Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 17-12-2017  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita hidup biar macam biskut Oreo, hitam di luar tak mengapa asal putih kat dalam, manis pula tu..
-- SHAMR (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: zaimuddin1
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43039

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 26
Ahli: 0
Jumlah: 26




  Yang Masuk Ke Sini
tj: 36 hari yang lalu
aye: 38 hari yang lalu
NisaAdDeen: 61 hari yang lalu
RijaludDeen: 61 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Al basayuv


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
amrizal Akhi Arab


Al basayuv
[401 x 304 jpg]

Dihantar olehAl_Basayuv
TarikhAug 29 2005
Hits2146
Undian2
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
hehehe... 1st time hantar gambar niii...
Keterangan: hehehe... 1st time hantar gambar niii...

Komen yang telah dihantar
azlan zaman
(2005-08-29)
wah... posing sakan... :-)
MeowHidayah
(2005-08-29)
salam perkucingan dari ana.... meeoowwwww...
Daeng Jati
(2005-08-30)
dua tige kucing berlari...meow
Shahida09
(2005-08-31)
Introduce r sikit...ni kumpulan apa ni?
Al Basayuv
(2005-09-01)
ni laa kumpulan The Kick...
Al Basayuv
(2005-09-01)
cuba teka... saya yang mana satu??? cuba tengok yang pling hensom... itulaa saya...
Setanggi syurga
(2005-09-03)
dari negara mana ni...
eye muslimah
(2005-09-09)
assalamualaikum..ni kumpulan apa ni?? ke..posing dengan member saja...
Firdaus Azimi
(2005-09-12)
handsome ke..mmm...yang mana ya..dimata ni meja tu saja yang ensem..yang lain tu..ok saja lah..hehe..ensem lagi kucing meow..
m aisya
(2005-09-17)
black rulez!yang pakai putih tu mesti leaderkan??(^^,)
ridwan daie
(2005-10-05)
kumpulan the kick? tak pernah dengar lah....kumpulan apa ni nasyid ke atau r**ok
ridwan daie
(2005-10-05)
kumpulan the kick? tak pernah dengar lah....kumpulan apa ni nasyid ke atau r**ok
cahaya rinduku
(2005-10-10)
salam ukhwah...waa...comeyl tol sofa 2...antum semua ni dekat mn ye???ceritalah sikit...
Firdaus Azimi
(2005-10-15)
heeh...the kick...boxing
ABg IMaM
(2005-11-24)
ni kat mana ini?....macam musim sejuk saja....burrrrrr.....:P
tasbih 30
(2006-02-27)
sama macam pinky
ctMarz
(2006-04-03)
assalamualaikum,,,,puasa nampak....SAlam ukhwah...
fahim
(2006-04-15)
Atas meja tu stokin ke? :lol:
anaNursaadah
(2006-06-13)
aik..macam ada 2 orang tak-microbiology uitm saja..
niezam
(2006-06-24)
wei bang agaknya!ang dah balik ukraine kaa??
qaidqahir
(2006-07-09)
control machooo aaaa....
ibtisam 8312
(2006-08-17)
salam ukhwah fillah abadan abada..
safiyyatulbahira
(2006-08-21)
kumpulan nasyid ke rok..hehe...taaruf lah sikit...anak belajar kat pantai timur
topan
(2007-03-16)
...nak kena posing maut niee gamak nya...
cahaya airterjun
(2007-06-21)
semua pakai baju warna itam..tapi seorang saja baju putih..mesti yang tu solo kan..kan..kan..ehe..
pencintamu
(2007-10-02)
salam ukhwah.......
smile roses
(2007-10-11)
Assalammualaikum wr wb.. al basayuv ni budak matrik labuan ke? macam kenal saja yang dok depan belah kanan
fathifathu
(2007-11-18)
ada iras 2 and aura kumpulan nasyid heheh
SmartMuslim88
(2008-08-30)
اسلام عليكم
adanin
(2008-08-31)
salam ukhwah..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084254 saat. Lajunya....