Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bahkan orang yang ada penawar racun tak berani hendak minum racun
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 31
Ahli: 0
Jumlah: 31




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 9 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK MEMANAH DAN JK APRIL


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK MEMANAH DAN JK APRIL JK MEMANAH DAN JK APRIL


JK MEMANAH DAN JK APRIL
[320 x 240 jpg]

Dihantar olehHanan
TarikhApr 27 2004
Hits8765
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Inilah kek APRIL GENIUS.. Lambang kegeniusan ahli2nya.. hehe
Keterangan: Inilah kek APRIL GENIUS.. Lambang kegeniusan ahli2nya.. hehe

Komen yang telah dihantar
muslimahsejati
(2004-04-27)
nampak macam sedap je..cantik plak tue....
Hanan
(2004-04-27)
tu yang sayang nak potong.. terutama bahagian logo..
simple shida
(2004-04-27)
sedapnye..kek tu.. menjilat jari.. :)
kaze
(2004-04-27)
waaa.. lawanyeer.. tgk macam ada bekas ke colek je.. he. shida ek hehe
Prof Muslim
(2004-04-28)
hhmm....cantik.....
platipus
(2004-04-28)
Alamak. lawanya rugilah tak amik skit ari tu... Ahh ruginyer......
Engku Salina
(2004-04-28)
yummy... kek ni mmg sedap, thanks hanan... kek yg kaei buat pun sedap gak...
Hanan
(2004-04-28)
kek kaei dibawa ke Pahang lagi...g mega jk bawala kek lagi kak kaei..
kaze
(2004-04-28)
kak kaei buat kek sendiri ek.. pandainyerrrr.. muslimah lain 'rajin' la bljr masak ek :-)
MeowHidayah
(2004-04-28)
lain kali kek lawa camni kena buat dua.. satu utk makan, satu lagi awetkan buat kenangan.. hehe..
Engku Salina
(2004-04-28)
kaze, kek coklat yd dipotong2 awal tulah kek yg kaei buat... cepat aje makanan abis bila hulur kat meja muslimin... :D
nawwal
(2004-04-28)
mmg sedap kek ni=) ana dah tapau wat balik UIA..heheh..
Daeng Jati
(2004-04-28)
mane meowhidayah?? jom le makan kek ni meow........
Daeng Jati
(2004-04-28)
meow...meow..........meow........mane dia ni dah lari ke.sesiapa cari meow saye jap dia dah hilang la.takut di kejar anjing nanti
kaze
(2004-04-29)
uii asyik kene meow.. kawn baik ke daeng.:-). ooo kek tu ek k. sal, mmg habis.. k. sal pandai buat kek gak? :-)
kaze
(2004-04-29)
sama la he.. tak pe nnti kita bljar ngan k. kaei he
Hanan
(2004-04-29)
kak engku guna nick admin sembang kat sinilak..:P
Engku Salina
(2004-04-29)
opsss.. sorry, tak perasan td...
Engku Salina
(2004-04-29)
akak pandai mkn kek aje kaze... hehehe...
MeowHidayah
(2004-04-29)
uikkss.. ade org sebut namaku rupenye.. hehe..
MeowHidayah
(2004-04-29)
siapakah gerangan tuan hamba wahai Daeng_Jati? hehe..
Hanan
(2004-04-29)
skang ada kek instant.. yg tu senang... tambah butter ngan telur aje dalam tepung kek..
Hanan
(2004-04-29)
kak kaei lom masuk agi ek.. patutla takde respon dr dia.. bakal cikgu kek..
kaze
(2004-04-29)
hehe.. hanan penah buat ke kek instant.. skrg ni senang ek.. smua instant².. hehe
irda82
(2004-04-29)
pos la kat sini sikit
Putra Aiman
(2004-04-30)
waa.....meleleh air liur giler......
Daeng Jati
(2004-04-30)
tapi kek tu macam utk muslimah je...meow,tu dia rupenye..puas saye cari..jgn main jauh2 tau.
Daeng Jati
(2004-04-30)
Putra Aiman,releks nanti kita gi kedai kek beli kek ok,bleh awk kongsi ngan meow ....
Hanan
(2004-04-30)
Daeng nak sponsor kek ke.. kami pun nak juga..
nur indah
(2004-04-30)
terasa2 namaku disebut... ehehehe, nak kena bawak gak ke kek coklat ke mega jk?? erm, rasanya x sempat ah nak wat... lain kali ek hanan... ;p
nur indah
(2004-04-30)
kek april genius ni mmg cantik teramat... sampai Hanan nak nangih, x sanggup tgk keknya 'terkorban' dlm perut2 org yg lapo kek tu.. ehehehe... :))
fardina
(2004-05-09)
sedapnyer....mesti genius org yang menciptanyer
alabrar
(2004-05-13)
adeh...sedapnyer.....rugi tak makan kek tuh...tidak dapat ku bayangkan ada org sanggup memakan kek malang itu...hehe....
aza
(2004-05-30)
wah!! lawanya kek...nampak cam sedap je...ish...bestnya...tapi kalau ana..rasa mcm tanak potong je...lawa sangat kek tu...
uqu
(2004-06-02)
Subhanallah... cantik betul kek tu.... nak sikit boleh....
nurfaqihah
(2004-06-22)
nampak sedap jer kek tu
nurfaqihah
(2004-06-22)
nampak sedap jer kek tu
Hanan
(2004-06-26)
memang tak sanggup nak potong.. sedih tul..
pai
(2004-09-29)
hm... kek ke ni atau biskut.. semacamje kerasnye...
relajihad
(2004-11-19)
erk.. pai kot?
alifmimyanun
(2005-02-03)
yummy
deknoor85
(2005-03-02)
ermmmm sedapnyer..nak ckit bleh... lapar lah
manis
(2005-04-10)
hem.............sedap nampak mintak pos sikit boleh...........
pelangi putih
(2005-05-01)
masa tengok kek ni...x henti2 tln liur
riyas
(2005-05-26)
huh..bestnye tgk kek tu...meleleeee
putri syiffa
(2005-08-13)
huwawah...nampak sedap...
maisarahlisa
(2005-08-21)
gulppp.... ishh... tak boleh jadi ini... nak sikit (^V^)
salimahbreepbreep
(2005-08-23)
kita pun nak.....
Addey
(2006-03-19)
cantik kek tu...
DrMuslim
(2006-03-23)
ingatkan kuih parti BULAN
qutb
(2006-08-13)
nampak sedap kek ni...
ad-din
(2007-03-09)
nak juga rasa
ABg IMaM
(2007-04-27)
bila lagi kek April Genius 2007?....:-)
rafieq
(2007-11-21)
bestyee kek ini..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.090853 saat. Lajunya....