Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-07-2020  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
More care, less hate
-- Dari Filem Reading Room

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: wyd1014
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43135

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 52
Ahli: 0
Jumlah: 52




  Yang Masuk Ke Sini
kasih_kekasih: 18 jam, 59 minit yang lalu
wyd1014: 8 hari yang lalu
haykal77: 17 hari yang lalu
Kakngah: 17 hari yang lalu
lidah-penghunus: 18 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Aidilfitri UTM


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Aidilfitri UTM JK Aidilfitri UTM


JK Aidilfitri UTM
[385 x 196 jpg]

Dihantar olehkamal_82
TarikhDec 10 2004
Hits2596
Undian2
Rating8

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: Barisan Muslimah Bersukan
Keterangan: JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: Barisan Muslimah Bersukan

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2004-12-11)
tu main buah kelapa ke tu?
sayatetapsaya
(2004-12-14)
dah pegang buah kelapa, pastu buat2 tak tahu pulak...
ummuhabibah
(2005-02-03)
habisla calar kete aku duk sememeh kt situ..
putrakedah
(2005-02-04)
Masa untuk akak2 posing..
fadiahcm
(2005-02-21)
askum...hati...hati...bauh kelapa jatuh..nanti terkena kepala pula...he..he...
kakciknah
(2005-05-24)
be careful..jgn rebut.........sabar....
NURMIZA
(2005-12-01)
eh kat mana ye...macam pernah tengok saja kaw ni...
Safaraz
(2005-12-29)
anda main apa tu?kasihan kelapa tu terbiaar kat sinun..
nabilpoyo
(2006-02-24)
best nya sandar kat kereta ek./....hihih
asha gurl
(2006-03-06)
kat mana tu
Daeng Jati
(2006-12-02)
kenapa halang kerete tu...
ShahrulZaman
(2007-02-01)
Kelapa tu sebagai penyeri gambar lah kan.
mzaidi
(2007-02-08)
ok lawa gambar ni,kalau nak tengok gambar lagi lawatilah http://mohdzaididesa.fotopages.com
Al-Qarni
(2007-05-11)
sesiapa masih single sila angkat tangan ye...beratur2 dulu..haa ambil no. yeee

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.078974 saat. Lajunya....