Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 20-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Yang meninggikan darjat seseorang ialah akal dan adabnya, bukan asal keturunannya
-- Hukama'

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 43
Ahli: 0
Jumlah: 43




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 11 hari yang lalu
alongmina: 15 hari yang lalu
muslimin23: 21 hari yang lalu
kasih_kekasih: 26 hari yang lalu
budakbesar: 32 hari yang lalu
azemi: 36 hari yang lalu

Poll Results




Gejala fenomena aura GAY dan LESBIAN makin melampau:

Ala biarkanlah... itu hak masing-masing...1 % 1.43 % (9)
Kerajaan patut buat undang-undang baru7 % 7.64 % (48)
JAKIM, Penguatkuasa, patut lebih tegas15 % 15.13 % (95)
Benteras dengan cara sendiri1 % 1.43 % (9)
Media patut lebih banyak dedahkan mereka3 % 3.03 % (19)
Pihak Universiti mesti tegas menangani maksiat ini7 % 7.32 % (46)
Gelakkan, kutuk mereka supaya tak berani menonjol1 % 1.11 % (7)
Banyak Univ. jadi 'kilang' GAY, LESBIAN, SOTONG3 % 3.98 % (25)
Bimbang, bala Allah dalam bentuk penyakit AIDS2 % 2.39 % (15)
Bimbang, akan turun bala Allah seperti zaman Luth56 % 56.53 % (355)

Jumlah Undian: 628
Hanya 1 undian sehari!

[ Tempat Mengundi | Survey Lain ]


"Gejala fenomena aura GAY dan LESBIAN makin melampau:" | Login/Mendaftar | 10 Komens
Threshold
Komen di sini adalah hakmilik yang menghantar. Pihak Pengurusan Portal tidak ada kena mengena.


Re: Gejala fenomena aura GAY dan LESBIAN makin melampau:
oleh maqnawie pada Isnin, 06 Februari 2006 @ 16:01:58
(Info AHLI)
tn2 yang mulia...
kejayaan ikan adlaah dalam lautan (air)...
kejayaan Singa adalah sebagai raja di rimba
dan kejayaan insan Allah SWT telah tetapkan- kejayaan saya dan tuan2 dalam mengamalkan DEEN yang sempurna...dan amalan DEEN yang sempunra cara kehidupan Nabi Muhamamd SAW....

barangsiapa mengikut amalan sesuatu kaum itu..maka mereka akan dibangkitkan dengan kaum itu juga..
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Gejala fenomena aura GAY dan LESBIAN makin melampau:
oleh daie84 ([email protected]) pada Isnin, 06 Februari 2006 @ 16:07:30
(Info AHLI)
Apa yang menyedihkan mengenai gejala yang memang tidak sihat ini ialah mereka berani memainkan peraturan yang telah Allah tetaokan,malahan golongan ini tidak takut kepada balasan sebagaimana yang telah ditipa oleh umat yang terdahulu.....kita tidak boleh ambil sikap tunggu dan lihat tetapi cuba untuk menyelesainya.......
sebelum bala Allah betul-betul menimpa kita...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Gejala fenomena aura GAY dan LESBIAN makin melampau:
oleh hanif ([email protected]) pada Rabu, 08 Februari 2006 @ 9:35:42
(Info AHLI)
assalamualikum...
iihat lah dunia, telah kembali ke zaman jahil, walaupun dikatakan maju...
sebenarnya didikan yang patut diutamakan bukan hanya tindakan pada Gay dan lesbian ini... kita patut berikan bimbingan dari perbalahan mengkaji Kenapa perkara ini berlaku... lakukan lah sesuatu yang boleh memberi perisian jiwa bagi mereka yang telah terbabit gan masalah ini..
sekian wassalam..

ps: yang baik tu dari Allah, yang lemah tu dari ana, dan sumernya (baik dan tak baik) adalah milik Allah jua.. kita diberi pilihan untuk menilai...
gunakan akal gan dipandu oleh al-quran gan hadis...
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]



Re: Gejala fenomena aura GAY dan LESBIAN makin melampau:
oleh mia_87 pada Rabu, 08 Februari 2006 @ 12:03:53
(Info AHLI)
Assalamualaikum..
dalam hal ni bagi saya semua pihak bertanggungjwb untuk mencegah. sebab kalau kita just tengok dan menunding jari saja kat orang lain, sampai bila bnde ni nak settle. kita sebagai khalifah Allah kat muka bumi ni,sudah semestinya menjadi tanggungjawab kita semua untuk mencegahnya..Kalau Allah nak turunkan bala, bukan orang yang berdosa tu saja yang kena,but orang sekelilingnya sekali kan..
sebab kita dikira seolah-olah bersubahat dengan mereka yang mlakukan tu kerana kita tak ada inisiatif langsung nak cegah kmungkaran yang berlaku kat skeliling kita ni..
oleh itu,setiap orang patut ada rasa responsibility dalam masalah begini, w'pun bukan kita orang-orang yang terlibat 2..
hope any response
BERSAMALAH KITA MENCEGAH KEMUNGKARAN!!
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Gejala fenomena aura GAY dan LESBIAN makin melampau:
oleh ibnuabbas pada Khamis, 09 Februari 2006 @ 20:21:21
(Info AHLI) http://www.adpiuniti.cjb.net/
kita lihat brmacam2 kejadian berlaku di depan mata sendiri...dan adakah kita berfikir Kenapa perkara ini berlaku??? sebenarnya semua ini adalah bala dari Allah taala kerana mengetepikan hukumnya...dan perkara ini tak kan dapat di atasi melainkan dengan menjalankan hukum Allah taala...dan jika kita jalankan hukum Allah nescaya kemungkaran dapat di atasi dengan pertolongannya...

wassalam
[ Tetamu tidak dibenarkan memberi komen. Sila mendaftar ]

Re: Gejala fenomena aura GAY dan LESBIAN makin melampau:
oleh AsSyahid_Muhammad_Hafidz ([email protected]) pada Jumaat, 17 Februari 2006 @ 15:54:21
(Info AHLI)
Bagaimanakah engkau wahai ummat kini?!...

Engkau nyatakan engkau beriman, namun kehendak Allah engkau ketepikan...

Engkau nyatakan engkau muslim, namun suruhan rasul engkau abaikan...

Tanyalah dirimu siapa yang engkau sembah...,
pastilah tidak ada jawapan yang lebih munasabah.. Tuhan yang engkau sembah adalah nafsumu sendiri; engkau bertuhankan AKU yang tersembunyi didalam dirimu. Kerana engkau lebih mentaati perintah diri & nafsumu berbanding Allah & Rasul.

Ketahuilah hari kebangkitan pastikan tiba...
hari kebangkitan pastikan tiba...
hari kebangkitan pastikan tiba...

Engkaukan berdiri dihadapan dalam salah satu golongan..,
Golongan yang bersih wajahnya,
atau golongan yang digelapkan wajahnya...

Engkau masih punya harapan.... Kembalilah! Kami Insan mukmin menerimamu sebagai teman dengan hati yang terbuka.

Allah membentangkn lautan Rahmat dan Pengampunannya pada dirimu.... Kembalilah!...




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.099883 saat. Lajunya....