Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 23-08-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Mencari lilin lebih baik dari merungut bila kegelapan

-- Peribahasa Tionghua

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: NurLiyanaNajwa
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43095

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 30
Ahli: 0
Jumlah: 30




  Yang Masuk Ke Sini
budakbesar: 4 hari yang lalu
azemi: 8 hari yang lalu
Firdaus15: 15 hari yang lalu
NurLiyanaNajwa: 18 hari yang lalu
secureofficemovers: 19 hari yang lalu
Naqiu: 25 hari yang lalu
nawfaa79: 26 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 28 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK UIA PJ


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK UIA PJ JK UIA PJ


JK UIA PJ
[397 x 215 jpg]

Dihantar olehEngku_Salina
TarikhJul 22 2003
Hits8955
Undian6
Rating7

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Bergambar kenangan beramai2 sesama muslimin...
Keterangan: Bergambar kenangan beramai2 sesama muslimin...

Komen yang telah dihantar
syurga ik
(2003-07-22)
ramai jugak eh...yg hadir
khalifah
(2003-07-22)
ramai lagi yg tak masuk nie!!!!!
the brOtherz
(2003-07-22)
ana tu ana tu....
khaulah alazwar
(2003-07-22)
semua tengah control tu..ni ade lagi peserta yang tak masuk ni..rhzes pun tak ader..
faqierah
(2003-07-22)
lor, kite tak pegi pun...sedeylah cam ni....:(
al-haq
(2003-07-22)
ramai gak teruna2 komuniti ukhwah ni...ana ingatkan muslimat je yang ramai...semoga bilangan muslimin semakin bertambah..insyallah
farisHaq
(2003-07-22)
terim kasih diatas kenangan yg indah, ukhuwwah fillah takkan musnah. mana mujahid n kg_boy?
raihanfan
(2003-07-23)
rame rame ..
chibi kawaii
(2003-07-23)
uits..knaikan laa sket sape yg ade kat dlm gambo nih.. hehe :D~
farisHaq
(2003-07-23)
dr kiri berdiri brothersuf,bro_seven,sunan-faqih,sayedHAIKAL,farisHaq,the_brOtherz,safiee_iiu,nur_ilahi,alwi.Duduk khalifah,SaLaFiaN,Kang,mankozeb,dai
Qudwah Hasanah
(2003-07-23)
muka kontrol je semua....
Hafiz Qiee
(2003-07-23)
cari hafiz!!di mana hafiz...???sape tahu??
khaulah alazwar
(2003-07-23)
Hafiz tak der..dia tengah makan lagi..maklumlah first time jumpa nasi hujan panas...
Farizuddin
(2003-07-23)
wahhhhhhhhh.......ramainyer..........
the brOtherz
(2003-07-23)
waahh nur_ilahi cerianya die..
farisHaq
(2003-07-23)
eh betul ker saya tulis?
sunan-faqih
(2003-07-23)
Betul...la tu...aa sesiapa nak kenal ana...itulah ana....nur_ilahi memang ceria...biasalah DJ!
nur ilahi
(2003-07-23)
assalamualaikum semua,terima kasih zakri ucapkan kepada semua yang hadir pada hari jk UIA PJ,memori bersama sahabat semua akan terpahat selamanya.
nur ilahi
(2003-07-23)
assalamualaikum the brotherz,apa khabar?saya ceria!the brotherz pun apa kurangnya,bersama-samalah kita menceriakan komuniti kita!Insyaallah
nur ilahi
(2003-07-23)
assalamualaikum sunan,terima kasih kerna promote yang saya ni DJ,hehehe,sunan pun apa kurangnya,mancho je,emm,nanti telefon telefon la saye ye.a'kum.
farisHaq
(2003-07-24)
wajahnya ceria itulah dj zakri, juga dikenali di komuniti sbg nur_ilahi. amcm jd tak pantun?
nur ilahi
(2003-07-24)
abang hamzah yang baik budi,farishaq nama nicknya,ukhwah bersemi ikatan abadi,kenangan bersama teguh selamanya.jawab,jangan tak jawab abang..hihi
Halim Fareast
(2003-07-24)
hamzah ni sebenarnya ahli kumpulan al masar from uiam gombak.. team diorg ni best ooo.... sirah junjungan ada lagu diorg yg bejudul risalah....
aishah 2712
(2003-07-24)
wah, meriah nye
farisHaq
(2003-07-24)
betul ke nie abg Halim boleh caya ker?
farisHaq
(2003-07-25)
tgk muka sorang2 terasalah kesian, tuan director jk uia itulah salafian.
farisHaq
(2003-07-25)
akh dany, apsl dtg kejap sgt smlm kalau tak bleh singgh blk abg
Halim Fareast
(2003-07-25)
napo.. tak cayo ko? cubo ekau tanyo dio... memang dio kawan baik kito...
nur ilahi
(2003-07-25)
a'kum,abang halim,hari tu masa bertugas zakri tak jumpa lagi Fareast,munkin tak load lagi,nanti zakri pegi ambil kat eco 2 ye.ok bang,a'kum.
the brOtherz
(2003-07-25)
lepas kt jumpa kat uia gombak pulak mcmamana..?
SaLaFiaN
(2003-07-26)
Amboi Abang Hamzah sakan berpantun noo...takpe, insyaAllah lain kali ana singgah bilik abang...abang dok blok mane ?
farisHaq
(2003-07-26)
saya kat bilal
khalifah
(2003-07-27)
lepas uia gombak kat upm ...nur ilahi handle...
farisHaq
(2003-07-27)
sokong 100%
nur ilahi
(2003-07-27)
assalamualaikum,eh eh eh, JK kat UPM ?emm,insyallah.
feinar
(2003-07-27)
ramainya...ahli,tapi saya tak dapat pegi sebab masih sekolah.....
farisHaq
(2003-07-27)
utk pngtahuan feinar ada jugak pelajar sekolah yg dtg hari tu dr serdang
Halim Fareast
(2003-07-27)
tak pe nur ilahi.. abe leh tolong mu....
nur ilahi
(2003-07-28)
assalamualaikum abang halim,eh ye ke,terima kasih banyak-banyak.Abang halim la abang zakri dunia akhirat,hehehe.Nanti kita rancang sama-sama ye abg.
the brOtherz
(2003-07-28)
ana nantikan undangan ke upm dari mu zakri.....
SaLaFiaN
(2003-07-28)
ana pun... :-)
Hafiz Qiee
(2003-07-28)
sape budak sekolah ni??:)
rhazes
(2003-07-31)
bro zakri jgn lupa promote komuniti kat radio tu......
BrotherMon
(2003-08-01)
hahahaa....cuba cari mana brothermon....tak nampak kan ?..haa..sbb tak pi... :)
nur ilahi
(2003-08-02)
ASSALAMUALIKUM,insyallah,jika ada jk kat UPM,zakri akan jemput semua ahli ukhwah,to thebrotherz and dani,jangan risau,hehe.Assalamualikum.
nur ilahi
(2003-08-02)
Assalamualikum,to adik rhazes jangan risau,insyaallah abang zakri akan promote komuniti kat radio,hari tu dah promote.hehe,ok,assalamualaikum.
Hanan
(2003-08-03)
terima kasih nur ilahi..
nur ilahi
(2003-08-04)
assalamualaikum, sama-sama Hanan,ape khabar?
putrakedah
(2003-08-07)
ana pun teringin nak join tapi nak buat camner....kan elok kalau buat kat utm gak
SuFiE
(2003-08-25)
haa... gambar nie ker yg dijadikan tag nama masa jk uia, gombak? knapa utk muslimat x letak gambar muslimat?
HambaAllah
(2003-08-30)
Terima kasih saya ucapkan pada P'dus dan dia mengatakan bahawa umat islam harus merapatkan ukhwah seperti gambar di atas & nama laman web ini.
Hafiz Qiee
(2003-09-02)
JK UPM beli nak buat ek?
khaulah alazwar
(2003-09-04)
suFiE..gambar ni la..JK di UPM Hafiz la yg kena buat..
nurkamar
(2003-09-06)
senyum je Nur-Ilahi :)) -. nanti buat kat UPM, jangan lupa jemput akak sekali.
DanielMustaqim
(2003-09-07)
assalammualaikum..salam ukhwah dari ana ..
yaya
(2003-09-08)
moga pejuang2 di atas sentiasa dirahmati Allah selalu
nur ilahi
(2003-09-08)
assalamualaikum kak nurkamar,insyaallah,jika ada jk di UPM akan zakri jemput seluruh MALAYA,hehehe.
aimanwan
(2003-09-09)
apsal salafian nampak kecik jer....tak baper perasan laaaaa
nur anis
(2003-09-14)
semoga ahli komuniti ukhwah darahmati ALLAH swt selalu.insyaalah
murnie
(2003-09-19)
wah... nampak cam best jer... meh ler buat kat uitm pulak. jauhlah..susah nak dtg uia. program semua byk kat sana je...bdk uitm tak ramai ke joint?
bidadari putih
(2003-09-23)
assalamualaikum.....salam ukhwah buat anda semua
wira
(2003-09-27)
bidadari putih terpikat dengan abang-abang encem kat atas tu yea...
SaLaFiaN
(2003-10-03)
aimanwan, SaLaFiaN ni memang kecik je...tak besar sangat... :-P
BrotherMon
(2003-10-05)
dia memang kecik...haha... :P
achik solehah
(2003-10-16)
assalamualaikum..salam ukhwahfillah penuh harmonis buat antum...
siti204
(2003-10-17)
ramainya....kat mn ni???mcm menarik jer...
SuTra Kasih
(2003-10-22)
errmm...alwie yg mane 1 ehh?
puteri tasik
(2003-10-25)
alwie yang hujung sekali sebelah kanan.nape sutrakasih tanya? nak berkenalan ke? saya rasa,dia tu dah ade yang punya sebab saya kenal sangat dgn dia.
dai
(2003-10-26)
salam ukhwah ,sutra kasih nak saya tolong kenalkanke , saya sebilik ngan dia
SuTra Kasih
(2003-10-27)
eh..takpayahleeeeee....dah kenal dah.kenal sangat..
puteri tasik
(2003-10-29)
hmm...kalu dah kenal buat ape nak tanya lagi.
puteri tasik
(2003-10-29)
sebenarnye saye pun tak la kenal alwie tu betul-betul.kawan saye yang kenal rapat ngan dia.sebab tu la saye tau pasal dia...
puteri tasik
(2003-10-29)
saye jumpa dia pun tak pernah...he..he..he..
secret muslim
(2003-11-07)
eh ada gak ke abang upm yang sorang tue...syukur alhamdulillah..meriah tak terkira
nur ilahi
(2003-11-16)
assalamualaikum,eh secret muslim pun dari UPM ke?secret muslim ni siapa sebenarnya?Boleh berkenalan?Tapi saya dah tamat belajar kat UPM.salam ukhwah.
putrihidayah
(2003-12-24)
wah baru lepas gotong royong yek...penat k pas tu amik gambar nnti kiter wat kan air nk tak?
happy
(2004-01-06)
happy nyer mereka sumer tu..:p:p:p
nur ilahi
(2004-03-15)
assalamualaikum putrihidayah,nak buat kan air ke?boleh,silakan :)
nur ilahi
(2004-03-15)
kepada happy,semoga anda happy dan bahagia selalu :)
nick hanie
(2004-04-25)
takkan nak buat air kat depa ja,orang lain pun nak gak....
umayrah
(2004-08-02)
alhamdulillah bersatu lagi islam di muka bumi...kukuhkanlah kekuatan kita,...
kakciknah
(2004-11-10)
semuanya control belaka,,,,,,,,,,,,,,,,moga ukhwah fillah tetap ukuh.
putri syiffa
(2005-07-22)
salam ukhwahfillah...:)
al akh
(2005-08-13)
semoga ikatan ukhwah kekal berpanjangan.
syafika
(2005-08-18)
Assalamualaikum...........salam ukhwahfillah untuk semua
mouslimin
(2006-11-02)
hidup ukhwah.....TAKBIR...ALLAHUAKBAR..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086183 saat. Lajunya....