Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 23-03-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
More care, less hate
-- Dari Filem Reading Room

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: nur_elhikmah
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43088

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 30
Ahli: 0
Jumlah: 30




  Yang Masuk Ke Sini
MTMKi: 5 hari yang lalu
Muslim1987: 10 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 15 hari yang lalu
tornado: 16 hari yang lalu
Bunga_Raya_Putih: 17 hari yang lalu
fiezarmy: 23 hari yang lalu
Gorodkovie: 28 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> MEGA JK 2004


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
nurul peace MEGA JK 2004


MEGA JK 2004
[480 x 242 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 05 2004
Hits2875
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Ucapan aluan oleh Timb. Pengarah MEGA JK 2004, alfaqierah...
Keterangan: Ucapan aluan oleh Timb. Pengarah MEGA JK 2004, alfaqierah...

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2004-05-05)
TAHNIAH fauziah... kejayaan anda kebanggaan kami.. bertuah dapat adik macam enti..
kaze
(2004-05-05)
tahniah juga..
littlemuslimah
(2004-05-05)
TAHNIAH buat ALFAQIERAH, FAUZIAH !!!!
kaze
(2004-05-05)
trima kasih.. eh silap hehehe
kaze
(2004-05-05)
moon tgh cari idea hehe ek
ainul nabila
(2004-05-05)
HEBAT!!!
muslimahsejati
(2004-05-05)
tahniah buat semua ajk pelaksana firstly buat fauziah dan zahrah
nur islami
(2004-05-05)
tahniah jugak buat adik alfaqierah!
nur islami
(2004-05-05)
brother_mon tu bkn tgh cari idea..tp dah..zzzz
nur indah
(2004-05-05)
tu dia miss timbalan pengarah mega jk yg teramat sgt BERWIBAWA... TAHNIAH dari akak... time kasih atas segala2nya... ukhuwwah fillah abadan abada...
alfaqierah
(2004-05-06)
Terima kasih buat semua..
siMpLe sHiDa
(2004-05-06)
congrates..well done!! mumtaz.. :)
Engku Salina
(2004-05-06)
Tahniah buat AJK pelaksana MEGA JK terutamanya Fauziah & Zahrah
Alqathrunnada
(2004-05-06)
hai brother moon....dok malu2 plak dia ....pikir2 dulu nak cakap apa nooo...,
darul numan81
(2004-05-06)
alfaqierah.. cara adik bagi ucapan tu mcm nak bagi ceramah ler..seronok mendengarnya..heheh..
kaze
(2004-05-06)
pernah byk kali wakil sekolah tu.. hehe kan
alfaqierah
(2004-05-07)
ye ke kaze? mcm mana tau ni?? takde la..ana cakap je,apa terlintas di minda :)
Prof Muslim
(2004-05-07)
Mon...tidur tu..sebab mlm sebelum tu..4.00 pagi gi ambik Prof..hehehe
kaze
(2004-05-07)
mana tahu?.. ada spy hehe
alfaqierah
(2004-05-07)
spy ek? pepandai je kaze ni.apa2 pun, tima kasih atas bantuan esp.for the flash! :)
kaze
(2004-05-08)
ala skit je tu.. tu pun ubah2 je.. al de best for next program.. hehe
princess ixora
(2004-05-10)
tahniah fauziah !!!! mega jk nie memang best..
irda82
(2004-05-10)
komputer tu tinggal dok sorang2.kesian kat dia :) .
nawwal
(2004-05-11)
mcm kenai je dua org ni..hihih...Mabruk ilaikum...walaupun ana tak join..huhu =(
darul numan81
(2004-05-11)
patutnya kita suruh irda82 duk situ.. mesti lantang suara dia kalau tersorok di sebalik komputer.. betul tak irda82?
kasih kekasih
(2004-05-11)
betul tu kak lin...biar hilang malu2 dia tu...ehhee...
kaze
(2004-05-12)
muslimin yg pemalu.. susah nak jumpa org cam anta ni irda82.. skrg ramai yg tak kenal malu... aduii.. hehehe
BrotherMon
(2004-05-13)
tudia..... dok menguap..huarrrhhh :P
kaze
(2004-05-14)
oo patut la he...
BrotherMon
(2004-05-14)
hahahaha....kaze dok gelak sakan !
kaze
(2004-05-16)
gelak skit je.. cuma volume je kuat sikit hehe.. //smulajdi auto-bass hehe
kinan
(2004-10-07)
bagus bersungguh dalam kerja...
hafzoh
(2005-04-14)
syabas..kamu mmg seorang yg berbakat &berani menoljolkan diri..begitulah ..sbgai seorang pejuang
al kauthar
(2005-05-05)
woiii....oyah,mantap ang noh...ada ciri2 nk gnti perdana menteri kita ni...tahniah la.kekalkn kperibadian anda.tnjkkn yg pompuan pn beranilaaa...
nita
(2005-11-22)
wah.... tahniah ye!!!
damainya hati
(2006-07-11)
salam ukhwah buat fauziah.. patut lah macam kenal. fauziah ex irshad rupernya..
Ibn hafidz
(2006-07-26)
nuratiq
LinCikedot
(2006-11-17)
tahniah..tahniah
mohamad
(2007-01-19)
salam....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.089219 saat. Lajunya....