Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-10-2019  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Perbezaan antara orang yang berjaya dengan orang yang gagal terletak pada rohaninya. Apa yang difikir menentukan apa yang akan dicapai.
-- Hamka

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: mengintaisyurga
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43096

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 52
Ahli: 0
Jumlah: 52




  Yang Masuk Ke Sini
halawatuliman: 6 hari yang lalu
nabilah: 6 hari yang lalu
aye: 8 hari yang lalu
tereturubuzu: 16 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 27 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> Perasmian Portal >> Perasmian


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Perasmian Perasmian


Perasmian
[497 x 319 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhMay 19 2003
Hits9657
Undian9
Rating6.77778

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kumpulan Nur Kasih sedang menjwb soalan kuiz... Dari kiri Hanan (Presiden), Fatimah_azZahra, Rabaal_Adawiah, kwn darul_numan81 & darul_numan81...
Keterangan: Kumpulan Nur Kasih sedang menjwb soalan kuiz... Dari kiri Hanan (Presiden), Fatimah_azZahra, Rabaal_Adawiah, kwn darul_numan81 & darul_numan81...

Komen yang telah dihantar
darul numan81
(2003-05-19)
kenangan bersama takkan dilupa..masa pert. kuiz tu..kump.kami dapat no.3..tahniah utk kami semua..hihihi
Hanan
(2003-05-19)
tahniah utk kump Nur Kasih..
nawwal
(2003-05-19)
ai...naper kak alin selalu kena pegang payung ye?
darul numan81
(2003-05-19)
hari tu ana dapat tugas tak rasmi..pegang payung..:-)
nur indah
(2003-05-19)
hehehe, kecian kat alin... x pasal2 jadik pemayung x rasmi... byk pahala alin dpt ari tu... syukran ek..(ade talent jd pengapit la alin) :))
shafawi78
(2003-05-19)
alin.....boleh kot dicalonkan utk kategori pelindung terbaik... :)
darul numan81
(2003-05-19)
pengapit?erm..siapa pengantinnya??kak nur_indah ker?bila yea..? rerasanya klau ada kategori tu shafawi78,ana tak mauler,mesti hadiah nya dpt payung:-)
nur indah
(2003-05-19)
isk.. mane ade la alin... alin la dulu... :)) akak lak jadik pengapit.. :P
Purnama
(2003-05-19)
keceriaan terpancar di wajah kalian....mesti seronokkan....jelous ni tau...
zam rizal
(2003-05-19)
isk....ana takde saper pun yg nak tlg payungkan..isk..isk..hehe
hurulain
(2003-05-20)
sweetnyer semua..kak hanan paling cute.. ;)
darul numan81
(2003-05-20)
zam klau nak dipayungkan..gi mintak kat akhi khalifah..
AdAwiAh 1210
(2003-05-20)
no.3 pun jadilah yer...darul numan...anggaplah macam dpt tempat pertama
AdAwiAh 1210
(2003-05-20)
amboi zam..nak payung gak ker...nak suruh saper?...
khalifah
(2003-05-20)
zam! kamu tinngi sgt, nak payung camna!
RuMaishaaa
(2003-05-22)
kuikui...kak alin..akak kan kebal..takyah berpayung pun takpe..kankan..
darul numan81
(2003-06-06)
uikss rumaishaaa..akak tak sempat blajo ilmu kebal sampai abis..tu yg pegang payung jer hari tu..:-p
RuMaishaaa
(2003-06-06)
eh..ye ker...abis tu..jomler..kita pakat belajar semula..nak jugak saya merasa kekebalan nih..kuikui
shiFa
(2003-06-13)
sronoknyer depa.....
CakciboR
(2003-06-22)
Welkem..........tambah nasik tu ...tambahhhhhh
wasilatul furqan
(2003-06-24)
ni kat kole ibai
isa-vr4
(2003-06-27)
ape hal ngan makcik tu sorang tu!! duk pegang payung jer dari dulu..tak penat ke
Ms Nik
(2003-06-30)
nampak ceria semuanye yerrr.....Alhamdulillah
natasyaalya
(2003-07-02)
sa
UkHwAhFiLlAh
(2003-07-02)
sudahlah takutlah pada allah
darul numan81
(2003-07-03)
uikksss..isa, klau gambo boleh gerak, dah tentu org yg pegang payung tu letak dah.. dia pun malu tau asyik kena tegur jer..:p
AdAwiAh 1210
(2003-07-04)
kesian kak Lin...hihi
izdham
(2003-07-08)
takpe lin belajarlah pegang payung, nanti kahwin org lain takyah tolong pegangkan hehehheheheh
izdham
(2003-07-08)
saya ada kemusykilan ni... yang lain pakai ilmu apa tak takut basah, cuma sorg je yg berpayung.. ilmu hisab ke???
darul numan81
(2003-07-09)
uikkss..mana ada pengantin pegang payung sendiri, mengarutlah. erm..diorang tu semua pakai ilmu putar alam..hihihi..just joke.wassalam
pejuangummah
(2003-07-12)
Harap kemesraan yang terjalin diantara kalian kekal selamanya. : )
syurga firdausi
(2003-07-18)
salam ukwah fi sabilillah....apsal berpayung hari tak hujan kan...panas pun tidak
YAN
(2003-07-19)
ish....cepat le ambik gambar dah lengguh kak lin pegang payung ni
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-07-26)
eh, akak darul_numan81, lainnya ...
darul numan81
(2003-07-30)
lain?hehehe...tu belum jadi oltromen lagi tu..
darul numan81
(2003-07-30)
hari tu memang ujanler..klau syurgafirdausi tak caya..tanyalah kawan2 dlm gambo tu..hehehe..
shah sobriyanie
(2003-09-08)
berpayunglah kamu di bawah payung islam kerana ia adalah rahmat dari allah, insya-allah.
star taurus 0505
(2003-10-07)
bebudak KUSZA ade tak mari...
hafiza85
(2003-10-14)
payung-memayung lebih mengeratkan silaturrahim. hehehe. tahniah yerk
amirul mukminin2x
(2003-10-21)
Salam Perkenalan, Senyum Seindah Suria"Sedekah". Semoga Saudari Semua Terus Berjaya Di Dunia & Akhirat. Semoga Ikhlas Dalam Persahabatan. Wassalam!
nahri
(2003-11-13)
wah, bestnyer tempat? berkelah kat mana ni? nanti boleh bawa famili berkelah kat sini...
dinulhuda1422h
(2003-11-13)
bestnya aktiviti..muslimat jer ke?
uqu
(2003-12-02)
cantiknya payung...
zana 81
(2003-12-04)
manis dan sopan santun nampaknyer akak semer ni
ABg IMaM
(2003-12-05)
masya-Allah indahnya ciptaan Allah s.w.t dihiasi pulak dgn akhlak solehah...jadi pertama sepanjang zaman insyaAllah :)
Limaunipis
(2003-12-06)
saya nampak kalian ari tu..tertanya gak semua ni dari mana...ish ish kalaulah tau dah tegur dah :) ..lahaiiii :))
Limaunipis
(2003-12-06)
hmm kat belakang masjid terapung kan...kat lagun kuala ibai tu ..sah dah ..hehe bestnyerr kalau lehh jumpa
wasilatul furqan
(2003-12-14)
ye ke limaunipis..samo la kito ari tu..ala payung la payung aketipunggg payong..
mentari suram
(2003-12-15)
wah!semua ayu dan sopan nie..ni yang berkenan ni
JoshuaIsfahan
(2003-12-22)
aik,numan,dah mcm marry poppin pegang payung..
qanaah
(2004-01-26)
banyaknye hadiah ...nak skit.....
seagil
(2004-01-29)
cuti-cuti malaysia kah ni...
mahmudah1981
(2004-01-31)
macam kat masjid terapung laa... program gapo?
mujahidfiallah
(2004-02-07)
salam perkenalan dari warga ardul kinanah..semoga persahabatan akan terjalin selalama2nya..
atmim
(2004-02-23)
sejux nian..tp kenapa yang berpayung cuma satu?hehe...
hafizullah
(2004-02-28)
salam perjuanagn buat nur kasih..terutamanya..fatimah azzahra..saya nak kenal denagn saudari..harap pertimbangkan..jika lulus..ini email saya..putra_c
hafizullah
(2004-02-28)
email [email protected] baik
ladyforeva
(2004-03-07)
x pakai tudung leh join ker aktiviti tuh?
shiro grin
(2004-03-22)
salam ukhwah tuk sumer warga ukhwah.com
cahya ilham
(2004-03-22)
ye ker tgh jwb kuiz????nmpak cam tgh posing mauttt jer.....
apisklate
(2004-04-16)
takda bukak ruangan knlan ke?
DarkenX
(2004-05-07)
lain kali saya lak nak join kuiz nie cam pop kuiz leh tak akak?? huhuhu
erwina
(2004-05-20)
cam kenal je tempat tu, korang lepak kat lagoon eeeeeeeek?
erwina
(2004-05-20)
cam kenal je tempat tu, korang lepak kat lagoon eeeeeeeek?
kasihmu-amanahku
(2004-06-03)
numan
putra islamiah2004
(2004-10-16)
setiap uasaha ada kejayaan...semoga kalian akan lebih berjaya lagi dimasa hadapan...
riz
(2004-10-29)
akum....pandai ke main kuiz:-)k la....diharap kalian bahagia dan success slalu....
faryzan islamic
(2005-03-09)
hujan ke?
abdulmahadi
(2005-04-26)
subhanallah...susah nak cari pada zaman ni
nazhulamanishuhada
(2005-05-06)
suke tengok suasana cam ni....tudung bukan halangan nak buat aktiviti riadah gitu...eeee...sukenya...kekadang jeles tengok orang pakai tudung labuh...
adialhadi alfalah
(2006-05-25)
Kalau suka jinakkanlah hati cuba memakainya...insyaallah rasa aman di hati... Ana nak tahu di mana lokasi..
adialhadi alfalah
(2006-05-25)
Lokasi tempat gambar ni diambil...
hafiz86
(2006-06-29)
lawa nya payung tu,beli kat mana?beli kat nilai 3 ke
sajidjadid
(2007-03-04)
aah kan..,lawa lah payung 2..,hehe..bak mai lah 1
mohamad
(2007-04-04)
kenapa pakai
mohamad
(2007-04-04)
payung??
era muslimah
(2008-11-18)
nice programm...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.105007 saat. Lajunya....