Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kecantikan tidak terletak pada wajah seseorang tapi pada mata yang memandang
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 39
Ahli: 0
Jumlah: 39




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 9 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> MEGA JK 2004


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
MEGA JK 2004 MEGA JK 2004


MEGA JK 2004
[460 x 234 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 05 2004
Hits3042
Undian4
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
kumpulan Firdaus membuat persembahan...
Keterangan: kumpulan Firdaus membuat persembahan...

Komen yang telah dihantar
littlemuslimah
(2004-05-05)
FIRDAUS ni kan... depa ni kan.. baik! ehehe ^_^ mmg baik depa ni, tak sombong.. cuma bila akh Rasul kuar Firdaus?
nur islami
(2004-05-05)
firdaus ni semuanya lucu2...
nur indah
(2004-05-06)
nakal idzwan... dia hensem kononnye ye, yg lain kurang hensem ye??? :))
mardianatul hannan
(2004-05-06)
first time tgk firdaus secare live.. best!
Prof Muslim
(2004-05-06)
Kira kuat mengutuk sama mereka ..yer...? hehe
kaze
(2004-05-06)
heheh kuat kutuk tu, blum jumpa geng kita prof hehehe.. sure pengsan! he
siMpLe sHiDa
(2004-05-06)
akhi idzwan mmg cam tu..all show he more excited..suke maju ke depan.. :)
Prof Muslim
(2004-05-08)
Betul geng Ukhwah lagi kuat kutuk sampai berair mata tak tahan...hehehe
siMpLe sHiDa
(2004-05-08)
eh.. ye ke prof..x la.. just kidding.. akhi ana tu semua baik2.. lect. ana tu.. UUm.. but lain fakulti.. :)
sunan-faqih
(2004-05-09)
kuat mengutuk? mmg pon..:p teringat kenangan konsert di UIAM Gombak...teruk kena kutuk sesama sendiri....ehehe..
amirul mukminin2x
(2004-05-16)
Jadi Nie Lah Dia............. "Team Kutuk Number One" .. Eh Gurau Jer! Mereka Nie Pandai Ambil Hati Penonton Sebenarnya. Ana Pun Terhibur... Bagus!
minthin
(2004-05-25)
putih berseri....sesuai dgn tema nyerr...jalinan ukhwah:)
vanda
(2004-09-17)
bestnye.....
lavender
(2004-10-02)
erm.....firdaus mmg best....kalau org nak ambik gambaq ngan diorg pun , xkdekut.....
inspirasihearty85
(2004-10-07)
a'ah, firdaus nie baik sangat2..tak sombong langsung ngan peminat!seronoknyer dapat masuk uum nie..selalu tengok firdaus buat persembahan!! ;)
Ilyani
(2004-10-30)
Lagu2 nasyid FIRDAUS best! Semoga terus berjaya...
harahaz
(2004-12-10)
semoga sayap anda terus berkembang dalam dlm arena nasyid ini.....amin.
fiedah
(2005-04-20)
firdaus mmg best....sape nk slalu jmp kmpln firdaus ni jmpt la dtg uum...
MaWaR84
(2005-04-22)
selalu jmp firdaus kalau diorg dtg upsi
assuzaira
(2005-07-12)
teruskan perjuangan
Imam Baihaqi
(2005-09-08)
al -jihad asma amanina
ema84 jb
(2005-10-08)
teruskan perjuangan dakwah mu....
farah hanan
(2006-02-23)
tu lecturer hanan itu....
qibtiyah
(2006-04-17)
caiiiyyok......teruskan usaha anda tuk jadi dah best=>
mzaidi
(2007-02-08)
ok lawa gambar ni,kalau nak tengok gambar lagi lawatilah http://mohdzaididesa.fotopages.com

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084586 saat. Lajunya....