Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Orang bodoh hanya berdiam diri, tetapi orang yang paling bodoh adalah yang bercakap perkara yang dia sebenarnya bodoh
-- -- Meow (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 33
Ahli: 0
Jumlah: 33




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 13 hari yang lalu
alongmina: 17 hari yang lalu
muslimin23: 23 hari yang lalu
kasih_kekasih: 27 hari yang lalu
budakbesar: 34 hari yang lalu
azemi: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> soff-one


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Usmad JK UTM


soff-one
[415 x 217 jpg]

Dihantar olehsoff-one
TarikhMar 13 2004
Hits2700
Undian3
Rating5.33333

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
gambar diambil pada hari raya k4 2003 lalu
Keterangan: gambar diambil pada hari raya k4 2003 lalu

Komen yang telah dihantar
nur ilahi
(2004-03-15)
assalamualaikum,apa khabar sahabat semua?boleh tahu dimana dan kenalkan semua ahli dalam gambar? :)
johnjovi 3000
(2004-03-16)
dati kanan...hmm.. saya tak kenal... dari kiri... hmm pun tak kenal jugak... duduk dari kanan...alamak tak tahu nama..duduk dari kiri..aiseh,tak tahu.
sutera kasih85
(2004-03-17)
ni budak shams ka?
rabbit cute
(2004-03-17)
hmm..slamat hari rayee..
cahya ilham
(2004-03-18)
w'salam...ooo yg hujung skali...hamba allah, sebelahnye hamba allah, yg no.3 tu hamba allah gak...pendek kate sumernyeee hamba alllah....
alang 1701
(2004-03-18)
eh,macam pernah ku lihat!! tapi di mana yaa?
alang 1701
(2004-03-18)
salam perjuangan buat sahabt2ku..kenangan indah di wakafan shams tak dapat luput diingatan...
nawwal
(2004-03-20)
hehehe....inilah dia sahabat seperjuangan beta....sume dah study jauh2...:-D
littlemuslimah
(2004-04-22)
oOo.. patut cam kenal je sorg mamat dalam gambar ni... shamsianz upenyeerr ^_^ man huwa soff-one? nawwal and alang tak penah bgtau ana pon =(
nuraini
(2004-04-24)
uish...ramainyer...haa....pilih~pilih.........mana berkenan...ehek, maaf ana bergurau ajer.....
nawwal
(2004-04-25)
hehe...little, anti nak kenai ka?pi tanya dia sndiri ek?ana taknak tolong..kikiki...:P
alang 1701
(2004-05-04)
x penah bgtau..dah little x tanya pung!xpelah..man jadda wa jada...kwang3x...
rusyd aiman
(2004-05-05)
no komen...
nuraini
(2004-05-31)
inilah wajah-wajah pejuang negara....!
nawwal
(2004-09-18)
insya Allah...ikhwah ana sume ni... ^_^
aesyah
(2004-09-22)
semoga persahabatan tu kekal selamanya..
syafika
(2004-10-06)
Assalamualaikum......dari mana kaun adam semua ni n nak ke mana.k la saya ucapkan selamat menyanbut puasa.moga puasa tahun ni lebih baik dari sebelumn
al besouty
(2004-11-05)
diaorg ni baru balik menebas..buat amal sikit..bulan poser ni...
beeha
(2004-11-24)
anak watan ..harapan negara
relajihad
(2004-12-10)
salam... salam... yg muda cium tangan org tua... yg tua bagi duit raya kat org muda :)
erma
(2005-01-25)
wah wah hensome belakee
sofiahana
(2005-04-10)
bakal2 pemimpin yg akan mentadbir negara suatu hr nanti.....
SitiMunawwirah
(2005-05-16)
ana nk kenal yg pakai kopiah no 3 dari kiri...
ahmad azhar
(2005-07-17)
cerah nya awan hari ni
anis najihah
(2005-10-26)
saya rasa macam pernah tengok gambar ini....through my friend....:p
normi
(2005-10-30)
salam sesuci lebaran buat semua...
adialhadi alfalah
(2006-05-25)
Hmmm... dah lama tak dengar perkembangan kumpulan Nasyid Al-Anwar (Darul Quran) dan Harakat Madani..
adialhadi alfalah
(2006-05-25)
Tak ada ke dari Darul Quran nak sambung perjuangan nasyid klasik macam dulu.. (Senior DQ)
ShahrulZaman
(2007-02-01)
hudahasnan
(2007-04-18)
senior...semua dah belajar jauh2 ni...terbang pun ramai.hehehe...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.082215 saat. Lajunya....