Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-11-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Nothing Last Forever
-- Sidney Sheldon

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: shirapaul034
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43098

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 20
Ahli: 0
Jumlah: 20




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 2 hari yang lalu
muslimin23: 4 hari yang lalu
kasih_kekasih: 8 hari yang lalu
syahidatul: 11 hari yang lalu
raudhahasanah: 12 hari yang lalu
drzul-f: 17 hari yang lalu
hafiz_along_83: 18 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Ezika Armansur


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Brothermon Ms Nik


Ezika Armansur
[324 x 274 jpg]

Dihantar olehEdika_Armansur
TarikhAug 04 2003
Hits8476
Undian20
Rating7.45

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Salam ukhwah dari kami dua beradik >>>
Keterangan: Salam ukhwah dari kami dua beradik >>>

Komen yang telah dihantar
Maryam
(2003-08-05)
comelnya aksi korang....salam ukhwah dari akak.. :-D
suatumasa
(2003-08-05)
amboi ni suku sakat Razzi Armansur ker...cuba xplen sikit Kang..Apa pun salam taaruf dr akak.Semoga mjadi anak yg soleh dan pemimpin islam.
Engku Salina
(2003-08-05)
wah!!! comel dan ensem... mcm sapa ya... :p salam ukhwah dari akak... :)
elfudhail
(2003-08-05)
sape yg suruh possing macam tu.. ni mesti bapaknye yg bg idea kan... kekeke
uqu
(2003-08-06)
assalamualaikum. salam ukhwah untuk adik yang hensem-hensem ini. semoga allah memberkati hidup adik
darul numan81
(2003-08-06)
WANTED: inilah wajah2 yg begitu dikehendaki kat komuniti ukhwah,tangkap jgn tak tangkap.. hehehe..oppss...gurau jer :-P
Firdaus Azimi
(2003-08-06)
uish cutenya...rasanya 15 tahun lagi mau jadi jejaka idaman malaya ni..
Khairul Izwan
(2003-08-06)
A'a budak-budak aper kaba arie nie??
AnisAqilah
(2003-08-06)
ei..cutenya!! salam ukhuwah buat adik ezika
AnisAqilah
(2003-08-06)
eh..eh..tertinggal pulak..salam ukhuwah buat adik edika sekali..
adlan
(2003-08-06)
assalamualaikum...haa kalo anda2 semua nak tau, nilah gambo sepupu den. ponek den ajar diorang mcm mano nak tongkat dagu tu...hehehe
nur indah
(2003-08-07)
amboiii, berposing sakan!!! mesti abahnye yg ngajo nih!!1 blajo rerajin dik... nanti leh blanja kat sofia tom,yam.. hehehehe... :))
keceque
(2003-08-07)
comelnya kamu berdua..
hajidah aiman
(2003-08-09)
Amboi..amboi....hehe..bergaya sakan dua beradik ni...:)
qaulah atrah
(2003-08-09)
comey nya.. hehe.. ^-^
puteramuslim iiu
(2003-08-09)
memang comel...tokoh ulamak di masa depan...insyaAllah abg doakan...
Hanan
(2003-08-10)
ehehe.. aksi2 pemimpin masa depan nih..
Hanan
(2003-08-10)
tengah fikirkan cara nak kutip sumbangan ke adek2 nih
zam rizal
(2003-08-10)
mak aih....posing ngalahkan shah rukh khan..eheheheh :D
kakyong
(2003-08-11)
subhanallah...comelnya...anak bapak la katakan...hihihihi
puteramuslim iiu
(2003-08-11)
anak omak jugak...iyo kan dik ???
Maricella
(2003-08-12)
dr dulu ske tgk wajah ezika...come...
teman siber
(2003-08-12)
macam jamesebon... :)
munawwar
(2003-08-18)
moga akhlak dua beradik ni pun seCOMEL dan seCUTE tuan nyer yek !!
rizal zam
(2003-08-20)
ada gak ke zam-rizal...kembar aku ke ni??
rizal zam
(2003-08-20)
hai dik..lawa posing nooo
indah hati84
(2003-08-20)
alahai....comeynyer korang...nak cubit2 rase..:)
mardhiahadawiyah
(2003-08-22)
mehla jadi adik akak
Hafiz Qiee
(2003-08-24)
comelnye..baju baju adiq adiq ni..:)
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-08-25)
chewah.. ... cam come je kan... cute mute.. :)
nailofa
(2003-09-01)
amboi.......machonye adik akak.....
dieha
(2003-09-02)
phewwwitt! cutenya kauorang. bleh kenal?
brothersuf
(2003-09-04)
eh..eh...nak jd model ke?..kecik2 dh b'gaya.kita yg besar ni kekok je nk bergambo
DanielMustaqim
(2003-09-07)
2 jejaka idaman melaya
nawwal
(2003-09-09)
Assalamualaikum adik2 comel....jgn nakal2...ikut cakap mak ayah selalu ye....be a pious Muslim
MeowHidayah
(2003-09-09)
Adik2, tak jatuhnye dagu tu. Insya-Allah... hehe jgn mare nanti kena kekoh..
allongchu
(2003-09-10)
Ha..akak2 jgnle dok berebut plak...kalau nak kenalan ngan dorg,ambil nombor dulu..pastu beratur ikut nombor giliran yer...
raihanfan
(2003-09-10)
keren eui gayanye eui
puterikusayang
(2003-09-11)
Hai.....adik2 ku yang ensem ni. Dah lama tak jumpa, tetiba hari tu terserempak ngan Edi baru balik sekolah...dah makin besor dia.
maRhamaH
(2003-09-13)
mantap ni!!! mujahid akan dtg!! ALLAHUAKBAR!
dinulhuda1422h
(2003-09-14)
kecik2 pun dah pandai posing..pandai..pandai....ni kiranya bakal pemimpin wawasan 2020 ni..insyaalah..
QasruAddini
(2003-09-14)
edika belakon dalam video klip 'kau sahabat kau teman' yee.. pandai belakon.
faqierah
(2003-09-17)
lor anak sapo lak ni?. cutenyoooo. leh jadi adik angkat?.:)salam ukhwah
wardahsakinah
(2003-09-20)
wah..wah.....macam aksi James Bond
nurkasih87
(2003-09-20)
control macho ye dik...
sesejuksalju
(2003-09-27)
Assalamualaikum..ish,ish..!!ni mesti suka bergambar ni....posing sakan...tapi handsome....!
wira
(2003-09-27)
80% hampir serupa...
Abang Ngah
(2003-09-29)
comelnyo adik abg ni..jadi manusia bergunalah yee
ii
(2003-10-03)
Hallo... Salam sayang dari akak ya!
BrotherMon
(2003-10-04)
Macam pelakon matrix...bapak borek anak rintik nih :P ada gaya...
aemanpsycho
(2003-10-05)
kabare adik2ku...waras opo orak.....waduh2, comelnya...
secerahsuria
(2003-10-06)
korang buat ape kat situ ar, p balik umah cepat :)
nuha cute
(2003-10-06)
amboi...pandainya possing!kalahkan model... apa pun.. salam sayang dr akak. moga2 jadi anak soleh.:)
achik solehah
(2003-10-08)
a'kum...haii comel betul adik2 nie...ni, baru lps solat jumaat ker..atau mase hari raya?..baju kaler merah gitu...
izad
(2003-10-16)
gaya dua orang intelek
ZUBAIDAH
(2003-10-24)
wah posing gitu adik 2 orang nih...
akilah
(2003-10-25)
salam ukhwah deq...comelnyer korang berdua ni..
ijal
(2003-10-29)
macam kumpulan nasyid jer
Imam Baihaqi
(2003-10-29)
waaa,,macam james bond lah pulak
nur fillah2000
(2003-10-30)
comelnyerrrrr : )
anaksemut
(2003-11-12)
molek2 belako!
Wahida
(2003-11-17)
semoga jadi anak yang soleh pada orang tua..belajo rerajin..jangan nakal-nakal.
soulsealer
(2003-12-13)
armansur.com? ui..hebat!
putrihidayah
(2003-12-17)
armansur.com?tertanye22 aper die?tp mmang cute diorg tu..aper msg sebenarnye?
farraliesa
(2003-12-18)
comelnyer....salam ukhwah dik..jangan nakal2 ye dik..
sweetflower
(2003-12-27)
comel nyer,be the good boy okey.
emi
(2004-02-09)
background dia menarik la....
ayeshaariffin
(2004-02-09)
assalamualaikum adik-adik.salam ukhwah dari ana
ain mardziah
(2004-03-04)
assalamualaikum.......eh,comelnye adik2 ni.bila besar nnt jadianak yg soleh dan mentaati kedua ibu bapa yer.........
emi
(2004-03-16)
ade gaya profesor.....gak
AnakEmak87
(2004-04-11)
huih....gaya sakan no....
smile roses
(2004-04-17)
Assalammualaikum..Salam ukhwah dr kak utk 2 budak comei nie
pLatipus
(2004-04-22)
akan ku sekeh bebdak nie nanti
nuraini
(2004-05-12)
eh..cam anak saya jer....eh..lupa pulaks tak kawin lagi...
aKujErr
(2004-07-06)
errrmm. kiut 2beradik ni yer.. anak saper erkk ni..? hehe.. ok lah adik salam dr abg di sini..
kasihmu-amanahku
(2004-08-09)
gaya, mutu, mutusamy...eh silap keunggulan hehehe
sirna bintang
(2004-08-18)
eh..eh..kecik2 die dah ramai peminat ek..beso nnt ,tak tahu la..kalah hero remaja...semoga adik2 ni m'jd anak yg soleh dan b'guna utk agama 1 hari nnt
sirna bintang
(2004-08-18)
jgn nakal2 ek,syg pd kedua2 ibu bapa,taat pd Allah n berakhlaklh dgn akhlak yg mulia..jgn lupe sedekahkn alfatihah pd mrk yg tlh pergi.dgrlh rnthn mrk
lashtiba
(2004-08-27)
amboi bergaya sakan adik berdua ye!ni yang mana satu adik dan abang ni?salam ukhuwwah fillak akak utuskan
e da
(2004-08-31)
salam ukhwah drp akak...
sittynadzirah
(2004-09-03)
bila besar nanti jadilah orang yang berguna pada agama
nursolehah
(2004-09-21)
eeee..comelnye...jgn nakal2 ye dik...
khairoo84
(2004-09-22)
ni.. anak-anak Kang ke?! nama & muka lebih kurang aje!
cutiegurl dehearty
(2004-10-14)
alahai...comeinyer...leh jd model iklan ni... kalo dh beso ..lamer dh nak ngorat...hehe...nak jd adik ipar tak??? :P
tirmidziy02
(2004-10-14)
hmmmm...ader2 jerlah korg nih........oklah adik2 tima slm ukhwah dari abg mizi
nursyafiqa adilla
(2004-10-26)
eh..eh..cutenya adik berdua ni..nak ambil jadi adik angkat boleh.....gurau jer...
kakciknah
(2004-11-10)
hebatnya.............boleh jadi model...ader cita2 tak nak jadi model??????????
azizah smai
(2004-11-19)
cheee...wah! cutenya adik. nak jadi penyanyi nasyid x 1 hari nanti? ;-b
hayatul
(2004-12-11)
eh cutenyer... ingat pulak kat adik kat umah..uwaa..
nuraiman khairunnissa
(2004-12-19)
emm.. nk pilih yg mana satu ek.. ;p
haziq farhan
(2004-12-19)
dik ade akak tak?
fieyza
(2004-12-21)
dah besar nnti jd anak soleh yek
wildan 777
(2005-01-24)
pandainyer bergayer........emmm
nurun
(2005-02-09)
asalamualikum.....ehek cute nyer gambar
fashanasrah
(2005-02-12)
Assalamuaikumm.. Salam ukhwah.. maal Hijrah buat adik comel..
eka
(2005-02-14)
Hai! cutenya korang nie.........akak tender korang jadi pak we akak........k.sayang adik...
aishah
(2005-02-17)
Assalamualaikum,eeee comellah korang...salam ukhwah dari akak..Cepatla besar!!!
nurul5885
(2005-02-18)
cutenye..blaja rajin2 ye..a'kum..
fayyadhah
(2005-03-13)
cutenye adik dua orang ni !!!
syarifah kp
(2005-04-20)
kalah nasha aziz la dek... jd anak soleh yea
zuera fadz
(2005-05-03)
cute nyer.......
Vanadium Oksida
(2005-05-13)
woooii......bergaya sungguh...cute pun ade gak...
mawardah ilmi
(2005-07-17)
comellll nya...
mawardah ilmi
(2005-07-17)
announcement....: sesiapa yang kehilangan 2 budak comel sila datang ke ukhwah... hehehe
cahaya rinduku
(2005-10-10)
salam ukhwah...subhanallah...comeylnyer adik2 ana ni.hehehe...ana dah iktiraf sendiri adik2 ni jadi adik ana...boleh kan edika dan ezika??...=).
Wawa 83
(2005-11-02)
Comel betul budak ni... Kembalikan pujian pada PENCIPTA mereka.. Subhanallah..
falah nurani
(2005-11-27)
alhamdulillah..dua2 comey..ni umur berapa ini? belajar rajin, jadi doktor islam ke, lawyer islam ke,apa-apa sajalah..yang penting iman sentiasa di dada.
samudra
(2005-12-13)
hai handsomee...tunggu ye..pak cik nak buat menantuu
Addey
(2006-04-02)
come
Nurizmi
(2006-05-28)
comelnyer dik..boleh akak kenal..
eka balqis
(2006-06-05)
comelnyer!! salam ukhwah dari ana
faried
(2006-09-10)
emmmm handsome nya.......moga moga adik menjadi anak yang soleh
qudwah
(2006-10-09)
comel........
hazi
(2006-10-30)
kembar ke..macam kembar tapi tak seiras
drzul-f
(2007-01-15)
subhanallah...cutenye...anak siapa ni??
dueramiela
(2007-04-22)
senyum sOkmO
teruterubozzu
(2007-05-12)
oloh2 cutenya adik ini..jaga dari hiasi peribadi ya dik! moga menjadi anak yang soleh aminn..
kakisamun
(2007-09-29)
.. perghh.. ganas budak-budak ini.. kalah aku.. ahaks..
mohamad
(2007-10-10)
hehehe...hebat...hebat
umairah 88
(2007-12-11)
salam anda..
Princess-Shida
(2008-03-15)
Salam...so sweet agaknya tengah fikir apa ya adik ni???
basyir muslimah
(2008-11-12)
salam amboi come2 belaka adik2 ni semoga menjadi generasi al-quran

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.089176 saat. Lajunya....