Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Semua masalah boleh diselesaikan dengan cemerlang, asalkan kita menumpukan pada penyelesaian, bukan pada masalah. Allah SWT menyertakan penyelesaian untuk setiap masalah.
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 30
Ahli: 0
Jumlah: 30




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 13 hari yang lalu
alongmina: 17 hari yang lalu
muslimin23: 23 hari yang lalu
kasih_kekasih: 27 hari yang lalu
budakbesar: 34 hari yang lalu
azemi: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> usmad


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Pejuangummah Mohd Ali Abd Manaf


usmad
[380 x 206 JPG]

Dihantar olehusmad
TarikhFeb 29 2004
Hits8429
Undian5
Rating7.2

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Berhari raya di KMM
Keterangan: Berhari raya di KMM

Komen yang telah dihantar
selembut salju
(2004-02-29)
a'kum...salam ukhwah...mana satu tuan empunya yg send gambar nih
izad
(2004-02-29)
yang tak pakai baju tue keee...?????
Kang
(2004-03-01)
Macam-macam gaya. Ada yg sedang azan, telefon, gelak, senyum, hilang baju, mintak papah... serbanika
Engku Salina
(2004-03-01)
isk... kot ya pun, jgnlah bg gambar yg tak berbaju...
MeowHidayah
(2004-03-01)
Takpe.. suruh org super-impose, nampak dia pake baju...
farisHaq
(2004-03-01)
ye kurang sessuai
nur malam99
(2004-03-02)
hmmm... macam ada yang tak kena jer ngan gambar niey...
Kakyong
(2004-03-03)
masuk pertandingan "aksi beragam" ok la jugak kan?..eheh
i-z-a-h
(2004-03-04)
eh eh...pelikk nyee.. mcm2 aksi dia...yg konon pegng phone tu.. pun salah satu aksi nampakny! hehehe
kaze
(2004-03-05)
baju mana dah..
irda82
(2004-03-06)
semua hitam...satu putih
najwarina
(2004-03-10)
eee... apo dio ni, tak sesuai. kot ye pun nak amik gambar pakei la baju tu dulu
durratun nasihin
(2004-03-11)
yg tak pakai baj tue..tgah wat apa hah?...
achik solehah
(2004-03-14)
mane satu usmad ni?...nape dgn kengkawan enta tu?..sihat ke tak?..hihih...gurau je..slm ukhwahfillah dari ana utk sume..!!
jaro
(2004-03-14)
macam kenal je tempat ni...la...kat matrik melaka rupanya. depan blok C4 la plak tu.betul tak?
ukhuwah sejati
(2004-03-16)
ha ha cicak kobeng
cahya ilham
(2004-03-18)
yg tak pakai baju tu tahanan ISA ker??
intifada
(2004-03-22)
wa...macam tak cayer jer...
nuraini
(2004-04-13)
ehek...tak malunyer.......
zUeHa
(2004-04-14)
lorr...ciannye...org lain sme ade baju raye...dia sowang je takde...ngeee tak malu~..err tak nampak..tak nampak..
cik mazz
(2004-04-25)
akak tergelak tgk gambar ni.... :) lahaiii....
nuraini
(2004-06-26)
memang lawaklah korang ni....ha...ha...haaaaaa....
mujahadatunnafsi
(2004-07-17)
yg menghantar tu....dalam ni ada muslimah..jatuh maruah member hang yg tak pakai baju tu
usmad
(2004-07-19)
Sorry yekingat haritue nak test je sebab dua kali saya antar tak menjadi
wamielanie
(2004-07-20)
agak2 ler sikit bila nak hantar gambar utk tontonan umum........
marmar
(2004-09-10)
ohoo...cenggini rupenye budak laki kluster c.
marmar
(2004-09-10)
ni mesti mase lepas semayang raya aidiladha hari tu kan?
pai
(2004-09-29)
ya Allah... mane dapat baju asli tu...? baju raye pesen baru ke.... biase jumpe kat bilik mandi je.... semayang raye kat masjid camtu ke...
pai
(2004-09-29)
atau semayang kat bilik mandi...
pai
(2004-09-29)
yang si lebai tu pulak bukannye nak talkin kat si baju asli tu....
pai
(2004-09-29)
aku ingat die ni layak terima zakat la... oi korg sume angkut la mamatni..
pai
(2004-09-29)
bawak gi pusat zakat...
zaim bushra
(2004-10-11)
assalamualaikum.......
tirmidziy02
(2004-10-17)
ana nak derma lah baju kat yg x der tu, malulah ana dgn muslimat....boleh usmad?
adillahannis
(2004-11-05)
emm mana yang hanntar gambar ni?asal yang sorang tu tak pakai baju?tak cukup kain ker?
ibnuyahya
(2004-11-05)
:D . sib baek tutup aurat lagi. mmp, mana dapat baju kulit tu?.
relajihad
(2004-11-14)
herm... kolektif gurusedar pon ader bekal baju nak?
rosse
(2004-12-19)
aikk...pi beraye pakai kain pekekatt kerr bang...ciannnyerrr
Husnulqamar
(2005-01-20)
eh...buat lawak pulak ambil gambar pakailah baju takkan dah hilang baju kot...kesiannye...
lubaina
(2005-02-17)
eh..nak tanye ckit..usmad ni generasi KMM yang mane satu?ana pun bdk KMM gak..sesi 03/04.
murshidaidah
(2005-02-18)
wahhhhhhhh.nampak enjoy this picture.very friendly
hilwi
(2005-03-12)
YANG SORANG LAGI TU,baju rayer hilang ker?
anieda
(2005-03-30)
wow...!! seksinye abg sorang 2..mcm2 style.
kamil023
(2005-04-17)
akum..pakcik....demo batch bapo..?
yushidayaKISAS
(2005-05-10)
suke gambar ni.. nampak happy jer
QILIN
(2005-05-17)
seksinyaa.. teruja aku!!!
annur83
(2005-05-17)
aii..macam2 ada la...lucu ngan komen ukhwh ni..
Nurul Amin
(2005-07-11)
Alamak...tarzan sesat ke seorang itu..ekekekekke
ahmad azhar
(2005-07-17)
alemak sekse nya
ratusyahadah uiam
(2005-07-27)
kelakar nya mereka ini..macam2
Shahida09
(2005-08-01)
kenapa seorang saja yang pakai serban? Nak menunjuk hand pun ke?
SliparPink
(2005-08-09)
yh seorang tu tak pakai baju APA KES..?
normi
(2005-10-30)
ala tak sempat nak pakai lah tu...tak pun yang seorang tu...nak puasa yang lain sikit dari member yang lain tu agaknya...tak begitu...
normi
(2005-10-30)
bukan "puasa"lah...nak tunjuk posing lain sikit...apapun salam lebaran buat semua...
rohah
(2005-11-09)
kasihan yang seorang tu,baju hilang ke?atau di dermakan kepada mangsa gempa bumi pakistan.....w/apapun salam ukhwah dari ana.
Shahida09
(2005-11-15)
ENTAH2 yang tak PAKAI BAJU TU...USMAD apa?
sadiqah
(2005-11-24)
bermacam gaya dan rupa...
akwa
(2005-12-09)
macam2 anda ni..
samudra
(2005-12-13)
majlis berkhitan beramai-ramai..yang tengah tu tok mudim tenga meditasi
Addey
(2006-04-02)
kenapa lah bagi gambar buka baju ni? admin???
ctMarz
(2006-04-03)
WAH..GEMPAK LA gambar anda....
Ketotoi
(2006-04-23)
Begitu terserlah rangka-rangka yang menjolok mata memandang...
myislam
(2006-05-31)
Assalamualaikum...rasanya tuan yang punya tu tak pakai baju...cuba teka..
putri syiffa
(2006-07-06)
assalamualaikumkorang tak dapat balik gaye....
putri syiffa
(2006-07-06)
assalamualaikum anda tak dapat balik gaye....
nina nur
(2006-09-18)
ish..ish..
saffar
(2007-01-09)
naperlah awak tak pakai baju.....tak malu ke org tengok...hidung ada ke?
nur kasih87
(2007-01-16)
ish3,yang seorang tu mangsa banjir ke??baju raya dah hanyut?
saffar
(2007-04-12)
tok ajie yang pakai serban tu tak tegur ke kawang hang yang tak pakai baju tu.....
nafisah
(2007-09-27)
yang hujung telefon yang hujung satu lagi tu ke? hehe

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081525 saat. Lajunya....