Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-12-2018  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Setiap jiwa yang dilahirkan telah tertanam dengan benih untuk mencapai keunggulan hidup . Tetapi benih itu tidak akan tumbuh seandainya tidak dibajai dengan keberanian
-- Hukama'

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Tayu
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43072

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 32
Ahli: 0
Jumlah: 32




  Yang Masuk Ke Sini
Gorodkovie: 3 hari yang lalu
Tayu: 5 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 11 hari yang lalu
muslimiman: 13 hari yang lalu
SaLaFiaN: 15 hari yang lalu
Bubnowie: 18 hari yang lalu
tereturubuzu: 21 hari yang lalu
khalifah: 26 hari yang lalu
RedPetunia: 26 hari yang lalu
kaze: 29 hari yang lalu
Daeng_Jati: 32 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Mini JK UM


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Mini JK UM Mini JK UM


Mini JK UM
[231 x 476 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhAug 15 2005
Hits2571
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kenangan semasa Mini JK UM, sempena konvo dan 100 tahun Universiti Malaya. Sebahagian dari peserta dan aktiviti (13 Ogos 2005)
Keterangan: Kenangan semasa Mini JK UM, sempena konvo dan 100 tahun Universiti Malaya. Sebahagian dari peserta dan aktiviti (13 Ogos 2005)

Komen yang telah dihantar
ABg IMaM
(2005-08-15)
Assalamualaikum...macam mana..meriah tak JK mini UM?...
zulman
(2005-08-15)
uwais macam tok kadi lah hehehe
Qalam Akhdar
(2005-08-15)
emm dua orang saja, ok lah wakil yang lainn...
Hanan
(2005-08-15)
uwais tok kadi, zulman pula tengah sign surat nikah.. keke
uwaisalqarni
(2005-08-16)
hai, kata tok kadi, belum ada keturunan tu...masa bila entah buat candict itu..
uwaisalqarni
(2005-08-16)
ana tengok zulman semak jawapan littlemuslimah dengan simple shida tu...semua salah!tapi zulman baik pula, kasi semua betul..
zulman
(2005-08-16)
biasalah kasihan datang dari kedah nun ..hehehe tu yang zulman bagi markah penuh ...
uwaisalqarni
(2005-08-16)
lain kali tak lantik lagi dah...zulman tengok kroni dia saja...simple shida sama negeri kan!pandai ye..
simpLe sHida
(2005-08-17)
aikk.... dok umpat ana ye.. *_*
khazinatul asrar47
(2005-08-17)
sukinye kak hanisah..huhu~eheh..kak shida...:p..kak shida pg eh?
istisafa
(2005-08-17)
masing - masing tengah menjawab kuiz yang diberi oleh hanan.. isy.. boleh tahan juga soalannya..
simpLe sHida
(2005-08-17)
ups..syazana..ahh.. alamak..lupa nak ajak sekali..dik.. xpela...lenkali turun lah.. =)
Mata Pena
(2005-08-18)
ceria2 belako.....
zulman
(2005-08-19)
Tak ngumpat cik Shida pun... gurau jerrr..
smile roses
(2005-08-20)
Assalammualaikum.. ana tak dapat pergi mini jk um. sedih nyye :(
Iman Hayati
(2005-08-22)
kalau Iman p tentu dapat jumpa semua..tapi hari tu Iman ada jumpa Presiden Hanan dengan adik dia kalau tak silap..tapi Hanan tak kenal akak. akak dengan senior Hanan masa tu
khazinatul asrar47
(2005-08-23)
ish...bestnye..kak shida pun ada...hehe~
Firdaus Azimi
(2005-08-23)
skema betul petugas2 ni.boleh jadi pekerja contoh ni.respek tahap beckham ambik freekick lah.
littlemuslimah
(2005-08-26)
hish.. terlepas masuk juga pic ana dalam ini... huhu... kak shida, bila entah nak jumpa akak lagi??
simpLe sHida
(2005-09-22)
alahai..dik wani.. lah TAHZan.. nanti kita jumpa somewhere ek..heheh.. =)
Faryzan Islamic
(2006-01-08)
ruginya tak pergi!!
daie84
(2006-02-20)
bagusnya dapat pergi....
Ketotoi
(2006-06-01)
kak shida jawab musti mablessssss punya la
Tolhah
(2006-06-13)
salam uwais
mizie hafiz80
(2007-01-26)
Yang pakai Kopiah putih tu, bukan Sholihin ke..?
izzul islam
(2007-04-20)
hmmm...teruskan usaha
InsaF82
(2007-12-24)
lelaki yang berkopiah & berbaju putih seperti pernahku lihat, tapi dimana ek?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.16019 saat. Lajunya....