Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kami disuruh oleh Rasulullah agar menaburkan debu tanah ke muka orang yang memuji-muji dan mengampu-ngampu.
-- -- Hadis riwayat Imam Ibnu Majah

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 37
Ahli: 0
Jumlah: 37




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 13 hari yang lalu
alongmina: 17 hari yang lalu
muslimin23: 23 hari yang lalu
kasih_kekasih: 27 hari yang lalu
budakbesar: 34 hari yang lalu
azemi: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> KRIS


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
kris-prog kris-riadah2


KRIS
[352 x 225 JPG]

Dihantar olehAdmin
TarikhMar 19 2004
Hits8069
Undian6
Rating6.33333

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Prog KRIS 2004 (Batch 1) di Rebutia, gombak
Keterangan: Prog KRIS 2004 (Batch 1) di Rebutia, gombak

Komen yang telah dihantar
Prof Muslim
(2004-03-19)
hah...yg nie pulak adik2 puteri serikandi......wah bersemangat semua?
Hanan
(2004-03-19)
ameeeeeeeennn
Engku Salina
(2004-03-19)
sorilah sbb tak sempat nak berkenalan dgn adik2 semua...
MuTTaQiN
(2004-03-19)
io lah tu tak sempat..kekeke...:P
Prof Muslim
(2004-03-19)
Yelaj ..Prof pun samalah Kak Sal
Hanan
(2004-03-19)
muTTaQin memang sempat aje...:P
qaszilah
(2004-03-19)
alamak..malunye muke ana ade kat cni la....
nailahAl-farafisyah
(2004-03-19)
malu apanya k.azi kan lawa-lawa belaker kris diingatan.. salam ingatan
qaszilah
(2004-03-19)
emm..sape anti ni yek, nailah..ana tak ingatlah.. kalau tengok muke baru ingat...maaf.
nailahAl-farafisyah
(2004-03-19)
sedihnya tak ingat ana..:) tak apalah ukhuwah boleh dipupuk kalau ade rezeki kita jumpa lain kali ok
qaszilah
(2004-03-19)
ala..janganlah nangis adik ku...tell me what situation that can make me knowwing you...plz
qaszilah
(2004-03-19)
kris dalam kenangan...esp buat kak milin...sory for everything we'll had done..
Putra Aiman
(2004-03-19)
mane satu adik ana ntah...Izati ada tak lam gambar ni?
MuSaFiR SaYYaFF
(2004-03-19)
3 depan dari kiri tu... my frens.. Luckily im not wif them.. Thanks my frens for being such a very nice sis to me... :) Az zahrah in diary.
permaisuri hati
(2004-03-19)
rindu kat adik2 akak semua.....teruskan semangat juang korg utk menjadi pemimpin di masa hadapan...salam KRIS utk semua..
pena sufi
(2004-03-20)
jealeosnya...nak menitis air mata bila dok kenangkan diri tak dapat join KRIS...tahun depan dah takleh.18 tahun katakan.jadi faci boleh tak MuTTaQin??
ezad89
(2004-03-20)
serikanda nyer mane... uohoohoho.. rugi x stay prog. sampai abes... coz meeting ade meetin' kat skool... isk..isk..isk
pena sufi
(2004-03-20)
ye?
Safinatun Najah
(2004-03-20)
Ya Allah,tak terlintas pon di fikiran ana yg gambar ni akan di paparkan masa Bro Heris tangkap tue..Kalau ana tahu,alangkah bagusnyer,tp apakah daya..
Safinatun Najah
(2004-03-20)
nasi dah menjadi bubur...
Prof Muslim
(2004-03-20)
ler..sapa masak bubur pulak?
alameen
(2004-03-20)
taper...jadi kenangan...sian ezad89,terpakser pergi meeting...
Izati
(2004-03-20)
Assalamualaikum semua....Kenangan di KRIS mmg tak dapat dilupakan.4 Kak Milin,thanks and sorry 4 everything.Alhamdulillah.....gambar ana tersorok...:)
MuSaFiR SaYYaFF
(2004-03-20)
tu la Safinatun Najah.. belum gi prog ana dh psan kat nt kan.. watch out ngan kamera.. kekeke... depan sekali pulak tu gambo die.. :P. Izati yg mana ?
pena sufi
(2004-03-20)
jealeosnya
nawwal
(2004-03-20)
semangat ek adik2 sume....bagus2...ambik segala teladan dr KRIS ni...OK?nak jumpa jugak antunna tp...huhu...takleh ikut...:-(
sunan-faqih
(2004-03-20)
Semoga KRIS mengasah bakat antunna menjadi pemimpin...biarkan ia menjadi batu untuk dilocati..
khaulah alazwar
(2004-04-01)
bakal peneraju ummah akan datang Insya Allah...ilmu yg ada jgn disimpan,pengalaman yg ada mesti dsebarkan=)
icah
(2004-04-03)
hehe... gambar nie pon ader... nasib baik gambar ana tersorok..
pLatipus
(2004-04-16)
Aiseyman..... apsal la den boleh sesat time nak gi sana.... alamak nyesal tak sudah
apisklate
(2004-04-19)
Assalalamulaikum....boleh knlan tak dengan awak semua?terutamanya yang dok sebelah kanan tudung tu
abglong
(2004-04-25)
ok ,,senyum2 selalu kerana ia sedekah,tapi kena tgk tempat jugalah,,bye bye
a0z0ra
(2004-04-26)
waa..miss u all a lot! moga ukhwah kite b'kekalan..
heartbrokenkid
(2004-05-08)
kanan tudung...???
nazri jb
(2004-05-12)
salam perkenalan semua
usamah
(2004-06-06)
mudah-mudahan semua memberi sumbangan untuk islam
achu
(2004-06-17)
salam ukhwahfillah.....
achu
(2004-06-17)
comel-comel belaka sahabat2 ana.....jelous le xde kat ctu....
lie za
(2004-07-24)
manisnyer gadis solehah kita nih...
itsjustme
(2004-09-07)
alhamdulilah manis semuanya...
ABg IMaM
(2004-12-16)
alhamdulillah bakal muslimah-muslimah penggerak generasi bertaqwa :)
nanalah
(2005-02-05)
nanalah
(2005-02-05)
teringat kenangan kat rebutia 04....
Ukhwan
(2005-02-05)
semoga Allah merahmati Entum semua
firdaus 9
(2005-07-04)
macam ada yang datang dari sekolah ana saja? Sekolah Al-Amin Gombak...
Imam Baihaqi
(2005-09-09)
maahad kat mana niee
paku
(2005-11-12)
salam ukhwah
al fata
(2005-11-23)
alhamdulillah....adik2 serikandi,insyaAllah semuanya akan menjadi serikandi yang solehah.....
Addey
(2006-03-19)
cantiknya pokok tu?
Suzanah
(2006-04-23)
nak kenal?
Saifuddin
(2006-10-04)
Mudah-mudahan Afiah serta Salamah serta semuanya
GHAZIAH
(2007-02-07)
Assalamualaikum wbt..
saffar
(2007-03-05)
boleh ke taaruf seorang2 ini.....
topan
(2007-03-16)
senyumanmu seindah suria...
mohamad
(2007-03-20)
salam ukhwah.... sejuknya.. redup saja.
al-likasi
(2007-07-03)
baik-baik belaka serikandi2 ini..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086294 saat. Lajunya....