Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 06-04-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Setiap awal tahun Allah SWT menghadiahkan 8760 hadiah amat berharga untuk setahun. Bagaimana anda menggunakan 8760 jam itulah yang menentukan kemajuan atau kemunduran hidup
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: Athiqullah83
Hari Ini: 0
Semalam: 1
Jumlah Ahli: 43132

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 44
Ahli: 0
Jumlah: 44




  Yang Masuk Ke Sini
ikhwan5217: 1 jam, 25 minit yang lalu
Martyr: 4 hari yang lalu
Ahmadmohd7878: 8 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Ramadhan 1425H


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Buka puasa UTM JK Ramadhan 1425H


JK Ramadhan 1425H
[400 x 300 jpg]

Dihantar olehibnuyahya
TarikhOct 24 2004
Hits2597
Undian1
Rating6

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Ramadhan 1425H:
gambar adik2 di rumah penyayang
Keterangan: JK Ramadhan 1425H: gambar adik2 di rumah penyayang

Komen yang telah dihantar
pai
(2004-10-24)
mereka bakal peneraju ukhwah.com
pai
(2004-10-24)
dah besar2pon nak kene dukung ke...!
kaze
(2004-10-24)
:-)
Prof Muslim
(2004-10-25)
nampak gembiranya...
kakyong
(2004-10-25)
nampak nakal dan aktif......
khairoo84
(2004-10-25)
mmm... begitulah keadaannya.... gambar ni rasanya diambil sebelum majlis penutupan dan penyampaian cenderahati.
Kang
(2004-10-25)
Wajah-wajah sayu yang menginsafkan kita. Kat belakang sana pakai baju dan tudung pink tu macam Hanan, ye ke?
khairoo84
(2004-10-25)
uiks! Kang, rabun warna ke? kan purple tu! itu Kak Su la....
Hanan
(2004-10-25)
kalau sebelum majlis penutup pg tu, mmg ada duk kat situ... tgk kanak2 ni teringat anak2 kaze... hehehe
Kang
(2004-10-25)
Kita jumpa lagi JK Aidilfitri nanti! Alamak rabunkah mataku? Macam baju Hanan. Gaya duduk pun macam Hanan
Prof Muslim
(2004-10-25)
jauh..tu Kang anta skodeng tu...hik...hik...
ibnuyahya
(2004-10-26)
pada firasat ana, tu hanan la. :) sebab ana perasan dia duduk kat situ dengan seorang :)
kamal 82
(2004-10-26)
comelnya
istisafa
(2004-10-26)
pembetulan, tu hanan tu.. abang kak su pesan, jangan duduk tepi pintu, ari tu kak su dan hanan pakai tudung sama kaler...purple!
Prof Muslim
(2004-10-26)
suka kaler sama...isk Prof juga suka warna hitam..
khairoo84
(2004-10-27)
oh ye ke itu Kak Hanan?! setau saya hari tu Kak Su pakai baju belang kan? er... takpela.. mamai kot!
MeowHidayah
(2004-10-29)
jangan duduk tepi pintu? apsal ek? kalau tgh pintu tu logik sket, halang org lalu lalang.. :D
kaze
(2004-10-30)
tepi pn sama.. org tua kata xelok cam menenggu orang yg xda or jauh , ceeh hehe
nur indah
(2004-10-30)
betul tu Kang... di hujung sana ialah cik Hanan kite... sedang berbincang2 ngan seseorang... ;-)
Hanan
(2004-10-31)
org tunggu kaei amek kamerala... :P, mmg bincang pun pasal nak tanam anggur pas blaja nih.. hahaha
MeowHidayah
(2004-10-31)
alaaa.. tanam anggur pun title Pengarah apa.... hehe... ambik aje STP...
nur indah
(2004-11-02)
Hanan reti ke tanam anggur tu?
kaze
(2004-11-03)
susah ooo tanam anggur ni, kan kak aie... he
Hanan
(2004-11-03)
tanam tauge jela ek.. nape kena amek STP Meow?
MeowHidayah
(2004-11-03)
STP - Sijil Tunggu Pinangan... ahakzz...
kaze
(2004-11-04)
cayalah meow hehehehe
Kang
(2004-11-14)
Pembetulan Meow --Presiden bukan Pengarah. Tanggungjawab yang sangat berat
relajihad
(2004-11-14)
herm... terkenang nasib ana dolu2... semoga Allah merahmati hidup semua anak yatim di dunia ini... amin
INSPIRASI HATI
(2004-11-24)
sabar yer relajihad...ader hikmahnyer tu..
pena sufi
(2004-12-07)
sabor no...
humairak
(2005-03-02)
cutenye adik yang baju merah tu...
hilwi
(2005-03-24)
comel.........
addey
(2005-04-19)
comel budak2 ni...kecik lagi dah angkat sana sini kawan2
adneen
(2005-05-18)
comelnya..
tuyup
(2005-05-22)
sedih dn pilu tgk adik2 sume..ni rumah penyayang kt ner?
al akh
(2005-08-14)
bakal menjadi solehuddin al-Ayubi yang jidnya tinggi untuk mengambil tanah suci islam pelestin daripada perosak2 kafir laknatullah.
Adlyn
(2006-03-11)
Pewaris negara.......
muslimah johor
(2006-04-07)
alhamdulillah pada yang masih ada parents.
zubaidah
(2007-02-23)
salam ukhwah...boleh tanya? rumah penyayang ni kat mene ye???
wardiah alwani
(2007-04-09)
cumilz sungguh kids ini...
wardiah alwani
(2007-04-09)
cumilz sungguh kids ini...
wardiah alwani
(2007-04-09)
cumilz sungguh kids ini...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083646 saat. Lajunya....