Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-11-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika tak dapat menjadi paus gagah di lautan, jadilah keli lincah di sungai

-- Dari Buku Revolusi Mental

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: shirapaul034
Hari Ini: 0
Semalam: 1
Jumlah Ahli: 43098

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 37
Ahli: 0
Jumlah: 37




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 2 hari yang lalu
kasih_kekasih: 3 hari yang lalu
syahidatul: 6 hari yang lalu
raudhahasanah: 7 hari yang lalu
drzul-f: 12 hari yang lalu
hafiz_along_83: 13 hari yang lalu
halawatuliman: 29 hari yang lalu
nabilah: 29 hari yang lalu
aye: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Oktoberians


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Oktoberians Majlis Oktoberians


Majlis Oktoberians
[426 x 170 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhOct 21 2003
Hits3486
Undian3
Rating4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Sebahagian muslimah yg hadir...
Keterangan: Sebahagian muslimah yg hadir...

Komen yang telah dihantar
BrotherMon
(2003-10-21)
ahah ! tudia...semua konterol..
wida widi
(2003-10-21)
yg mana satu casper ek..tak nampak la
Kang
(2003-10-21)
Ha'ah la... kan ramai hari tu.. ini mesti ada yang nyorok..
Engku Salina
(2003-10-21)
susah nak ambik gambar... mrk taknak pandang kamera... :p
sesejuksalju
(2003-10-21)
muslimah solehah semuanya.....
permaisuri hati
(2003-10-21)
puas ana mencari cik littlemuslimah...tak jumper pun...aina anti ya ukhti? :)
littlemuslimah
(2003-10-21)
hehe...
littlemuslimah
(2003-10-21)
ana ada kat belakang la. ana tak perasan pon ada org tangkap gambar... dok ngan kak mawar mmg tak sedaq apo dah aih.. hehe =
aina nasuha
(2003-10-21)
duduk bersimpuh..ayu..tengah tunggu apa te yer?
ainul nabila
(2003-10-22)
hahaha..malu-malu..
amirul mukminin2x
(2003-10-22)
Quwwatul Ukhwah! Senyum Seindah Suria"Sedekah". Semoga Saudari Semua Terus Berjaya Di Dunia & Akhirat. Semoga Ikhlas Dalam Persahabatan. Wassalam!
Ms Nik
(2003-10-23)
a'ah...tgh tunggu ape yer?? ayu2 lah semuanya...sejuk perut mak mengandung...mana lagi ??
Qudwah hasanah
(2003-10-23)
hehehe...masa ni semua tunggu nak makan...mawar ngan littlemuslimah dok menyorok kat belakang...takpe...takpe...
nurul cahaya
(2003-10-24)
wah..wah...wah...dok posing kat padang...tak buat adegan hindustan ker????hik..hik...
izdham
(2003-10-24)
ala.. tu semua tgh kontrol perut, tak sabar nak makan, penganjur lambat sgt buka makanan tu
ii
(2003-10-26)
Happy Birthday to all of you.....
nur indah
(2003-10-26)
kesian sal... asyik2 ambik gambo org je.. gambo dia takde pon... sori ye sume pasal lambat aritu..:)) thaks sbb sudi datang...
prince muslim90
(2003-10-28)
Control semua........ say chees 1 2 3 klik
muslimahsejati
(2003-10-28)
nie dia muslimah ukhwah.com.....cute semuanya
Kang
(2003-11-06)
kontrol kontrol... terutamanya yang tunjuk tanda peace...heheeh Safa... ada ubi ada batas...
Mohdzakri
(2003-11-07)
Jika semua muslimat berpakain cam nie sejuk mata memandang,.sirr a'la barakatillah..
putrihidayah
(2003-12-17)
alhamdulillah smoga teruskn usaha anda untk kelihatn cantik di luar tpi tetap same di hati
Shahidatul
(2004-01-12)
wah cute2 semuanya dan steady nampak
Sumaiyah o9
(2004-03-03)
:D assalamualaikum
abdulhamid
(2004-05-23)
Mashaallah..anggun pesona antunna..syukur kehadrat Ilahi..amin...
ukhuwah
(2004-06-07)
tengah mengadap apa tue?tgh tunngu makan ke
Imam Baihaqi
(2004-07-10)
baru lepas solat hajat untuk mujahid2 kita yg berjuang di luar tu kee,,,
lah
(2004-12-03)
asalaimuakum kat gurun mana tu
muallim
(2005-01-19)
hai tengah tunggu makanan ke atau tunggu penceramah datang
wildan 777
(2005-01-20)
takkan duduk atas news paper jer kot...sian kt aweks ni...panas plak tuh...tapi nak wat camna dah nasib,.
azl rocxets
(2005-01-23)
haih..bagus klau bdk2 pompuan skang mcm nih
lee
(2005-03-14)
ingatkan ada orang meninggal
mohdshafik
(2005-04-11)
persal semua dok bwah pokok?tak der kelas ker? heeeeee
mie fairudz
(2005-05-05)
mesti diorang sedang dok ta'aruf...alhamdulillah...
fieyza
(2005-05-22)
salam ukhuwah
fieyza
(2005-05-22)
program apa ni?
ahmad azhar
(2005-06-24)
awek tuu
pujangga boy85
(2005-07-03)
ha jangan malu2 kalau malu2 kang muka tiada di situ :P

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087012 saat. Lajunya....