Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Semua orang boleh menjadi guru, tak semua guru boleh menjadi pendidik
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 30
Ahli: 0
Jumlah: 30




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 13 hari yang lalu
alongmina: 17 hari yang lalu
muslimin23: 23 hari yang lalu
kasih_kekasih: 27 hari yang lalu
budakbesar: 34 hari yang lalu
azemi: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> poqya


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Program Anak yatim ibnatuddin


poqya
[162 x 248 JPG]

Dihantar olehpoqya
TarikhApr 07 2004
Hits7940
Undian9
Rating6.11111

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
salam ukhwah dr saya!!
Keterangan: salam ukhwah dr saya!!

Komen yang telah dihantar
MuTTaQiN
(2004-04-07)
masyaAllah besarnya...gambar...eh muka cam ala2 adibb saad lah pulak...hihihi walau apa salam ukhwah
kaze
(2004-04-08)
adib saad ek, tgk jap em 40% kot, grau je.. salam ukhuwwwah...
farisHaq
(2004-04-09)
waah berposing plak :D slm ukhwah
Prof Muslim
(2004-04-09)
oo...ni la Poqya..yer?
Prof Muslim
(2004-04-09)
Salam ukhwah...dari Prof...
nur islami
(2004-04-09)
salam ukhwah dr ana...
MeowHidayah
(2004-04-09)
control macho... hehe.. salam ukhwah..
darul numan81
(2004-04-10)
eh.. ada 'kumbang'ler di sebalik bunga yg berwarna kekuningan.. :-) salam ukhuwwah dihulurkan.
azura anakmami
(2004-04-11)
salam ukhwah,eh..tungguh awek ke tue??
Hanan
(2004-04-11)
salam harmonis dan salam perkenalan...
raihan2004
(2004-04-11)
Ahlan wasahlan.Salam ukhwah.
yeopmi in-team
(2004-04-12)
:-> :-) :-D :-O
sahabat ingatan
(2004-04-13)
wei...pokya la..student utp
muslimahsejati
(2004-04-14)
assalamualaikum dan salam ukhwah buat saudara poqya..hurmm umur berapa ek
ainul nabila
(2004-04-15)
laa poqya...kat sini rupanya..apa khabar?
Feeza
(2004-04-16)
Assalamualaikum...salam perkenalan..
maddah
(2004-04-17)
emmm.biar apapun corak wajah anda itulah diri anda...biar aperpun expresi muka anda itulah naluri anda.....
mrssakura
(2004-04-20)
wow...pandainya maddah ni berkata2...tul tu...lihatlah pada hati kerna ia lebih baik...
nuraini
(2004-04-21)
eh...hati~hati ada ulat bulu kat baju belakang adik tu...he...he.....
fariqafikriah
(2004-04-27)
salamualaik!muka nampak bersih,harap2 begitulah juga hatinyer.
Monkey D Luffy
(2004-04-30)
die la memperkenalkan ukhwah.org pada ana..alhamdulillah
jadirah eja
(2004-04-30)
Laa...ni lah poqya yer...baru ana kenal
pena sufi
(2004-04-30)
salam ukhwah kembali
aenis
(2004-05-31)
ok
kirana-84
(2004-06-02)
salam ukhwah...
uqu
(2004-06-02)
assalamualaikum..... salam ukhwah dari ana
zahratul raihanah81
(2004-06-11)
salam ukhwah..gambar candid ke ni??hihihi..
Raudhatunnur04
(2004-06-12)
Salam perkenalan!
islamicprince
(2004-06-30)
akum, salam ukhwah dari ana,ana, n ana.......
durratun nasihin
(2004-08-08)
salam ukhwah...bleh kenalan sik??
sirna bintang
(2004-08-18)
tak panas ker tunggu lelame kat situ ek..mane taknya ade bunga kot dekat situ..dok lama pun takpe ek..gurau jer...salam ukhwahfillah...
nurulimani
(2004-09-29)
assalamualaikum....salam ukhwahfillah. ukhwah itu indah bila b'temu dan b'pisah krn ALLAH
qistina indriana
(2004-10-04)
salam ukhwah untuk orang yang penat berposing tu...
nuraslam perak
(2004-10-17)
bapok maconyer!!!!... salam ukhwah....
nuraslam perak
(2004-10-17)
SeLamAT BerPUAse ..
adeque
(2004-10-26)
bdk utp....
putra
(2004-10-30)
wah lawa janggut tapi raser macam ader samer ngan satu benda la. apapun salam ukhwah
relajihad
(2004-11-17)
herm... alahai comelnyer janggut dier
alhidayah
(2004-11-22)
ade rupe...
setanggisyurga
(2004-12-05)
assalamualaikum...
setanggisyurga
(2004-12-05)
hi..semoga jadi anak yg soleh....
ridz07
(2004-12-09)
assalamualaikum...boleh berkenalan salam ukhuwah islamiah selamat berpuasa dan selamat hari raya
zuljolie
(2004-12-21)
eee. engko asrama anak yatim maana
alien macho
(2004-12-28)
slm..ala control senyum nampak.. senyum la jgn memalu.. dia nih pmalu orgnyer tgk kamera pon dia malu nak pandang tol x poqya?
QurratulAini
(2005-01-16)
cantik gambar tu......di mana enta posing?
khairizah
(2005-01-24)
hensemnye.... nak knalan bleh...salam ukhwah dari ana
panarol
(2005-02-04)
salamzz ukhwah
umairah83
(2005-02-28)
pakai kopiah laagi ensome...eh2 nampak manisss sekali,pepun salam ukhwafillah...
laili
(2005-03-08)
dok termenung bende..????
mujahidahislam
(2005-03-11)
mmg betol cakap umairah tue. klau pakai kopiah lg best...........he he
aRefiEs
(2005-03-28)
org atas sekali kata.. muka dia cam adib saad,, tak sama pun.,. adib saad tak semat wess.. dia lagi hencemm..huhu.. salam ukhwah..
mieyza 84
(2005-04-06)
ngah termenung ke???? ingat kat sape tue.....ingat kat sy ke?????
ahmad azhar
(2005-04-07)
awat mulut nampak senget sikit..........jangan marah!
anaksolehah86
(2005-04-20)
emmmmmmmm
Pdaus
(2005-05-03)
ya,ya poqya...jangan marah...encem
norhazwani
(2005-05-09)
ceh!!!hensem lar tue!assalamualaikum...
nuraqmar
(2005-08-14)
sedang bertafakur ke?
Liyana afira
(2005-08-28)
Liyana afira
(2005-08-28)
assalamualaikum......
ukhwafillah
(2005-09-09)
@~assalammualaikum..kenapa sejak akhir2 ni gbr ni selalu terdisplay??before ni tak pernah terprsn pula...tapi baru sekarang asyik nmpk gbr ni terdisplay kat homepage [email protected]
Hafidz0905
(2005-09-25)
~Macam ustaz lah :)~
nnn
(2005-10-01)
salam ukhwah......rasa macam knl saja.student uum ke?!!?
zalai
(2005-10-24)
salam ukhwah
normi
(2005-10-30)
assalamualaikum...salam lebaran yang bakal menjelang tiba....slm perkenalan & salam ukhuwahfilah....
emi
(2005-12-11)
macam nama adik saya saja..adik saya nama poxyah..hik..hik..
arinie
(2006-01-01)
hensemnya awak ...belajar kat mana tu? selamat tahun baru.apa azamnya?
bikrun
(2006-01-27)
slm rahmat dan prknln..("-")
daie84
(2006-02-06)
salam perkenalan dan salam ukhhwah......moga ukhwah kita terbina...
mazz kasturi
(2006-02-12)
assalamualaikum...salam ukhwah
tasbih 30
(2006-02-28)
salam sejahteralah keatas kamu umat islam
akira Law
(2006-04-23)
Doakan saya supaya dikurniakan oleh ALLAH kekuatan iman dan dilimpahkan inayahNya kepada saya serta keluarga. Juga saya dokan kepada semua sahabt2...
nurussyifa
(2006-06-18)
assalamualaikum....salam ukhwah.. study kat mana?
ilahnurani
(2006-06-21)
assalammualaikum....salam ukhwah.
izad
(2006-06-23)
ini ya poqya.... assalamualaikum............ ingat ana lagi tak.....
nabilpoyo
(2006-06-30)
merenung masa depan
Arezielys
(2006-07-03)
Assalammualaikum....salam ukhwah
fishah
(2006-08-03)
salam ukhwah.................
ruhee
(2006-09-01)
assalamualaikum dan salam ukhwah buat adik poqya. Senyum sokmo.
ayu nurani
(2006-09-06)
ececeh...
ayu nurani
(2006-09-06)
ececeh...
prof ain
(2006-10-02)
assalamualaikum..salam ukhwah dan selamat berpuasa
mza5102
(2006-11-29)
Assalammualaikum & salam ukhwah dari sabah d bawah bayu...semoga anta dirahmati oleh yang maha esa.
nur kasih87
(2006-12-28)
salam ukhwah dari nur_kasih87....macam pernah tengok saja??tapi kat mana ea??
topan
(2007-03-16)
aiyarkkk!!!
sitisolehah
(2007-04-05)
macam pernah tengok...........ish ish ish.......
FIENDA
(2007-06-01)
salam, hi! boleh kenal? salam ukhwah...
zairyna
(2007-10-17)
erm..macam kenal saja...by the way..salam kenalan:)muka familiar ar...
islamic gil
(2007-10-17)
salam lebaran:-) juga salam perkenalan
azilla
(2008-01-01)
salam perkenalan...
uhibbu
(2008-06-05)
no komen..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086774 saat. Lajunya....