Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-05-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bila seseorang itu sentiasa meninggi diri, dirinya saja yang lebih dari orang lain, dirinya saja yang hebat, pastilah dialah orang yang paling rendah nilai, maruah, akhlak dan kedudukannya
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: wyd1014
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43135

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 15
Ahli: 0
Jumlah: 15




  Yang Masuk Ke Sini
wyd1014: 22 hari yang lalu
izdham: 31 hari yang lalu
nadiahhazirah92: 41 hari yang lalu


Jejak Ukhwah
Topik: salam sayang dari korea...


Carian Forum

Moderator: Administrator, halesolurun_84
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Jejak Ukhwah
    »» salam sayang dari korea...

Please Mendaftar To Post

Mukasurat 13 Of 13

Go To Page: 1 · 2 ... 12 · 13  
Jump To Page:

Oleh salam sayang dari korea...

nafisah
WARGA SETIA
Menyertai: 14.05.2003
Ahli No: 48
Posting: 442
Dari: seremban

NegeriSembilan  


posticon Posting pada: 04-12-07 12:56


Alhamdulillah, syukur adik durrah dah semakin sihat :)

Bookmark and Share

    


  Member Information For nafisahProfil   Hantar PM kepada nafisah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 12:59


.. lepas ini tak hendak buat durrah marah2 dah:-(..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

nafisah
WARGA SETIA
Menyertai: 14.05.2003
Ahli No: 48
Posting: 442
Dari: seremban

NegeriSembilan  


posticon Posting pada: 04-12-07 13:04


Pada 04-12-07 12:59 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

.. lepas ini tak hendak buat durrah marah2 dah:-(..


camtula kakisamun, barulah org sayang... :-P


-----------------
Mulakan Setiap Perbuatan dengan Bismillahirrahmanirrahim....


Bookmark and Share

    


  Member Information For nafisahProfil   Hantar PM kepada nafisah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 13:25


Pada 04-12-07 13:04 , nafisah posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 04-12-07 12:59 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

.. lepas ini tak hendak buat durrah marah2 dah:-(..


camtula kakisamun, barulah org sayang... :-P



.. ye ke kalau tak buat org marah.. nanti hari2 sayang:malu: ( sambil2 pusingkan pergelangan tangan macam iklan "Fair&Lovely":lol:)

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

mama_iman
WARGA SETIA
Menyertai: 24.09.2007
Ahli No: 31188
Posting: 1558
Dari: Pantai Remis

Perak   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 13:30


Pada 04-12-07 11:01 , princeyoong07 posting:

!!! QUOTE !!!

salam...
bukan tak nak postkan berita durrah kat sini...
tapi saya sibuk sikit...]
hari ni baru cuti...
durrah dah semakin sembuh...
mungkin 3/4 hari lagi dia dah boleh balik...


wsalam..alhamdulillah..masyaAllah lega sangat dengar.. :-) :welcome:
semoga dia cepat dapat on9 kat sni..sebelum akak balik..iskk

Bookmark and Share

    


  Member Information For mama_imanProfil   Hantar PM kepada mama_iman   Quote dan BalasQuote

marsyalaila
Warga 4 Bintang
Menyertai: 26.10.2004
Ahli No: 12102
Posting: 278
Dari: terengganu

Terengganu   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 13:31


Pada 04-12-07 12:59 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

.. lepas ini tak hendak buat durrah marah2 dah:-(..


tu lah uncle..selalu saja buat durah sedih dan merajuk.. lepas ni :jangan: :jangan: buat lagi tau..baru durah sayang :kelip:

Bookmark and Share

    


  Member Information For marsyalailaProfil   Hantar PM kepada marsyalaila   Quote dan BalasQuote

sofya
Warga 4 Bintang
Menyertai: 25.06.2007
Ahli No: 30381
Posting: 156
Dari: kedah

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 13:46


alhamdulillah......
tabahlah menghadapi ujian-Nya..
moga cepat-cepat sembuh.............

Bookmark and Share

    


  Member Information For sofyaProfil   Hantar PM kepada sofya   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 13:49


Pada 04-12-07 13:31 , marsyalaila posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 04-12-07 12:59 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

.. lepas ini tak hendak buat durrah marah2 dah:-(..


tu lah uncle..selalu saja buat durah sedih dan merajuk.. lepas ni :jangan: :jangan: buat lagi tau..baru durah sayang :kelip:


.. owh durrah.. maafkan makcik ye:-(.. nanti bila durrah dah sihat.. baru makcik sakat balik:lol:ahaks..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 20:30


moga adik cepat-cepat balik rumah ye...sihat cepat-cepat..
nanti kat boleh sembang2 lagi..
kak da pasang intenet kat uma
senang sikit nanti..........
rindu kalau tak dengar kabar adik..hehe
love u sayang selalu

Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 20:42


.. wah.. seronok lah si durrah nanti sebab kak ummu dia dah boleh "online" selalu..:-D..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 20:45


urrrmm mestila....
tak sabar tunggu dia sembuh

insyaAllah...semua org yakin durah boleh sembuh



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 20:47


Pada 04-12-07 20:42 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

.. wah.. seronok lah si durrah nanti sebab kak ummu dia dah boleh "online" selalu..:-D..


.. usah kata si durrah.. aku pun seronok.. hehe.. nak kenalan boleh dengan kak ummu:kelip:..:malu:..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 20:50


aik...dia posting dia juga buat quote..
pening lah dengan akak kakisamun ni..hehe :-D

toksah lah akak kakisamun...penat nak layan nanti
kakisamun ni noty...susah nak layan



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 20:52


.. org itu sombong:cry:.. tak hendak kawan dengan akak sebab akak nakal ek:-(.. tapi akak boleh berubah.. sudi2lah kenal:kelip:..:malu:..hehe..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 20:54


:berfikir: :berfikir: urrrmm
kejap2 nanti d pertimbangkan...

:berfikir: tak boleh ..tak boleh...
da cuba da nak timbang2 tapi tak boleh juga..hehe :sopan:



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 21:01


.. tak apa lah:-(.. tak ada rezeki nak mengorat:lol:ahaks..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 21:06


adoi..dia ni...
akak dengan akak pun nak ngorat..huhuh :-P



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 21:08


.. nak PM jugak:cry:.. nak PM jugak:-D.. hehe..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 21:14


Pada 04-12-07 21:08 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

.. nak PM jugak:cry:.. nak PM jugak:-D.. hehe..


ada-ada saja dia ni...ngisla puas2..haha :lucu:



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 21:25


ummu - .. nak "keychain" bola sepak takraw boleh tak??? yang bola rotan punya..:kelip:..:malu:..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 21:50


Pada 04-12-07 21:25 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

ummu - .. nak "keychain" bola sepak takraw boleh tak??? yang bola rotan punya..:kelip:..:malu:..


eee demandnya mokcik ni...um..nantilah ye



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 22:22


Pada 04-12-07 21:50 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 04-12-07 21:25 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

ummu - .. nak "keychain" bola sepak takraw boleh tak??? yang bola rotan punya..:kelip:..:malu:..


eee demandnya mokcik ni...um..nantilah ye



.. sebab dah cari banyak tempat dah.. kawan belajar kat sana saja dapat bawa balik.. itu pun tak cukup.. jadi saya tak dapat.. kasihanilah makcik wahai anak ummu.. buat ikon kasihan dengan harapan dia akan belikan:-(..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 22:25


Pada 04-12-07 22:22 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 04-12-07 21:50 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 04-12-07 21:25 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

ummu - .. nak "keychain" bola sepak takraw boleh tak??? yang bola rotan punya..:kelip:..:malu:..


eee demandnya mokcik ni...um..nantilah ye



.. sebab dah cari banyak tempat dah.. kawan belajar kat sana saja dapat bawa balik.. itu pun tak cukup.. jadi saya tak dapat.. kasihanilah makcik wahai anak ummu.. buat ikon kasihan dengan harapan dia akan belikan:-(..


:jangan: :jangan: noty ya...
bah nanti lah try carik ya...



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 22:37


apa lah kbr adikku kat wad ni :-? :-? :-(



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 22:42


Pada 04-12-07 22:25 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!



:jangan: :jangan: noty ya...
bah nanti lah try carik ya...



.. cantik:-D.. tak sia-sia makcik buat ikon sedih:lol:adehh..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

PerMataHiJau
Warga 4 Bintang
Menyertai: 22.10.2007
Ahli No: 31471
Posting: 295
Dari: MELAKA

Pahang  


posticon Posting pada: 04-12-07 23:04


Pada 04-12-07 22:37 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

apa lah kbr adikku kat wad ni :-? :-? :-(



:-( :-( :-( Terkejut sangat-sangat dengar dia sakit..harap-harap dia cepat sembuh ya....sama-samalah kita semua doakan....AMIN... 8-)

Bookmark and Share

    


  Member Information For PerMataHiJauProfil   Hantar PM kepada PerMataHiJau   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 23:08


Pada 04-12-07 23:04 , PerMataHiJau posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 04-12-07 22:37 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

apa lah kbr adikku kat wad ni :-? :-? :-(



:-( :-( :-( Terkejut sangat-sangat dengar dia sakit..harap-harap dia cepat sembuh ya....sama-samalah kita semua doakan....AMIN... 8-)


.. alhamdulillah dia dah semakin pulih.. dan diharapkan agar terus pulih dan kembali ber"posting" dengan kita di ukhwah:-D.. mudah-mudahan.. Amin..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 23:11


Pada 04-12-07 23:08 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 04-12-07 23:04 , PerMataHiJau posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 04-12-07 22:37 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

apa lah kbr adikku kat wad ni :-? :-? :-(



:-( :-( :-( Terkejut sangat-sangat dengar dia sakit..harap-harap dia cepat sembuh ya....sama-samalah kita semua doakan....AMIN... 8-)


.. alhamdulillah dia dah semakin pulih.. dan diharapkan agar terus pulih dan kembali ber"posting" dengan kita di ukhwah:-D.. mudah-mudahan.. Amin..


ameen



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

PerMataHiJau
Warga 4 Bintang
Menyertai: 22.10.2007
Ahli No: 31471
Posting: 295
Dari: MELAKA

Pahang  


posticon Posting pada: 04-12-07 23:39


InsyaAllah harap-harap begitulah...rasa nak nangis bila baca posting2 terkini tentang dia....dengar cerita Durrah pun dah semakin ok kan....harap-harap dia akan segera sembuh dan berposting lagi bersama2 kita...tak tahu Kenapa walaupun baru kenal tapi rasa sayang saja dekat dia...macam adik sendiri...mungkin berkat persaudaraan sesama Islam agaknya....apapun saya yakin semua ahli ukhwah mendoakan yang terbaik buat adik Durrah moga-moga dia cepat sembuh amin.... :oops:

Bookmark and Share

    


  Member Information For PerMataHiJauProfil   Hantar PM kepada PerMataHiJau   Quote dan BalasQuote

broshahir
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 16.02.2006
Ahli No: 22775
Posting: 3376
Dari: Nibong Tebal

PulauPinang   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 23:47


itulah, macam adik sendiri pula..
lagipun kat ukhwah ni dah tambah seorang lagi adik...princessfamily

Bookmark and Share

    


  Member Information For broshahirProfil   Hantar PM kepada broshahir   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 04-12-07 23:50


ikatan persaudaraan yang mengikat kita dengan perasaan sebegini..
moga semua d pelihara..insyaAllah..
apa-apa pun moga yang sakit akan cepat sembuh
da yang sihat sentiasa berwasapada dan mendoakan yang lain



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 04-12-07 23:57


Pada 04-12-07 23:47 , broshahir posting:

!!! QUOTE !!!

itulah, macam adik sendiri pula..
lagipun kat ukhwah ni dah tambah seorang lagi adik...princessfamily


.. saya pun adik juga.. baru berumur genap 19 tahun.. baru lepas ambil STPM:lol:adehh.. STPM persendirian kali keberapa entah:lol:.. gagal habis..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 05-12-07 00:00


broshahir..
jangan pernah layan kakisamun..mnyesal nanti haha..
ni adik masa 20 tahun lepas



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

broshahir
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 16.02.2006
Ahli No: 22775
Posting: 3376
Dari: Nibong Tebal

PulauPinang   avatar


posticon Posting pada: 05-12-07 07:38


hehe...tak apa..saya tahu beliau bergurau... :D


-----------------
Anehnya perjalanan masa. Tetapi lebih aneh manusia yang melalaikannya.


Bookmark and Share

    


  Member Information For broshahirProfil   Hantar PM kepada broshahir   Quote dan BalasQuote

aye
WARGA SETIA
Menyertai: 03.04.2006
Ahli No: 23921
Posting: 2913
Dari: semerak

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 05-12-07 07:55


Pada 23-11-07 08:30 , bintufurqan posting:

!!! QUOTE !!!

/

ada gaya seorang artis tak? :sopan:




kenapalah artis aku ni tak muncul2 lagi...... :-( :-(
cepatlah sembuh..... nah abe aye bagi bunga kat adik Bintu :bunga: :bunga:


-----------------
"Cerahkan Mata Anda" http://buku2008.wordpress.com


Bookmark and Share

    


  Member Information For ayeProfil   Hantar PM kepada aye   Pergi ke aye's Website   Quote dan BalasQuote

mama_iman
WARGA SETIA
Menyertai: 24.09.2007
Ahli No: 31188
Posting: 1558
Dari: Pantai Remis

Perak   avatar


posticon Posting pada: 05-12-07 08:44


mana durrah ni?akak dah rindu ni..adik sayang..
adik durah sayang

adik durah sayang..

Bookmark and Share

    


  Member Information For mama_imanProfil   Hantar PM kepada mama_iman   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 05-12-07 11:17


SALAM SAYANG SALAM KERINDUAN

BUAT ADIKKU YANG SENTIASA DI INGATAN
DOA DAN HARAPAN selalu KU DAMBAKAN
SEMOGA DIRIMU dalam PERLINDUNGAN........ :bunga: :bunga:



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 05-12-07 11:34


Pada 05-12-07 11:17 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

SALAM SAYANG SALAM KERINDUAN

BUAT ADIKKU YANG SENTIASA DI INGATAN
DOA DAN HARAPAN selalu KU DAMBAKAN
SEMOGA DIRIMU dalam PERLINDUNGAN........ :bunga: :bunga:



.. mudah-mudahan dengan izin ALLAH.. Amin:-D..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

princeyoong07
Warga 3 Bintang
Menyertai: 02.11.2007
Ahli No: 31595
Posting: 122
Dari: rumah

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 05-12-07 13:07


esok pagi Hana dah boleh balik,
dia pun tak sabar sabar nak balik rumah,
dia sampaikan salam dekat akak ummusafiah dan mama_iman serta yang lain lain... :-)

Bookmark and Share

    


  Member Information For princeyoong07Profil   Hantar PM kepada princeyoong07   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 05-12-07 13:11


Pada 05-12-07 13:07 , princeyoong07 posting:

!!! QUOTE !!!

esok pagi Hana dah boleh balik,
dia pun tak sabar sabar nak balik rumah,
dia sampaikan salam dekat akak ummusafiah dan mama_iman serta yang lain lain... :-)

syukur allhamdulillah.......rindunya pada durrah..sembuh lah cepat-cepat ye



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

Daeng_Jati
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 17.02.2004
Ahli No: 7336
Posting: 9704
Dari: UKM, Bangi

brunei   avatar


posticon Posting pada: 05-12-07 13:14


Alhamdulillah lah macam tu,
tak apa lah kalau Bintu tak ingat kat Pakcik, asalkan dia sihat tak apa...
Selamat Kembali ke rumah

Bookmark and Share

    


  Member Information For Daeng_JatiProfil   Hantar PM kepada Daeng_Jati   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 05-12-07 13:16


Pada 05-12-07 13:14 , Daeng_Jati posting:

!!! QUOTE !!!

Alhamdulillah lah macam tu,
tak apa lah kalau Bintu tak ingat kat Pakcik, asalkan dia sihat tak apa...
Selamat Kembali ke rumah


alolo..ada pula cakap macam tu
dia ingat lah..kan abang dia da cakap untuk semua tu..untuk lain-lain...........jangan lah mrajuk



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

mama_iman
WARGA SETIA
Menyertai: 24.09.2007
Ahli No: 31188
Posting: 1558
Dari: Pantai Remis

Perak   avatar


posticon Posting pada: 05-12-07 14:14


Pada 05-12-07 13:07 , princeyoong07 posting:

!!! QUOTE !!!

esok pagi Hana dah boleh balik,
dia pun tak sabar sabar nak balik rumah,
dia sampaikan salam dekat akak ummusafiah dan mama_iman serta yang lain lain... :-)


thanks..syukur alhamdulillah..sonoknya..tak sabar nak tunggu durrah boleh on9..thanks ye dik..
mmuaah..sayang dia..hehe

Bookmark and Share

    


  Member Information For mama_imanProfil   Hantar PM kepada mama_iman   Quote dan BalasQuote

broshahir
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 16.02.2006
Ahli No: 22775
Posting: 3376
Dari: Nibong Tebal

PulauPinang   avatar


posticon Posting pada: 05-12-07 14:16


Alhamdulillah, semoga beransur sembuh. Bolehlah ajar bahasa korea lagi..


-----------------
Anehnya perjalanan masa. Tetapi lebih aneh manusia yang melalaikannya.


Bookmark and Share

    


  Member Information For broshahirProfil   Hantar PM kepada broshahir   Quote dan BalasQuote

aye
WARGA SETIA
Menyertai: 03.04.2006
Ahli No: 23921
Posting: 2913
Dari: semerak

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 05-12-07 16:47


Pada 05-12-07 13:07 , princeyoong07 posting:

!!! QUOTE !!!

esok pagi Hana dah boleh balik,
dia pun tak sabar sabar nak balik rumah,
dia sampaikan salam dekat akak ummusafiah dan mama_iman serta yang lain lain... :-)



syukur...alhamdulillah... :welcome: :welcome:


-----------------
"Cerahkan Mata Anda" http://buku2008.wordpress.com


Bookmark and Share

    


  Member Information For ayeProfil   Hantar PM kepada aye   Pergi ke aye's Website   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 06-12-07 08:26


yeah2 durah keluar wad hari ini..yeah2!! :-) :-)



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

mama_iman
WARGA SETIA
Menyertai: 24.09.2007
Ahli No: 31188
Posting: 1558
Dari: Pantai Remis

Perak   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 08:43


salam..durrah dah balik ke belum?durrah sihat tak ni?sakit tak?durrah makan ubat tau..rindu dia..sayang dia..

Bookmark and Share

    


  Member Information For mama_imanProfil   Hantar PM kepada mama_iman   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 06-12-07 14:32


mana adik durrah ni... :-(

dik..o dik..

priceyoong07 cepatla update info pasal adik durrah :-(



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 14:52


.. wa'alaikumussalam.. alhamdulillah:welcome:..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

nafisah
WARGA SETIA
Menyertai: 14.05.2003
Ahli No: 48
Posting: 442
Dari: seremban

NegeriSembilan  


posticon Posting pada: 06-12-07 15:10


adik durrah... ada rasa makin sihat tak? :)

Bookmark and Share

    


  Member Information For nafisahProfil   Hantar PM kepada nafisah   Quote dan BalasQuote

princeyoong07
Warga 3 Bintang
Menyertai: 02.11.2007
Ahli No: 31595
Posting: 122
Dari: rumah

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 16:01


Hana dah balik rumah tadi...
dia ada dalam bilik...masih berehat...

Bookmark and Share

    


  Member Information For princeyoong07Profil   Hantar PM kepada princeyoong07   Quote dan BalasQuote

mama_iman
WARGA SETIA
Menyertai: 24.09.2007
Ahli No: 31188
Posting: 1558
Dari: Pantai Remis

Perak   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 16:03


iyakah?alhamdulillah..syukur ya Allah..
semoga dia cepat sembuh..
kimslm akak kat durrah ye..thanks haris..

Bookmark and Share

    


  Member Information For mama_imanProfil   Hantar PM kepada mama_iman   Quote dan BalasQuote

broshahir
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 16.02.2006
Ahli No: 22775
Posting: 3376
Dari: Nibong Tebal

PulauPinang   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 16:04


biarlah adik durrah berehat dulu...
nanti dah betul-betul sembuh bolehlah online..

Bookmark and Share

    


  Member Information For broshahirProfil   Hantar PM kepada broshahir   Quote dan BalasQuote

princeyoong07
Warga 3 Bintang
Menyertai: 02.11.2007
Ahli No: 31595
Posting: 122
Dari: rumah

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 16:05


insyaAllah...
dia kata bila dia rasa dah kuat sikit...
dia online lah..

Bookmark and Share

    


  Member Information For princeyoong07Profil   Hantar PM kepada princeyoong07   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 16:06


Pada 06-12-07 16:04 , broshahir posting:

!!! QUOTE !!!

biarlah adik durrah berehat dulu...
nanti dah betul-betul sembuh bolehlah online..


.. betul.. nanti dah sembuh usah kata "online".. main masak2.. main kahwin2.. semua permainan lah boleh main:lol:.. nanti kita main masak2 dengan main kawin2 ye durrah dengan makcik mun:malu:..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 06-12-07 16:07


dia da sampai rumah ke?
macam mana keadaan durrah?ok?

tak apa..jangan paksa2 diri nak on9 dulu..biar betul-betul ok/sembuh baru boleh gerak lebih-lebih



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 06-12-07 16:08


Pada 06-12-07 16:06 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 06-12-07 16:04 , broshahir posting:

!!! QUOTE !!!

biarlah adik durrah berehat dulu...
nanti dah betul-betul sembuh bolehlah online..


.. betul.. nanti dah sembuh usah kata "online".. main masak2.. main kahwin2.. semua permainan lah boleh main:lol:.. nanti kita main masak2 dengan main kawin2 ye durrah dengan makcik mun:malu:..


kakisamun!jangan nak nakal2 lagi ye...jangan usik2 durah lagi..
ni kakk dia.. :tak



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

nafisah
WARGA SETIA
Menyertai: 14.05.2003
Ahli No: 48
Posting: 442
Dari: seremban

NegeriSembilan  


posticon Posting pada: 06-12-07 16:24


Alhamdulillah.. Durrah mesti makin sht :)

Bookmark and Share

    


  Member Information For nafisahProfil   Hantar PM kepada nafisah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 16:25


Pada 06-12-07 16:08 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 06-12-07 16:06 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 06-12-07 16:04 , broshahir posting:

!!! QUOTE !!!

biarlah adik durrah berehat dulu...
nanti dah betul-betul sembuh bolehlah online..


.. betul.. nanti dah sembuh usah kata "online".. main masak2.. main kahwin2.. semua permainan lah boleh main:lol:.. nanti kita main masak2 dengan main kawin2 ye durrah dengan makcik mun:malu:..


kakisamun!jangan nak nakal2 lagi ye...jangan usik2 durah lagi..
ni kakk dia.. :tak



.. saya makcik dia.. nama saya makcik mun:malu::-D..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

aye
WARGA SETIA
Menyertai: 03.04.2006
Ahli No: 23921
Posting: 2913
Dari: semerak

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 16:26


Pada 06-12-07 16:05 , princeyoong07 posting:

!!! QUOTE !!!

insyaAllah...
dia kata bila dia rasa dah kuat sikit...
dia online lah..



sampaikan salam kat dia ye... :bunga: :bunga: :bunga: :malu:


-----------------
"Cerahkan Mata Anda" http://buku2008.wordpress.com


Bookmark and Share

    


  Member Information For ayeProfil   Hantar PM kepada aye   Pergi ke aye's Website   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 06-12-07 16:30


Pada 06-12-07 16:25 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 06-12-07 16:08 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 06-12-07 16:06 , kakisamun posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 06-12-07 16:04 , broshahir posting:

!!! QUOTE !!!

biarlah adik durrah berehat dulu...
nanti dah betul-betul sembuh bolehlah online..


.. betul.. nanti dah sembuh usah kata "online".. main masak2.. main kahwin2.. semua permainan lah boleh main:lol:.. nanti kita main masak2 dengan main kawin2 ye durrah dengan makcik mun:malu:..


kakisamun!jangan nak nakal2 lagi ye...jangan usik2 durah lagi..
ni kakk dia.. :tak



.. saya makcik dia.. nama saya makcik mun:malu::-D..


macik mun makcik mun..apa pasal nakal sangat ni...eeee



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 16:32


.. mak mun bukan nakal.. mak mun peramah:malu:auww..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 06-12-07 16:33


bah!apa-apa jak lah mun..janji mun bahagia..
jangan kaco durah lagi..kena kick nanti



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

hanisahani
Warga 4 Bintang
Menyertai: 23.02.2006
Ahli No: 22928
Posting: 203
Dari: negeri aman damai

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 06-12-07 20:06


Pada 06-12-07 16:33 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

bah!apa-apa jak lah mun..janji mun bahagia..
jangan kaco durah lagi..kena kick nanti



jangan gaduh cik mun dengan ummusafiah....tak baik gaduh2 depan orang sakit


:sopan:

adik durrah da balik rumah ye...rajin2 makan ubat ye dik,,,moga cepat baik,, nanti boleh lah akak kenalan dengan adiik durrah,,belajar bahsa korea ;-)



Bookmark and Share

    


  Member Information For hanisahaniProfil   Hantar PM kepada hanisahani   Quote dan BalasQuote

PerMataHiJau
Warga 4 Bintang
Menyertai: 22.10.2007
Ahli No: 31471
Posting: 295
Dari: MELAKA

Pahang  


posticon Posting pada: 06-12-07 23:42


Assalamualaikum ....

Dengar khabar Durrah dah balik rumah ya..Alhamdulillah syukur2 sangat-sangat....oh lupa nak jawab salam dia..... Waalaikumsalam ....terima kasih sebab masih ingat kat kami walaupun dalam sakit....buat Princeyoong07...harap-harap adik sekeluarga tabah menempuh dugaan ini....jaga kesihatan diri juga...Betul kata kak ummusafiah itu...dah betul-betul sihat baru lah online..ok buat Durrah kak dan semua kat sini doakan semoga adik cepat sembuh dan dilindungi ALLAH selalu...
sayang Durrah selalu.....
:-) :-) :-) :-) 8-) :bunga: :bunga: :bunga:

Bookmark and Share

    


  Member Information For PerMataHiJauProfil   Hantar PM kepada PerMataHiJau   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 06-12-07 23:46


Pada 06-12-07 23:42 , PerMataHiJau posting:

!!! QUOTE !!!

Assalamualaikum ....

Dengar khabar Durrah dah balik rumah ya..Alhamdulillah syukur2 sangat-sangat....oh lupa nak jawab salam dia..... Waalaikumsalam ....terima kasih sebab masih ingat kat kami walaupun dalam sakit....buat Princeyoong07...harap-harap adik sekeluarga tabah menempuh dugaan ini....jaga kesihatan diri juga...Betul kata kak ummusafiah itu...dah betul-betul sihat baru lah online..ok buat Durrah kak dan semua kat sini doakan semoga adik cepat sembuh dan dilindungi ALLAH selalu...
sayang Durrah selalu.....
:-) :-) :-) :-) 8-) :bunga: :bunga: :bunga:


insyaAllah..amin ya rab...

p/s:see, berapa ramai wrga ukhwah yang begitu penyayang..mudahan semuanya d pelihara Allah



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

sofya
Warga 4 Bintang
Menyertai: 25.06.2007
Ahli No: 30381
Posting: 156
Dari: kedah

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 07-12-07 00:39


alhamdulillah....
durrah dah keluar hosp..
rajin2 makan ubat ye..
moga cepat-cepat sembuh...:-)

Bookmark and Share

    


  Member Information For sofyaProfil   Hantar PM kepada sofya   Quote dan BalasQuote

smile_roses
WARGA SETIA
Menyertai: 21.09.2003
Ahli No: 3694
Posting: 895
Dari: Bumi Allah

Sabah   avatar


posticon Posting pada: 07-12-07 01:31


Assalammualaikum
lewat dapat tau :( semoga adik durrah sembuh dan dapat posting seperti sedia kala..

Bookmark and Share

    


  Member Information For smile_rosesProfil   Hantar PM kepada smile_roses   Pergi ke smile_roses's Website   Quote dan BalasQuote

bintufurqan
WARGA SETIA
Menyertai: 22.10.2007
Ahli No: 31464
Posting: 464

malaysia  


posticon Posting pada: 07-12-07 11:19


Assalamualaikum semua...
annyeong haseyo....
rindunya dekat semua...
dah lama tak online disini.... :-)



Bookmark and Share

    


  Member Information For bintufurqanProfil   Hantar PM kepada bintufurqan   Quote dan BalasQuote

bintufurqan
WARGA SETIA
Menyertai: 22.10.2007
Ahli No: 31464
Posting: 464

malaysia  


posticon Posting pada: 07-12-07 11:21


gamsahamnida semua...
atas support yang diberi...
tapi sekarang ni durrah tak boleh online lama lama....
tak kuat lagi...
saja kuatkan diri juga nak online...
sebab rindu dekat semua.. :welcome:



Bookmark and Share

    


  Member Information For bintufurqanProfil   Hantar PM kepada bintufurqan   Quote dan BalasQuote

bintufurqan
WARGA SETIA
Menyertai: 22.10.2007
Ahli No: 31464
Posting: 464

malaysia  


posticon Posting pada: 07-12-07 11:44


kak ummu dah ada internert kat rumah ke?
bestnya...
tunggu durrah betul-betul kuat nanti kita online sekali ye...

Bookmark and Share

    


  Member Information For bintufurqanProfil   Hantar PM kepada bintufurqan   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 07-12-07 11:50


wahhhh :welcome: :welcome: adikku yang d rindu da on9...

rindu234567909097645433211....

sekarang kak on9 kat uma kawan ni..tapi petang nanti kak balik uma baru nak setting lptop..mudahan boleh..kak da beli kad intenet

harap sihat ya dik..
cepat sikit sembuh..
juga diri leklok tau..
makan ubat..jangan nakal2 :-)
muahh23



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

nafisah
WARGA SETIA
Menyertai: 14.05.2003
Ahli No: 48
Posting: 442
Dari: seremban

NegeriSembilan  


posticon Posting pada: 07-12-07 11:55


Pada 07-12-07 11:21 , bintufurqan posting:

!!! QUOTE !!!

gamsahamnida semua...
atas support yang diberi...
tapi sekarang ni durrah tak boleh online lama lama....
tak kuat lagi...
saja kuatkan diri juga nak online...
sebab rindu dekat semua.. :welcome:



alhamdulillah... adik durrah dah semakin sihat, akak nak sangat kenal dengan adik durrah ni. jaga kesihatan ye dik. jangan lupa makan ubat ye :bunga: :bunga: :bunga: bunga ni adik simpan elok-elok tau :kelip:


-----------------
Mulakan Setiap Perbuatan dengan Bismillahirrahmanirrahim....


Bookmark and Share

    


  Member Information For nafisahProfil   Hantar PM kepada nafisah   Quote dan BalasQuote

sofya
Warga 4 Bintang
Menyertai: 25.06.2007
Ahli No: 30381
Posting: 156
Dari: kedah

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 07-12-07 12:08


Pada 07-12-07 11:21 , bintufurqan posting:

!!! QUOTE !!!

gamsahamnida semua...
atas support yang diberi...
tapi sekarang ni durrah tak boleh online lama lama....
tak kuat lagi...
saja kuatkan diri juga nak online...
sebab rindu dekat semua.. :welcome:



salam..
alhamdulillah, durrah dah keluar hosp..
jangan paksa2 diri 2 lagi..
rajin2 makan ubat.. :kelip:

Bookmark and Share

    


  Member Information For sofyaProfil   Hantar PM kepada sofya   Quote dan BalasQuote

broshahir
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 16.02.2006
Ahli No: 22775
Posting: 3376
Dari: Nibong Tebal

PulauPinang   avatar


posticon Posting pada: 07-12-07 17:04


okaeri nasai durrah chan..
kiotsuketene..
kusuri o wasureta nai..
genki dane..

Bookmark and Share

    


  Member Information For broshahirProfil   Hantar PM kepada broshahir   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 08-12-07 20:49


em cak :-P

mana budak kecik ni..
harap sihat hendaknya..
rajin2 makan ubat :bunga: :bunga:



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

Daeng_Jati
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 17.02.2004
Ahli No: 7336
Posting: 9704
Dari: UKM, Bangi

brunei   avatar


posticon Posting pada: 08-12-07 21:04


cak /

apa lah ummu ni, sabar lah tunggu bintu tu...
tapi bintu macam tak ingat kat teman saja...


-----------------
Photobucket


Bookmark and Share

    


  Member Information For Daeng_JatiProfil   Hantar PM kepada Daeng_Jati   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 08-12-07 21:13


Pada 08-12-07 21:04 , Daeng_Jati posting:

!!! QUOTE !!!

cak /

apa lah ummu ni, sabar lah tunggu bintu tu...
tapi bintu macam tak ingat kat teman saja...



/hehe..nak copy lagi..kiut..

aloo ngajuk ka..bintu sakit lah..dia ingat tu
mesti prof org yang paling dia ingat tapi dia segan nak cakap :kelip: :malu:

/



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

Daeng_Jati
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 17.02.2004
Ahli No: 7336
Posting: 9704
Dari: UKM, Bangi

brunei   avatar


posticon Posting pada: 08-12-07 21:19


tak apa lah ummu, bio teman bekorban demi kebaikan bintu, teman nak tengok dia ceria dan gembire.
teman rindu dengan keriangan dia... /


-----------------
Photobucket


Bookmark and Share

    


  Member Information For Daeng_JatiProfil   Hantar PM kepada Daeng_Jati   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 08-12-07 21:28


alo prof ni..jangan lasdey2...
sdey pula dengar ayat macam tu..bintu ngah brehat tu/



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

PerMataHiJau
Warga 4 Bintang
Menyertai: 22.10.2007
Ahli No: 31471
Posting: 295
Dari: MELAKA

Pahang  


posticon Posting pada: 09-12-07 22:11


Pada 07-12-07 11:19 , bintufurqan posting:

!!! QUOTE !!!

Assalamualaikum semua...
annyeong haseyo....
rindunya dekat semua...
dah lama tak online disini.... :-)


Waalaikumsalam :-) :-) :-) ...Alhamdulillah wah...Durrah dah semakin sihat ye...emm rajin2 makan ubat ya....banyakkan berehat...ramai kat sini yang tunggu Durrah untuk online...oklah jaga diri ya...Semoga dilindungi ALLAH selalu.... :-) :-) :-) :-) 8-) 8-) ni bunga untuk Durrah... :bunga: :bunga: :bunga: :bunga: :bunga: :bunga: :bunga: :bunga: 8-)

Bookmark and Share

    


  Member Information For PerMataHiJauProfil   Hantar PM kepada PerMataHiJau   Quote dan BalasQuote

hanisahani
Warga 4 Bintang
Menyertai: 23.02.2006
Ahli No: 22928
Posting: 203
Dari: negeri aman damai

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 09-12-07 22:43


Selamat Hari Raya Aidiladha untuk durrah sekeluarga dan pakcik makcik, abang akak, adik2 semua...=)

da heppy da semua kat sini,,suka hati ana,,

Bookmark and Share

    


  Member Information For hanisahaniProfil   Hantar PM kepada hanisahani   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 10-12-07 09:09


Assalamualaikum adikku

mogaarini lebih sihat dr semalam..
kalau tak boleh nak bdiri tu jangan bdiri tau..
kami kat sini insyaAllah sentiasa mndoakan :bunga:



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 10-12-07 09:12


.. alhamdulillah.. dah boleh "online" dah budak kecik Korea ini.. boleh aku sakat dia balik:lol:.. hai durrah.. cak:kelip:..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 10-12-07 09:20


kakisamun!jangan kacau dia..dia tak kuat lagi tu :tak



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 10-12-07 09:21


Pada 10-12-07 09:20 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

kakisamun!jangan kacau dia..dia tak kuat lagi tu :tak



.. podahh:lol:..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 10-12-07 09:26


:tak :hammer::tak :hammer::tak:hammer:



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

kakisamun
WARGA SETIA
Menyertai: 20.05.2003
Ahli No: 630
Posting: 2852
Dari: perut ibuku

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 10-12-07 09:27


Pada 10-12-07 09:26 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

:tak :hammer::tak :hammer::tak:hammer:



.. buat sambal belacan pakai lesung batu ke:lol:..

Bookmark and Share

    


  Member Information For kakisamunProfil   Hantar PM kepada kakisamun   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 10-12-07 09:34


:membebel::memekak::membebel::memekak:

diam :diam:..bising saja kakisamun ni :-P



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

princeyoong07
Warga 3 Bintang
Menyertai: 02.11.2007
Ahli No: 31595
Posting: 122
Dari: rumah

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 10-12-07 09:35


/

/

Hai...
hana suruh saya postkan gambar emier ni kesini... :-)

Bookmark and Share

    


  Member Information For princeyoong07Profil   Hantar PM kepada princeyoong07   Quote dan BalasQuote

nafisah
WARGA SETIA
Menyertai: 14.05.2003
Ahli No: 48
Posting: 442
Dari: seremban

NegeriSembilan  


posticon Posting pada: 10-12-07 09:42


adik Durrah..... apa kbr hari ni? sihat tak? :)

Bookmark and Share

    


  Member Information For nafisahProfil   Hantar PM kepada nafisah   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 10-12-07 09:43


Pada 10-12-07 09:35 , princeyoong07 posting:

!!! QUOTE !!!

/

/

Hai...
hana suruh saya postkan gambar emier ni kesini... :-)


comelnya emier!geramnya tengok..
besar da dia..cute saja dia bila buka mata..
muaaahhhh!kat pp emier :-)

p/s:thanks duraah dan princeyoong..sentiasa update info dr sna erk :bunga:



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 10-12-07 09:46


masi tak puas lagi nak komen gambar baby emier..hehe

emier ada jerawat erk..hehe :-D

tidur atas papa erk? :-)
cute sangat..geram2345578908!!



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

princeyoong07
Warga 3 Bintang
Menyertai: 02.11.2007
Ahli No: 31595
Posting: 122
Dari: rumah

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 10-12-07 09:46


hana sekarang di hospital...
tengah buat pemeriksaan...
sebab tu dia suruh saya postkan gambar emier ke sini...

Bookmark and Share

    


  Member Information For princeyoong07Profil   Hantar PM kepada princeyoong07   Quote dan BalasQuote

princeyoong07
Warga 3 Bintang
Menyertai: 02.11.2007
Ahli No: 31595
Posting: 122
Dari: rumah

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 10-12-07 09:47


Pada 10-12-07 09:46 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

masi tak puas lagi nak komen gambar baby emier..hehe

emier ada jerawat erk..hehe :-D

tidur atas papa erk? :-)
cute sangat..geram2345578908!!



jerawat?
mana ada...
tengah tidur atas dada papa yang empuk... :sopan:

Bookmark and Share

    


  Member Information For princeyoong07Profil   Hantar PM kepada princeyoong07   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 10-12-07 09:53


hehe..cute saja emier..geram..
kak main-main saja..nampak macam jerawat kat pp dia tu..hehe..

oo kat hospital..durah ambil cuti berapa lama?haris tak sekolah ke?

kemsalam kat durrah erk..



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

princeyoong07
Warga 3 Bintang
Menyertai: 02.11.2007
Ahli No: 31595
Posting: 122
Dari: rumah

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 10-12-07 09:57


Pada 10-12-07 09:53 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

hehe..cute saja emier..geram..
kak main-main saja..nampak macam jerawat kat pp dia tu..hehe..

oo kat hospital..durah ambil cuti berapa lama?haris tak sekolah ke?

kemsalam kat durrah erk..



insyaAllah...
ikut tahap kesihatan dia lah..
sekarang ni winter break kat sini... :-)



Bookmark and Share

    


  Member Information For princeyoong07Profil   Hantar PM kepada princeyoong07   Quote dan BalasQuote

ummusafiah
WARGA SETIA
Menyertai: 12.11.2004
Ahli No: 12428
Posting: 2520

chad  


posticon Posting pada: 10-12-07 10:00


Pada 10-12-07 09:57 , princeyoong07 posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 10-12-07 09:53 , ummusafiah posting:

!!! QUOTE !!!

hehe..cute saja emier..geram..
kak main-main saja..nampak macam jerawat kat pp dia tu..hehe..

oo kat hospital..durah ambil cuti berapa lama?haris tak sekolah ke?

kemsalam kat durrah erk..



insyaAllah...
ikut tahap kesihatan dia lah..
sekarang ni winter break kat sini... :-)




ooowhh!hehe..akak tak tahu..
semua juga kesihatan lah ye..
kat Malaysia musim hujan..
banyak kawasan kena banjir



Bookmark and Share

    


  Member Information For ummusafiahProfil   Hantar PM kepada ummusafiah   Quote dan BalasQuote

Moderator: Administrator, halesolurun_84
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Jejak Ukhwah
    »» salam sayang dari korea...

Please Mendaftar To Post

Mukasurat 13 Of 13

Go To Page: 1 · 2 ... 12 · 13  
Jump To Page:


Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.206922 saat. Lajunya....