Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bila kita terlalu sibuk memikirkan kedudukan diri; kita lupa tanggung jawab kita yang sebenar
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 38
Ahli: 0
Jumlah: 38




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 9 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> MEGA JK 2004


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
MEGA JK 2004 MEGA JK 2004


MEGA JK 2004
[432 x 283 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 05 2004
Hits8115
Undian6
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Sedang menunggu bas utk bertolak ke dewan Sg Dua...
Keterangan: Sedang menunggu bas utk bertolak ke dewan Sg Dua...

Komen yang telah dihantar
nur islami
(2004-05-05)
wahh!semuanya ayu gitu...
wardatul imans
(2004-05-05)
iye la..ayu2 gitu akak kita ye..
Hanan
(2004-05-05)
Awat kaei, berdebar nak ke konsert ke? :P
muslimahsejati
(2004-05-05)
ceria nampak semua...
kaze
(2004-05-05)
hem berdebar? musykil ni hehehe jeng jeng... //19 org semuanya hehe
Alqathrunnada
(2004-05-05)
uih...cantik nye putri...jangan marah gurau je
khaulah alazwar
(2004-05-05)
tahniah kepada sahabt2 semua sebab dapat hadir ke Mega JK..sedih ana tak dapat balik utara haritu
nur islami
(2004-05-05)
amboi alqathrunnada puji putri je ker..?heheh..jgn maree
nur indah
(2004-05-06)
mengada hang hanan oii... jgn nak musykil2 la kaze... thanks akhawat yg sporting sume... ukhwah fillah abadan abada... jumpe lagi lain jk.. :)
mardianatul hannan
(2004-05-06)
saat saat terakhir meninggalkan NPC.. :) sedih ade.. seronok nak pi konsert pun ade..
irda82
(2004-05-06)
semua dah sampai dewan,ana dok pusing 2,3 kali cari dewan tak jumpa.sesat lak...
Prof Muslim
(2004-05-06)
dah alqathrunada nampak yg tu jer cantik...yg lain langsung tak pandang...hehe
kaze
(2004-05-06)
alqatrun ni tgh 'mancing' ka.. tp tgk tu ari cam pakai 'pukat' je hehehe
lidya haryati
(2004-05-06)
babai.. NPC...
darul numan81
(2004-05-06)
erk.. siapa terer ekk..cuba senaraikan nama2 muslimah yg ada dlm gambo ni leh tak..?
muslimahsejati
(2004-05-06)
good idea kak lin....
kaze
(2004-05-07)
muslimah 1, muslimah 2, muslimah 3 - 19 hehe.. tak kenal sgt, ceh.. hafal dah he
amirul mukminin2x
(2004-05-07)
Apa Jenis Pukat Yg Digunakan Agaknye, Boleh Pinjam.... Gurau Jer. Inilah Wajah² Yg Sentiasa Tipa Awal Dlm Semua Sesi. Termasuklah Sesi Bergambar. :-)
kasih kekasih
(2004-05-07)
wanita hiasan dunia...seindah hiasan adalah wanita solehah..
nur islami
(2004-05-07)
amboi akhie amirul puji ke, perli nih?
Alqathrunnada
(2004-05-07)
ish..ish..sekali pandang..cantik...kali kedua...kurang plak...hehehe
Alqathrunnada
(2004-05-07)
ambooiihh....kaze..awat plak ana pancing...memukal je lah...
ainul nabila
(2004-05-07)
kak safa,sape sebelah kiri kak safa tu?nak kenal leh?hehehe..tudung pink tu..:)
kaze
(2004-05-08)
ceh rasa² cam kenal.. laaa... ainul gak la hehehe ceh ehe
nur islami
(2004-05-08)
amboi as!..wat2 xkenal pulak diri sendiri yer...
fatimah
(2004-05-09)
yg kelakanya 12 muslimat yg dok dom kalut nak turun cepat, takut lambat...alih2x kena tunggu hampir sejam kat bwh:).anyway tahniah tuk pghuni dom:))
nur islami
(2004-05-09)
tul tu kak zah..mmg dorm kita juara!erm..sape yg slau dok kaluttu ek??
ukay gurl 14
(2004-05-10)
wow,just check in da pict site,u guyz looks so cute+ayu ^_*
nawwal
(2004-05-11)
erm...qaulah_atrah ada tak dlm gambo ni?nak kenai!nak kenai!
kaze
(2004-05-11)
erm.. cam tak de je.. tgh masih bersiap kot hehe.. dia selalu ngan siti/kasih kekasih..
qing er
(2004-05-11)
akak yang tepi tu comeila..yang tepi tudung ala ala wahida tu...cute sangat
kasih kekasih
(2004-05-11)
qaulah tak dak..kasih_kekasih pun tak dak...kami membawa diri yang kesepian...
kasih kekasih
(2004-05-11)
yg tu wardatul_imans....
kaze
(2004-05-12)
ekhemmm.. ceh.. hehehe
darul numan81
(2004-05-12)
uiks..ni yg bahaya klau gambo muslimah ditayangkan..isk..isk..
darul numan81
(2004-05-12)
kasih_kekasih membawa diri yg kesepian? ke melayan perasaan yg jiwang?heheh.. suka sgt duk termenung yea..
kasih kekasih
(2004-05-12)
dok menung fikirkan masa depan ....ehhee...
Kang
(2004-05-13)
itu dulu... la ni kasih_kekasih habaqnya dah berubah 180 degree. Tadak jiwang tadak menung lagi. Hepi semacam. Betui ka?
Kang
(2004-05-13)
Yang berdiri nomor 4 dari kiri tu nampak thiqoh. Tunduk dan senyum sipu-sipu. Sapa tu?
kasih kekasih
(2004-05-13)
betui sgt la kang..cheq dah berubah sgt dah..thanx kang..
farisHaq
(2004-05-13)
terserlah ke'thiqoh'an nye :D
Long
(2004-05-13)
kalo ana....le...
nur indah
(2004-05-14)
thiqah ye kang??? tudung hijau mane satu tu long???
kaze
(2004-05-14)
em.. antara kak aie or k sal.. :-)
nur indah
(2004-05-14)
rabun warna ke ape kaze? sal pakai kaler biru tu... hijau akak ngan nur_islami je... apa raa.. :P
kaze
(2004-05-14)
he.. monitor.. he
azura anakmami
(2004-05-15)
wau cantik2nyer akak2 kiter :D
muslimahsejati
(2004-05-15)
comel lote...:)
qaulah atrah
(2004-05-16)
ahakss.. maner ader! qaulah balik umah maser nie kak nawwal.. kiter tak ikut serta dlm bas.. hehehe.. :P
qaulah atrah
(2004-05-16)
miz u all so much! harap2, leyh jumper lg nanti....
kakyong
(2004-05-17)
Hanan!!!.....ayunya!!!.....terpikat gitu...heheheheh
nur indah
(2004-05-22)
x puas semang ngan qaulah aritu.. rndu ahh..masih teringat disergah oleh aulah sesampainye di meja register mega jk...:))
Prof Muslim
(2004-05-24)
azura_anakmami org Penang betoi ka noooo?
sahabat amin
(2004-06-09)
masya-Allah !!hensemnyer...erghh,silap//
LaNG
(2004-06-09)
Yang mana satu...idaman kalbu...
amier hafizun
(2004-06-22)
yg pakai spek berbaju kurung biru tu paling ayu kan?
amier hafizun
(2004-06-22)
ada x dikalangan ramai rami ni yg dh ade 'penjaga hati'?
irda82
(2004-07-02)
penjaga hati? gapo tu. mesti ada. Hurm...~ bila burung2 impian hilang di balik awan...~(petikan utusan)
nur islami
(2004-07-23)
'penjaga hati' camna tu amier_hafizun???
al wisadah qobihah
(2004-07-24)
sape sume ni???...leh perkenalkan diri sorg2...tak kenal maka tak dot dot dot....hehehe
lukmanhakimi
(2004-07-24)
Amboi2 comeynye akak2 kita tu.Salam ukhuwwah dari sayer.
kastury ac
(2004-10-10)
assalamualaikum.......
kinan
(2004-10-26)
kenal jee lah tak yah laa dok dot dot dot ..!!!
kinan
(2004-10-26)
macam pameran buku lak dok tengok mana satu satu dan sebut ayu la ape laa..
MeowHidayah
(2004-11-02)
dah ghoyak dah... byk minum air, kan dah gersang tu... ahakz..
kiasan hati
(2004-12-01)
terpikat dgn hiasan dunia yg tpapar ni..xdele nk sakit2 mata mcm selalu kat luar sana tu.. syukur d pertemukan dgn sayap2 kiri sume..ukhwah fillah..
mfairuz
(2004-12-11)
salam kedamaian buat akak-akak semua..... :-)
ABg IMaM
(2004-12-21)
masya-Allah manis-manis sekali muslimah-muslimah kita nie...kalau muslimin nak,taqdim jer ler...jgn usha-usha jer,nanti melopeh...:P
ABg IMaM
(2004-12-21)
yg sebelah belakang 2 dari kiri,mcm familiar je,tapi...di mana ya?...boleh taaruf?
irshahril
(2005-01-17)
ana ade terjatuh hati..tp simpan je dlu..maasalammah
alifmimyanun
(2005-02-01)
nyaaaa.... boleh pileh.
achik solehah
(2005-02-01)
meh ana kenalkan yg barisan dpn tu..Nur_Indah, Lydia_Haryati, Princess_ixora, Fatimah, simple_shida,Engku_Salina,darul_numan81 dan al-munawarah
achik solehah
(2005-02-01)
yg barisan blakang tu...mnte maaf lah ..kasi can org lain lak yg kenalkan...ainul nabila ke..hehe..
ABg IMaM
(2005-03-29)
selamat pengantin baru buat lydia_haryati....mmg patut dah bergelar pengantin baru....
aqsaku
(2005-04-20)
mcm penah kawan ngn duk depan skali.tapiiiiiii..lupaa daa...maser kat ....
fiedah
(2005-04-21)
ayu2 semua kakak2 kite ni ye.....
mujahadatunnafsi
(2005-04-23)
Abg IMam...enta tu IMam....kih kih kih :)
Nwar
(2005-04-25)
bagai bunga mekar mewangi di taman!
popcorn
(2005-05-07)
amboii segaknya depa
popcorn
(2005-05-07)
amboii segaknya depa
Firdaus15
(2005-09-01)
come lote
arbanah
(2005-09-20)
baik2 saja nampak
fillah mujahid
(2005-10-12)
semoga melindungi antunna semua
fillah mujahid
(2005-10-12)
semoga ALLAH melindungi antunna semua
ABg IMaM
(2005-12-01)
hehe....gurau saja pun tak boleh ke?...:P
nabilpoyo
(2006-01-14)
comel nya
greenbird
(2006-02-20)
berdiri dua dr kanan itu siapa? bolehkah dikenalkan pada saya?
greenbird
(2006-02-20)
silap..berdiri 2 dari kiri dibarisan belakang...
imanmutiara
(2006-02-26)
assalamualikum
broshahir
(2006-03-04)
owh ..ada konsert naysid kan...tak pergi pula saya.. :P
ABg IMaM
(2006-07-25)
siapa lagi yang dah bergelar zaujah?....:-)
khairulazmi06
(2006-08-02)
moga diberkati Allah
shibini
(2006-08-03)
mencari muslimah solelah ibarat mencari seekor gagak putih ditengah2 gagak hitam...salam fillah
alongmina
(2006-08-28)
;>
qibtiyah
(2006-09-07)
macam kenal saja..kak mum, amira balqis, munie,husna...betul ke?atau saya tersalah orang?ni dekat mana ye?
aye
(2006-09-22)
masih ada yang belum bBM lagi tak???...................................ops sorry...afuan..
selangor
(2006-09-23)
wanita-wanita islam bersatu...
mohamad
(2007-01-28)
serikandi2 islam.....insyaALLAH..
alang1993
(2007-04-04)
semoga menjadi pelopor gerakan islam semuanya
songkok
(2007-04-10)
indahnye ciptaan Tuhan...hehe....
saffar
(2007-04-12)
akak yang belah kiri sekali tu nampak macam nak marah saja....senyum sikit kak...heheheh
ABg IMaM
(2007-04-19)
awek bertudung bulat pink 2 dari kiri barisan belakang tu siapa?....boleh taaruf?...:-)
izzul islam
(2007-04-21)
pilih2..
transmissionline
(2007-07-02)
ramai lagi perempuan bertudung labuh di Malaysia ni tapi tak tau lah boleh dapat ke tak sebab mereka pun taste tinggi jugak, kalau bukan ahli perjuangan gerakan jihad, jangan harap
paku
(2007-10-21)
apa ente merepek ini transmissionline... kalau ente nak, cakapkan nak, jangan malu2
insan wardah
(2008-03-22)
sejuk mata memandang...comel2 akak2 kita...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.09878 saat. Lajunya....