Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika orang lain boleh melakukan, kita boleh belajar melakukan
-- Prinsip NLP

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 45
Ahli: 0
Jumlah: 45




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 13 hari yang lalu
alongmina: 17 hari yang lalu
muslimin23: 23 hari yang lalu
kasih_kekasih: 27 hari yang lalu
budakbesar: 34 hari yang lalu
azemi: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> KRIS 2004


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
ainul nabila KRIS 2004


KRIS 2004
[426 x 218 jpg]

Dihantar olehEngku_Salina
TarikhMar 26 2004
Hits2905
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
para peserta lelaki pd mlm JK KRIS...
Keterangan: para peserta lelaki pd mlm JK KRIS...

Komen yang telah dihantar
MuTTaQiN
(2004-03-27)
hoohohooh seronok nampak gaya mereka
kasih kekasih
(2004-03-31)
tengah dgr apa tu dik....khusyuk bebenor...
Iman hayati
(2004-03-31)
Eh..eh, ape ni,kalo ngantuk pun jgn la tido..kan dah kena tangkap gambar tu.
ezad89
(2004-03-31)
wuahohoho..
nur indah
(2004-03-31)
adik2 ni bukan ngantuk, tapi tengah lapo, perut dah nyanyi2, betoi dak? ;-)
Hanan
(2004-04-01)
adik kita pun ada.. :D
kaze
(2004-04-02)
mana? oo tu
Prof Muslim
(2004-04-02)
hmm...dengar apa tu? Ceramah ke ? hehe
pena sufi
(2004-04-03)
jealeosnya...
Hafiz Qiee
(2004-04-12)
eisshhhhhhhh!! Bestnye!!!!
muslimahsejati
(2004-04-14)
tengah duk dengar apa ek ada yang sampai tertido di buatnya yang syok sendiri pun ada hehehehe
alifmimyanun
(2004-06-22)
sape yg tgh tiduurr tu.? cepat kejutkan!
tHeaMadz
(2004-08-01)
yang pakai spek..baju putih ..duk tengah² hensem...
sirna bintang
(2004-08-18)
eh..eh..yg lebai ungu 2,t'lebih kusyu' kot..hehe..jgn mrh ye..mane g yg lain...kosong aje kusi kt sebelah tu..moga anda ceria2 selalu
NurAliessa
(2005-04-16)
hehe..he..korang tgh tgk ape tu..
hazifah
(2005-04-28)
tak leh bla betul...
ladybirdy
(2006-02-06)
geng2 kopiah dan yang seumpamanye eh...
nurulsya 87
(2006-02-26)
kah..kah..kah.. apa ni..tengah tidur pun ada..
topan
(2007-03-16)
awards of "senyum kambing gurun "

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080973 saat. Lajunya....