Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 14-11-2018  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jikalau semua umat Islam itu berjemaah pada solat Subuh, nescaya kekuatan kami tidak dapat menandingi Islam
-- -- Pembesar Yahudi

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Alai_Syafa
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43068

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 33
Ahli: 0
Jumlah: 33




  Yang Masuk Ke Sini
RedPetunia: 1 hari, 1 jam, 30 minit yang lalu
IbnuKhaldun: 1 hari, 8 jam, 30 minit yang lalu
sahabat_amin: 3 hari yang lalu
Gorodkovie: 5 hari yang lalu
Swarig123: 8 hari yang lalu
sunan-faqih: 14 hari yang lalu
ajefikrah: 19 hari yang lalu
Kang: 21 hari yang lalu
owl_UM: 23 hari yang lalu
rasian: 27 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Dehearty


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Dehearty JK Dehearty


JK Dehearty
[430 x 227 gif]

Dihantar olehRindu_Rahayu
TarikhMay 04 2005
Hits2292
Undian10
Rating9.6

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Ucapan alu-aluan oleh Prof_Muslim, Pengarah Event. Duduk tu: Naza_Firman orang kuat JK Dehearty dan seterusnya nanti JK Inteam bulan September InsyaAllah!
Keterangan: Ucapan alu-aluan oleh Prof_Muslim, Pengarah Event. Duduk tu: Naza_Firman orang kuat JK Dehearty dan seterusnya nanti JK Inteam bulan September InsyaAllah!

Komen yang telah dihantar
Rindu Rahayu
(2005-05-04)
Prof ngan selambernya memberi ucapan...
MeowHidayah
(2005-05-04)
meeoowwwww... kat prof.. ehehe...
istisafa
(2005-05-04)
prof : para hadirin sekalian, jk ini bukan sahaja meraikan hari jadi aprilian tetapi juga pengantin perempuan kita.. ehem ehem..mana pengantin lelaki?
Rindu Rahayu
(2005-05-04)
pengantin lelaki hilang la Kak Su...;p
kasih kekasih
(2005-05-04)
pengantin laki baru dok nmpak bayang2 tu kak su...segak aih pengantin pompuan kita ni nOoO...
Kang
(2005-05-04)
Tak diganggu pulak ucapan Prof ni? Tak ada pulak berdiri kat belakang Prof...
istisafa
(2005-05-04)
hanan pakai baju lawo sangat gamaknya.. ;p
MeowHidayah
(2005-05-04)
baju pengantin tuuu... menyerlah...
NaZa FirmaN
(2005-05-04)
waktu tu trpaksa jd peneman pd cik presiden kita ...kena duduk dpn..mcm tetamu trhormatlah plak..hiihi
Hanan
(2005-05-05)
Manede baju pengantin, kena flash yang nampak gitu..:P
Hanan
(2005-05-05)
Naza bukan tetamu terhormat, tapi AJK terhormat.. gigih berusaha, patut duduk kerusi emas.. :)
NaZa FirmaN
(2005-05-05)
oh iye ke hanan...kita kene duk kat kerusi emas,kalu dpt duduk kat kerusi emas tu xbangun2lah dari tempat duduk singgahsananye :)
Prof Muslim
(2005-05-05)
memang selamba beri ucapan tapi terkejut diminta berucap..hehehe
Prof Muslim
(2005-05-05)
Meooowwwww....eh..Meowhidayah.... hehehe
Prof Muslim
(2005-05-05)
Eh...ewah..Kaksu...selamat pengantin baru...siapa...pulak... ek ?
Kang
(2005-05-05)
Naza memang hebat... kerja keras memastikan kejayaan JK Dehearty
NaZa FirmaN
(2005-05-05)
alah kang bkn sy sorang jer...ajk lain pun jgnlah dipinggirkan..mereka semua sama2 hebat n ada kelebihan trsendiri,xgitu Rashdin,indah hati84 n lain2
istisafa
(2005-05-07)
laa prof, sapa lagi yang baju mengerlip tu lah. tapi sayang pengantin laki sesat tak jumpa jalan..
NaZa FirmaN
(2005-05-10)
ramai yg trsesat n duk trcari-cari dewan utk join JK Dehearty...sian kat depa ye...:)
ABg IMaM
(2005-05-12)
sori laaa tak dpt join JK Dehearty nie...ada program maulid rasul kek jelebu...spoil betul :(
riyas
(2005-05-26)
la..sesat ker...alahai, siannye dia...x gitu kak sunye..
NaZa FirmaN
(2005-05-27)
kite xsesat,yg banyak sesat nye ialah para peserta trmasuklah cik presiden kite ye...:)
istisafa
(2005-05-28)
berpusing - pusing dengan hanan.. "hanan, rasanya kita dah lalu dah jalan ni.."... :)
NaZa FirmaN
(2005-06-26)
hahhaahah kan dah ada yang mengaku...:)
ust zal
(2005-06-27)
teruskan usaha anda prof
Eyo
(2005-06-29)
niat dihati nak join jk dehearty ni,...tapi tak dapat but ada hal tak boleh elak...Kalau tak musti dah ada di sana
NaZa FirmaN
(2005-06-30)
suka dan duka telah ditempuhi bersama...
Eyo
(2005-07-24)
itulah yang didamakan pengalaman....;)
HAFIZUL
(2005-12-21)
buat kerja dengan istiqamah ye! moga2 tercapai apa yang di impikan
daie84
(2006-02-20)
buatlah amalan banyak-banyak
Addey
(2006-03-18)
Hanan...kat sebelah tu macam kenal saja? bekas budak jaiputra ek?
mohamad
(2007-03-27)
salam ukhwah dari ana....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.100527 saat. Lajunya....