Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-11-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Dengan siapa anda bergaul, itulah ganmbaran masa depan anda
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: shirapaul034
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43098

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 29
Ahli: 0
Jumlah: 29




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 2 hari yang lalu
muslimin23: 4 hari yang lalu
kasih_kekasih: 8 hari yang lalu
syahidatul: 11 hari yang lalu
raudhahasanah: 12 hari yang lalu
drzul-f: 17 hari yang lalu
hafiz_along_83: 18 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> teman siber


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Haikal UKM


teman siber
[113 x 142 jpg]

Dihantar olehteman_siber
TarikhJul 18 2003
Hits10094
Undian15
Rating7.8

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
salam ukhwah...
Keterangan: salam ukhwah...

Komen yang telah dihantar
iwan sirdani 82
(2003-07-19)
Assalamualaikum, baru lepas bagi ceramah ek?
radzatul
(2003-07-19)
salam ukhwah fillah dari ana utk teman_siber
asadullah filharb
(2003-07-19)
assalamualaikum ....eheh..salam ukhuwwah..barakallahu fika...!!
teman siber
(2003-07-19)
bukan bagi ceramah... dgr ceramah... :)
raihanfan
(2003-07-19)
erm lagi
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-07-19)
ooo... baru tau, ni laa dia nyaa.. hehee. Assalamualaikum.
ii
(2003-07-19)
assalamu'alaikum teman siber!!!Sander sariawan ya? erm melulu dari tadi,hehe....
qaulah atrah
(2003-07-20)
salam ukhwah fillah ^_^
raihanfan
(2003-07-20)
.. dasar mbak ii ... ..salam kenal yaa to teman siber :)
khalifah
(2003-07-20)
assalamualaikum...........salam mulia dari saya
kokokranc
(2003-07-21)
a'kumumaq...comeinye....xkan gamba ni diantaq...hang memang..aku yg shot gambo die ni
kokokranc
(2003-07-21)
nik
munawwar
(2003-07-21)
moga sihat sokmo hendaknya...
teman siber
(2003-07-21)
alamak kokokranc... tenkyu...tenkyu
teman siber
(2003-07-21)
salam kenal raihanfan
teman siber
(2003-07-21)
salam ukhwah qaulah_atrah...
teman siber
(2003-07-21)
insyaallah...harap munawwar pun sihat gak hendaknya...
teman siber
(2003-07-21)
khalifah : salam mulia dari ana...
Firdaus Azimi
(2003-07-21)
assalamualaikum.....mmm..nih la teman siber..salam ukhwah dr azimi..
darul numan81
(2003-07-22)
assalamualaikum..ramainyer peminat teman siber ni.. moga dapat berkongsi ilmu utk semua sahabat kat komuniti ni,insyaALLAH..wassalam
teman siber
(2003-07-22)
waa'laikumsalam azimi... salam ukhwah dari ana...
teman siber
(2003-07-22)
waa'laikumsalam darul_numan81... insayaallah kita sama² kongsi ilmu ngan ahli komuniti yang lain....
iErA
(2003-07-22)
assalamualaikum wrt wbt ... salam ukhuwahfillah dari Eira
nur iman
(2003-07-23)
assalamualaikum w.b.t...salam ukhwah fillah dari ana..semoga dapat memberikan yang terbaik utk komuniti ni...:)
nur iman
(2003-07-23)
assalamualaikum w.b.t...salam ukhwah fillah dari ana..semoga dapat memberikan yang terbaik utk komuniti ni...:)
ainul nabila
(2003-07-23)
macam pernah nampak muka ni!!!ooo patutla ada iras2 muka lecterer ana masa kat matrik..:)...Salam ukhwah dari ainul_nabila...
MencariSinar
(2003-07-23)
salam penuh ukhwah dari sinar...
teman siber
(2003-07-23)
salam ukhwah iera, mencarisinar, nur iman, ainul nabila... yer ker macam lect nt...:)
budu cap ketereh
(2003-07-23)
assalamualaikum...aisey...mcm kenal...umar?utmjb?
teman siber
(2003-07-24)
klon ana kut...?!.
AnisAqilah
(2003-07-24)
salam ukhuwah dari anis........
aishah 2712
(2003-07-24)
assalamualaikum,smartnye nak pergi mane?
teman siber
(2003-07-25)
salam ukhwah Anis... tak pegi mana aih ... ana kat dalam komuniti nie jer aishah :)
kokokranc
(2003-07-25)
wei, a'kum.....teman siber...aper isu terbaru aaa???
fatimatuzzahra
(2003-07-25)
assalamulaikum..Abg nie asl mana cam kenal jer?
budu cap ketereh
(2003-07-25)
hek elehh...tak yah kelentong la...ana kenal anta...
achik solehah
(2003-07-27)
salam ukhwahfillah dari ana..semoga success selalu
teman siber
(2003-07-30)
saper ana... fatimatuzzahra silap kut... org lain rase...:)
teman siber
(2003-07-30)
salam ukhwah achik_solehah
khaulah alazwar
(2003-08-04)
Salam ta'aruf ana ucapkan..sblm ni kenai nama jer....
selembut salju
(2003-08-04)
salam ukhwah...
haninuha
(2003-08-04)
Salam ukhuwwah buat teman_siberrr.. nak panggil 'tok ber' bleh dakk..??heheh..cam penah jumpa.. tapi di mana ya..??
teman siber
(2003-08-04)
tak paa aih haninuha... tok ber pun orait jugak...:)
teman siber
(2003-08-04)
khaulah_alazwar... sama laa sblm nie kenai nama jugak... :)
teman siber
(2003-08-04)
salam ukhwah selembut_salju
nenek uia
(2003-08-06)
akum..kaifahal...enta ni ustaz ker student lagi..?jgn maree
nenek uia
(2003-08-06)
slm ukhwah.com dr anaa
khaulah alazwar
(2003-08-07)
mai ana tlg jwb dekat nenek..akh teman ni student utm Skudai...nak grate dah..dulu satu sekolah dgn ana..
puteri islam
(2003-08-08)
Assalammualaikum..salam taa'ruf dari ana..MAY ALLAH BLESS U....
teman siber
(2003-08-09)
khaulah dah tlg jawab utk nenek_uia... apa yg ana nak jawab plak...:)
teman siber
(2003-08-09)
salam taa'ruf puteri_islam... salam ukhwah.com.net.my utk nenek_uia
budakkampung
(2003-08-09)
Assalamualaikum .. umar??
princegirl
(2003-08-11)
assalamualaikum...ape kabau???manis nye janggut abg lebai tu..hehehehe
teman siber
(2003-08-12)
waalaikumsalam budakkampung....sapa nta nie...
nur islami
(2003-08-13)
assalamualaikum..dan salam ukhwah dr ana....
teman siber
(2003-08-13)
princegirl tak dak janggut kaa... :)... salam ukhwah nur_islami
Nur Hati
(2003-08-19)
assalamualikum......
imanmutiara
(2003-08-23)
hensem nye jejaka ini......kontrol lubang hidung yeaaa
alhafiz
(2003-08-24)
macam kenal...
Nur Hati
(2003-08-25)
mcm pernah kulihat.. tp di mana ya.... hehehe... mestilah kat utm..salam perjuangan..
sayupseyo
(2003-08-26)
Anta dulu kolej mana,krp ek,budak sains komp ek, satu geng dengan nik hafiz, seangkatan dengan k, amar, kem, kon, adib, n etc
al-haq
(2003-08-29)
akum......gaya seorang dai`.......baru balik bg kuliah ke ustaz ummar?salam ukhwah fillah.....
teman siber
(2003-09-02)
al-haq... awat nta sebut nama tang nie...
teman siber
(2003-09-02)
sayupseyo.. misterius betui nta nie... sapa laa agaknya..
teman siber
(2003-09-02)
nur_hati... fac sc comp tu kecik jaa... tapi yang nta nampak tu org lain kut...:)
khaulah alazwar
(2003-09-02)
akh teman_siber..al-haq mmg susah simpan nama org..dah habis separuh sibuk akhi ?
aphyzahra
(2003-09-06)
ASKUM UMAQ? apa habaq? HENSEM NO.. ANA APIZ. PSAS KUANTAN.
aphyzahra
(2003-09-06)
CALL 016-7414600
DanielMustaqim
(2003-09-07)
assalammualaikum..salam ukhwah dari ana ..
Nur Hati
(2003-09-08)
awat akh umar...cek kenai lh nta ni...confirm kenai nyer..fac sc kom kn kecik ajo....hik hik hik...;p...cm ner psm...dh siap lum????
teman siber
(2003-09-10)
hmm... awat ramai sangat sebut nama ana nie... tarkantoi laa ana...
teman siber
(2003-09-10)
apiz... lama tak dengar cerita.. nta keje apa sekarang...
teman siber
(2003-09-10)
Nur Hati... PSM dah hampir siap...krg tengah betulkan report :)
Rei
(2003-09-12)
a'kum saper yer ustz ni leh sesaper bg tau tak kat ana???
dinulhuda1422h
(2003-09-13)
Cam kenal jer kot dengan kopiah tu....bila nak hantar?
ismi safiza
(2003-09-13)
assalamualaikum...salam ukhwah fillah...ooo dak utmjb rupanya...
sesejuksalju
(2003-09-13)
Assalamualaikum..salam ukhuwah minnii..ana tak sejuk tau...
teman siber
(2003-09-14)
dinulhuda... tu kopiah ana laa.. rasenye bila nta nak pulangkan... dah hilang kat bilik nta... ana nak guna presentation nie...
sakura
(2003-09-15)
assalamualaikum semoga berjaya dunia akhirat..
teman siber
(2003-09-17)
salam ukhwah sesejuksalju walaupun tak sejuk, sakura dan ismi_safiza
dinulhuda1422h
(2003-09-17)
ngan kita tak nak kenalan ke....ooo pompuan layan...laki tak nak layan yer.....hehe...apa laa [B]teman siber ni[/B]
teman siber
(2003-09-18)
ana layan semua laa... kita kan sumer ukhwah dalam nie...
immah
(2003-09-28)
emm sapa awak ni yer....macam kenal plak
fairudz
(2003-09-29)
a'kum....salam ukhuwah buatmu saudaraku.....
maRhamaH
(2003-09-30)
:)
wardahsakinah
(2003-10-02)
terima kasih atas pendapat teman tempoh hari..
dinulhuda1422h
(2003-10-11)
teman_siber...lama tak nampak kat Ukhwah.com ni...sibuk ke?
dinulhuda1422h
(2003-10-11)
tahniah sebab enta dah grad...pastikan gaji pertama enta wat belanja kita orang kat sini. Boleh?Promise? hehe...
mas ann
(2003-10-26)
emmmm,sekolah dlu kat kedah ke?
nurina
(2003-11-01)
SALAM UKHWAH DRP NURINA!!
aruneb
(2003-11-03)
assalamualaikum...salam ukhuwwah fillah....boleh jelaskan lebih detail tentang laman web ni..
RaihanFan
(2003-11-05)
Selamat Ramadhan. Mohon Maaf Lahir Bathin. :)
cool gurlz
(2003-11-15)
assalamualikum, erm.... abg siber ader rupa iras-iras anggota kump. saujanalah!!
teman siber
(2003-11-17)
mas ann : a'aa dulu sekolah kat kedah... :)
gurl 84
(2003-11-18)
selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya aidilfitri..maaf zahir batin
syakirah
(2003-11-18)
assalamualaikum ..al-ustaz
dinulhuda1422h
(2003-11-19)
selamat hari raya wahai sahabatku yang dirahmati Allah
zaidah83
(2003-11-19)
kalau dah dapat gaji,jgn blanja dinulhuda tu je, blanja saye sekali...:)
dinulhuda1422h
(2003-12-02)
amboi dengki ke.....cik za'e'dah oii...teman_siber...camana ni.....
ummuhabibah
(2003-12-02)
Gurau je tu
teman siber
(2003-12-03)
gaji besi ada laa... gaji kayu bleh tak dinulhuda:)
nenek uia
(2003-12-03)
akum..kaifahal..salam aidilfitri dr ana...studi ker keje dah..!!!
khaulah alazwar
(2003-12-10)
akh teman_siber...sebeleum terlewat...salam eid mubarak...=)
teman siber
(2003-12-12)
salam aidilfitri...diantara stadi dan keje... tengah tanam anggur... :)
princegirl
(2003-12-13)
amboiii...perli nampak....tarik idong tu kang...aaaa....padan muke...
dinulhuda1422h
(2003-12-22)
adik teman_siber..:) kalau dah dapat keje tu jgn lupa bagitahu abang dinulhuda1422h ek? enta banyak berhutang dengan ana tuh..:)
putrihidayah
(2003-12-24)
assalamualikum.salam ukhwah wah boleh jadi pemimpin
teman siber
(2003-12-25)
abg dinulhuda bile nak grad... adik nak interbiu 28 nie... tu sabun basuh moto ana ader... kira tolak utang.. hehehe
teman siber
(2003-12-25)
putrihidayah.. semua kita adalah pemimpin...:)
hijjazin
(2003-12-27)
saya kenal awk...awk kawan saleh dari iptips.. salam perkenalan.
Fiera
(2003-12-31)
Assalamua'alaikum wbt,salam ukhwah dari ana......ana rasa macam pernah tengok saja akh teman_siber ni...akh kenai tak dengan ana?lama tak jumpa no...
teman siber
(2003-12-31)
hijjazin... betui laa tu... saleh apa habaq... lama tak dengaq cerita..fiera : jumpa dalam posting jaa noo. bila lg nak wat JK KEdah
hijjazin
(2003-12-31)
baik.... dia dah habis dah.. tengah buat tesis untuk anto ari ni,..
Fiera
(2004-01-03)
tu la...hari tu masa buat perjumpaan akh tak mau mai,mau tak mau kena tunggu JK Kedah pula la no...ooo dah pandai nak lari la ni no!tak hadir hari tu
zuraida
(2004-01-03)
assalamualaikum.......ukhwah itu indah
hijjazin
(2004-01-07)
nak buat jki kat kedah 2 aJaklah 1x .... manalah tau kan klu2 dapat g tgk...jk
kokokranc
(2004-01-12)
wei,umaq, hang buat apa la ni??
dinulhuda1422h
(2004-01-18)
Assalamualaikum..lama tak dengar kabar. Sihat?
dzihnin
(2004-01-21)
ramai jgk berkampung kat cn ek
penjejak iman
(2004-01-22)
slm...baru 1st time surf page nih dan nampak muka yg amat familiar nih...
nazzatulfarhan
(2004-01-30)
assalamualaikum
puteribalqis
(2004-02-04)
assalamualaikum........macam kenal jer...belajar kat Utm, skudai kan..salam ukwah darisahabat baru...
puteribalqis
(2004-02-04)
assalamualaikum........macam kenal jer...belajar kat Utm, skudai kan..salam ukwah darisahabat baru...
sahabat amin
(2004-02-06)
salam ukhwah..... :-D
dinulhuda1422h
(2004-02-07)
amboi..lama menyepi...
teman siber
(2004-02-08)
tak menyepi aih... saja pi betapa sat... kheja tak dapat lagi en dinulhuda oii... amacam present 15 hb nie kan...
teman siber
(2004-02-08)
puteribalqis... org lain kut yang nta/nti kenai tu...:)
teman siber
(2004-02-08)
nazzatulfarhan,sahabat_amin salam ukhwah...
Nasliyana-Wafa
(2004-02-20)
teman siber ......ni org jelapang padi....salam ukhwah.....
teman siber
(2004-02-23)
sama laa kita wafa... salam ukhwah
aizahajiahmad
(2004-02-28)
assalamualaikum...salam ukhwah fillah dari saya.
sharifahsofia
(2004-03-03)
a'kum...ada nampak macam pemuda harapan agama
HANG
(2004-03-09)
a'kum..teman siber ni ada kenal ngan kamal tak kt saner???
cahya ilham
(2004-03-19)
hai...oppss!!!!assalamualaikum....
nur syatif
(2004-03-21)
assalamualaikum..! Wuiyoo... control macho..!!~ Jgn Mara ek. Moga sihat selalu..
teman siber
(2004-03-22)
aizaahajiahmad, cahya_ilham: salam ukhwah. HANG: isk tak kenai pulak kamal tu.
teman siber
(2004-03-22)
sharifahsofia: mane pulak pemudi tiang negara...hehehe. nunr_syatif: alhamdulillah sihat :)
kokokranc
(2004-04-02)
wei, hang dah kojo la ni???
garthis desa
(2004-04-17)
assalamualaikum.....ni abg umar kan!!.....kalau abg tak lupa, abg penah mai maahad mahmud alor star tahun lps dlm program kem skor pmr...yer tak??..
garthis desa
(2004-04-17)
abg umar msh di utm skudai lg ka??.....
along0809
(2004-04-17)
cam cendikaiawan islam lah plak...moga jadi sungguh cemdikiawan jgn jadi cendawan dah...salam ukhwah...dari along...doakan along nak pkse 22/5 ni
along0809
(2004-04-17)
mu ni mache palajo mesir je...pernah kulihat tapi di mana ya
teman siber
(2004-04-30)
qarthis_desa: alamak awat kantui tang nie plak... :)
teman siber
(2004-04-30)
along0809: dah lama dah jadi cendawan nih...:). kokokranc: aku dah keje, tp mcm jupe lagi jer sem depan:)
dinulhuda1422h
(2004-05-01)
wei...dah dapat kerja ke blom....
DarkenX
(2004-05-09)
jadi abg angkat DarkenX leh ???????
hamaki
(2004-05-12)
as kommm, omaq, lama tak jumpak, ni aku niii hang anta la email kat aku kalau nak tau aku sapa.. [email protected]
teman siber
(2004-05-13)
darkenX: adik ana dah banyak laa... takut tak larat kepong...hehehe
raudatulraihan
(2004-06-04)
salam umaqq...hai jd student lagi la yee hang ;)
teman siber
(2004-06-23)
hehehe... apa buleh buat...:)
serikandi mujahidah
(2004-07-09)
assalamualaikum ustaz...kaifahal
rabbit cute
(2004-07-09)
Assalamualailkum... teman_siber.. :-)
Rifaa
(2004-07-24)
Assalamualaikum ustazz.....ensom la....heheehe....
teman siber
(2004-07-28)
waalaikumsalam... habaq baik... :)
nurhidayatuliman
(2004-08-08)
a'kum.slam ukhwah fillah dan salam perjuangan
teman siber
(2004-08-25)
salam ukhwah... nurhidayatuliman
ibtisam daiman
(2004-09-17)
salam ukhwah fillah... comenye...... cam adik ana lah... ingat plak kat adik di kampung..
sholaty
(2004-09-21)
assalamualaikum....salam ta;aruf wat abang ni
sholaty
(2004-09-21)
ni ex-student utm kan...kenal lin x????
sholaty
(2004-09-21)
dier amik sains komputer.....
sholaty
(2004-09-21)
nie dah kejer lom????
intanis kejora
(2004-09-22)
assalamualaikum..salam ukeah fillah'abadan abada daripada ana.. selamat berpuasa..
brilliantgurl
(2004-09-22)
assalamualaikum...budak nasyid ker kt universiti?
teman siber
(2004-10-20)
ibtisam_daiman: isk tak der plak abg atau kakak :) sholaty: kak lin SUK ker...
teman siber
(2004-10-20)
intanis_kejora: selamat menjalankan ibadah puasa... briliantqurl: ader nampak macam budak nasyid ker...hehehe mase tadika dulu penah laa
miksalmina
(2004-11-08)
Assalamualaikum...saya nih sebenarnya ahli baru...salm ukhwah wat teman siber...
aina
(2004-12-07)
assalamualaikum...
aina
(2004-12-07)
assalamualaikum...hi, salam ukhwah dr saya
aina
(2004-12-07)
assalamualaikum...hi, salam ukhwah dr saya
aina salsabila
(2004-12-08)
assalamualaikum...ukwah fillah abadan abada..
aina salsabila
(2004-12-08)
ukhwah fillah abadan abada
teman siber
(2004-12-09)
salam ukhwah
kinimhaf
(2004-12-11)
Tasharaffni bi haza al-taaruf
ibtisam 102
(2004-12-15)
mcam kenai je! mcm pernah lihat di stage nasyed ...tapikat mana yeee?
atie82
(2004-12-19)
salam ukhwah...ada rupe,ada gaya..lepas ni boleh ler beri ceramah kat tv..
sayatetapsaya
(2004-12-26)
salam.....mana anta pegi???
shu84
(2005-01-03)
assalamualaikum....
teman siber
(2005-01-30)
apa laa yang ada kat hamba hina nie...
addurriyyah
(2005-02-09)
hoi haiiiii....sapa sana cakapppp...!!
murshidaidah
(2005-02-18)
per kabar.comeeeeeeeee nyer muke,.
NurulJihad85
(2005-03-14)
Salam MujahadatunNafs,erm mcm sedara je...SELAMAT BERJUANG & SELAMAT B'KERJA KERAS UTK ISLAM.......!!!
teman siber
(2005-04-07)
selamat.. selamat berjuang...:)
sufiyy
(2005-04-12)
jadilah insan yg bergune bkn digunakan
zaujahMutiara
(2005-04-12)
assalamu'alaikum wrh wbt..kenai sgt ni.byk membantu ana dan shbt² ana untuk klas cadcam.jazakallah akhi umaq
puteri hudda
(2005-04-14)
:)
al kauthar
(2005-05-05)
assalamualaikum... rase mcm kenal,emmm...tul la anta ni member abg ana.kenal tak mohd rokhaimi?tp name glamor dia emi..lastly, slmt berjuang..
al kauthar
(2005-05-05)
sekarang jeje pae?ustazzzz keee????
al kauthar
(2005-05-05)
oppp!!!!wrong spelling la,skrg ni keje ape?ustazzz ke???
aKujErr
(2005-05-06)
emm..muke dia cam muka kwn ana lah..hehe
MaWaR84
(2005-05-06)
salam ukhwah tuk saudara.....
zaza ms
(2005-05-08)
akum..khaifa haluka?salam ukhuwwah fillah dan salam persahabatan dari ana...
nadziFah
(2005-05-26)
assalamualaikum, pemakaian melembangkan peribadi tapi awas dgn pemakaian anda.betlkan niat. antara yang smart la gak. tu bile pnye baju? pinjam ka?
teman siber
(2005-06-28)
hehehe... macam tau2 saja... tapi baju sewa laa..:) rokhaimi kenai sangat laa... member lama...:)
izaluera
(2005-07-02)
Assalamualaikum.....salam ukhuwah dari saya...zuera....:)
izaluera
(2005-07-02)
Assalamualaikum.....salam ukhuwah dari saya...zuera....:)
izaluera
(2005-07-02)
Assalamualaikum....salam ukhuwah dari saya...zuera...
rnips
(2005-07-18)
Assalamualaikum...hye bang nya...kenal ana tak..from kedah...
rnips
(2005-07-18)
memang anta dari UTM dan sains komputer
aniqaz
(2005-07-20)
salam ukhwah dari ana aniqaz
wafdakhalish
(2005-08-01)
salam ukhwah....
SliparPink
(2005-08-09)
waduh..gantang bangat....
huraizah
(2005-08-11)
assalamualaikum,jangan lah sirius sangat
love fillah
(2005-08-22)
salam ukhwahfillah dari ana...
ibnu-sina
(2005-09-03)
Assalamualaikum budak maahad..
asiahmurni
(2005-09-10)
salam ukhwah buat semua
syafika
(2005-09-14)
salam ukhwah dari ana..........
ar raze
(2005-09-15)
macam kenai saja...duk k16 lagi ka???
nur wahida
(2005-10-10)
salam... muka abang ini macam abang angkat saya...
natrahumairah
(2005-10-13)
assalamualaikum..salam ukhwah..
Annursyam
(2005-11-08)
salam ukhwah..dari teman
teman siber
(2005-11-14)
salam ukhwah semua
seribudinar
(2005-12-29)
assalamualaikummmm... salam taaruf.
nurwahida
(2006-02-10)
assalamualaikum...salam Ukhwah ...
nabilpoyo
(2006-02-23)
baju baru ek
mujahidah abadan
(2006-03-01)
semoga mampu jadi seorang mujahid idaman para mujahidah
mujahidah abadan
(2006-03-01)
semoga mampu jadi seorang mujahid idaman para mujahidah
klasik kalbu
(2006-03-03)
assalamualaikum teman siber...member lama..salam ingatan dari kami di rantau orang...ingat lagi jadi FASI seminar PMR tahun lepas? :)
teman siber
(2006-04-20)
klasik_kalbu : igt2..dah lama sangat tu...hehehe
pheonix
(2006-04-23)
pheonix
(2006-04-23)
assalamualaikum.....kontrol macho nampak.....hehe...salam ukhwah dari saya
suhaini
(2006-04-24)
asalammualaikum...salam berkenalan,boleh saya berkenalan dengan saudara.sekadar untuk berkongsi pendapat dan informasi.harap saudara tak keberatan,tapi tiada paksaan
suhaini
(2006-04-24)
asalammualaikum...salam berkenalan,boleh saya berkenalan dengan saudara.sekadar untuk berkongsi pendapat dan informasi,tiada paksaan
naluri humaira
(2006-06-20)
assalamualaikum..
teman siber
(2006-06-26)
suhaini: waalaikumsalam...xdak masalah.. pheonix: tu gambaq lama, masa muda2 la dah tua..hehehe
Eid
(2006-06-27)
abang umaq buat baju lag tak??
afiqah afaf
(2006-08-02)
salam ukhwah
ummuazzahra
(2006-08-22)
salam ukhwah
mawardah23
(2006-08-28)
assalamualaikum awak, salam ukhwah fillah ye.. moga diri sentiasa dalam lindungan Ilahi hendaknya, masalah, ilal liqo
Qurattul
(2006-09-04)
Assalamuilaikum.Moga kita di dalam Redha_Nya dan semoga hati-hati kita ini sentiasa berada dalam Jagaan_Nya
qibtiyah
(2006-09-30)
oooo....
qibtiyah
(2006-09-30)
patut rasa macam kenai...
FIENDA
(2006-12-05)
Assalamualaikum,belajar lagi ke?dah sem berapa?ambil cos apa?
ainabalqis
(2007-01-15)
assalamualaikum...salam ukhwah...
Saifuddin
(2007-01-18)
apa kkhabar sekarang ni? duduk mana? Salam Ukhwah
waniesyaz
(2007-02-03)
salam ukwah...
aznida
(2007-04-01)
asslmmkm,moga kat dapat berkongsi pendapat dalam ruangan ilmu ini..salam prknlan dari saya
dr nik
(2007-09-22)
salam ukhwah :-) lama tak dengar cerita hang :-)
teman siber
(2008-04-14)
dah lama tak aktif... lama jugak tak jenguk masuk sini... moga semua sejahtera hendaknya
everlastingeternity
(2008-08-24)
salam...macam kenal....maktab mahmud kan?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.09377 saat. Lajunya....