Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Usah merungut bila gelap; pasang lampu teranglah ia
-- Peribahasa Jawa

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 30
Ahli: 0
Jumlah: 30




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 9 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> MEGA JK 2004


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
MEGA JK 2004 MEGA JK 2004


MEGA JK 2004
[356 x 323 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 05 2004
Hits8524
Undian4
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Bergambar kenangan diatas feri...
Keterangan: Bergambar kenangan diatas feri...

Komen yang telah dihantar
muslimahsejati
(2004-05-05)
seronoknya dapat naik feri....
kaze
(2004-05-05)
hehe.. seronok cam naik Titanic hehe.. //g KL hehe
Alqathrunnada
(2004-05-05)
ye lah kaze...titanic kecik je...tapi bestkan..rase nak terjun ke dalam laut tu..
nur islami
(2004-05-05)
mmg sronok dpt naik feri...bas naik feri..hehehe..
nur indah
(2004-05-06)
mule2 akak rasa cam takut je naik feri ngan bas tu.. Alhamdulillah, selamat... seronok plak.. tu yg dok ulang naik feri sblm balik kl ek kaze? ;P
mardianatul hannan
(2004-05-06)
alhamdulillah.. pengalam pertame naik ferry.. hehe.. best!
Prof Muslim
(2004-05-06)
al-maklumlah..bukan selalu naik feri.. kan best balik kampumg naik feri....
kaze
(2004-05-06)
6 posen nak feri.. //nak naik tingkat atas sekali blik driver.. tp xdan hehe
lidya haryati
(2004-05-06)
terasa hembusan angin sepoi2 bahasa...
Engku Salina
(2004-05-06)
balik kl naik feri... hehehe...
MeowHidayah
(2004-05-06)
belakang no 2 dari kiri tu mcm penah tgk.. tudung biru muda tu.. hehe..
darul numan81
(2004-05-06)
yang barisan belakang tu semua duduk gak ke?apsal ana nampak tinggi semacam je dlm ni?isk..isk..ni yg musykil ni..:p
kaze
(2004-05-06)
anti mmg tinggi la hehe
amirul mukminin2x
(2004-05-07)
:-)
abu luqman
(2004-05-07)
Wah Kak Engku nampak makin sihatlah.. :)
nur islami
(2004-05-07)
hai kak lin br tahu ke diri tu tggi?bila dok ngan akak safa rs dr ni rendah sgt.nasibla..
Engku Salina
(2004-05-07)
mana tak sihatnya kat penang tu asyik mkn jek... hehehe...
kaze
(2004-05-08)
kaze nak minta sikit tak nak bagi hehehe
atmim
(2004-05-10)
subhanallah
dinulhuda1422h
(2004-05-10)
ukhwah katakan
muslimah ungu
(2004-05-11)
wani..alamak...rindunya kat wani..bila la wani nak jumpa akak kat sini...
alfaqierah
(2004-05-13)
ada sesiapa nak naik feri lg? nak naik ngan bas ke atau lori pulak kali ni? hehe.. :)
darul numan81
(2004-05-13)
alfaqierah.. ana nak naik lagi.. err.. ngan kapal terbang leh tak?heheh
abu nawas80
(2004-05-13)
meow,ana pun penah nampak gak yg no 2 dari kiri tu..ehehe..
kasih kekasih
(2004-05-13)
amboi kak lin..nak naik dgn kapal tbg pulak dia...naik kapal terbang baik kelate leh lah kak...
alfaqierah
(2004-05-13)
itu la..kapal terbang takleh nak naik feri la kak alin..bahaya..kapal terbang mainan,rasanya boleh :D
darul numan81
(2004-05-13)
erk..kapalterbang mainan je.. isk.. isk.. ni yg sedey ni...
Kang
(2004-05-14)
Alin tengah debar pengantin tu... berseri2
amirul mukminin2x
(2004-05-16)
Siapa Plg Dkt Dgn Alin Dptlah Sikit Tempias² "Bau² Bacang". Berseri Muka Alin, Mcm Seri Muka... :-) Jgn Marah
kakyong
(2004-05-17)
Kaei...awat muka penin semacam je??....laut bergelora ke??..
darul numan81
(2004-05-19)
errr.. seri?seri muka? err..tpkan..rasanya semua yg pergi ke penang berseri2 muka mereka.. bukan ana sorang je tau :P
nur indah
(2004-05-22)
erkk, bukan penin kakyong.. tapi tgh seram + takut.. naik bas pastu bas tu naik feri... takut gak mabuk laut..:)) alin:ehem2...
HuffazGirl
(2004-05-24)
asqumz...........boleh ana tau.....skrg belajar dimana,ingin skali ana mengenai sahabat semua........salam perantauan(ira syariah)
minthin
(2004-05-25)
askum....akak2 kite cantik2 belake
ansarallah
(2004-06-14)
A'kum...
ansarallah
(2004-06-14)
A'kum...seronoknya.dpt naik feri..smua ada tag name..ada prog ke ni? baguslah..buat urah atas feri.
zaim bushra
(2004-06-29)
assalamualikum...
ARJ
(2004-07-06)
a'kum
muslimahsejati
(2004-07-10)
waalaikumsalam..sronok naik feri..angin sepoi2 bahasa
insan kalam
(2004-07-14)
bnyaknya manusia kat atas feri tu...jngan tengelam dah la..
pai
(2004-09-29)
feri tu selamat ke tak..? semacam je tgk... sengetje....
pai
(2004-09-29)
atau kpale ana yg senget
arifsafwan
(2004-09-29)
akm,hai tak mabuk ke naik feri tu
arifsafwan
(2004-09-29)
akm,hai tak mabuk ke naik feri tu
syafika
(2004-10-06)
Assalamualaikum........lawa akak2 semua ni.dari mana semua n study kat mana
kinan
(2004-10-07)
alahai dok puji dok mo deh...ahsanitaqwin semua manusia..
mikail
(2004-10-24)
waduh2........manisnyer....nanti dikerumuni semut kan,hehehe
eda
(2004-11-03)
bukan manis la mikail....comel-comel....
pai
(2004-11-06)
haahla.. yg no 2 dari kiri tu cam biasa jer nampak....
apisklate
(2004-11-21)
askum,
apisklate
(2004-11-21)
bole knlan tak demo semo ?
ar rumi
(2004-12-18)
program mende nih?
kemah
(2005-01-11)
ni kelab ape yer?
redharabbi
(2005-05-18)
assalamulaikum, salam ukhwah buat antunna semua
SHIEMA
(2005-08-17)
ada tak dalam gambar ini ex MMAS......rasa macam nak kenal saja
azzahrawi
(2005-09-05)
yup! ada ..... me!
Imam Baihaqi
(2005-09-15)
bawak pergi berperang boleh menang ini,,wajah2 mujahidah sumenyee,,,
abdyilahi
(2005-11-12)
MANISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
mizie hafiz80
(2006-01-19)
Assalamualaikum...Yang berdiri kat belakang sebelah tepi dan bertudung colour biru muda tu, sapa nama..?
greenbird
(2006-02-20)
yang duduk depan 2 dr kiri itu siapa nama? bolehkah saya berkenalan dengannya?
mrdon
(2006-03-27)
bolehkah? bolehkan saja la
zaid hanafi
(2006-08-30)
walaweih.........entah gapo2
zaid hanafi
(2006-08-30)
walaweih.........entah gapo2
broshahir
(2006-10-29)
hari2 pergi kerja naik feri... :di
jauhtapi dekat
(2007-02-03)
naik bas lagi best..
saffar
(2007-04-14)
naik apa pun best saja....jangan naik angin dah lah....nanti mengamuk tak tentu pasal saja....heheheh
mohamad
(2007-04-21)
naik angin??.... bahaya ni. silap2 org kat sebelah pun kena.
qibtiyah
(2007-05-16)
yang tengah itu macam pernah nampak saja..
husni baik10
(2007-06-21)
asslamualaikum....salam ukhwah...mai lah penang,macam-macam ada...
pulu
(2007-10-28)
ramai benar ini ukhti-ukti pada sibuk, masih sempat foto-foto :)
murabbiyah
(2007-11-24)
manis2 belaka,,, sejuk mata memandang saudari2 solehah,,,,
Saifuddin
(2008-04-17)
assalamualaikum semua bertudung labuh...BAIK
ikrimah
(2009-02-16)
calon2 terbaik wanita solehah
ikrimah
(2009-09-09)
siapa yang berkaca mata...selalu saja ada dalam gmbo
SiNaRaBaDi
(2010-08-03)
Segala pujian hanya kepadaNya. Wah.. ini gapo dia lah ni..siap nak berkenalan & bertanya nama..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084899 saat. Lajunya....