Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika orang lain boleh melakukan, kita boleh belajar melakukan
-- Prinsip NLP

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 46
Ahli: 0
Jumlah: 46




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 10 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> Perasmian Portal >> Perasmian


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Perasmian Perasmian


Perasmian
[349 x 246 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 19 2003
Hits9295
Undian31
Rating7.96774

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kumpulan III sedang menjawab soalan kuiz...
Keterangan: Kumpulan III sedang menjawab soalan kuiz...

Komen yang telah dihantar
nurwahidah
(2003-05-19)
sapakah jejaka-jejaka ensem dan warak ni..?blh kenall..
SaLaFiaN
(2003-05-19)
Erm...dari kiri ke kanan : muslimin23, AIMANWAN, MuWaHiD, jilul_Quran dan muttaqin...
MuWaHiD
(2003-05-19)
ahax...manusia mana yg kacak duduk tengah-tengah tue?? ahhehe..main-main je :P..
MuTTaQiN
(2003-05-19)
eh..asal muka ana cam sedih jer
MuTTaQiN
(2003-05-19)
eh sapa yg pakai baju hitam dan biru tu cam pernah ku lihat tapi dimana ya
khalifah
(2003-05-20)
semua ini pernah ku jumpaa!!!
muslimin23
(2003-05-21)
memang la kmu pernah jumpa kamu pun ade kat jk tu sekali
MuTTaQiN
(2003-05-21)
apalah abg kalifah dan lupa ingatan dah tu arh banyak sangat makan keropok
khalifah
(2003-05-21)
lorrrrrrrr.......rindu plak kat kopok
MuTTaQiN
(2003-05-21)
tu lah patut beli keropok
RuMaishaaa
(2003-05-22)
kuikui...jawapannyer...kena dtg balik ler ke TRg..sbb kepok kat negeri lain tak best!!..ahakss..
littlemuslimah
(2003-05-23)
aii.. aimanwan... study kat kusza tak habaq kat ana pon
rhazes
(2003-06-03)
aimanwan.....lupa ke blum peristiwa ketika meminjam kereta utk pergi beli nasi bersama dhany
jilul QURAN
(2003-06-05)
lame tak dgr kabo wahai sahabat2 ku..dimanakah kalian?
MuTTaQiN
(2003-06-07)
ana masih disini
stefaisle
(2003-06-08)
amboi capiq..seriusnye muke....susah ker jawab soalan kuiz..hehe
iErA
(2003-06-08)
assalamualaikum wrt wbt... salam ukhuwahfillah....eh saper yang pakai baju warna merah tu yer...cam pernah nampak...tapi di mana ya...hehehe...
iErA
(2003-06-08)
yg.pakai baju warna merah& pakai spek...
ibtisam
(2003-06-08)
dah berpunya ke semua ni?booking boleh?
wafa azzahra
(2003-06-10)
kenal ke yang pakai baju merah? saya kenal sangat dgn dia.
nur ilahi
(2003-06-10)
Salam ukhwah,salam perpaduan dan kalam sejahtera.Apa khabar sahabat-sahabat semua?Saya berharap agar anda semua sihat.Saya di UPM alhamdulillah sihat.
aimanwan
(2003-06-11)
sumer dah ader calon....... sajer tanak ngaku, hihihih
xabat
(2003-06-12)
Apese sume muke kat gambo tu cam sial......
xabat
(2003-06-12)
gurau je le.. jangan ambik hati,,,,,,,,,,,,,.............
mizz wanda
(2003-06-17)
assalammulaikum....
sweety
(2003-06-17)
akum.saya suka kat org pakai spek.nampak qute.
brothersuf
(2003-06-19)
sape deme ni???
Puteri Ceria
(2003-06-21)
ntuh.... but. MuWaHiD nih kacak kerh? isk isk
CakciboR
(2003-06-22)
Welkem..........tambah nasik tu ...tambahhhhhh
Ms Nik
(2003-06-23)
apalah cakcikbor ni...asyik tambah nasik jer...berape kali mahu tambah ???
wasilatul furqan
(2003-06-24)
xtvt amende ni..x mention pun..
seniwati
(2003-07-01)
eee sukanya tengok,pak we sape yg pakai spek baju merah tu?jeles maa
syairah
(2003-07-02)
nampak bebaik semua nya..a'kum...
natasyaalya
(2003-07-02)
apasal nampak semacam jer susah sangat ker soalan?
insan kerdil
(2003-07-03)
senyum senyum gak, soalan jangan lupe cik abang oi.. nanti orang semua dah siap hang masih terkial-kial lagi nak jawab. Peh siap posing maut lagi tu..
Engku Salina
(2003-07-03)
ni program jejak kasih kat terengganu...
waneda
(2003-07-07)
bila nak buat jejak kasih kat kelantan plak?
sabaqal mufarridun
(2003-07-19)
AA--aaa...biler nk Jejak Kasih kat Qlate lak...
mardhatillah
(2003-07-21)
nak sertai gakkkk.......bila ada lagi ?
zulius007
(2003-07-21)
makan ya cubalah ajak kita sekali lain kali ok!
naz
(2003-07-21)
oo..inilah jilul_quran !
aimanwan
(2003-08-29)
apsal muwahid tuh nampak cam nak buang air jer
littlemuslimah
(2003-08-31)
aimanwan...hati-hati bagi komen yer...8/
sejadah
(2003-09-03)
kui kui kui
shah sobriyanie
(2003-09-08)
naper abang yang berbaju hitam tetapi tidak berkoppiah tu garang ajer nampaknya, nak makan orang ker. salam ukhwah abang amirul..... cam ner ngan awek
shah sobriyanie
(2003-09-08)
janngan marah ye abang amirul,,..... saya guaru ajer. takkan abang tak kenal saya kot? kita selau ajer makan bersama kat PDT tu.
cynognathus
(2003-09-12)
ahax...manusia mana yg kacak duduk tengah-tengah tue?? ahhehe..main-main je :P-->aduh..prasannyer~!
nurarisya
(2003-09-20)
yang pakai baju putih tue nak buat iklan colgate ke?
shah sobriyanie
(2003-09-25)
apa khabar amirul, takkan tak kenal lagi selepas bergaduh atas bas ngan shah masa kita nak pergi klang tempoh hari. siap ko amirul, engku salina????
shah sobriyanie
(2003-09-25)
jangan marah yer amirul, shah gurau ajer. silap tulis nama lak, sobri la bukan shah. dah kenal ker
muslimin23
(2003-09-28)
kamu kalau ngutuk orang memang no satu.
muslimin23
(2003-09-28)
kamu kalau ngutuk orang memang no satu.
maRhamaH
(2003-10-10)
bakal pejuang2 dan mujahidin ISLAM insyaAllah...ALLAHUAKBAR!!!!
putrakedah
(2003-10-19)
control macho bang..
faz
(2003-10-26)
assalamualaikum...
blankfurt silver07
(2003-11-06)
naper yg pakai baju hitam tu ensem giler?bole knal?
muslimsejati
(2003-11-22)
naper... nampak hensem ker abang yang berbaju hitam tu.... tak hensem pun pun.. tapi dia tu bijak tahu..
islaic gurl
(2003-11-23)
assalamualaikum...antum buat apa kat situ?aktiviti ?
ibtisamiman
(2003-12-28)
salam ukhwah fillah.smartnyer jejaka2 ni.tp apsal ade yg serius semacam je,tension ke jwb soalan kuiz?
muslimin23
(2004-01-07)
mane ade tension,sesaje buat muka tension..
qanaah
(2004-01-26)
jawab ...jangan tak jawab noh>>.
qanaah
(2004-01-26)
jawab ...jangan tak jawab noh>>.
muslimin23
(2004-01-31)
susah beb
jiha
(2004-02-03)
A'kum, nak tanye sahabat-sahabiah ni pelajar poli Dungun ke???
h4zie
(2004-02-03)
ek ele... banggo la muwahid ye... ramai peminat tuuu... bebaik nanti awek marah kang baru tau...
muslimin23
(2004-02-05)
saya pelajar poli dungun. kenapa?
hurynnabihah
(2004-02-10)
assalamualaikum...eheheh..senyumm seindah suria....cam abg yg pakai baju putih tu....:)
balqies06
(2004-02-11)
tul ker muslimin23 nie pelajar poli dungun?????
balqies06
(2004-02-11)
kita pernah jumpa ker??? rasa cam kenal jer...
muslimin23
(2004-02-13)
saye pun macam pernah jumpa balqies ni tapi tak tahu kat mane????
garthis desa
(2004-03-06)
uiks..!! naperlah hensem sgt hamba allah yg pakai baju putih tu??subhanallah..indah sungguh ciptaan allah....giginya yg putih tu nampak comel sgt!!
ladyforeva
(2004-03-07)
ntah ape2 je
muslimin23
(2004-03-07)
lelaki melayu terakhir kot..
nailofar ain
(2004-03-12)
memang lelaki2 melayu yg terakhir kut....hehehhehe
ain isyura
(2004-03-17)
semuanya macam bakal-bakal suami soleh..amin..
muslimin23
(2004-03-18)
harap-harap can tu la
rumaisya
(2004-04-13)
amin...
rumaisya
(2004-04-13)
amin...
muslimin23
(2004-04-16)
best jk ni..huh
senyum ukhuwah
(2004-05-19)
wajah muslimim23 nih cam sahabat ana dulu la.. ;p
muslimin23
(2004-05-21)
tu pelanduk dua serupa kot....
inspirasihearty85
(2004-06-05)
muslimin23 poli dungun...yang lain2 tu kat ner lak ye...especially muwahid tu...hehe
muslimin23
(2004-06-06)
tak tahu plak
ratusyahadah uiam
(2004-07-08)
salam ukhwah fillah..susan nak cari budak uiam cam antum sumer..study rajin2..sumer ikhwan trg yer..:)
ratusyahadah uiam
(2004-07-08)
salam ukhwah fillah..susan nak cari budak uiam cam antum sumer..study rajin2..sumer ikhwan trg yer..:)
ratusyahadah uiam
(2004-07-08)
belajar biar beramal...
muslimin23
(2004-07-22)
insyaallah
muslimin23
(2004-07-22)
insyaallah
adilla
(2004-12-24)
saperdiorang ni...... ensem lahhhhh nak kenal leh?
sharah
(2005-01-10)
bakal menjadi pemimpin, insya allah
are-lean
(2005-02-15)
assalamualaikum..
muslimin23
(2005-02-17)
walaikumsallam
ADDNIN
(2005-02-28)
nak makan ke nak possing.
rsmd othm
(2005-03-01)
A'kum
Inn
(2005-03-07)
picnic kat mane tu? kat pantai ke?bestnyeeeeeeeee.
SyAhEeDa
(2005-04-21)
ramai banget org komen gmbr ni.. apa ada?? nak carik calon ke pe? huhu
Hanan
(2005-04-28)
muttaqin kecik lg masa nih.. hehe
FIRDAUSNUR
(2005-05-09)
picnic makan kertas je..sian...
Nabilz Farabiz
(2005-06-26)
ermmmmmmmmm..........
firdaus 9
(2005-07-03)
erm...yang sebelah kanan baju warne itam tu ensem....ensem sgt2...heeee
muslimin23
(2005-09-05)
huh
zalai
(2005-09-18)
asal
are84
(2005-10-24)
salam lebaran... ;-p
muslimin23
(2005-12-04)
salam lebaran
muslimin23
(2006-01-12)
selamat hari raya haji
Ratubalqis
(2006-03-11)
BAWA BERTENANG...
muslimin23
(2006-03-15)
kenapa pulak
nabilpoyo
(2006-04-05)
4 orang saja
muslimin23
(2006-05-24)
kan 5 orang 2
alongmina
(2006-06-30)
apa kehel lah muslimin bergambar begitu
muslimin23
(2006-07-12)
kenapa? tak boleh ke begambar macam-macam
princesshanna
(2006-08-23)
jangan hanya memandang pada luaran..........kacak tak semestinya baik,kurang kacak tak semestinya tak baik....
muslimin23
(2006-08-26)
betul tu..saya sokong
muslimin23
(2006-08-26)
betul tu..saya sokong
qamar din
(2006-11-24)
Frankly Speaking,gambar kategori mencapub
muslimin23
(2006-11-30)
mencapub apenyer ni
maktam
(2007-05-21)
Assalamualaikum..sejuk mata tengok adik2 maktam ni..belajar mana ye? kot2 pernah terserempak..he2..
muslimin23
(2007-06-18)
belajar kat utm dah
hanan2503
(2008-03-02)
2003..dah lama dah ye..
zie qurra
(2008-07-07)
lama tak tengok gambar ni..huhu
muslimin23
(2008-08-07)
emmm...mengimbau kenangan lalu..
dayunmerah
(2011-07-06)
kawan-kawan apa kabo semua???

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083519 saat. Lajunya....