Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Sesiapa yang menolak kata-kata buruk terhadap kehormatan diri saudaranya, nescaya Allah menolak api neraka daripada mengenainya pada hari kiamat.
-- -- Hadis riwayat Ahmad dan Tirmizi

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 34
Ahli: 0
Jumlah: 34




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 9 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Izad


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
isa-VR4 fajar rusile


Izad
[462 x 360 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 23 2003
Hits9055
Undian19
Rating6.94737

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Salam ukhwah dari Izad...
Keterangan: Salam ukhwah dari Izad...

Komen yang telah dihantar
isa-VR4
(2003-05-23)
ni rupanye izad,..nampak macho je ..salam ukhwah
aidilshah
(2003-05-23)
izad jadilah seorang jundullah kerana itu lebih baik dari dunia dan isinya..
izad
(2003-05-24)
sememangnya itulah harapan dan cita-cita umat - doakan izad terus istiqamah......
izad
(2003-05-24)
kan izad kata tak usah paparkan gambar nie..... naper ada gak......
cynognathus
(2003-06-03)
posing sepluh jam nih..
Aswan
(2003-06-03)
Nampak takut bergambar jer... apapun teruskan perjuangan di bumi allah nie.
izad
(2003-06-04)
salam ukhwah buat semua.... assalamualaikum....
GTF
(2003-06-04)
fuiyo......ini pangkat prebet ke sarjan???
-QasHi-
(2003-06-05)
salam ukhwah & assalamualaikum.....,ni abe ni cam polis jek!Ni polis angkasa ke?cantik uniform..whateverpun semoga teruskanlah usahamu yg suci..
izad
(2003-06-05)
herm.... nie laaa yang ana taka maahu gambar nie dipamer..... prebet kok.... unit infantri divisyen ashabul kahfi.... heheheehe..
kens2005
(2003-06-06)
huh... polis buleh lawan ngan hamba ke?
izad
(2003-06-07)
ehhh kens jangan nak ngada-ngada yea... nanti ana tembakkan baru laa anta bisu seumur hidup..... haaaa hidup lagi keee |????
syurga ik
(2003-06-10)
ceh..ceh...ceh... garangnye...seram ah nak
mohicans
(2003-06-11)
heh
aina
(2003-06-11)
Assalamualaikum, hi Izad
wan pasir
(2003-06-11)
aik.. macam pernah ku kelih ! skolah rendah skolah maner?
nur ilahi
(2003-06-11)
Assalamualaikum,salam perpaduan,salam keamanan dari saya.Saya zakri,berumur 21 tahun,insyaallah tahun akhir di UPM.Salam persahabatan dari ana.
are-rieza
(2003-06-12)
salam....hi izad...ape kabar?buat adik angkat leh x?
izad
(2003-06-12)
waalaikumussalam..... hah... dah tukar dah gambar izad..... terima kasih kang......
izad
(2003-06-12)
salam ukhwah pada semua........ adik angkat???? kita kat sini dah lebih dari tue dah kan.....
are-rieza
(2003-06-13)
erk....lebih tua?umo baper ni?ehehe....
izad
(2003-06-14)
bukan lebih tua laaa...... izad baru 20....... maksud izad, kita nie kat sini sememangnya sudah lebih dari adik ke abang angkat atau abang angkat.....
Aswan
(2003-06-15)
la apesal tukar gambar nie. gambar arie tu lagi macho. Nampak mcm berdedikasi sikit. Nie mcm budak sekolah lah
linie
(2003-06-15)
assalamualaikum...........salam ukhwah dari saya......senyum2lah selalu.....kerana senyuman itu 1 sedekah.....
izad
(2003-06-16)
yea keee Aswan.... izad rasa gambar tue eksyen sangat laa...... nie nature ajerrrr............ ok laaa......
raihanfan
(2003-06-17)
salam kenal ya
izad
(2003-06-17)
salam kenal......
wida widi
(2003-06-17)
salam..aik cenyum la sket..seriusnya..
are-rieza
(2003-06-18)
oo,baru 20..skang adik izad buat ape?study gi ke?
nenek uia
(2003-06-20)
slm ukwah dari ana...studi ne...
a-hana
(2003-06-22)
as'kum..izad....ape khabar??.....buleh berkenalan..?
a-hana
(2003-06-22)
izad nie org kelate ko?......
izad
(2003-06-22)
yea laaa izad nie ore kelate.....
izad
(2003-06-22)
nak berkenalan..... erm boleh sangat...... tapi malulah.... nak rasanya.......
Aswan
(2003-06-23)
aper nak malu... awek nak kenal tu... jgn jual mahal izad
izad
(2003-06-23)
heheeh..... yea kee...... tak mahal laaa......
izad
(2003-06-25)
ada-ada laaa Aswan nie
ladyberz
(2003-06-26)
hi...org klantan yer? kat maner tu?
Aswan
(2003-06-26)
yer lah.. malu konon... masa ambik gambar nie... izad tgh renung saper tu... jauh nampak pandangan nya tu..
KoPiaH
(2003-06-26)
alahai...... :)))
izad
(2003-06-26)
tengah intai Aswan laaa.... jauh nampaknya......
mujahidahsolihah
(2003-06-28)
assalamualaikum ....eheh..salam ukhuwwah..
Aswan
(2003-06-28)
mmg lah jauh, izad kat kelantan dan saya pula di selangor.... intailah izad...
azira
(2003-06-30)
hai leh kenal tak
izad
(2003-07-01)
boleh.... tak kenal lagi keee...... kalau nak lagi PM kat izad
angah gemukgedempol
(2003-07-01)
assalamualaikum...salam ukhwah
angah gemukgedempol
(2003-07-01)
apa khabar?
angah gemukgedempol
(2003-07-01)
apa khabar?
angah gemukgedempol
(2003-07-01)
tengah cover macho ke?
saadiah
(2003-07-02)
assalamualaikum....salam ukhwah dari saya
Mirwana-105
(2003-07-02)
apasal potong gambar cikgu kat sebelah tu izad?
izad
(2003-07-03)
waalaikumussalam....... kat semua.... salam ikhwah gak.....
izad
(2003-07-03)
ehhh..... bukan gambar cikgu laaa..... tue kawan jea.......
nasdie
(2003-07-06)
salam ukhwah buat izad... good luck....
nasdie
(2003-07-06)
salam ukhwah buat izad... good luck....
charm sofea
(2003-07-07)
hi, a'kum...salam ukhwah..
isa-vr4
(2003-07-08)
smart je nampak.....jangan lupa pangkah pas
izad
(2003-07-09)
ok.... tapi tak cukup syarat lagi laaa.... tahun depan baru 21......
Aswan
(2003-07-09)
Tak per... kalau umur tak cukup jgn pening2 kepala pikir... nielah masa utk bebaskan fikiran anda
semuthitam
(2003-07-10)
assalamualikum...
semuthitam
(2003-07-10)
assalamualikum...mmm,....eh btullah,,..mcm pernah ku tengok muka nie..tapi di mana ya! semyumlah sikit..masam jer...sakam ukhwah fillah...
nur dambakasih naurah
(2003-07-11)
assalamualaikum........Semoga sentiasa berbahagia
puteri islam
(2003-07-13)
Assalammualaikum...salam Taa'ruf dari ana...semoga kita semua sentiasa diredhai Allah..dan AKUJANJI dlm sembahyang dapat dikotakan..insyaAllah..
Aleya
(2003-07-13)
A'kum...
ummuhabibah
(2003-07-15)
hai..izad..assalamualaikum
syurga firdausi
(2003-07-18)
salam ukhuwah fi sabilillah
achik solehah
(2003-07-19)
a'kum..salam ta'ruf dr ana...izad studi kat ner?...selamat maju jaya..
salsabila
(2003-07-20)
awak ni kan ada iras kawan sekuliah saya.........
alialidmaz
(2003-07-25)
assalamualaikum...izad ape khabar,salam ukhwahfillah dari saye...muke izad mcm cikgu sekolah rendah saye yg garang dulu la..pelanduk dua serupe kut...
SheRa
(2003-08-02)
hello....
mujahidah2311
(2003-08-04)
assalamualaikum...semoga ukhwah bertaut kembaili....
naziah basirun
(2003-08-06)
salam ukhwah....
nurazimatul
(2003-08-08)
salam kenalan
nadia is
(2003-08-08)
ni ada program kat sekolah ek bang izad??
nur syatif
(2003-08-09)
dok tgh posing ehh.. :P
rijaalun aqidah
(2003-08-24)
assalamualaikum. cerminkan peribadi anda mengikut cermin islam
AdAwiAh 1210
(2003-08-25)
assalamualaikum, familiarlah...
mila
(2003-10-02)
tak ada komen apa2..salam ukhwah
zubaidah
(2003-10-06)
salam ukhwah!
nuha cute
(2003-10-06)
A'kum..salam ukhwah fillah dr akak. Izad study mane?em ok lah..manis la sket muka tu, serius .takut!!
awin
(2003-10-09)
salam ukhwah dari sy...
uc anazs
(2003-10-09)
hi..assalamualaikum org kelate
salsabila2003
(2003-10-10)
Assalamualaikum...pesanan dari ana ,jangan lupe kontrol hensem,nanti saham jatuh plak.
izad
(2003-10-14)
nampak cam serius keee tue......
suraya
(2003-10-15)
sekolah lagi ke?beljar betu2
abu rozai
(2003-10-16)
hihihi
faezahnor
(2003-10-18)
walau apapun gaya awak salam perkenalan dari saya
zirwatul najiha
(2003-10-22)
akum...tumpang tanya..ni gambar tahun berapa ni?
cahayailmu
(2003-10-23)
control ensem nampak...he...he
cahayailmu
(2003-10-23)
ahlan wahsahlan....
puteri tasik
(2003-10-25)
erm....nampak handsome la izad ni.kalah ezad exist.tapi,apasal nampak cam malu jer?bagus la kalau jadi pemalu.tapi,jgn malu bertanya dah ler....
puteri tasik
(2003-10-25)
orang tua-tua kata,malu bertanya sesat jalan....hehehe
sauf
(2003-10-27)
assalamualaikum.. sedara izad, saya bukak puasa makan nasik lauk ayam anta camna?
izad
(2003-10-29)
ana guna ayam sebagai lauk... bukan makan 'lauk ayam' hihihi..... ayam tak marah kee makan lauk dia...
KIRANA85
(2003-10-30)
ASSALAMUALAIKUM...UMUR BAPE ADIK IZAT?MOGA AKAN KAU KECAPI APE YG DIIMPI...KEJUJURAN MENCERMINKAN KEPERIBADIAN...SALAM UKHWAH DARIKUNTUKMU...
ieda
(2003-10-31)
a'kum.. salam ukhuwah daripada saya..
RaihanFan
(2003-11-05)
Selamat Ramadhan. Mohon Maaf Lahir Bathin. :)
uminurmysara
(2003-11-06)
assalammualaikum.cutenyer izad.selmat menjalani ibadah...
kim
(2003-11-07)
assalamualaikum, bang Izad....muka cam jiran ana lah....umur dia pun lebih kurang ngan bang izad....
ummuluqman
(2003-11-08)
Safwah...salam perjuangan di bulan Ramadhan al Mubarak.Juga salam perjuangan menyiapkan persiapan raya...
izad
(2003-11-09)
Selamat Menjalani Ibadah di bulan Ramadhan... kepada semua sehabat kat sini.... dan semua sehabat yang mengenali diri izad....
izad
(2003-11-09)
jangan lupa untuk menderma untuk komuniti kesayangan kita nie... berilah sekit duit raya kat Ukhwah.com nie......
nadia is
(2003-11-10)
bang izad, jgn lupa hantar kad raye :) lama tak dgr berita..
sakinahsalisah
(2003-11-30)
zaidah83
(2003-12-10)
selamat lepas raye....selamat pose enam...20 tahun ek? sebaya laa...
prof eida
(2003-12-15)
assalamualaikum...uniform sekolah ker tu???walau apa pun...salam ukhwah utk org di sana...
izad
(2003-12-16)
a'aah laaa... selain uniform sekolah tak dee laaa nak masuk baju dalam seluar tue....
putrihidayah
(2003-12-17)
assalamualaikum salam persahabatan...bleh jd pemimpin negara nmpk..study tau betul22
izad
(2003-12-20)
pemimpin negara??/ nak pimpin diri sendiri pun payah.....
sarra
(2003-12-23)
salam ukhwah dr saya
nourelshams
(2003-12-23)
AKUM,SALAM PKENALAN DARI NILAM PURI
nick hanie
(2003-12-28)
assalamualaikum, apalah izad ni umur dahnak masuk 21..tapi apasal tunjuk gambar tu.. tak mached lah...tunjuklah gambar yg baru...
han
(2003-12-29)
hehehehe
izad
(2003-12-29)
nak gambar baru kee.... nantilah, tapi tak mached gak...
aisya
(2003-12-31)
assalamualaikum....hai izad...slm ukhwah...ala...tarok jer gambar baru...mached tak..lain kire....
AllifIskandar
(2004-01-29)
Just nak kenalan, [email protected]
lukmanhafizi
(2004-03-18)
subhanallah..alhamdulillah...alllahhuakbar...bertasbihlah...bertahmidlah..dan bertakbirlah......hindarkan daripada riak..takbur.
izad
(2004-03-19)
astaqfirullah.....
intifada
(2004-03-22)
eh...???apsal sekerat jer?ooo...ni mesti sebelah awek ek??!!!!!!!!!!!!
izad
(2004-04-02)
awek??? tak baik sangka buruk tau......
hawarulain
(2004-04-20)
assalamualaikum...masih belajar lagi ker?
nurim
(2004-04-20)
sekolah maner dulu?
awananatasha
(2004-05-10)
a'kum...sy ahli baru..sbnrnya sy nak tanya,caner nak upload gmbr dlm portal ni?dah bnyk kali buat asyik tak dpt jerk....
izad
(2004-05-14)
kalau gambar tue dah di hantar, ia akan di proses oleh pihak admin terlebih dahulu...
khoironnaajih
(2004-05-15)
ish ko.makan sorng.sian kat berader sebelah ko tu.dia nak glamor gak
muiz
(2004-06-07)
dgn 1 prjuangan, 1 arah tujuan, dibawah rahmat yg Esa, KITA melangkah seiringan...1 perjuangan.. ;)
izad
(2004-06-15)
satu akidah, satu fikrah.... satu matlamat ::: syahid...
e da
(2004-06-28)
a'kum.................... salam ukhwah daripada sayer
e da
(2004-06-28)
nak tanyer leh......dulu sekolah maner?
wirdatul hanani
(2004-07-09)
assalamualaikum....salam ukhwah dari wirda....
sitirahmahzulrisyah
(2004-07-14)
Control Hensem yer.....
nique84
(2004-08-09)
aii.... assalamualaikum! you're quite cute...bleh kenal x??? study kat ner???
tulip ann
(2004-08-18)
assalamualaikum.salam ukhwah utk awak,!!!!!
izad
(2004-08-18)
ukhwah buat semua
mely
(2004-09-30)
salam untuk izad
missy jannah
(2004-09-30)
hahaha.. Salam selamat.. cett..gambar nk maintain fierce je!
awananatasha
(2004-09-30)
hai...betul ker org kltn..?nak kenal leh?
muiz
(2004-10-13)
slamat berpuasa utk semua member2 ukhwah.
izad
(2004-10-13)
selamat berpuasa.... buat semua..... semoga murah rezeki
wardahdesa
(2004-10-14)
salam ukhwah dan salam perjuangan dari saya...semoga di landasan yang lurusl
nurilahi
(2004-10-14)
asssalamualaikum...terlalu banyak komen...so saye hanye nak bagi tau no komen...hehe jange maroh deh..
sitishuhada
(2004-10-15)
salam ukhuwah fillah...semoga ramadhan kali lebih baik dari thn lepas...buatlah yg terbaik untuk mencari lailatulqadar...
izad
(2004-10-18)
terima kasih.... sesamalah kita berdoa untuk mencapainya
ReN
(2004-10-25)
assalamualaikum suma...Selamat menunaikan ibadah puasa..
afizah
(2004-10-27)
hai...
afizah
(2004-10-27)
hai...
humairoq83
(2004-11-07)
apa khabar? study lagi? kat aner tu?
fieha
(2004-11-21)
assalamualikum....leh kenal ngan izad x...
eyeknee
(2004-11-29)
posing macho deh..budget la...
falisha
(2004-12-03)
a'kum .....salam ukhwah kembali utk izad
umai
(2004-12-22)
hai izad...salam ukhwah fillah...apsal but muke skema? he he jangan marah
alifmimyanun
(2005-01-12)
tangantu letak kat belakang nampak mcm kene tangkap. hehe
smiley gurlz
(2005-01-12)
assalamualaikum..salam perkenalan..
tulipjingga
(2005-01-27)
assalamualaikum....salam ukhwah from me..leh kawan...
afieq alkindi
(2005-01-31)
orang yang hidup untuk perjuangan usianya bermula Adam A.S diciptakan hinggalah alam ini dimusnahkan- salam perjuangan
azareenzulaikha
(2005-02-01)
assalamualaikum..salam ukwah
izad
(2005-02-08)
salam ukhwah semua
mizz mie
(2005-02-15)
salam ukhwah..izad.
lubaina
(2005-02-17)
awatla izad ni tak jawab soalan2 yg dtanyaer..
izad
(2005-02-20)
ana malu laaa..... sekarang nie ana kurang online... sibuk sikit....... tak semat nak jawap soalan....
muslimahaini
(2005-02-23)
ewah..ramai peminat,,,
izad
(2005-03-08)
peminat kee cam nie...........
nisya zahra
(2005-03-24)
salam ukhwah.. adik izad ni sekolah lagi ker?... muka macam anak emak jer.. ni mesti anak manja..
nurhikma
(2005-04-10)
assalamualaikum...apa khabar saudara izad skrg
hajah comel
(2005-04-12)
akum..hai..bole kenal...kta baru bukak web site...!!!!
put3sel
(2005-04-19)
assalamualaikum...hai..apa kaba?bleh jd friend ke?
cintamadinah 82
(2005-05-22)
akum.. mcm ernah ku lihat.. tp dimana ya.. slm pkenalan
izad
(2005-06-26)
salam perkenalan buat semua...............
firdaus 9
(2005-07-03)
erm2, memang ensem lah...wahh!! wah!!! mesti bagus ini dibuat bini..ensem2, baik pula itu heheh! erm dah lah, nanti kembang idung pula ekeke
firdaus 9
(2005-07-03)
eh silap pula...bukan buat bini...tapi buat suami...ehehehe
izad
(2005-07-03)
waduh.... lazer nya mulut dia.......... tak payah puji lebih-lebih, anta mana kenal ana........
dukumanis84
(2005-08-12)
assalamualaikum dik...
ainussaffeya
(2005-10-04)
salam perkenalaaaan....adik cute......
cahaya maya
(2005-10-18)
salam ukhwah...
puteri zulaikha
(2005-10-18)
salam taaruf untuk izad..ukhwah itu indah bila bertemu dan berpisah kerana Allah.
normi
(2005-11-02)
slm lebaran..
mazz kasturi
(2005-11-21)
assalamualaikum wbt....HAPPY LUCKY DAY!
yuhayah
(2005-11-30)
fuyooo.... control macho nampak....
yati maiden
(2005-12-18)
hai! have a good life.....
izad
(2005-12-21)
rupanya ana ini macho juga....... tak sangka pula.............
NurFadilah
(2005-12-22)
assalamualaikum...salam ukhuwah,boleh kenal...
nurkusza
(2006-01-23)
salam ukhwah.jadilah seorang insan yang berguna pada agama
izad
(2006-01-25)
insyallah
Addey
(2006-03-17)
Belajar sungguh2 ek...jangan dok main boleh saja? hehe..abang gurau saja dik...
smiley gurlz
(2006-03-31)
Assalamualaikum.. hi! ramainye peminat dia.. sampai xterbalas.. hehe..
smiley gurlz
(2006-03-31)
Assalamualaikum.. hi! ramainye peminat dia.. sampai xterbalas.. hehe..
hadifa
(2006-04-03)
Assalmualaikum...salam ukhwah..semoga ALLAH merahmati kita
izad
(2006-04-17)
bukan peminat laa.... ini laaa teman2 yang baik hati... sudi menegur walaupun saya jarang membalas......
eme86
(2006-07-01)
izad....budak kg bukit,dekat dengan wakaf bharu....jangan ingat ana tak kenal anta...wakakakaka....orang sekampung rupa2 nya.....
izad
(2006-07-22)
siapa ini??????? (eme86)
nuria
(2006-08-22)
salam ukhwah..senyum...senyum
kembara girl
(2006-09-05)
assalamualaikum....
mudarrisah
(2006-10-03)
HAI IZAD....salam ukhwah...semoga hbgan kekeluargaan antara kita semua akan kekal selamanya
izad
(2006-10-04)
waalaikumussalam............ insyallah.... semoga berkekalan......... :-)
LinCikedot
(2006-11-17)
Assalamualaikum Izzad... semoga sihat dan ceria selalu.
mza5102
(2006-11-27)
salam ukhwah dari kota kinabalu....
izad
(2006-12-05)
waalaikumussalam... semoga semua sihat..... salam ukhwah dari saya di wakaf bharu...
mzaidi
(2007-01-30)
ok cantik lah gambar kalau nak tengok banyak lagi gambar please visit:- http://mohdzaididesa.fotopages.com
izad
(2007-02-08)
memang pro lah brothers...
umairaa
(2007-02-09)
persahabatan bermula dengan senyuman... kata orang!betul ka???
izad
(2007-02-14)
saya rasa itu tepat.... senyuman akan mewujudkan suasana harmoni... keharmonian itulah memupuk ukhwafillah...
ziyan
(2007-03-09)
hai..salam kenalan
ziyan
(2007-03-09)
hai..salam kenalan
rohah
(2007-03-21)
salam ukhwah
ain sakinah
(2007-04-05)
Salam ukhwah abang izad....
izad
(2007-08-02)
salam ukhwah... terima kasih atas sapaan kalian..... ana jarang jenguk web ini buat masa sekarang ini....
nur islami
(2007-10-01)
erm...izad mesti kenal dengan saya.kita sekls dulu masa kat SMS...xsangka masuk ukhwah juga..
nafisah
(2007-10-03)
macam sedap saja water cooler kat belakng tu, hehe
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-04)
close up tu.. hehehe
izad
(2007-12-01)
penglihatan mendalam pula ini... sampai water cooler yang jadi target.... hehe
umairah 88
(2007-12-11)
jumpa kat sini plakkk...salam ukhwah
izad
(2008-01-13)
salam ukhwah...
norlidahashim
(2008-09-28)
salam ukhwah izad & untuk semua..tmpang lalu..:-)..saya org baru..tunjuk ajarla jika perlu..
izad
(2009-12-22)
salam ukhwah buat semua..... insyallah... saya pun masih perlu ditegur juga andai ada tersalah kata dan perbuatan....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.099423 saat. Lajunya....