Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika tak dapat menjadi paus gagah di lautan, jadilah keli lincah di sungai

-- Dari Buku Revolusi Mental

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 39
Ahli: 0
Jumlah: 39




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 9 hari yang lalu
alongmina: 14 hari yang lalu
muslimin23: 19 hari yang lalu
kasih_kekasih: 24 hari yang lalu
budakbesar: 30 hari yang lalu
azemi: 34 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Hanan


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Kang Salafian


Hanan
[364 x 506 gif]

Dihantar olehPengurusan
TarikhMay 16 2003
Hits15243
Undian58
Rating8.27587

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Ahlan Wasahlan WaMarhaban Bikum...
Salam harmonis untuk semua warga Ukhwah.com
Keterangan: Ahlan Wasahlan WaMarhaban Bikum... Salam harmonis untuk semua warga Ukhwah.com

Komen yang telah dihantar
zam rizal
(2003-05-16)
assalamualaikum kak hanan...lawa la akak ni... :)
hurulain
(2003-05-16)
kak hanan ni memang lawa dan comel... ; )
suatumasa
(2003-05-16)
A'kum Adikku Hanan...Dia mmg lawa dan cute miut.
hub addin
(2003-05-16)
eh...macam pernah nampak kat komunitimuslimah jer...hikhikik
abu rozai
(2003-05-16)
aaahh....betui tue!!!! raser cam kenal tapi di mana yek!!!!
muslih iman
(2003-05-16)
Assalamualaikum ... salam ukuhuwah ... salam perkenalan
baiduri aiman
(2003-05-16)
salam mawaddah kak Hanan..jumpa kat sini plak yer..
sahabatku
(2003-05-16)
dari mata jatuh ke hati!!!
qaulah atrah
(2003-05-16)
salam harmonis utk kak Hann yg disayangi... :)
khalifah
(2003-05-16)
assalamualaikum...........
lantoya
(2003-05-16)
Kalau bukak spek.... bisa luruh jantung gue.. lawa nye..
Maricella
(2003-05-16)
matanya cantik c kembarku sorang nih...
LiaNa87
(2003-05-16)
assalamualaikum kak hanan
Farizuddin
(2003-05-16)
Assalamua'laikum......Pengarah komuniti Hanan.com ni cool je..
Purnama
(2003-05-16)
macam ku kenal tapi...siapa ya??oh ya...pengarah komuniti muslimah rupanya...he..hee gurau je...
sayasarah
(2003-05-17)
a'kum ...sape ni ah?[kang tak pasal2 kena gam]ooo ni la presiden tu ya..ooo
stefaisle
(2003-05-17)
hai kak hanan..teruskan usaha utk tegakkan agama Allah..
azieazizah
(2003-05-17)
Salam takzim buat Hanan
putra idola
(2003-05-17)
assalamualaikum..kak hanan semakin kiut la..wassalam...
asma
(2003-05-17)
cahaya iman dari hati akan terpancar ke wajah yang indah
jilul QURAN
(2003-05-17)
Assalamualaikum wbt ....emm....semoga akak sehat sokmo!!ceria2 selalu walau dimana jua berada
permaisuri hati
(2003-05-17)
mrs director kiter~.....semoga ceria selalu...salam ukhuwwah..!!
isa-vr4
(2003-05-17)
assalamualaikum...ceria sungguh kamu ni ye...dah makan ??
nur indah
(2003-05-17)
as'kum hanan... err, bile nak blanje akak ni miss pengarah??? :))
Khairul Izwan
(2003-05-17)
assalamualaikum kak...........c;chat ker???
KnightIslam
(2003-05-17)
assalamualaikum....
HuSnA
(2003-05-17)
Uih.. MasyaAllah... memang cantik la. kak hanan kita nih...
shafiee
(2003-05-17)
Hidup Islam
mawarkasih
(2003-05-18)
Assalamualaikum selamat berkenalan dari ana siti (mawar kasih)wassalam
ida01
(2003-05-18)
salam sayang dari ida kak
hasrol
(2003-05-18)
assalamualaikum..leh kenalan tak sama akak?sebab ana tengok akak ni pandaila ..ana nak belajar sikit dari akak .........
Hanan
(2003-05-19)
waalaikumussalam semua dan salam harmonis dari saya.. :)
hasrol
(2003-05-20)
pandangan nafsu selalu melulu, pandangan hati itu yang hakiki , kalau hati itu bersih :)
AdAwiAh 1210
(2003-05-20)
assalamualaikum kak hanan....salam sayang...
doktor kampung
(2003-05-21)
assalamualaikum... salam perjuangan dan ukhuwwah fillah dari ana....
izad
(2003-05-21)
erm Assalamualaikum..... semoga keharmonian ini berkekalan
Jundullah Al Asad
(2003-05-21)
Assalamualaikum kak.. Kenal tak ana ni? Sidqi.. Salam dakwah ukhuwwah Islamiah...
aidilshah
(2003-05-22)
hanan.. may ana know ya age.. ? err ila akhifillah :-)
MencariSinar
(2003-05-23)
a'kum....salam ukhuwah dari MencariSinar...akak minta maaf atas segalanya yer??..
hasrol
(2003-06-05)
woi ..jangan kacau dia oks...itu .....karang ...
kens2005
(2003-06-06)
ho...??
arcaine
(2003-06-09)
macam ustazahlah...
nur ilmiah
(2003-06-10)
A'kum, salam ukhwah fillah dari ana. Akak nie cute lah... Redup mate memandang...
RaihanFan
(2003-06-15)
wa'alaikumsalam wrwb ... aloooooo ... haaa
RaihanFan
(2003-06-15)
akak hanan makin cute aja yaa :)
CakciboR
(2003-06-22)
Welkem..........tambah nasik tu ...tambahhhhhh
KoPiaH
(2003-06-26)
tambah lagik Sirap Limau 12 jag..... :)))
alwurudu aljamila
(2003-06-28)
assalamualaikum..k.hanan
Hanan
(2003-06-29)
waalaikumussalam.. :)
fAiEZ FarEast
(2003-06-30)
ehh.... ni pun macam pernah jumpa. kat ner ye?
AdAwiAh 1210
(2003-07-04)
assalamualaikum kak Hanan, cehat????
Hanan
(2003-07-05)
waalaikumussalam.. sihat adawiyah.. jumpa kat ne ye faiez... hehe
are-rieza
(2003-07-05)
salam ukhwah hanan...kalau xde hal insyaallah kiter jumpe....
uqu
(2003-07-05)
assalamualaikum. salam perkenalan dari uqu to kak Hanan
nurr firuzz
(2003-07-05)
Assalamualaikum w.b.t kak hanan..kaifahaluki al'an?
kastury ac
(2003-07-07)
semoga semua kerja yg di lakukan diredai oleh ALLAH.insyalla.....
kens2005
(2003-07-08)
uish.... bahaya... banyak yg dipikirkannya!! serius...., baikla hamba balik dulu...esok kita sambung lwn!!
fAiEZ FarEast
(2003-07-10)
hannan... kita jumpa kat sersidangan apa ye?
DR ZAINI
(2003-07-11)
teruskan perjuangan....ana sentiasa mendoakan kejayaanmu
ummuhabibah
(2003-07-15)
hai kak hanan,dah makan?
khalifah
(2003-07-15)
asam......asam......
sunan-faqih
(2003-07-17)
Assalamualaikum buat akak Hanan (sori tersilap nama)....sesungguhnya cahaya kelembutan itu memang indah pada insan yang mulia.
maRhamaH
(2003-07-20)
nice to meet you......
Hafiz Qiee
(2003-07-20)
o...ni la kak hanan..:)
RuMaishaaa
(2003-07-21)
yelah hafiz..ni la..org kuat ukhwah..kenal..jgn tak kenal..
nenek uia
(2003-07-21)
assalamualaikum..kaifahal...slm nur-kasih buat akak anan...
Hanan
(2003-07-27)
kuat2..tapi tiup angin melayang gak.. hehe
Hanan
(2003-07-27)
waalaikumussalam semua...
sesejuksalju
(2003-07-30)
Assalamualaikum..Hanan.salam ukhuwah...
Hanan
(2003-08-03)
waalaikumussalam salju... salam harmonis :)
Ms Nik
(2003-08-07)
wanita di sebalik seri, seindah akhlak terpatri, setulus budi p'hias diri... :)
amirsyuhada
(2003-08-08)
Sabda Rasulullah: Sesugguhnya yang paling aku takuti dikalangan umatku adalah syirik kecil (riyak) Wallahualam
MeowHidayah
(2003-08-09)
Hmm.. mek hanan ni ada gaya jadi Ustazah ni.. Assalamualaikumm ustazahh...
nur syatif
(2003-08-09)
cun le pulak Kak Hanan ni..dengan mata bundar..:P
rijaalun aqidah
(2003-08-24)
assalamualaikum. semoga istiqomah dalam perjuangan menegakkan agama Allah seikhlas hati...yang penting mardhotillah
aidilshah
(2003-08-25)
hanan.. ente nie kan rajin betul pungut duit demi untuk membeli server komuniti ini.. ana doakan agar ente berjayalah dan semamnya entelah orgnyer
elfudhail
(2003-08-25)
apela... ente tu utk lelaki la aidilshah. hanan tu pompuan (enti)
Syahid21
(2003-08-26)
Cantik, Cute, Miut Biut Bukan Daripada Paras Muka, Tapi Daripada Si Pemandangnya :))~
sesejuksalju
(2003-08-30)
Assalamualaikum..hanan...lama tak bertanya khabar...harap sihat
gimmiescript
(2003-08-31)
ooooo ni ker pengarah nyer .... erm ... :)
Hanan
(2003-09-02)
waalaikumusssalan... sihat alhamdulillah..
Hanan
(2003-09-02)
sesiapa nak menyumbang jangan malu2.. kecil tapak tangan.. no akaun kami tadahkan.. hehe
hasrol
(2003-09-02)
akak..naper dah tak on yahoo?leh adik tahu..oklah yerk salam sayang dariku yang lemah ini ws
ghaznawi
(2003-09-06)
hai dik hanan tahi lalat kat dagu tu betul ke hari tu nampak kat pipi ...
nur indah
(2003-09-08)
tahi lalat tu betul leee.... tuklen, bukan tiruan.. :))
Imam Baihaqi
(2003-09-10)
assalamualaikum,,jadikanlah satu kelebihan yang dikurniakan kepada kita ke jalan yang diredai Allah...(rindu_Rasulullah)
allongchu
(2003-09-10)
Ha..bang long, bang cik dan bang2 yg lain tu..jgnle tengok lelama...nanti ade yg cemburu..;)
Imam Baihaqi
(2003-09-12)
assalamualaikum,,semoga meneruskan perjuangan akak di jalan yang diredai Allah (rindu_Rasulullah)
Imam Baihaqi
(2003-09-12)
assalamualaikum,kak ,,,emmmm,maaflah kak no komenlah.((rindu rasulullah))
Imam Baihaqi
(2003-09-12)
HIDUP TANPA HIDAYAH ALLAH TIADA GUNANYA,OLEH ITU DAPATKANLAH HIDAYAH ITU
Hanan
(2003-09-13)
taik lalat pon jadi isu ke... isk
hasrol
(2003-09-13)
whats?jadi isu ker?dasyat .... rasa sayalah ...akak ni ramai orang yang nak merisik kort...wallahualam..
Imam Baihaqi
(2003-09-14)
assalamualaikum,ya uhti kaifa haluk ?
Imam Baihaqi
(2003-09-14)
bukan taknak tulis komen banyak-banyak,nanti akak tak larat nak baca pulak((rindu Rasulullah))
Imam Baihaqi
(2003-09-16)
assalamualaikum,,kak.Sihjat hari nie ((rindu Rasulullah))
Imam Baihaqi
(2003-09-22)
assalamualaikum,,kak
Imam Baihaqi
(2003-09-22)
(rindu Rasulullah))
airzat
(2003-09-22)
disebalik senyuman...peramah dan kelakar jugak si pengarah kita nie.....
kojem
(2003-09-23)
salam ukhwah dr NOWSEEHEART
Imam Baihaqi
(2003-09-26)
assalamualaikum....macamana hari nie kak ?
Akyl
(2003-09-26)
Salam Ukhwah buat Sis Hanan
Hanan
(2003-09-28)
salam harmonis dan salam perkenalan buat kojem dan nowseeheart
Hanan
(2003-09-28)
waalaikumusssalam baihaqi... sihat alhamdulillah..salam harmonis juga untuk Akyl
ghaznawi
(2003-09-30)
assalamualaikum,dik hanan isu taik lalat tu jgn la marah saja nak mengusik..
ghaznawi
(2003-09-30)
jika dik hanan marah hilang la kemanisan wajah tu ...ewah..ewah.,,ayat ..jgn ada yang cemburu pulak.
Saifuddin
(2003-09-30)
wajah gadis yang baik
dinulhuda1422h
(2003-10-03)
Assalamualaikum..salam ukhwah dari ana dan senyum sokmo :)
syah inteam
(2003-10-03)
a'kum Hanan....salam ukhwah dari ana.. syah_inteam
Hanan
(2003-10-04)
waalaikumusalam dinulhuda.. salamm harmonis dari saya
Hanan
(2003-10-04)
ghaznawi.. tak marah.. kalau marah pun taik lalat tak hilang..:)
Hanan
(2003-10-04)
Waalaikumussalam syah inteam.. ni syah yang ori ke. selamat datang ke ukhwah.com
BrotherMon
(2003-10-04)
Kak hanan .. :) tenungan yang tajam lagi menikam !! adeh.. :P
Kang
(2003-10-08)
Hai Hanan... salam ukhwah!
luahan dehearty
(2003-10-08)
salam harmonis buat Hanan Alam Faizli...jgn nangis..tadah baldi ye kalau nak nangis :))
salsabila2003
(2003-10-10)
Semua asyik puji manis ngan cantik je,tak de yg nak puji solehah ke?
salsabila2003
(2003-10-10)
Assalamualaikum...luper lak nak bagi salam..
ghaznawi
(2003-10-11)
lega sikit hati ni dik hanan tak marah...tima kasihhh
riezmann
(2003-10-13)
akak ni memang comel la
rashidah
(2003-10-14)
memang pon
yasin
(2003-10-14)
a'kum... salam ukhwah . awak paling comel disisiku .. kalau betul apa salah nya...kan.?
Imam Baihaqi
(2003-10-15)
assalamualaikumm,....
Az-zahrah
(2003-10-16)
Assalamualaikum............perhiasan dunia yang paling indah adalah wanita....seiringkanlah wajah dan akhlakmu.......Terlalu indahnya ciptaan Allah
al-umari
(2003-10-18)
takpe ke mcm tu?
Imam Baihaqi
(2003-10-18)
assalamualaikumm,,kepada sahabat2 uhkwah and tidak lupa uhkti hanan
Imam Baihaqi
(2003-10-18)
emm,nape uhkti nick hanan? nama betul-betul dari kecik ape?
serikandi
(2003-10-18)
a'kum semoga hidup dilimpahi rahmat ALLAH
Hanan
(2003-10-18)
nama dalam surat beranak ..:)
safa indah
(2003-10-19)
lama kita tak jumpa kak....hi hi... macam kenal
Imam Baihaqi
(2003-10-19)
tak kiralah dalam surat beranak ke,kad pengenalan ke,kad apa2 jelah. ma ismuk?
Maricella
(2003-10-19)
windu heh ngan kak hanan....
jejaka budiman
(2003-10-20)
Akak nie betul2 lawa.....Dihiasi pula dgn sehelai tudung bercirikan seorang muslimah yg berketrampilan.....Ditambah pula dgn senyuman yg t'ukir mesra.
jejaka budiman
(2003-10-20)
Memang wanita yg dikehendaki dalam Islam.....Teruskanlah perjuangan hahan....Wassalam
Imam Baihaqi
(2003-10-21)
memang wanita dikehendaki...tapi ingat tangan kanannya mendodoi buaian tetapi tangan kirinya bisa menggoncangkan dunia,,,
ummuluqman
(2003-10-23)
ya..dua2 tangannya bisa menggegarkan iman...;-p
kim
(2003-10-25)
assalamualaikum,kak Hanan...ayunya akak tambah cute dengan tudung labuh tu..sejuk mata memandang..
leweh
(2003-10-26)
assalamualaikum.....kak hanan ni bukan setakat lawa & comel, dia ni pandai juga memberi nasihat ....ana suka kak hanan ni....ni la contoh muslimah sjt
Imam Baihaqi
(2003-10-26)
semoga sahabat2 di uhkwah dapat menjalankan ibadah puasa dengan sempurna esok hari,,insyaallah (27/10/2003) detik sejarah umat islam (^_^)
Imam Baihaqi
(2003-10-26)
uhkti hanan macamana persediaan esok,,,
safa indah
(2003-10-28)
ana biasalah, masak sahur pukui 12 malam. Esok pagi tinggal nganga mulut je (jawab bagi pihak kak hanan) hi hi
Imam Baihaqi
(2003-10-29)
emmm,,, susah nie....
ieda
(2003-10-31)
a'ku.. kak hanan.. akak nie cutelah... ada apa2 rahsia ke?
Hanan
(2003-10-31)
Salam Ramadhan untuk semua... :)
Kang
(2003-11-02)
Yang bagi komen ni semua bawah 21 ke? Semua dok panggil akak?
aruneb
(2003-11-03)
assalamualaikum...salam ukhuwwah fillah..kita dapat jalinkan ukhuwwah dgn lebih rapat
Imam Baihaqi
(2003-11-04)
salam ramadhan uhkti hanan dah kasii,, ana lak ,,,emmm,,,haaaa,,SELAMAT HARI RAYA,walaupun hari raya lambat lagi,rasanye takpekan.
amirul mukminin2x
(2003-11-04)
Salam Ukhwah! Senyum Seindah Suria "Sedekah". Selamat Menyambut Ramadhan Yang Mulia. Wassalam!
amirul mukminin2x
(2003-11-04)
"Selamat Hari Raya" Ampun & Maaf Dipinta. Bila Nak Buat Rumah Terbuka? :-)
RaihanFan
(2003-11-05)
Selamat Ramadhan. Mohon Maaf Lahir Bathin. :)
bro zul
(2003-11-05)
enti nie bekas pelajar hira' kan???ana mllm di hira..selamat menyambut ramadhan yang penuh rahmat awalnyerr,maghfirah tengahnyerr dan terlepas seksa.
Hanan
(2003-11-06)
salam harmonis dan salam Ramadhan kpd yang berpuasa..:)
Hanan
(2003-11-06)
bro zul ni muallim zulkifli yang ajar ana math ke.. selamat dtg ke ukhwah.com
afiq
(2003-11-09)
salam ukhwah:(anjakan fikrah nur terserlah)
mujahid junior
(2003-11-13)
kak hanan memang best... nak kenal leh? =)
adlan
(2003-11-23)
Selamat Hari Raya Aidilfitri...:)
Hanan
(2003-11-24)
salam Harmonis dan salam Aidilfitri untuk semua warga ukhwah.com
rutab
(2003-12-04)
akm. pe khaba kak hanan. leh tak saye nak kenal dengan awak . nie mailsaye [email protected] ermmm nak biodata sekali . wassalam
adeq shiFa
(2003-12-08)
askum..akak kiut lah..salam ukhwah..
rosse
(2003-12-11)
assalamualaikum,memang ssuai jadik presiden...umuq kak brapa?saja nak tau...:)
qurratulainin
(2003-12-12)
akak , boleh tak hantar biodata akak kat saya.....
Hanan
(2003-12-14)
salam harmonis buat rutab, rosse dan quratulainin
Hanan
(2003-12-14)
kita kenal kat Salam Harmonis versi kedua
putrihidayah
(2003-12-18)
assalamualikum kak hanan nk kenal bleh?salam ukhwah dr hidayah..
hasrol
(2003-12-20)
ada orang dah tak ingat kita ...... mentang2 banyak peminat
fieyza
(2003-12-21)
Teruskan perjuanganmu demi Islam
mujahidah abadan
(2003-12-23)
semoga dirimu menjadi permaisuri idaman dalam menuju jalan Ilahi!!!!
haniff
(2003-12-24)
ana punya artikel tak de yang keluar ker?
haniff
(2003-12-24)
Kalau masih dalam pertimbangan, that's allright...tq sori kerana bertanya
Hanan
(2003-12-24)
salam harmonis dan ukhwah buat putri hidayah,
Hanan
(2003-12-24)
hasrol bila nak join program ukhwah...... haniff.. artikel ada 500 menunggu.. jadi lambat sikit nak ditapis
Hanan
(2003-12-24)
fieyza dan mujahidah.. sama2 kita berjuang menuju ILahi
imam baihaqi
(2003-12-24)
( selembut suterakau miliki iman yang teguh)
nur hidly83
(2003-12-26)
Assalamu'alaikum wrh wbt. Pekaba kak hanan?
mightyone
(2004-01-01)
Apo lah,sikit punyer cantik dah ramai org puji!!!
mightyone
(2004-01-01)
aku org yg pertama yg menghantar komen pd thn baru ini
Imam baihaqi
(2004-01-03)
yahuu-yahuuu jadi org yg kedua pun jadilah....tak de ape2 ke nak kasi,,,,bukan senang nak jadi org no 2 nie hahahah.
Imam baihaqi
(2004-01-03)
nampak nye kene tukar nick lah nampaknye (miqhtytwo) bleh kee miqhtyone
happy
(2004-01-06)
happy
Imam baihaqi
(2004-01-07)
happy new year au happy kong si fa chai nie (^_^)
alifmimyanun
(2004-01-21)
ape yg direnungkan tu
masajihad
(2004-01-22)
Assalamualaikum saya aris dari Indonesia kurang bisa bahasa malaysia.Mohon dimaafkan ya kak Hanan, Kalau e-mail kak Hanan yang sering aktif dimana ya?
Engku Salina
(2004-01-29)
salam aidiladha buat hanan... thn ni korban apa???
AllifIskandar
(2004-01-29)
Salam persahabatan dari ahli dan sahabat baru.
Hanan
(2004-01-31)
Salam Aidiladha juga untuk semua.. Korbanlah RM1 utk server ukhwah.com
fardina
(2004-01-31)
salam ukhwah untuk kak hanan...salam aidiladha untuk semua
alannaharisya
(2004-02-01)
salam ukhwah untuk akak...
mightyone
(2004-02-03)
silalah korbankan diri anda utk tuhan anda
shaharatul qibtiah
(2004-02-10)
akum...jadilah hamba Allah yg betul2 fhm maksud hamba....
zack 11
(2004-02-12)
teruskan berusaha untuk memajukan ukhwah, wassalam
matekusepet
(2004-02-16)
akum wat akak kite sorang ni...br je msk kat sini..first time jenguk,perghhh..b+ lg satu web tu aku lawat slalu...congrate....
matekusepet
(2004-02-16)
ni pon ats nasihat member..war_nie...blh ke berbahase 'aku'..cos kak war_nie ni dh menegur..
nur khalisa80
(2004-02-23)
Selamat Tahun Baru Hijrah buat Hanan yang comel dan kiut miut ini
Hanan
(2004-02-25)
Salam Maal Hijrah buat semua warga Ukhwah.com
raihanfan
(2004-03-08)
halo kak hanna >:D< :P hehe
salleh y
(2004-03-12)
em..ni upenye kak hanan..:)
Prof Muslim
(2004-03-16)
Lain lak nengok Hanan dlm KU dengan KM... hehe (jgn salah sangka)
johnjovi 3000
(2004-03-17)
salam ukhwah buat kak hanan..lama tak nampak kat UM tu...out station banyak eh..?saya budak UM juge
Hanan
(2004-03-18)
Prof intip KM yer.. :P
zeennieyrah
(2004-03-19)
as'kum...hi hanan...ape kabar?lame tak jumpe...ingat tak ngan amalina izzah?ingat tak ngan kwn amalina, barirah?ni anala ni...ok, semoge berjumpe lagi
cahya ilham
(2004-03-22)
assalamualaikum semua........
Hanan
(2004-03-31)
waalaikumussalam sihat... ingat lagi pada barirah.. salam utk semua
Prof Muslim
(2004-04-02)
Prof bukan intip..tapi cuma singgah lalu jer...? Bos marah ker?
Maricella
(2004-04-17)
samat hari lahir yg ke 22 k.Hanan kucayang....muahhsss
zD
(2004-04-19)
a'kum
Amrizal
(2004-04-20)
Selembut sutera, seindah senyuman, kau ibarat bintang yang bersinar, teruskan usahamu wahai srikandi sejati, sumber inpirasiku!
shamina
(2004-04-22)
semoga menjadi wanita solehah
ckrcky
(2004-04-25)
salam unuk kak hanan.
Hanan
(2004-04-25)
Terima kasih maricella. Hepi besday juga buat maricella
Hanan
(2004-04-25)
salam harmonis untuk ckrcky, Zd, Amrizal, dan shamina
z kiah
(2004-04-27)
Assalamualaikumm...kak Hanan...boleh tanyer sikit??akak ker yg buat web hanan.com~~:)
zamani
(2004-05-03)
akak hanan nampak macam serius lah...heheh..salam ukhwahh
murnirah
(2004-05-07)
assalamu'alaikum..ni ye kanan hanan.ana slalu dengar nma akak dri sahabat ana..ana st ukm kl.. salam ukhwah dr ana
murnirah
(2004-05-07)
ehh akak..silap eja..pembetulan, kak hanan bukan kanan hanan. kesilapan amat dikesali. ismahli ye akak..
Hanan
(2004-05-07)
z kiah.. team walasri yg bina hanan.com.my, akak menerajuinya sahaja.. siapa kawan munirah ye.. salam harmonis utk z kiah, zamani dan munirah
Long
(2004-05-14)
askum...salam ukhwah...dari mata jatuh kehati ..n..dari hati jatuh ke jantung..dari jantung..jatuh ke paru2..hehe..dari paru2 lahirlah haruman islami.
Imam Baihaqi
(2004-05-15)
kata ahli2 motivasi bukan islam:cth penyusunan stagtegi yang paling paling baik dan berkesan dlm hidup kita ialah
Imam Baihaqi
(2004-05-15)
STAGTEGI DAKWAH RASULULLAH
eda
(2004-05-21)
salam ukhwak kank hanan...comel la akak...
Hanan
(2004-05-23)
waalaikumussalam... terima kasih Long, Imam dan eda
RedCapBoy
(2004-05-29)
Aiyak... Manisnye tahi lalat didagu awak...
Imam Baihaqi
(2004-06-05)
emmm,,bleh caye ke nie RedCapBoy
lembahnil
(2004-06-08)
erm..........moga ceria selalu..manis nama awak..
ainul hayat
(2004-06-18)
ya allah....lawanyer....kak hanan, bleh tak jd kakak angkat saye???:)
illy najlaa
(2004-06-22)
emm.......kak Hanan....nampak ayu dan manis....
blueberryz
(2004-06-23)
cun lah kak hanan ni. nape x letak gambo kat kelab nos?
blueberryz
(2004-06-23)
kak hanan ni nampak garang ye........ jgn mareeee
Hanan
(2004-06-23)
garang ye... bila time perlu garang kenalah garang.. :)
al basayuv
(2004-06-28)
assalamuaalaikum.... tak paham laaa.... ???????
riyas
(2004-07-10)
assalammualaikum...oooo ni rupanye kak hanan! salam ukwah.....
hakimabdulrahman
(2004-07-13)
Assalamualaikum buat saudari hanan....gambarnya so cute.....
MAZRINAINA
(2004-07-15)
assalamualaikum...eh eh lawa pula kak Hanan ni boleh berkenalan.....akak ni cute lah..
Hanan
(2004-07-15)
waalaikumussalam, salam harmonis utk riyas, hakim dan mazrinaina... gambar aje cute tu.. orgnya biasa aje...:P
mujahadatunnafsi
(2004-07-21)
Tahniah.....atas pencapaian yg membanggakan ini
anis zulaikha
(2004-07-28)
lamenye tak jumpa hanan....sihat ke? bila la nak jumpa kat kampus ye...
Hanan
(2004-07-28)
terima kasih mujahadatunnafsi... anis ni siapa ek.. kalau jumpa tegurla ye. student UM gak ye..:)
condemned
(2004-08-03)
lawa giler
zairil
(2004-08-09)
Assalamua'laikum...sekadar salam dari seorang insan untuk seorang insan....
ifham
(2004-08-20)
assalamua'laikum jelah yg mampu ana hulurkan
Hanan
(2004-08-21)
waalaikumussalam dan salam harmonis utk semua.. kalau nak dapatkan buku mutiara boleh PM saya.. thanks
ana muslimah
(2004-08-22)
akak hana nampak ayu .ada ciri2 muslimah sejati
riyas
(2004-09-01)
mudah-mudahan...insya-allah
hazize
(2004-09-02)
halet Chotore?(pe kabo?) dah berape buah karya u kuar ?
Hanan
(2004-09-02)
thanks ana, sama2 kita berusaha jd muslimah sejati
Hanan
(2004-09-02)
halet chotore tu apa khabar ye, ana ingatkan apa dia, alhamdulillah sihat
Prof Muslim
(2004-09-05)
halet chotore ? ( apa kabor ) jawabnya : chotore baik ( kabor baik ) ..isk betul ker...hwhehehehe
pukau
(2004-09-09)
Assalamua'laikum...dan salam harmonis buat kak hanan
Hanan
(2004-09-09)
hebat prof kita.. leh jadi prof bahasalak.. waalaikumusalam pukau.. anta pandai pukau orang ke ek..:P
riyas
(2004-09-12)
Hanan, Prof tu mmg suka buat lawak antarabangsa.... boleh cetak dlm majalah ujang..hehe
ifti hanan
(2004-09-16)
a'kum..kak hanan..nama kt sama lah..hrp2 dpt jd cam akak..
Hanan
(2004-09-16)
anta pun sama gak riyas,, leh rebut piala lawak ngan prof, sorang lagi khairoo.. hehe.. wsalam ifti.. salam harmonis utk Hanan..:)
walllessmeem
(2004-09-16)
assalamualaikum....
mightyone
(2004-09-25)
saper nak jadi macam kak hanan, sila jumpa aku.....
mightyone
(2004-09-25)
saper2 pun boleh
Hanan
(2004-09-25)
jadi apa mightyone.. konfius akak
Imam Baihaqi
(2004-09-26)
bleh ke anta nak jadikan org cam kak hanan,,setahu ana Allah je yg bleh "KUN FAYA KUN"
princess 2003
(2004-09-30)
salam ukhwah....
pai
(2004-10-03)
assalamualaikum tuan presiden...hm....
Yob
(2004-10-04)
A'kum...first time saya masuk ke web ni..saya tertanya-tanya tentang pihak yg mencipta dan mengendalikannya...syabas...dan tahniah
diana alisyah
(2004-10-06)
wah..banyaknye komen...
afiq
(2004-10-08)
kepimpinan jadi sandaran,anjakan fikrah nur terserlah (salam ukhwah)
uqasyahani
(2004-10-09)
Assalaumualaikum..Keep up da good work! My Allah Bless all of us,InsyaAllah..
Apacie
(2004-10-12)
Selamat Berpuasa K.Hanan Dari Apacie..
Hanan
(2004-10-12)
Salam harmonis dan selamat berpuasa buat semua juga...:)
Hanan
(2004-10-13)
Lama tak nampak apacie...
wardahdesa
(2004-10-14)
assalamualaikum.......kak hanan..selamat berpuasa..semoga dalam perlindunganNya
itsjustme
(2004-10-17)
selamat berpuasa Hanan....
mightyone
(2004-10-23)
alah itu pun x tahu ker.... saper nak jadik org berjaya macam kak hanan la... itu pun nak kena ajar ker????
mightyone
(2004-10-23)
slamat berpuasa diucapkan kepada seluruh umat islam di ukhwah.com termasuk kak hanan.......
nursyafiqa adilla
(2004-10-24)
selamat berpuasa & tahniah kpd K.Hanan krn telah menyumbangkan satu idea bernas yang mana dapat mengeratkan silaturrahim antara kita sesama Islam....
riyas
(2004-11-12)
Salam Aidilfitri Presiden Hanan.....
itsjustme
(2004-11-13)
Selamat Hari Raya Presiden Hanan...Ampun dan Maaf kalau ada salah dan silap.
Hanan
(2004-11-22)
Salam AidilFitri semua warga Ukhwah!!, Jumpa di JK AidilFitri 1425H!
Apacie
(2004-11-29)
Apacie: sibuk laa akak,,, biler nk buat Jk kt tempat Apacie nie .......
farzan
(2004-11-29)
Begini la spttnye sbg seorg muslimah solehah...
nuraiman khairunnissa
(2004-11-30)
tengok kak hanan nie, teringat kt warden aspuri ana.
advisor
(2004-12-05)
askum.....die ni mmg teror...
advisor
(2004-12-05)
rase cam belajar drp kak hanan nie..mantap sungguh buat website
pukau
(2004-12-06)
cunlaa kak hanan ni...bila nak ganti gambar terbaru err gambar raya ke?
sweetflower
(2004-12-09)
semoga Allah berkati usaha enti ke jalan yang diredhainya.
kencana kirana
(2004-12-21)
assalammualaikum..sudilah kiranya kita bersahabat
faryzan islamic
(2004-12-27)
akum..akak nmpk cool la...
mightyone
(2005-01-03)
aku orang pertama yang antar komen kat kak hanan pada 2005
mightyone
(2005-01-03)
saya ucapkan selamat tahun baru kpd kak hanan yang comel.......
Hanan
(2005-01-03)
Waalaikumussalam semua.. Terima kasih mightyone. Moga kita akan menjadi lebih baik dari sgl aspek pd thn 2005 ini..:)
mightyone
(2005-01-05)
insyaalah saya akan berubah
mightyone
(2005-01-05)
kak hanan sihat x??
amnanuhabatricsyah
(2005-01-15)
SUBHANNALLAH CUTENYER..MCM KARTUN.
anis wizana
(2005-01-19)
akum....akak sihat?muka akak memang sejuk mata memandang...tepancar sinar wanita solehah...semoga adik juga boleh jadi cam akak..selamat maju jaya kak
anak abah01
(2005-01-19)
assalamualaikum...alhamdulillah..semoga ukhwah akan menjadi satu wahana memberi seribu kemanfaatan utk kite semua...
Hanan
(2005-02-06)
Salam Maal Hijrah buat semua..
qibtiah
(2005-02-08)
assalamualikum..akak salam ukhwah dan salam MaalHijrah utk akak..harap akak dpt beri bimbingan...
ainulz
(2005-02-08)
comey nyerrr
ctiey84 muslimah
(2005-02-11)
Salam!salam maal hijrah...ditahun baru semakin berilmu...
k911
(2005-02-23)
a'kum salam ukhwah diucapkan..akak memang cantik..baguslah semua kurniaan allah s.w.t semuanya cantik2..syukur ke hadrat ilahi....alhamdulillah....
ahmad azhar
(2005-02-24)
SUBHANALLAH...
ahmad azhar
(2005-02-24)
semoga bersyukur dgn pemberianNya.
puteri balqis
(2005-02-25)
assalamualaikum...comenyer kak Hanan ni...
faryzan islamic
(2005-03-12)
Diraut wajahmu terpapar ketenangan, di hatimu terselit kesucian..
faryzan islamic
(2005-03-12)
Diraut wajahmu terpapar ketenangan, di hatimu terselit kesucian..
faryzan islamic
(2005-03-12)
Diraut wajahmu terpapar ketenangan, di hatimu terselit kesucian...sebaik-baik perhiasan dunia adalah wanita solehah......Ceria selalu, kak hanan ;)
Imam Baihaqi
(2005-03-12)
akum.lame tak dgr kaba sume,,ape kaba..emm..peliklah.gambr2 kak hanan slalu berubh2 ek.kt sini lain plak.tp,tak pelah.jgn org nye yang lain sudah ye:)
white
(2005-03-31)
assalammualaikum......
mightyone
(2005-04-01)
Hari ini hari bersejarah
uwaisalqarni
(2005-04-01)
Assalamualaikum..ntah le..taknama fitnah ke mcm tu..ini Rasulullah s.a.w berpesan pada ummatnya ni...pada seluruh wanita itu ada fitnahnya..
uwaisalqarni
(2005-04-01)
bukan tak setuju..tapi kurang setuju...lebih elok seseorang wanita itu bertabajruj..
NAZLY
(2005-04-05)
Teruskan Perjuangan.....
ezad 75
(2005-04-07)
dah kawin ker lum?
kpiah hitam
(2005-04-13)
assalamualaikum.......maaf ganggu...sy ni org baru....
kpiah hitam
(2005-04-13)
oooo ....nih lah presiden kiter....lega rasa nyer dapat tgok gambar presiden ..belum lagi dapat jumpa kalau dapat jupa lagi rasa lega kan.....
kpiah hitam
(2005-04-13)
cik presiden....harap cik presiden dapat terima sy sebagai ahli yer....salam ukhwwah
addey
(2005-04-24)
saya suke cara president..matang..bila nak kahwin?..dapatkan sokongan suami..baru canggih
addey
(2005-04-24)
kak hanan..ana dah hantar gambar..biala nak luluskan? lama dah tunggu2 tak di paparkan gak...nak tengok gak gambar ana macam mana...cute ke tak? hehe
Hanan
(2005-04-26)
Thanks semua dan Salam Harmonis..:D
GHAIZAH 8485
(2005-05-09)
Assalammualaikum...salam perkenalan buat akak...
ethics
(2005-05-13)
DUA pandangan.
aljamuani
(2005-05-16)
akum.ukhti hanan,awat muslimin tak boleh boleh masuk dalam portal muslimah yer?
nams
(2005-05-22)
as'kum.ukhti hanan,pekabar???dh lame tak degar brite..jg dri sll..ws
NSAI
(2005-05-22)
assalamualaikum....x sangka kak Hanan ni mukenye sgt cute n tenang...
cintamadinah 82
(2005-05-22)
akum.. salam perkenalan akak hanan
goldfish
(2005-06-30)
anak sapalah ni?
Kang
(2005-09-08)
Anak Encik Alam dan Puan Rohani, pensyarah kat UTMKL
samudra
(2005-12-13)
dia ni memang super genius, tengok muka dia pun tahu dah, kalau tiada masalaah dia akan matii..hehehe
asmuin
(2006-01-12)
assalamualaikum....sihat ke?macam mana study?
asmuin
(2006-01-12)
saya rasa macam pernah nampak hanan masa nakblk kampung agaknya masa 2??????
alleef
(2006-03-01)
hai akk manis...hehe
akhafullah
(2006-08-30)
Assalamualaikum..salam ukhwah..
aufaislam
(2006-10-20)
hantar sedikit artikel kepada. saya........
aZieMaH 88
(2007-02-28)
kak hanan...... nak kenal dengan akak lebih dekat lagi...
aZieMaH 88
(2007-02-28)
kak hanan... hantar email kat adik...adik betul-betul nak kenal dengan akak ni...
basyir muslimah
(2008-11-12)
salam uiii ramainya org kasi komen kat akak ni berkenan pulak ana kat akak ni ^_^
amirbatrisyia81
(2008-12-10)
^_^ salam ukhwah untuk adik hanan...akak baru sahaja masuk komuniti semalam...
azlan zaman
(2011-07-04)
assalamualaikum.... tahniah buat admin ukhwah.com dan hanan... kerana masih bertahan sehingga sekarang... syabas saya ucapakn.. kekalkan prestasi.....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079266 saat. Lajunya....