Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Selalunya, bila kita berusaha menenggelamkan kapal orang lain, kita lupa untuk mengawal kapal kita sendiri. Kapal kita tenggelam terlebih dahulu.

-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 42
Ahli: 0
Jumlah: 42




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 10 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> Perasmian Portal >> Perasmian


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Perasmian Perasmian


Perasmian
[504 x 315 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 19 2003
Hits9776
Undian17
Rating8.70588

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kumpulan Intim sedang menjwb soalan kuiz... Dari kiri taqwa_33, whitesilk, nukaz_islamiah & Rumaishaaa...
Keterangan: Kumpulan Intim sedang menjwb soalan kuiz... Dari kiri taqwa_33, whitesilk, nukaz_islamiah & Rumaishaaa...

Komen yang telah dihantar
darul numan81
(2003-05-19)
salam ukhwah buat semua..terutama [email protected]
nawwal
(2003-05-19)
salam muhibbah sume....best tak duk bwh pokok tu?
darul numan81
(2003-05-19)
mestilah best nawwal..rugi tak ikut...erm..semua sedang buat senyuman cologate..hihihi
nur indah
(2003-05-19)
salam ukhuwwah fillah adik2ku sume... manis2 mcm gule.. :) akak rindu nak jumpe kome lagik... bile ek??
permaisuri hati
(2003-05-19)
kak izzati..!!!......baru ku kenal....salam ukhuwwah buat kakak² sekalian..!
nawwal
(2003-05-19)
takpe kak alin, Izzah dah pegi kat situ..hehehe..jgn marah no..
nukaz islamiah
(2003-05-19)
salam ukhuwwah juga buat kak lin...... sayang kak lin... kak eiy pulak..... rindu kat saya ke??
khalifah
(2003-05-19)
intimnyer kupm intim nie!!!!
nur indah
(2003-05-19)
a'a la nurul.. akak rindu kat awak... kat sume skali... rasa cam nak pi lagi... :)
khalifah
(2003-05-20)
ooooo itu rupanya kak rumaisha......
darul numan81
(2003-05-20)
uikkss...khalifah,awak ngan rumaishaa kan sebaya,kenapa dia kakak lak??
khalifah
(2003-05-20)
sajer jer...perasan muda...kacau daun betullah kak numan nie!
asma
(2003-05-21)
akum...wah aktif gak kak mardiah ni ye
RuMaishaaa
(2003-05-22)
salam kerinduan buat semua...mmg rindu sgt2 kat kalian..
RuMaishaaa
(2003-05-22)
khalifah tu mmg ngade...kak alin...bila lak kita leh main hujan lagi yer...
khalifah
(2003-05-22)
aiks...rumaishaa, sokong kak lin nampak....takpe..
jilul QURAN
(2003-06-02)
askum pekabo semua?terutamanya nukaz_islamiah,hehehe,along apo kabo?sehat?
RuMaishaaa
(2003-06-06)
baik!!tolong jwb bg pihak yg lain jgk..amboi..marwan!!taknak p jenguk along ke??
stefaisle
(2003-06-08)
erm...rindula kt sumer...buat byk2 lagi jk..hehe
mawarkasih
(2003-06-09)
Assalamualaikum selamat berkenalan dari ana siti (mawar kasih)wassalam
khairol
(2003-06-09)
assalammualaikum.....boleh saya berkenalan dengan no:2 dari kiri tu?.jangan marah!!!!hahahahaha
mutiara sufi
(2003-06-10)
assalamualaikum semua..... manfaatkanlah komuniti ukhwah ini utk kita mengeratkan silaturrahim demi kerana ALLAH s.w.t.
the brOtherz
(2003-06-10)
assalamua'laikum........kaifa hal..?
rajazam
(2003-06-13)
khairol...........................jgn kacau yg no. 2 dr kiri tuh...mai sini daftar dgn adik dia dulu....! ;->
shiFa
(2003-06-13)
oohh.. tu rupanya akak white silk, ex student kusza :p
persinggahan terakhir
(2003-06-21)
semekum...eiii comei comei
CakciboR
(2003-06-22)
Welkem..........tambah nasik tu ...tambahhhhhh
pal ley
(2003-06-23)
erm...penin la
wasilatul furqan
(2003-06-24)
JK tu nder?
AnisAqilah
(2003-06-24)
kak izzati...saya kenal akak...smkadg..
AnisAqilah
(2003-06-24)
kak izzati kat mana skrg eik??
Kang
(2003-06-25)
JK ialah singkatan Jejak Kasih
whitesilk
(2003-06-28)
AnisAqilah, akak kat upm skang ni
Ms Nik
(2003-06-30)
msc kenallah...tapi kat mane yer ???
Ratu Syahadahcute
(2003-07-05)
Asslamualaikum....kepada akak 2 semua...nak kenalan leh tak????
syurga firdausi
(2003-07-18)
salam ukhwah fillah dari timur tengah...
teman opto
(2003-07-18)
akum.nak panggil ape ye?kak na boleh?cam duduk kat masjid terapung je.senang2 emel [email protected]
RuMaishaaa
(2003-07-18)
salam ukhwah wa mahabbah..wa mawaddah...
achik solehah
(2003-07-20)
a'kum...dan salam ukhwah buat semua...senyum itu sedekah jika ia kerana Allah
kastury ac
(2003-07-31)
indahnya ciptaan Allah...alhmdulillah.salam kemesraan dari saya.
uqu
(2003-08-06)
salam ukhwah. sesungguhnya manusia adalah sebaik-baik kejadian. Subhanallah
ghaznawi
(2003-08-09)
asekom buat ahli ukhwah semua...senyuman akan nampak manis jika lahir dari hati yang ikhlas
alhafiz
(2003-08-28)
aik mana hidangannya.......
elfudhail
(2003-08-29)
alahai... sejuknye mata memandang :-) salam ukhwah buat semua yg ada di dlm gambar tu...
tembakul
(2003-09-08)
laaa.... nape tak bagitahu hidangannye tak sampai lagi... jemput jelah mana yang ada dulu...
shah sobriyanie
(2003-09-08)
berada lah dalam jamaah dan insyaallah kamu akan selamat apabila kamu terus berada dalam satu jamaah.
allongchu
(2003-09-10)
Tambah..tambah..kalau tak cukup..ODA SAJA..:)
fazliez 82
(2003-09-15)
orang2 dalam web ukhwah comel2 dan solehah
mizie hafiz80
(2003-09-21)
tengah berkelah ker.karipap ader tak?
wira
(2003-09-28)
yg warna merah kat belakang tu aper?kereta ker...
fiqar
(2003-09-30)
salam kenal, lagi kendurika?
star taurus 0505
(2003-10-07)
bahaya tul, gambar yg mengancam jiwa kaum lelaki..
juju anne
(2003-10-11)
assalamualaikum akhawat semua. best nya pegi berkelah... nanti ajak ana sama yer. salam sahabat dari ana
tantawi
(2003-10-14)
askom leh ngorat? :)
karkuntimur
(2003-10-18)
a'kum...macam best jer berkelah. jg diri baik2.
karkuntimur
(2003-10-18)
a'kum...macam best jer berkelah. jg diri baik2.
QIRANA
(2003-10-19)
macam kenal jer tempat tu....
putrakedah
(2003-10-19)
ni berkelah ker modelling ni..?
kaze
(2003-10-22)
nak tahu boleh, ni program ape? utk 'putra' gak ke,nak ikut la, macam best je
Imam Baihaqi
(2003-10-29)
bila punya gambar nie,,,kalau bulan ramadhan,,,jaga2 lah jawabnye...org2 jabatan agama tu pandang2lah sikit :)
kastury ac
(2003-10-30)
nie mesti berkelah kat dalam kawasan masjid terapung ktg nie ,betul tak......k c u
fieyza
(2003-11-01)
salam ukhwah dari fieyza. Semoga Ramadhan ini membawa seribu rahmat buat kalian. You all belajar kat mane?
sufi suci82
(2003-12-03)
As'kum Cilamat Ali Laya
arwen lotr
(2003-12-04)
A'kum..Eid Mubarak buat sume yg ada dlm list ni & yg tgh dok ayu berposing. UPM ker.. wahhh bangge..bangge.:) buat sume student,Strive 4 x'cellent.
putrihidayah
(2003-12-31)
akum,salam ukhwah untuk akak ...semoga berjaya
shah boyz
(2004-01-21)
ni pic kat ner ni..kalau nak gi kelah ajak sekali....
qanaah
(2004-01-26)
macam kenal je nukaz -islamiah.......
jiha
(2004-02-03)
A'kum antum..semua aper kaba??ana ingin b'kenlan gan antum semua blh ke??
redzuan 227
(2004-02-06)
cam kenal je white silk..penah p forum rahsia menadapat pasangan tak..kat upm
durah
(2004-02-22)
assalamualaikum w.b.t.. salam ukhwah..
man-z
(2004-03-12)
assalamualaikum...akak semua ni masih study lagi ke...kat mane
cahayanurr
(2004-03-13)
askum..ai slamat berkenalan
kakchaqhana
(2004-04-07)
akak2 ni blaja kat aner?
kakchaqhana
(2004-04-07)
akak2 ni blaja kat aner?
khairurrijal79
(2004-04-08)
bakal2 penyejuk di mata..penawar di hati...salam perjuangan untuk kalian.
rumaisya
(2004-04-13)
RuMaishaaa kt pny sebutan same tak prasan lak,ejean je lain cikit.ukhwah fillah
hudud
(2004-04-16)
assalammualaikum, tangkap gambar ni kat ne?Cam best je.
DarkenX
(2004-05-07)
isk Tak nampak cam kuiz nampak cam pinic jerk ...
LaNG
(2004-05-09)
Haii...berkelah kat kuala ibai ker?best nyer lepak...leh tumpang sekaki?
LaNG
(2004-05-09)
haiii whitesilk...leh kenal ker?sejuk hati tengok cik adik...heee....
IbnHawqal
(2004-07-02)
eh.engkau ni LaNG,,,jgn kan sejuk hati..tempat saya dah siap turun salji..bukan hati sejuk tgk..seluruh badan..winter sonata kot.. ;)
nur sofeya
(2004-07-06)
Hai, as'kum...........wah, korang berkelah kat ner tu??
ratusyahadah uiam
(2004-07-09)
akum..kak mardiyah..kat mana tuuu??
MiAl-hafiz
(2004-07-17)
Akum ,salam ukhuwah,cantik pemandangan ciptaan Allah,dihiasi dengan bunga2 yang mekar indah.hiasi diri dgn akhlak mahmudah.
zyx
(2004-07-28)
2 akak yg tudung biru tu ngan akak tudung putih sebelah kiri tuh macam pernah jumpa, smaasza ke?
condemned
(2004-08-04)
CAM KENAL JE (NURUL KU SAYANG)
terrorist
(2004-08-08)
ALAHAI YG PAKAI SPEK TU......
islamicgirl85
(2004-09-01)
nak berkenalan ngan akak2 leh??????
MAZRINAINA
(2004-09-09)
alahai comel2 belaka pula semua
sayatetapsaya
(2004-09-18)
comel2 yer...senyum jgn tak senyum...sebelum hujan turun tu...
mrssakura
(2004-09-29)
akak nukaz tu cam pernah tengok je..tapi kat mana ya???
Mazaya
(2004-11-06)
comel2 nyer,sopan plak tue....
ubaidillah
(2004-11-25)
senyuman antun sangat menggoda..harap antun jaga peribadi dan jati diri muslimah
apisklate
(2004-12-07)
Assalamulaikum,bole bklan dengn antun semo...terutamanya yang berada kat sebelah kiri..k.assaklamulaikum
mizie hafiz80
(2004-12-07)
tak der nak komen aper2...takut di reject plak....
harakah
(2004-12-25)
nak kene tunduk lagi......
ABg IMaM
(2005-01-22)
a'kum ukhti rumaisha...boleh kita taaruf?...:)
alifmimyanun
(2005-01-24)
b'kelah ke.?
uzair
(2005-02-03)
beralan lah di bumi allah yg indah ini moga kamu mendpt manfaat dunia akhirat
islamicgirl85
(2005-02-05)
assalammualaikum.ukhwahfillah fisabilillah dari ana.kepada akak rumaisha leh x tolong bg msg kat ana.ana nak sgt berkenalan ngan akak.
MIRASAFIAH
(2005-02-18)
ASSALAMUALAIKUM...ANA TERINGIN LA NK BRKNALAN NGAN KAK RUMAISHA...
pengembara firdausi
(2005-02-28)
hi rumaisha...assalamualikum
rsmd othm
(2005-03-01)
MasyaAllah!!!...
faryzan islamic
(2005-03-09)
Kmar nmpk relax je...ke tak dapat jawab.heheeh
RuMaishaaa
(2005-03-14)
salam alaik semua:kpd afik2 yg nak berkenalan..leh terus pd PM yer..bukan di sini!fairuz kamu mmg nak kena!
RuMaishaaa
(2005-03-14)
kpd adik2..bukan afik2..silap pulak
abdulmahadi
(2005-04-26)
syoknya..depa makan angin..emm
nazhulamanishuhada
(2005-05-06)
mudah2n bila ada rzki ke U..nazhul pun nak pakai tudung labuh mcm akak2..sana suasana mngkn b'beza..sini susah skit..ni pon dah d'panggil ustzh
dhulfiqar
(2005-06-29)
Assalamualaikum ..tompang tya nukaz_muslimahtupenahbelajar di taiping perak ke taun 98-99.?macam ku konal saja.....
umatmd
(2005-09-26)
allah tidak menciptakan kita secara main main .
umatmd
(2005-09-26)
allah tidak menciptakan kita secara main main .
wardinainayat
(2005-10-30)
Assalamualaikum...hmmm rasa macam kenal whitesilk tu...tapi tak apa lah salam perkenalan untuk semua muslimah solehah....
Given2fly
(2005-12-04)
Assalamualaikum ni kat mana ni?
safa indah
(2006-01-23)
aduh....
alan36963
(2006-03-04)
nice background
zulmi
(2006-03-15)
sejuk mata memandang tengok mujahid dan mujahidah ukhwah, tak macam yang selalu kita nampak kat luar sana, takbir!!!!!!!!!!!!
Afen
(2006-04-05)
boleh kenal ke dengan whitesilk tu...
alongmina
(2006-06-30)
assalamualaikum...tumpang lalu..apa cerita hari ini??minta maaf lah nak buat lawak sikit..tak lenguh ke senyum itu..(",)
dirian
(2006-07-13)
assalamualaikum...salam ukwah dari ana..apa khabar semua 2..?dok bawah pokok apa 2...jga2 nanti nanti apa-apa jtuh atas muka kan susah.hilang belanja hantaran 2.....heheheeh.......!jagn marah
khairulazmi06
(2006-07-30)
senyum itu satu sedekah
Saifuddin
(2006-08-29)
muslimah yang baik
qamar din
(2006-11-24)
Frankly speaking,gambar kategori mencapub.komen ahli yang yang usik or puji meti dr lelaki.pepaham saja lah.minta seorang cerita kat saya apa hukum.sebelum itu tengok profil saya dulu.
qamar din
(2006-11-24)
Frankly Speaking,gambar kategori mencapub
qamar din
(2006-11-24)
semua yang dalam gambar tu,betulkan niat k.wasalam
mohamad
(2007-01-03)
salam....
ABg IMaM
(2007-05-01)
yang masih aktif dalam pic ni cuma Rumaisha...ke mana yang lain-lain?...
pulu
(2007-09-21)
... Akhwaat... Akhwaat... dunia ini bila dituruti, juga ada habisnya.
aye
(2007-10-22)
semua dah kahwin ke???? :)
aman 23
(2009-01-10)
Salam..untuk semua.
umar khalil
(2009-09-18)
kak mar ke 2?
irashahirah
(2009-12-05)
sejuk nya mata memandang... biru celocm.. heheheheh
dayunmerah
(2011-07-06)
teringat kenangan lama..zaman hingusan

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081487 saat. Lajunya....