Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 17-02-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Dua perkara yang tidak boleh dielak dalam hidup kita ialah "inflasi" dan "mati"
-- Seminar "Creating Wealth"

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: sarashanee
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43127

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 31
Ahli: 0
Jumlah: 31




  Yang Masuk Ke Sini
sarashanee: 2 hari yang lalu
CikIzzah1992: 4 hari yang lalu
Qiamulail: 20 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> butterfly83 wahida


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
farhanin Poster Dehearty


butterfly83 wahida
[423 x 227 jpg]

Dihantar olehbutterfly83_wahida
TarikhJul 24 2005
Hits2682
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
gambar kenangan kat tasek UTM (Skudai)..
Selamanya dalam memori....
Keterangan: gambar kenangan kat tasek UTM (Skudai).. Selamanya dalam memori....

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2005-07-24)
salam perkucingan dari ana.... meeoowwwww...
MeowHidayah
(2005-07-24)
promoter daun pisang...
ratusyahadah uiam
(2005-07-26)
terang dan jelas gambar ni ek....muslimah harapan ummah..slm ukhwah..:)
trigO
(2005-07-30)
=D
anuar09
(2005-08-02)
nak buat nasi lemak ke?nyam nyam..
Firdaus Azimi
(2005-08-13)
PERHATIAN:Kepada makcik2 penjual nasi lemak,kuih koci dan lepat pisang yang kehabisan stok daun pisang boleh mendapatkan stok anda diUTM.untuk keterangan sila hubungi wahida
zulman
(2005-08-29)
jaga tudung dengan baju , nanti kena getah susah nak tanggal..terpaksa oder baju baru..
Daeng Jati
(2005-09-02)
comel2 serikandi utm ni...
shaliza
(2005-09-08)
yang ujung sekali tu macam ustazah saya lah..
pai
(2005-11-27)
"memori daun pisang...waktu jalan2.." –dangdut amelina
Faryzan Islamic
(2005-12-16)
pernah nampaklah .......daun kat belakang tu?hehe
amira aqilah
(2005-12-22)
uiksss pai...siap hafal lagu amelina tu...ahaksss...
nabilz muslimin
(2006-02-05)
macam bodoh saja
nabilz muslimin
(2006-02-05)
sesungguhyna bab* itu haram dimakan....
Saifuddin
(2006-02-24)
semuanya come, muga bahagia menempuh hidup,dah grad?
zulmi
(2006-03-15)
daun pisang banyak mahallah sekarang, uuuu, masyuk2
azemi
(2006-03-22)
lohh..ini junior den ni shp utm..kecil saja dunio ni..apapun tahniah buat wahidah and coursematenya sebab dah grad dengan cemerlang...
nabilpoyo
(2006-03-31)
4 orang
lehgeo
(2006-06-02)
ai senyum sakan nampak...sikit-sikit udah lah
ABg IMaM
(2006-06-20)
Assalamualaikum...siapa butterfly83 wahida ini?...yang mana satu?...:-)
hafiz86
(2006-06-28)
lawanya tudung awak,beli kat nilai 3 ke atau kat tangkak???
zam rizal
(2006-07-04)
saya juga....salam....meaooowww.... :P
rafieq
(2006-07-05)
sapa tudung biru tu??
muhamad azrul86
(2006-08-26)
SEMUA COMEL lah
norhanan
(2006-09-17)
UTM, skudai....dalam kenangan...bila lagi nak ke sana ek?
izzul islam
(2007-04-19)
memori daun pisang
sayangibu
(2007-08-31)
harapan ummah insyaAllh. akhlak pun kena tampilkan sebagai harapan ummah juga lah
Nuhadiana
(2007-09-25)
Ayu nyee...
mohamad
(2007-10-08)
salam ukhwah dari ana..
mizie hafiz80
(2008-03-19)
Ehhh... Daun pisang hutan ni.. Gajah saja yang makan daun ni...
pulu
(2008-12-02)
hmm... ini foto poligami :D

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.092284 saat. Lajunya....