Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Apa yang dilihat, dimakan, didengar akan jadi sebahagian daripada diri kita
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 38
Ahli: 0
Jumlah: 38




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 9 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> MEGA JK 2004


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
MEGA JK 2004 MEGA JK 2004


MEGA JK 2004
[494 x 248 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 05 2004
Hits3093
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
para peserta tergelak mendengar celoteh pengerusi majlis, BrotherMon...
Keterangan: para peserta tergelak mendengar celoteh pengerusi majlis, BrotherMon...

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2004-05-05)
Orang kuat MEGA JK di depan.. alfaqierah dan azzahrawi.. TAHNIAH!!!
kaze
(2004-05-05)
best la nampak senyum,, hehe senyum selalu..
kaze
(2004-05-05)
best la nampak senyum, macam Oshin, hehe senyum selalu..
Hanan
(2004-05-05)
dua2 ala jepun ek, cam adik beradek.. :)
muslimahsejati
(2004-05-05)
happy je tgk diorang senyum
nur islami
(2004-05-05)
senyuman yg manis dr org kuat mega jk...
nur indah
(2004-05-05)
zahrah dan fauziah... tonggak utama mega jk kita... elok la tu, fauziah ngan zahrah cam adik badik, si mon ngan man pon cam adik badik.. pakat ke ha?
alfaqierah
(2004-05-06)
wah-wah-wah..oshin ada,jepun ada,samurai tak de ke? hehe..samakah kami? atau adik-beradikkah kami? jawapannya..kami sahabat2 seukhwah.com.. :)
mardianatul hannan
(2004-05-06)
keje kuat sungguh depa nih.. terime kasih byk alfaqierah.. azzahrawi..
siMpLe sHiDa
(2004-05-06)
terseyum simpul tunjang megajk ni.. aikk..hanan..dok risau beg tu jatuh.. :)
Engku Salina
(2004-05-06)
smp pg tu terus ke dewan, sempat basuh muka je... tak sempat mandi... hehe..
Engku Salina
(2004-05-06)
mula2 tu mmg ngantuk... tp bila dgr celoteh Mon, hilang ngantuk... ;)
kaze
(2004-05-06)
sempat basuh muka je k sal.. hehehhehehe..
Engku Salina
(2004-05-06)
bkn akak sorg je, semua kontinjen selangorlah kaze... :P
darul numan81
(2004-05-06)
zahrah tu bukan buat senyuman manis..tapi senyuman manja..hehehe.. betulkan zahrah?
kaze
(2004-05-06)
sekali manja daaa. hehe.. //oo semua ek hehehe.. muslimin (kl) je mandi hehe
kasih kekasih
(2004-05-07)
mandi ker kaze...nampak cam tak jer...
kasih kekasih
(2004-05-07)
cheq dok gelak apa zahrah...awat tak ajak mami sekali gelak...kuikuikuikkii..
kaze
(2004-05-08)
hehehe.. mandi la.. muka cam tak mandi ek.. semulajd kot ceh eheheh
Alqathrunnada
(2004-05-08)
hek eleh....kaze memang tak madi noo....cuci muke je..
kaze
(2004-05-09)
aii bila masa lak anta tgk he.. yg kaze igt kita tgk citer kat tv 'amin punya kancil' ek? heheh /
nur islami
(2004-05-10)
aik..?nape dlm pic ni, muka ana cam xdek jer..pegi mana ya??
nawwal
(2004-05-11)
fauziah...senyum jgn tak senyum...oo, tu la azzahrawi ek...salam ukhuwwah dr kak nawwal =)
darul numan81
(2004-05-12)
err nur_islami..rasanya anti duk sebelah akak..tp kenapa 'hilang' dlm gambo ni..uikss..bersembunyi belakang alfaqierah kot..
nur islami
(2004-05-12)
tu a kak..ana pon pening memikirkannya."ke mn ku tlh menghilang?"hehehe?
azzahrawi
(2004-05-12)
oit amboi, nak buat gena, mata dah sama-sama sepet. tu nampak mcm oshin.hehehe
alfaqierah
(2004-05-13)
adui..ana tak larat nak gelak la baca komen2 antum..zahrah ni menmbh lawak la pulak! oshin pun redah je la dik,janji kena jalan. :D
Engku Salina
(2004-05-13)
oshin comel apa... :D
kaze
(2004-05-13)
oshin comel, watak dia pun best hehe
BrotherMon
(2004-05-13)
tudia...awat hampa 2 org dok gelak sakan sgt tu !! :P kak hanan cari apa ? kunci bilik kot...
Engku Salina
(2004-05-14)
mcm mana tak gelak sakan, mon punya pasal lah... :D
BrotherMon
(2004-05-14)
aik..mon jugak....biasala...org tak berpengalaman jadi mc..camtu arr :P
amirul mukminin2x
(2004-05-16)
Nielah Dia Wajah² Adik Ana Yg Byk Mengajar Erti Kesabaran, Keikhlasan, Kejujuran... & Ke..... Berapa Banyak Ker Dah...Lupa "???"
BrotherMon
(2004-05-16)
abngku...ahaks
kaze
(2004-05-16)
hehe.. jenama baru baranan bayi..aaaanak-ku.. eh silap abgku hehe
Hanan
(2004-05-17)
cari mon dalam beg.. hehhe
BrotherMon
(2004-05-18)
hahaha..apa plak dalam beg !! :P
minthin
(2004-05-25)
comelnyerr akak2 kite senyum...senyum itu sedekah..n sedekah itu baguihhh
kinan
(2004-10-07)
senyum kee gelak??cukup laa tu tah yah lama sangat ..
relajihad
(2004-11-14)
sebaik2 senyuman ialah yg tidak menampakkan gigi :)
riz
(2005-02-19)
seyum itu sedekah...tak gitu:)tapi igt,kurangkan gelak sb bnyk gelak boleh mematikan hati....
khairah
(2005-05-22)
kenapa akak dua orang kat depan je yang ketawa?? hehe
achik solehah
(2005-09-30)
aiseh..tak nampak pula muka ana kat blkg itu..=)
maktam
(2007-05-21)
aiseh...kenapa tu kak? siapa geletek?..
nafisah
(2007-10-08)
hehe... senyum2 pulak...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087852 saat. Lajunya....