Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-04-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bahkan orang yang ada penawar racun tak berani hendak minum racun
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 65
Ahli: 0
Jumlah: 65




  Yang Masuk Ke Sini
muslimin23: 23 hari yang lalu
ronniefinancehome: 34 hari yang lalu
MTMKi: 44 hari yang lalu
usop79: 45 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> simple shida


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
syemarly Iftar Jamaei 2006


simple shida
[549 x 263 jpg]

Dihantar olehsimpLe_sHida
TarikhJun 29 2006
Hits3325
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
sebahagian muslimah di ulangtahun ukhwah.com
Keterangan: sebahagian muslimah di ulangtahun ukhwah.com

Komen yang telah dihantar
Subuhku
(2006-07-04)
Mak aiii besornya gambar..!!! nampak jelas muka seorang-seorang... Selamat Ulang Tahun Ukhwah
Subuhku
(2006-07-05)
Mak aiii dah kecik pulak...Cepat administrator mem modifiedkannya hehe
istisafa
(2006-07-07)
mujur dah kecik semula.. salam kemesraan untuk semua muslimah yang hadir pada hari tu..
pena sufi
(2006-07-10)
salam ukhwah...comel akak2 semua
ABg IMaM
(2006-07-24)
salam ukhwah buat semua yang hadir di majlis....selamat ulang tahun Ukhwah :-)
ABg IMaM
(2006-07-24)
konfirm KL Sentral ibu negara ukhwah.com hehe :-P
hangkas
(2006-08-29)
salam ukhwah dan selamat menyambut ulang tahun ukhwah dengan penuh kesyukurah kepada ALLAH.
ridwan daie
(2006-10-28)
kak simple ni....macam puteri raja lah....kuning...hehe
simpLe sHida
(2006-10-30)
ait..sebut name kak ke? kak pakai tudung ijo+bju oren..ke..nak tegur adik kak hanan tu..heheh =)
Addey
(2006-12-04)
selera mereka juga sama..air minum itu sama saja barangkali
syahidatul
(2007-04-20)
selalunya orang2 yang sama juga kan dalam program2 ukhwah.com ni... :) yang baju pink tu siapa ya? saya tak kenal
Nurharapan
(2007-04-20)
haikal
Nurharapan
(2007-04-20)
comel gambar ni...nak ty apa maksud haikal..anak buah nama haikal..tadi mlawat blok enti..yang meninggal 2 anak buak ke?
damsyiq group
(2007-08-22)
hiasilah hidupmu dengan sinaran iman, & bukannya dengan kilauan dunia...
sakinahazzahra
(2007-11-06)
syahidatul ada ke dalam gambar tu?
sakinahazzahra
(2008-05-25)
hehe jawab sendiri, syahidatul tak ada dalam gambar tu

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.074826 saat. Lajunya....