Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita bergerak ke arah apa yang difokus
-- Dari filem Kung Fu Panda

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 46
Ahli: 0
Jumlah: 46




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 9 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> izdham


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Salafian nur indah


izdham
[319 x 400 jpg]

Dihantar olehizdham
TarikhMay 17 2003
Hits11076
Undian35
Rating7.02857

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Assalamualaikum.. salam ukhwah buat semua
Keterangan: Assalamualaikum.. salam ukhwah buat semua

Komen yang telah dihantar
permaisuri hati
(2003-05-17)
assalamualaikum.......mcm pernah ku lihat jerh jer patung tuh...kat ner ek?
sakura marlina
(2003-05-17)
salam ukhuwah buat yang di belakang tu..dan depan juge...
pelangi islam
(2003-05-17)
ASSALAMUALAIKUM.. ..tak hidup ker patung kat belakang tu..??jaga jaga yerkkk kang..kang.....haaaaa...!!
shiFa
(2003-05-17)
ni lupanyer mr engineer... ehem~ehem~
AsYraF AmiRuLamiN
(2003-05-17)
a'kum.salam kenalan dari adik....
isa-vr4
(2003-05-17)
assalamualaikum...comel nye gambar ni hehe..
zam rizal
(2003-05-17)
Assalamualaikum...comel nyer rusa tu...ikikiki
wan pasir
(2003-05-17)
naper ngan rusa tuu! dier nak kena sembelih ker?
putera manis
(2003-05-17)
macam kenal rusa kat belakang tu......tu rusa yang hilang kan.....
stefaisle
(2003-05-17)
oo..ni la akhi izdham yer...lawola rusa kat belakang tu
izdham
(2003-05-17)
korg ni nak berkenalan dgn rusa tu ke? jap aku tanya dia boleh ke tak....
qaulah atrah
(2003-05-17)
salam ukhuwwah akhi Izdham.. good luck..
KnightIslam
(2003-05-17)
assalamualaikum....
baiduri aiman
(2003-05-17)
salam ukhwah..nak ker si rusa tu berkenalan akhi??dia dah jawab ker blum??
Bass Vocal
(2003-05-17)
Assalammualaikum...
HuSnA
(2003-05-17)
Wah.. bukan main kacak patung kat blakang tuh. Tapi tak tutup aurat la.. ekek.. shakit mata ku.. elok lagi abg izdham kite nih.. ekekeke
izdham
(2003-05-17)
waalaikumussalam.....
indah hati84
(2003-05-18)
assalamualaikum..salam ukhwah
Zikry Hijazy
(2003-05-18)
Buat kenduri rusa kee....jom serbu umah diaaa!!
mawarkasih
(2003-05-18)
Assalamualaikum selamat berkenalan dari ana siti (mawar kasih)wassalam
darul numan81
(2003-05-18)
as'kum...ooo..ini insan yg bernama izdham yea.. salam ukhwah..di mana ambil gambar tu?
ummiiee84
(2003-05-18)
assalamualaikum...salam perkenalan dan ukhwah utk anta.....
ida01
(2003-05-18)
assalamualaikum.salam mahabbah.oo nih akhie idzham.
izdham
(2003-05-19)
waalaikumussalam buat semua..ida... sebut betul2 .. izdham bukan idzham. kenduri rusa?? boleh gak kancil,kembara,kelisa tak nak ke??
ainul nabila
(2003-05-20)
aik betul ke ni izdham...macam orang lain jer...kat mana ni??
Engku Salina
(2003-05-20)
mcm pernah ku lihat... tapi dimana ya??? salam ukhwah buat izdham... :p
izdham
(2003-05-20)
mavam ku kenal je nama Engku Salina ni tapi dimana yeeee ; )
nice pesan
(2003-05-20)
assalamualaikum ...salam ukhwah
doktor kampung
(2003-05-21)
assalamualaikum... salam perjuangan dan ukhuwwah fillah dari ana....
arcaine
(2003-05-21)
Bersama masterpiece
darul numan81
(2003-05-21)
opps..maaf yea..tersalah taip...hari kapla pening,badan tak sihat..tu yg rasa tak betul sikit..maaf yea mengganggu
yatie
(2003-05-21)
apsal x naik ats rusa tu?he..he..
GTF
(2003-05-21)
assalamualaikum idzham.....apa kabar?????
nur indah
(2003-05-21)
assalamu'alaikum... ehem... akak nak amik gambo ngan rusa gak, leh x?...:P
Mawaddatul Islam
(2003-05-21)
ooo.. nih rupanyer Izdham. Hai, cikgu! Ingat kat kiter lagi tak? Danke sbb sudi ajar bahasa Jerman kat ana.. v(^_^)v
mawarkasih
(2003-05-22)
Assalamualaikum selamat berkenalan dari ana siti (mawar kasih)wassalam
fi amaanillah
(2003-05-23)
assalamualaikum..hati2..nnt jatuh rusa patung tu..heheh..salam ukhuwah
MencariSinar
(2003-05-23)
a'kum....salam ukhuwah dari saye
izdham
(2003-06-05)
assalamulaikum, salam ukhwah..buat semua
kens2005
(2003-06-06)
erk... kenapa tuan hamba tak pakaikan baju budak blakang tuh??
sumaiyyah mujahidah
(2003-06-06)
salam ukhwah akhi izdham.... all the best!!!
ilmidiwana
(2003-06-08)
Assalamualaikum... salam ukhuwah kuhulurkan...
arcaine
(2003-06-09)
Eh ni adik beradik kang ke?
linie
(2003-06-10)
assalamualaikum...........salam ukhwah dari saya......senyum2lah selalu.....kerana senyuman itu 1 sedekah.....
linie
(2003-06-10)
assalamualaikum...........salam ukhwah dari saya......senyum2lah selalu.....kerana senyuman itu 1 sedekah.....
izdham
(2003-06-10)
a'ah adik beradik kang tapi lainmak lain bapa.... kekkekekekke
nur indah
(2003-06-11)
ehem... amboi, adik badik ngan kang, tapi lain mak lain bapak ek??? erm, ade la skit samenye ngan kang tu.. kuat beno nyakat org.. :P
izdham
(2003-06-11)
nyakat org? hehehhe klu nyakat pun takde org lain.. org seremban je yang kena
nur indah
(2003-06-11)
ooo ye ke?
Engku Salina
(2003-06-12)
yelah tu... hehehe... sian org seremban tu... :P
nur indah
(2003-06-12)
huh... tensennye teman ngan pakcik izdham ngan makcik salina ni... :P jage le kome ek, nanti nak piat tinge tu... :P
izdham
(2003-06-12)
kekekekek jgn lah marah makcik.... nanti lekas tua kekkekek
izdham
(2003-06-12)
wsalam, salam ukhwah juga buat linie, sumaiyah ,linie, mencari mawar, heris dan semualah......
izdham
(2003-06-12)
kens bila nak lawan pedang ni... dah tak sabar nak pertontonkan ilmu kepedangan ni
zahratul raihanah81
(2003-06-14)
salam perkenalan dari saya...
nur indah
(2003-06-14)
tak kira, nak marah gak pasal pakcik ni slalu sakitkan ati org tau!!! :P marah ke x marah, tua pasti datang.. ;P
nur cenderawasih
(2003-06-15)
salam ukhuwah
nur irdina
(2003-06-16)
naper tak tolong rusa tu? kecian dier...
izdham
(2003-06-17)
salam ukhwah buat nur cenderawasih....... a'ah kesian kan rusa tu.. kan..kan..kann
raihanfan
(2003-06-17)
waah cool banget :p pakai kacamata hitam
a-hana
(2003-06-22)
abg izdham ambik gambar kat mane tue......?
majdi
(2003-06-22)
sempoi yang di belakangtu
ladyberz
(2003-06-23)
hi...salam ukhwah..er, nak knl yg pakwe yg gagah perkasa kt blkg tu leh?macho r...
KoPiaH
(2003-06-26)
nice pic..... :)))
angah gemukgedempol
(2003-07-01)
yo! eh! assalamualaikum!salam ukhwah.....cunlah rusa kat belakang tu.idzham punya ke?tahniah kerana anda berjaya memiliki sebuah patung yang cun !
saadiah
(2003-07-02)
assalamualaikum,apa kabar,salam ukhwah :)
norzaiheme
(2003-07-04)
assalamualaikum semua
norzaiheme
(2003-07-04)
assalamualaikum semua
izdham
(2003-07-04)
waalaikumussalam semua
kens2005
(2003-07-04)
heh... tuan hamba ajak hamba lawan pedang?? pakaikan baju budak kat belakang tuh dulu!!
charm sofea
(2003-07-07)
a'kum....
nurhani dieana
(2003-07-07)
salam ukhwah dari saya...
izdham
(2003-07-08)
salam ukhwah buat semua... kens budak tu nak pinjam baju ko
izdham
(2003-07-08)
salam ukhwah buat semua... kens budak tu nak pinjam baju ko
sakinah
(2003-07-08)
eh.. kt mn
kens2005
(2003-07-08)
hamba ada satu baju jek!! camana nak kasi...nanti tokleh lawan pulak..^_^x
fadmy
(2003-07-09)
jgn nak poy
fadmy
(2003-07-09)
Astaghfirullah...ana minta maaf
izdham
(2003-07-09)
?????????
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-07-13)
wah wah wah sedara izdham.. mana2 pergi berspek itam.. smart gitu.
NurNisa
(2003-07-14)
cam gambo tampal jerk
izdham
(2003-07-16)
kenapa tak percaya ye????!!
khaulah alazwar
(2003-07-17)
akhi nampak ganaslah...takuutnyer...
izdham
(2003-07-18)
ganas ke??? hhhehehheh.. tak kenal maka tak cinta... dah kenal belum tentu bercinta.. kekkekekek
sya za na
(2003-07-20)
ai, takut ke ngan patung tu? nempek skit je.....ha! baju tu dua pasang, kasila 1 kat mmber tu,sian die. malu tu.kasi ye. jgn kedekut
maRhamaH
(2003-07-20)
unik juge patung tu....kat mana ye....
yangcomel
(2003-07-21)
yangcomel
(2003-07-21)
selamat berkenalan..take care
izdham
(2003-07-25)
patung tu kat paris......
nur syatif
(2003-07-27)
assalamualaikum.. :)
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-07-30)
heheh, sopan jer dia duduk.. sekali pandang, cam kawan adik ana.. sunggguh.. ala2 gitu.. :D
izdham
(2003-08-01)
biasalah baru '17' thn
SheRa
(2003-08-02)
arghhhhhhhhhhhhhhhh
SheRa
(2003-08-02)
which place is that
nur syatif
(2003-08-09)
cantik ya.. :P
izdham
(2003-08-09)
kenapa tak percaya ye???? :)
izdham
(2003-08-09)
waalaikumusalam nur syatif ( sorry lupa nak jawab salam ) ehehheheheheh
princegirl
(2003-08-13)
salam ukhwah dr kite...
rijaalun aqidah
(2003-08-24)
assalamualaikum. salam ukhwah buat saudara yang sudi menegakkan agama Allah..
izdham
(2003-08-25)
salam ukhwah juga buat anda berdua
zamani
(2003-08-29)
yang mana lebihh ensem... hehee
putera idola
(2003-08-29)
Salam ukhwah dari ana...leh pinjam cermin mata tu...hehehe.
aidilshah
(2003-08-30)
ana rasa photo nie adalah tipu semata2 kan.. pandai anta kan buat photo trip.. :) miss u at JK Convest 03
izdham
(2003-08-31)
aidilshah rindu kat saya ke rindu kat org yg lain kot.. :)
fadlullah
(2003-08-31)
assalamualaikum. terkezut i. abang ni nak buat kenduri selamat ke.tak payah susah nak cari rusa tu kan ada kat belakang tangkap ajee
hijri
(2003-09-06)
assalamualaikum.amboi possing nampak.ni kat hollywood ke.salam ukhuwah
ishah841108
(2003-09-06)
assalamualaikum w.b.t
aufa khalilah
(2003-09-09)
assalamualaikum......tmpat pling strategik..salam perkenalan
dinulhuda1422h
(2003-09-17)
dinulhuda1422h
(2003-09-17)
laa tak isi lagi tu.....dah tertekan tadi...so salam ukhwah dari ana...lawalaaa background dia.....pandai gak yer cari tempat nak posing....
puterialisyaabdullah
(2003-09-19)
assalammualaikum...izdham, apa khabar?...
izdham
(2003-09-22)
waalaikumusalam buat semua.....
wardah keayuan
(2003-09-29)
rase2 macam kenal jerk patung tu..tapi di mana ek?
syodel
(2003-09-30)
fewwit....!banyak nye rusa.rusa kayu
izdham
(2003-10-02)
banyaknya rusa??? mana plak datangnya rusa lain tu.. rusa batu ler
Salsabila2003
(2003-10-15)
Assalamualaikum...bergambar ni masa hari Krismas ke?
Presiden Maahad
(2003-10-22)
komen.....apasal b'gambar ngan patung tuh????..tak baik la....
izdham
(2003-11-09)
Wasalam, takdelah gambar tu memang tugu kat sebuah tempat..
anaksemut
(2003-11-12)
kat somewhere la yek!
arwen lotr
(2003-12-04)
Laa... apsal la mamat kat belakang tuh.. alamak dangerous la! tak pakai baju.. AstarghfirulLah al Azhim.. penin....
shaykays
(2003-12-14)
ehh..aku konpius nak fokus kat abg belakang tu ke @ yg depan!!cam sesame je hemsemnyerrr~~!!!
putrihidayah
(2003-12-17)
alamak naper sensitif gambar kat belakang tu?tp nasib baik yg depan ni pandai cover cm promosi lak
rizaliza
(2003-12-21)
akum....salam ukhwah dari ana.....dua-dua pun lawa......
almumtahanah
(2004-01-10)
assalamualaikum. salam ukhwah fillah dari ana. Cantik gambar ni.. ;-)
nazzatulfarhan
(2004-01-12)
assalamualaikum... kat menr ni betul ke kat jermen..
nurnilam
(2004-02-06)
macam pernah lihat....tapi, dimana ya???
puteri kelate
(2004-02-07)
cantiknya...posing
nurwahida
(2004-02-09)
posing giler..gempak yerk
nailofar ain
(2004-03-12)
yg mana satu org nyer.yg belakang tu ker yg depan.??????
cahya ilham
(2004-03-20)
xder menatang lain ker nak buat kawan????
sufi suci82
(2004-04-25)
As'kum lawa spek mata,buat kat ner? England optical @ Focus Point? ;-)
harddisk
(2004-05-10)
lerr gamborr edit ingat betul2
ainul nabila
(2004-05-14)
hai iz pekhbar?hmm..keje dah ada lom...??
izdihar insyirah
(2004-05-15)
assalamualaikum...salam ukhwah utk akhi idzham...boleh pinjam cermin mata tak?hehe
aenis
(2004-05-18)
sygi sebuah perkenalan krn dc2 tercipta kemesraan,kenangi sebuah perhubungan krn dc2 tercipta kerinduan,hargai kedua2 krn itu rahmat tuhan
Prof Muslim
(2004-06-02)
Baru 2/3 kali jumpa izdham.......
izdham
(2004-06-05)
a'ah baru 2-3 kali jumpa prof.. kali ke2 jumpa prof belanja makan... hehheheh
fairus 170304
(2004-08-05)
assalamualikum..salam perkenalan
riyas
(2004-09-13)
salam ukhwah fillah
use
(2004-09-24)
salam ukhwah
izdham
(2004-09-24)
waalaikumussalam, salam ukhwah buat kalian....
qiaqistina
(2004-09-26)
agak2 apa ler rusa tu cpk ek, bila ramai yang memuji kehensemen dia:)
hakima
(2004-09-27)
salam ukhwah buat izdham...amik gbr kat ner ni?.lawalah member kat blkg..salam yek.....
pai
(2004-09-29)
mane satu idzham ek..? bingung aku..
diana alisyah
(2004-10-06)
hampir real...
wardahdesa
(2004-10-14)
assalamualaikum...........salam persahabatan dari saya
nursyafiqa adilla
(2004-11-10)
pai tak yah bingung yer...idzham yg kat belakang tu..yg macam org tu lah izdham....gurau jer akhi izdham..
hati waja
(2004-12-04)
akulah polis angkasa gaban ...........
harahaz
(2004-12-12)
assalamualaikum...salam ukhwah fillah dr ana...semoga dirahmati allah selalu...:-)
haziq farhan
(2004-12-19)
ni mana satu patung ni...awak lak yang mane y itam tu yeee
faryzan islamic
(2005-01-22)
akum..handsomenyer abg idzham ni....
amnanuhabatricsyah
(2005-01-22)
moga hidupmu selalu dirahmati allah....
wilma
(2005-01-27)
wow...posing maut ......slm perkenalan
ctie
(2005-02-16)
SALAM UKHWAH,cantik patung tu,cermin mata awk pun cantik
accgurl
(2005-02-22)
abg nizam yeak??
ubaidillah
(2005-03-30)
syaitan amat suka kepada patung2. antara rumah syaitan adalah patug
alia muslimah
(2005-04-18)
patung tu nampak takut r..........
Darth Alakazam
(2005-05-02)
diakhirat kelak:dtglh patung & gambar kpd pebuatnya seraya berkata...."kamu ciptakan kami,tapi kami tidak bernyawa.sekarang kamu berilah kami nyawa"
ketenteramanku
(2005-05-08)
salam ukhwah fillah
srikandisutera
(2005-05-16)
spek itam..beli katner tuh...
watashi
(2005-05-18)
unique sungguh patung kt blakang tu ye...
dukumanis84
(2005-08-12)
akummm
iyra arreza
(2005-09-19)
assalamualaikum...ktner ambil gambar tuu...cantiklaa...berkenan lah pula nak bergambor kat ctuu..salam ukhwah dari sayee
are84
(2005-10-24)
salam lebaran... ;-p
cahaya syafiah
(2005-12-12)
assalamualaikum.....salam perkenalan untuk abang izdham
izdham
(2005-12-25)
wsalam assalamualaikum pkenalan buat semua....
Eid
(2006-06-27)
patung tak tutup aurat!
adiklieeya
(2006-09-24)
Assalamualaikum....hai apa kabar....boleh berkenalan tak dengan awak.....kalau sudi...ini email [email protected] jumpa lagi....
Addey
(2006-10-10)
syukur..di augerahi Allah wajah yang baik :-)
theonlyone 578
(2006-11-03)
Kenapa ambik gamba belakang patung....tak ada tempat lain yang menarik ke?
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-04)
cem cem tak malu
iana
(2008-03-24)
salam perkenalan..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.077012 saat. Lajunya....