertanya pada yang tahu dan arif...tak semestinya golongan yang islam baka ini tahu segala-galanya...dan alhamdulillah saya tidak terpengaruh dengan mereka...


..kalau tak keberatan apakate anda share apa yang anda kaji dan bagaimana masalah anda dapat dirungkaikan pada mmber2 kat c ni...

anyway..selamat berpuasa.. (ucapan sekali lagi dalam thread yang sama pada tahun yang belainan..hehe) :-P


-----------------
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
______________________________________
http://www.mymindstories.blogspot.com/


Bookmark and Share

  


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

cendana
Warga 4 Bintang
Menyertai: 09.08.2008
Ahli No: 34379
Posting: 184

blank   avatar


posticon Posting pada: 07-09-10 15:53


saya amat keberatan sebenarnya untuk kongsikan usaha2x murni saya tu untuk member2x di sini ...maaf lah ye ...melainkan org itu betul2x ikhlas serta tidak ego dan boleh menerima buah fikiran saya ..saya tiada masalah untuk private message pada beliau...kalau terus hentam saya tanpa usul periksa rasanya lebih baik lah saya tak terangkan ..lagi pun nak buat apa nak diceritakan bukannya anda semua faham pun...melainkan saya sendiri dan yang senasib dengan saya sahaja yang faham...lagi satu bukannya apa cuma saya tak nak lah pisang berbuah dua kali nanti ramai yang tidak berpuas hati dengan apa yang telah saya tulis...bagi saya jika anda semua dah baca posting saya di atas itu tadi pun telah mencukupi lagi pun anda semua kan lebih hebat daripada saya siapa lah saya ni...kalau saya taip semua nya tak betul..apa yang pasti selama setahun saya telah pun dapat selesaikan dan rungkaikan masalah yang membelenggu saya ni...itu yang penting!alhamdulillah doa saya selama ini tuhan kabulkan...disamping saya banyak bertanya pada yang arif tentang masalah saya yang tak mampu kawin sama ada saya berdosa atau tidak...alhamdulillah segala-galanya telah terang dan jelas...baru saya tahu hukum islam sebenarnya tidak membebankan malah terlalu indah untuk diungkapkan dengan kata2x...cuma manusia sahaja yang telah memahaminya berdasarkan akal dan nafsu serta emosi semata-mata...begitu lah lemahnya manusia ...baru lah saya tahu kini kawin bagi yang tidak mampu adalah tidak wajib!(harap tiada sesiapa lagi yang mempertikaikannya) terselamat juga saya tak terlalu terpengaruh dengan nasihat2x yang diberikan di sini...walaupun majoritinya memberi nasihat seperti mendakwa serta menghukum dan bukannya mendakwah...kadang2x org yang islam baka ni tak semuanya kita boleh ikut kata2x mereka tu... harap anda semua tidak mempertikaikan kenyataan saaya ini lagi ye...

Bookmark and Share

  


  Member Information For cendanaProfil   Hantar PM kepada cendana   Quote dan BalasQuote

lily_mawar
Warga 3 Bintang
Menyertai: 18.11.2007
Ahli No: 31741
Posting: 125
Dari: Kebun bunga

singapore   avatar


posticon Posting pada: 22-02-11 23:15


Pada 19-08-08 15:15 , cendana posting:

!!! QUOTE !!!

terima kasih kepada semua yang sudi memberikan nasihat kepada saya...Insyallah akan saya ikut segala langkah-langkah yang diberikan...berdasarkan apa yang termampu saya lakukan...


Saya nak tanya, dah jumpa psychiatric? Gunakan kaedah Hypnosis ....

Bookmark and Share

  


  Member Information For lily_mawarProfil   Hantar PM kepada lily_mawar   Quote dan BalasQuote

FIRDAUSNUR
WARGA SETIA
Menyertai: 01.05.2005
Ahli No: 16229
Posting: 1085
Dari: kedah darulaman

Kedah  


posticon Posting pada: 22-02-11 23:43


DARI SEGI PSIKOLOGI ORANG JENIS NI MENGALAMI KECELARUAN MENTAL (MENTALY RETARDED)..

MASALAH PERSEKITARAN MEMAINKAN PERANAN..

RAKAN SEJENIS YANG MENGAMALKAN HOMOSEKS HARUS DIELAKKAN..

IBU BAPA..KELUARGA TERDEKAT MESTI MEMBANTU MENGUBAH DIRI ANDA..

CARA BERPAKAIAN JUGA HARUS BERUBAH..

LETAKKAN JAUH-JAUH SIFAT MALU ANDA TU..

MUNGKIN DAHULU ANDA BANYAK BERGAUL DENGAN LELAKI..

KAWAN PEREMPUAN MESTI KURANG KAN?

CARILAH KAWAN-KAWAN PEREMPUAN DAN BERGAUL SIKIT..

PALING UTAMA JANGAN IKUT DESAKAN SYAITAN TU..

YANG PENTING DIRI ANDA BERUBAH DULU BUKAN HARAP ORANG LAIN MENGUBAH ANDA YE..


:-)



Bookmark and Share

  


  Member Information For FIRDAUSNURProfil   Hantar PM kepada FIRDAUSNUR   Quote dan BalasQuote

Moderator: Admin, zulman
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Suara Hatiku
    »» masalah suka sesama jenis(lelaki)

Please Mendaftar To Post

Mukasurat 3 Of 3

Go To Page: 1 · 2 · 3  
Jump To Page:


Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.095414 saat. Lajunya....