Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-11-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"A leader is a dealer in hope"
-- Napoleon Bonaparte

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: shirapaul034
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43098

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 32
Ahli: 0
Jumlah: 32




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 21 jam, 31 minit yang lalu
muslimin23: 2 hari yang lalu
kasih_kekasih: 5 hari yang lalu
syahidatul: 8 hari yang lalu
raudhahasanah: 9 hari yang lalu
drzul-f: 14 hari yang lalu
hafiz_along_83: 15 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Walimah elfudhail


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
syed ProfTakBersalah


Majlis Walimah elfudhail
[263 x 371 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhFeb 25 2004
Hits8543
Undian5
Rating4.2

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Majlis walimah elfudhail dan Siti Hajar di Bukit Lanchong, Shah Alam
Keterangan: Majlis walimah elfudhail dan Siti Hajar di Bukit Lanchong, Shah Alam

Komen yang telah dihantar
Kang
(2004-02-25)
Dulu seorang kini berdua! Tahniah Haji Fadhil!
Hanan
(2004-02-25)
Tahniah!! Semoga berbahagia selamanya..:)
MeowHidayah
(2004-02-25)
Hmmm... semoga berbahagia hingga akhir hayat..
ProfTakBersalah
(2004-02-25)
tahniah...hingga kekal hingga ke anak, cucu ,cicit ,piot
Engku Salina
(2004-02-25)
tahniah!!! moga dpt mengikut jejak langkah akhi elfudhail... :)
Engku Salina
(2004-02-25)
Hanan, mana gambar2 lain??? takkan 1 je kot...
nur islami
(2004-02-25)
selamat pengantin baru....
farisHaq
(2004-02-25)
tahniah2 dr saya gak... maaf x dpt hadir :( kat mana honeymoon? :P
ultramaman
(2004-02-25)
congratulations. god bless. have a good life.
princess ixora
(2004-02-25)
tahniah!!! semoga berkekalan ke akhir hayat...
Hanan
(2004-02-25)
Kak Engku cepatla menyusul, nanti leh upload gambar..
Hanan
(2004-02-25)
gambar ramai2 hanan muka terkerat, amek kat kamera wida la
SitiSabarini
(2004-02-25)
tahniah! moga bahagia ke anak cucu...
BrotherMon
(2004-02-26)
Dulu solo sekrang dah Berduet..tak lagi berkumpulan pulak ni !! Tahniah Hj.Fadhil.. !! :) aiwah...
darul numan81
(2004-02-26)
wah.. tahniah..tahniah.. kita nantikan gambo kak engku lak pasni..hehehe
afiza ahmad
(2004-02-26)
Tahniah..moga berbahagia selalu
MeowHidayah
(2004-02-26)
yaaaa.. betul tu darul_numan81... :D
Hanan
(2004-02-26)
sebetul2nya.. tunggu apa lagi kak engku.. dan juga mereka yang seangkatan dgnnya.. keke
durah
(2004-02-26)
Tahniah...semoge berbahagia ke anak cucu
Engku Salina
(2004-02-26)
tunggu alin dulu...
nur indah
(2004-02-27)
tahniah hj fadhil.. slmt berbahagia dunia akhirat.. amiin. hanan tu, bukan main lg pekena org.. tp akak rasa alin dulu la kan sal? ;-)
farisHaq
(2004-02-28)
hmmm elok la berlumba2 dlm perkara yg baik :-P
sampanburuk
(2004-02-29)
tahniah...ehh dah terlambat ke??
nawwal
(2004-02-29)
alfun mabruk!maaf tak dpt hadir akhi elfudhail..apapun, moga ceria sokmo di samping zaujah tercinta.. ;)
Hanan
(2004-03-01)
tgk2 kak kaei dulu.. jodoh siapa sangka...
pLatipus
(2004-03-02)
Mintak maaf akh efudhail keranan ana tidak dapat hadir kerana ada masalah yg tidak dapat dielakkan.... semoga Allah merahmati rumahtangga akhi....
nur tinta
(2004-03-03)
Subhanallah...sesungguhnya ALLAH telah mengindahkan wajah kedua-dua pengantin pada hari itu..sekali lagi TAHNIAH akhi elfudhail
farah caesura
(2004-03-04)
selamat pengantin baru ... ehehe
Prof Muslim
(2004-03-04)
Pengarah ada....sorang dah selesai.... 3..lagi bila? Ada main tunggu anak buah jalan dulu...?
Prof Muslim
(2004-03-04)
maaf silap taip..maksud Prof, Pengarah Ukhwah ada 4 org...
Engku Salina
(2004-03-05)
prof, kang dah lama kawen... tinggal akak dgn hanan je... hanan dulu kot... hehe..
miyuki
(2004-03-05)
bila dua hati dah terjalin..selamatlah pengantin kami doakan..moga redha Allah bersinar selalu..tanda bermula bahtera hidup..SELAMAT PENGANTIN BARU!!
Hanan
(2004-03-05)
kak engku asyik suh org dulu aje.. dalam dilema ke.. kekeke.. kita muda agik..akak2 cepatla.. kak engku, kak kaei, kakyong,, hehe
kaze
(2004-03-06)
yela², kaze la dulu he
permaisuri hati
(2004-03-06)
alfun mabruk ana ucapkan buat kedua2 mempelai... semoga mendapat zuriat yg soleh solehah..amiin
Prof Muslim
(2004-03-07)
la...Kak Sal ngan Hanan yg dok pakat suruh dia dia suruh hok..
Prof Muslim
(2004-03-07)
Pastu siapa dulu yg nak khawin...isk..pening..Kaze gok bagus tawar diri..hehe
Hanan
(2004-03-08)
kaze mmg bagus.. cepat aje bertindak.. keke..
Prof Muslim
(2004-03-10)
kaze bila nak upload gambar mcm Pengarah kita kat atas tu
darul numan81
(2004-03-13)
amboi2.. pandainya heris buat susunan..tp naper heris yg last?ok.. just nntikan siapa yg 'sahut seruan' dulu.. tungguuuu..;-)
Hanan
(2004-03-13)
tula, dah ada kronologi... nantikan kebenarannya..hehe
dinulhuda1422h
(2004-03-13)
cantik2 jer....
achik solehah
(2004-03-14)
tahniah kp akh elfudhail dan isteri! Slmt Pengantin Baru! smoga mndpt kebahagiaan dunia dan akhirat!!amiennn..
Kang
(2004-03-16)
Ini yang teringin nak kawen ni....
mohm3
(2004-03-16)
selamat pengantin baru. Semua nak kahwin, tolak tolak nanti, semua melepas.
Prof Muslim
(2004-03-16)
aik..Kang...rasa nak kahwin.........lagi ke ? hehehe...nawaitu....tu..
cahya ilham
(2004-03-20)
selamat cpt dpat baby.....
zurai
(2004-03-31)
SEMOGA BERBAHAGIA SELALU
iman hayati
(2004-04-01)
Slamt pnagntin baru..smoga mndpt anak yg soleh dan solehah.
RuMaishaaa
(2004-04-17)
SELAMAT PENGANTIN BARU ;)
abu luqman
(2004-04-19)
Haii Kang.. bahaya tu, tapi kalau betul apa salahnya.. :)
aliflamra
(2004-05-05)
erm...leh jer lgpun kang ada 3 org lagi yg kosong :)
NasSiouS
(2004-05-05)
pakcik padil!!!!!! lpas kawin langsung tak jumpe nasaie yek!!makcik pun saie tak borak2 lagi tau.pehal pon,smogaBERBAHAgIa berSAMA.....
Syamim82
(2004-05-10)
first nampak,macam kenal,tp kat mana ye? -adik-
kirana-84
(2004-06-01)
Bagai pinang dibelah dua
zahratul raihanah81
(2004-06-03)
selamat penganting baru..maaflah,lambat ucap..hehehe...
Prof Muslim
(2004-06-04)
Kemana lah Pengarah kita ini menghilang yer?
MuSaFiR SaYYaFF
(2004-06-06)
erm.. menghilang bersama isteri tercinta.. terus lupa jenguk orang sini.. :P
ukhuwah
(2004-06-07)
berseri kedua2x mempelai heh hehe hehe
amaani
(2004-06-12)
moga2 kekal ke anak cucu
maz aadf
(2004-08-05)
sama cantik sama padan..moga berkekalan....
ummuhabibah
(2004-09-16)
smg bahagia,aman sentosa..
MeowHidayah
(2004-09-18)
tertekannye tgk org kawin... bile laa aku nak kawin nniiiihh...??
MeowHidayah
(2004-09-18)
hmm.. kureng seswai letak istilah 'nak' tu.. patut letak 'boleh' or 'layak'.. ek..?? ek..??
aisyah j
(2004-09-20)
semoga berbahagia
zaim bushra
(2004-09-26)
selamat pengantin baru semoga ke anak cucu,cicit dan ke akhir hayat...semoga berbahagia.
arifsafwan
(2004-09-26)
slam ukhwah,semoga bahagia dunia dan akhirat
pai
(2004-09-29)
kawin lagi.... ana baru je nak kawinkan anak pokok ana... dah ade yg kawin lagi...
mawardah solehah85
(2004-10-04)
Tahniah!! Semoga kekal selamanya.. Ampun maaf:)
tirmidziy02
(2004-10-16)
ait, dah jemput pun makan nasi minyak...mana aci ni!!!
nursyafiqa adilla
(2004-10-26)
tahniah!semoga kekal hingga akhir hayat......salam Ramadhan..
nuraiman khairunnissa
(2004-12-01)
kompang dipalu... pengantin baru... eh, baru lagi ker.. hehe... slm kebahagiaan drpd aiman...
wardahdesa
(2004-12-03)
Selamat Pengantin Baru.......semago kekal hingga ke akhir hayat.....
pena sufi
(2005-01-04)
semoga berbahagia selalu...bila nak dapat baby?
majdah
(2005-01-07)
semoga jodoh akan berpajangan selalu dan dirahmati Allah
QurratulAini
(2005-01-16)
semoga berbahagia
waaniey
(2005-01-18)
ayuejulea
(2005-02-18)
selamat penagantin baru...doakan semoga jodoh saya sampai
hilwi
(2005-03-12)
SEMOGA KEKAL HINGGA AKHIRNYA
ummuhabibah
(2005-03-28)
selipar pengantin pompuan cam tak kena je
aKujErr
(2005-04-21)
camner leh kate kt selipo die tue..huhu.. cntik nya selipa dia kan..walacamner pun..slmt pengntin baru
eiyahhh
(2005-05-22)
selamat pengatin baru...semoga berbahgia di dunia dan akhirat
ah tim
(2005-05-23)
congrats..semoge b'pjgan hingga akhir hayat!
rinie
(2005-06-28)
tahniah..bila nak timang cahaya mata
akwa
(2005-12-09)
semoga bahagia hingga ke akhir hayat
umminajihah
(2006-03-01)
SELAMAT PENGANTIN BARU...BINALAH KEBAHAGIAAN yang ABADI dalam RUMAHTANGGA...
Addey
(2006-03-18)
Iak? macam kamaruddin mappe?
marul
(2008-08-19)
mabruk...
Saifuddin
(2008-10-10)
tahniah... kawan saya ini suka jugak kalau dapat naik pelamin jasa intenet katanya... bahagia selalu... senyum depan komputer
syahadahtul nur
(2008-11-27)
iyalah, macam kamarudin mape lah pulekkk..hehe.

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.095104 saat. Lajunya....