Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-08-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Selalunya, bila kita berusaha menenggelamkan kapal orang lain, kita lupa untuk mengawal kapal kita sendiri. Kapal kita tenggelam terlebih dahulu.

-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: NurLiyanaNajwa
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43095

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 36
Ahli: 0
Jumlah: 36




  Yang Masuk Ke Sini
budakbesar: 3 hari yang lalu
azemi: 7 hari yang lalu
Firdaus15: 13 hari yang lalu
NurLiyanaNajwa: 17 hari yang lalu
secureofficemovers: 17 hari yang lalu
Naqiu: 23 hari yang lalu
nawfaa79: 24 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 27 hari yang lalu


Suara Hatiku
Topik: mai sini anak-anak jati kedah


Carian Forum

Moderator: Administrator, zulman
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Suara Hatiku
    »» mai sini anak-anak jati kedah

Please Mendaftar To Post


Oleh mai sini anak-anak jati kedah

islamicboy
WARGA SETIA
Menyertai: 23.11.2003
Ahli No: 5350
Posting: 717
Dari: Hijau Kuning

Kedah  


posticon Posting pada: 15-10-05 13:58


MB Kedah:Teka teki menjelang 17 Oktober…

mai sini semua anak jati kedah.... meluahkan pendapat anda tentang peneraju utama negeri kita... sama ada Dato Seri Syed Razak ataupun akan diserah kepada Datuk Mahadzir Khalid... So... apa pandangan anda???????? adakah ada konsprirasi nak menyingkirkan Dato Seri Syed Razak ataupun............ Luahkan pendapat anda......

Mengambil kira satu mesej yang disampaikan menerusi Setiausaha Sulit beliau,Armishah Siraj yang pulang ke Alor Setar dari Jerman baru-baru ini, Datuk Seri Syed Razak Syed Zain akan masuk pejabat pada hari Isnin 17 Oktober ini.

Armishah memetik Menteri Besar yang sedang menjalani rawatan susulan di Konstanz,Jerman itu berkata beliau sudah bersedia untuk berkerja.

17 Oktober ini genap tiga bulan tugasnya dipangku oleh ahli Exco Kerajaan Negeri Datuk Mahadzir Khalid.

Rasminya memang tidak salah Syed Razak mengumumkan hasratnya untuk kembali bertugas kerana jawatan itu masih menjadi haknya kerana Mahadzir hanya diberi tugas memangku untuk tempoh berkenaan.

Apapun ramai yang terkejut mendengar pengumuman hendak kembali bertugas itu dibuat secara sebelah pihak oleh Syed Razak sendiri.

“Sepatutnya pengumuman seumpama itu harus datang dari Perdana Menteri,”kata satu sumber kepada Agendadaily.

Soalnya apakah sesuatu pengumuman rasmi mengenai kedudukan Menteri Besar Kedah akan dibuat?

“Kemungkinan besar ada sesuatu sebelum 17 Oktober ini,”katanya.

Menurutnya tiada siapa hendak menidakkan hak Syed Razak cuma ramai yang bertanya apakah dari segi fisikal beliau benar-benar mampu memikul tanggongjawab mengurus negeri Kedah.

“Mentabir sebuah negeri bukan setakat hanya mampu sign cek atau kendali mesyuarat dalam pejabat…banyak lagi yang perlu dilakukan yang semuanya melibatkan ketajaman minda dan kekuatan fisikal,”katanya.

Penyakit menimpa Syed Razak hingga melemahkan pergerakan anggota badannya dikatakan boleh membataskan banyak aktivitinya sebagai seorang Menteri Besar yang robust.

Agendadaily difahamkan dalam isu Syed Razak terdapat dua pilihan yang mungkin berlaku.

Pertama - tempoh cuti selama tiga bulan Menteri Besar Kedah itu dilanjutkan dan – kedua Mahadzir dilantik terus ganti Syed Razak jadi Menteri Besar.

Antara dua kemungkinan itu ada pemerhati politik yang cenderung meramalkan Mahadzir akan disahkan terus sebagai Menteri Besar.

“Dalam usia Syed Razak yang sudah lanjut…sakit macam tu pula…dari apa yang saya dengar sendiri ramai orang merasakan lebih baik beliau memberi keutamaan sepenuh pada kesihatannya dari memikirkan nak kembali mentabir,”kata sumber itu.

KEDAH MAJU 2010

Bookmark and Share

  


  Member Information For islamicboyProfil   Hantar PM kepada islamicboy   Quote dan BalasQuote

rizal_man
Warga 2 Bintang
Menyertai: 12.10.2005
Ahli No: 19775
Posting: 50
Dari: kedah

Kedah  


posticon Posting pada: 15-10-05 17:01


assalamualaikum, em tertarik juga chek dengaq hang dok gebang, qasa macam nak join saja. Em pasai MB kita tu saya qasa kalau kesihatan dia dah ok
boleh la dia sambung qeja dia dak. tapi kalau dah sakit dia tu tak dapat mengizinkan dia qeja takpa la boleh ganti dengan oqang laen dak.

Bookmark and Share

  


  Member Information For rizal_manProfil   Hantar PM kepada rizal_man   Quote dan BalasQuote

mulimahsejati
Warga 4 Bintang
Menyertai: 02.08.2005
Ahli No: 17755
Posting: 277
Dari: bawah langit atas tanah

Kedah  


posticon Posting pada: 15-10-05 17:14


emm..ana pun tak tau...

Bookmark and Share

  


  Member Information For mulimahsejatiProfil   Hantar PM kepada mulimahsejati   Quote dan BalasQuote

rizal_man
Warga 2 Bintang
Menyertai: 12.10.2005
Ahli No: 19775
Posting: 50
Dari: kedah

Kedah  


posticon Posting pada: 16-10-05 17:51


hehehehehehehe

Bookmark and Share

  


  Member Information For rizal_manProfil   Hantar PM kepada rizal_man   Quote dan BalasQuote

Shahida09
Warga 4 Bintang
Menyertai: 26.06.2005
Ahli No: 16869
Posting: 343
Dari: Atas Bumi, Bawah Langit

Kedah  


posticon Posting pada: 27-10-05 16:01


hrmmm.....

Bookmark and Share

  


  Member Information For Shahida09Profil   Hantar PM kepada Shahida09   Pergi ke Shahida09's Website   Quote dan BalasQuote

rizal_man
Warga 2 Bintang
Menyertai: 12.10.2005
Ahli No: 19775
Posting: 50
Dari: kedah

Kedah  


posticon Posting pada: 28-10-05 17:18


mana lagi anak jati kedah nieeeeee

Bookmark and Share

  


  Member Information For rizal_manProfil   Hantar PM kepada rizal_man   Quote dan BalasQuote

Belalang_kampung
Warga 4 Bintang
Menyertai: 14.05.2003
Ahli No: 74
Posting: 255
Dari: Minden-Transkerian

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 29-10-05 02:48


:-)

Assalamua'laikum...

haa ni mai dah..ni mai dah..anak jati Darulaman..hihi ;-)

Semoga Menteri Besaq Datuk Seri Syed Razak kita cepat sembuh Insya Allah..tapi pendapat ana, kesihatan lebih utama..

soheh tu..kena 'robust'..untuk jadi MB ni.. :-) kalau Datuk Mahadzir Khalid berkebolehan..apa salahnya kan.. ;-)

wallahua'lam
[ Telah diedit oleh: Belalang_kampung pada 29-10-05 02:49 ]


Bookmark and Share

  


  Member Information For Belalang_kampungProfil   Hantar PM kepada Belalang_kampung   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.107807 saat. Lajunya....