Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Akan sentiasa ada yang memperbodohkan selagi masih ada yang rela diperbodohkan
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 32
Ahli: 0
Jumlah: 32




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 9 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> MEGA JK 2004


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
MEGA JK 2004 MEGA JK 2004


MEGA JK 2004
[300 x 381 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 05 2004
Hits9508
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Berhenti rehat utk menunaikan solat Asar di masjid Al-Mukhtar...
Keterangan: Berhenti rehat utk menunaikan solat Asar di masjid Al-Mukhtar...

Komen yang telah dihantar
nur islami
(2004-05-05)
yg 3 org kat blakang tu saje jek menyibuk nak bergambar same..hehehe..
Hanan
(2004-05-05)
Tingginya kasih kekasih...
Hanan
(2004-05-05)
ala2 arab gitu
muslimahsejati
(2004-05-05)
takde pic saya ke...oooo lupa duk stay dlm bas je
kaze
(2004-05-05)
2 org kat blkg tu bukan ape, igt tak masuk skali hehe, tp yg depan seorang tu dkt pasu, tu maskot tu he
nur indah
(2004-05-06)
ade jugak menempel kat blakang tu.. isk, bebudak ni, pantang nengok org nak bergambo... sebok je... :))
Prof Muslim
(2004-05-06)
adik kaskot...tu kat atas nnoo...
darul numan81
(2004-05-06)
klau 3 org kat atas tu posing molek2..mesti cantik gambo ni kan..
kaze
(2004-05-07)
kaze n na_zha tak tau pun.. hehehe.. //xsengaja posing
amirul mukminin2x
(2004-05-07)
Org Hensem Kat Mana Pun Hensem............. Nampak Mcm Posing Walaupun Dlm Keadaan Tak Sengaja :-)
kasih kekasih
(2004-05-07)
yer lah tu....sian puji diri sendiri....
kaze
(2004-05-08)
cayala am.. ni yg tak tahan ni... hehehe ceh hehe
Alqathrunnada
(2004-05-10)
Betul tu Amirul.....ape nak buat kan dah kite memang handsome..tengok macam si kaze tu...hehe
nur islami
(2004-05-10)
hai perasanla pulak....
kaze
(2004-05-11)
aduiii contoh tu kurang tepat hehehe.. pasu tu lebih hensem hehe
kasih kekasih
(2004-05-11)
cam ni lah...kaze kot yg hensem...
darul numan81
(2004-05-11)
adeh..deh.. betul ke kaze ensem? tak cayalah.. apa2pun.. setiap hamba Allah itu memang sempurna kejadiannya.so, semuanya ensem..:-P
Hanan
(2004-05-11)
semua hensem2 belaka.. (blanja ana ketiau goreng ek..)
kaze
(2004-05-12)
ya betul darul_numan81, ade ke kaze hensem.. 20% tak smpai ceh hehehe
kaze
(2004-05-12)
hehe tp bukan senang dpt pujian cehhh, tq KK hehehe
darul numan81
(2004-05-12)
habislah.. kaze dah 'terperasan' nampaknya.. adeh..deh..
kaze
(2004-05-12)
aduii... kaze sedar diri sikit... //maaf semua.. maaf malaysia hehehe
kasih kekasih
(2004-05-12)
sekali sekal memperasankan diri apa salahnya....
Hanan
(2004-05-12)
nak perasan tu leh, ketiau ana jangan lupa..:)
muslimah ungu
(2004-05-13)
kak hanan kalo pasal makan no 1.....
Kang
(2004-05-13)
Ya Allah... sapa yang mencangkung kat atas tu? Tak ada kerja ke? Kaze tu buat apa? Takkan nak mencapap kot?
Hanan
(2004-05-13)
kaze nak beraksi ala2 jejaka idaman malaya.. hahaha
nur islami
(2004-05-13)
mencacap tu apa kang?
kaze
(2004-05-13)
mencapap tu cam interframe kot hehe.. //idaman sabah ok kot he
BrotherMon
(2004-05-14)
SAPA NTAH SNAP GAMBAQ NI ? patutla brothermon takdak..haha
azura anakmami
(2004-05-15)
lucu plak...baca komen2 di atas hikk
kaze
(2004-05-16)
a'ah mcm boleh script sketsa.. hehe
amirul mukminin2x
(2004-05-16)
Apa² Pun Memang X Dinafikan Lagi, Sahlah Antum Semua Adalah "MASKOT" Yg Paling Sesuai Utk .... :-) Jgn Marah!
amirul mukminin2x
(2004-05-16)
Ana Jelous Sebenarnya Nie, Sbb Picture Ana x Ada..! HEhehehehe Gurau Yerk!
qaulah atrah
(2004-05-16)
ahakss.. ader org mencari publisiti laaa.. ikikik.. kui..kui..kui... :P
khoironnaajih
(2004-05-17)
publisiti murahan betui laaaa
SuFiE
(2004-05-18)
b.mon..anta ka yg amik gambaq nie?.....patut la jadi lawa....tp sian anta x dak sama dlm gmbr nie..=)
MAZRINAINA
(2004-07-10)
3 orang kat belakang tu saje nak menyibuk..nak tunjuk muka 10seng
riyas
(2004-09-10)
ish..lawa-lawanye.... lawanye tudung yang depa pakai tu..heheh sapa yg dok mencangkung kat pasu tu.... tumpang sekaki ka??? la...kasiH_kekasih ke tu??
epi
(2004-10-09)
kumpualn nasyid mana nie..... hehe jgn marah
relajihad
(2004-11-17)
('',)
BrotherMon
(2004-11-20)
mana x namak cameraman..hehee
umairah nurani
(2004-11-23)
salam ukhwah
mfairuz
(2004-12-11)
salam kedamaian.buat semua.... :-)
ABg IMaM
(2004-12-28)
a'kum....biler korang nak bergambar depan masjid ese oiii....tak jauh do...kek jolobu jo...:P
achik solehah
(2005-02-01)
mcm kenal je tmpat ni....ana pun pegi..tapi gmbo ana xde plak...kak kaie..smpai ati x ajak....huhuhu
amar asad
(2005-02-05)
semyum tu kalau tambah lagi , hemmm lagi menambahkan kemanisan yang membuatkan seseorang tuu akan mudah memperolehi kencing manis. Gurau jer.....
dakwah ilahi
(2005-04-27)
jaga diiri hiasi peribadi///
ahmad azhar
(2005-05-11)
sempat bergambor yek
fariz
(2005-05-19)
(-:
dinulhuda1422h
(2005-06-27)
kasihan kawan-kawan saya nun jauh di sana...
ridwan daie
(2005-10-05)
hai akak2 kita ni, nak solat pun dan lagi tgkp gambar....
ridwan daie
(2005-10-05)
abang kita kat belakang tu pulak....curi2 masuk ye
Bukhara
(2005-12-30)
malas nak komen ah
farah hanan
(2006-03-07)
pun no komen....
Addey
(2006-03-18)
waduh!! cantiknya background
qibtiyah
(2006-09-02)
tak kenal lah
mzaidi
(2007-01-30)
ok cantik lah gambar kalau nak tengok banyak lagi gambar please visit:- http://mohdzaididesa.fotopages.com
sitisolehah
(2007-04-05)
sukanya tengok org pakai tudung lauh........
mizie hafiz80
(2007-07-01)
Makhluk tiga ekor kat belakang tu mencacatkan pandangan..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.089675 saat. Lajunya....