Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 20-07-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kayu yang bengkok tak dapat hasilkan bayang-bayang lurus
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 148
Ahli: 0
Jumlah: 148




  Yang Masuk Ke Sini
yanokage: 10 hari yang lalu
Rashdin: 26 hari yang lalu
khalifah: 31 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> nurulain


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
suhaimi sr zaidahbest


nurulain
[372 x 217 jpg]

Dihantar olehnurulain
TarikhOct 28 2004
Hits6380
Undian2
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
RA & RO at JPM
Keterangan: RA & RO at JPM

Komen yang telah dihantar
suhaimi sr
(2004-10-28)
Sapa nih....??
Prof Muslim
(2004-10-28)
ya..siapa ek ?
MeowHidayah
(2004-10-28)
fuuuuhhhhh...!! bikin terkojut beruk.. hehe.. JPM ngan UPM seakan2 sama rupanya sekali imbas...
kaze
(2004-10-28)
RA & RO ic.. RA sape.. RO sape?
istisafa
(2004-10-29)
rasa - rasanya RO - research officer, RA - research assistant..
raudhahasanah
(2004-10-29)
ok. tapi sape yg RA dlm gambar tu, dan sape yg RO dlm gambar tu?
khairoo84
(2004-10-29)
bukanlah Kak Su, RO tu Ragnarok Online! hik..hik..hik..hik...
istisafa
(2004-10-29)
hihihihi...
kaze
(2004-10-29)
a'ah kaze tanya sape RO & RA dlm gambar tu :-) he..
MeowHidayah
(2004-10-29)
yg tgh tu cam penah tgk... cam budak comp/comm eng taun lepas.. ke pelandok 2 selupa..
nurulain
(2004-10-30)
yg tgh tu mmg bdk comp/comm eng, UPM, Ro kat JPm, akakn pi sweeden, RLKA di PPSK, USM
nurulain
(2004-10-30)
yg kat tgh tu je RO, yg lain semuanya RA
MeowHidayah
(2004-10-31)
yeeesssss...!!!! sah dah memang dia...! hehe... kat usm ghupenyer die... alamak, lupa plak nama dia..
nurulain
(2004-11-01)
namanya ezzedin kamil mohd hashim
MeowHidayah
(2004-11-01)
betul dah tu... ezzeddin..
Kang
(2004-11-01)
Meow buat JK... Kawan lama ke tu?
MeowHidayah
(2004-11-02)
bukan... member kat fakulti yg MIA...
relajihad
(2004-11-14)
ader iras iras muke sepupu ana plak :)
puteri balqis
(2005-02-25)
akak yg pakai tudung coklet tu comenyer...
ahmad azhar
(2005-03-29)
nape gambor aye tak der
murshidaidah
(2005-09-25)
akom
balqisas
(2006-01-29)
wah..nampak senang hati saja..
safiya06
(2006-04-13)
siapa ni?tak kenal pun!
muzaffar yassin
(2006-08-08)
sama cntiq, sama padan

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083075 saat. Lajunya....