Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 20-07-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bahkan orang yang ada penawar racun tak berani hendak minum racun
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 177
Ahli: 0
Jumlah: 177




  Yang Masuk Ke Sini
yanokage: 10 hari yang lalu
Rashdin: 26 hari yang lalu
khalifah: 31 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Ramadhan 1425H


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Ramadhan 1425H JK Ramadhan 1425H


JK Ramadhan 1425H
[343 x 228 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhOct 26 2004
Hits6315
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Ramadhan 1425H: Berbaris untuk ke konsert DEVOSI !!

Gambar adalah ehsan Kaze & ibnuyahya
Keterangan: JK Ramadhan 1425H: Berbaris untuk ke konsert DEVOSI !! Gambar adalah ehsan Kaze & ibnuyahya

Komen yang telah dihantar
khairoo84
(2004-10-26)
skrip--> kaze: semua orang senyap, nak dengar suara katak je. sapa bercakap dia katak!.. suhaimi_sr (Baju putih) bertindak sbg cameraman malam tu!
Hanan
(2004-10-26)
macam malam raya aje
suhaimi sr
(2004-10-26)
Rugi tak bawa 2 tape......tape tak cukup la.....habishh
Prof Muslim
(2004-10-26)
baris ....lurus....
ibnuyahya
(2004-10-26)
khairoo84. khalifah la... rasanya yang berkata seperti itu. :)
Prof Muslim
(2004-10-27)
betul tu..kecuali abang ngan kaka jer boleh cakap...yg lain katak jika cakap....hehehe
khairoo84
(2004-10-27)
oh! ye ke khalifah yang cakap? .... sorry, ye kaze..
kaze
(2004-10-27)
aaa khalifah la.. bukan kaze.. :-)
wardatul imans
(2004-10-28)
mcm2 aksi yg ada kt situ ye....
nur indah
(2004-10-30)
mcm malam raya ek Hanan?? ye kot ek... meriah aje adik2 tu sume... ;-)
khalifah
(2004-11-04)
katak oh katak.........baru depa senyap.....
INSPIRASI HATI
(2004-11-10)
riuh adik2 masa tu......
RELAJIHAD
(2004-11-19)
jage terlucut kain .. pakcik tak tau!
pena sufi
(2004-12-16)
kena berbaris?
ar rumi
(2004-12-17)
recall ke tu?
ar rumi
(2004-12-17)
recall ke tu?
kakciknah
(2004-12-24)
seronoknya....!!
srikandi85
(2005-01-06)
ramai peminat devosi tu..bila nak kuar album..
wildan 777
(2005-01-19)
pelik bebenorlah...apsal g konsert pakai kain pelekat??......gerenti ke tak terlucut tuh? mmg hebat pemuda zaman skrg....
mizie Hafiz80
(2005-04-02)
macam baru lepas solat terawih jer..?
Sumaiyah o9
(2005-04-29)
hehe ok apa pakai kain pelikat, tu kan kain tradisi kita selain kain batik n dia x panas pon bila pakai plus bukan depa nak loncat2 waktu konsnasyed
nurul eda
(2006-04-02)
Meriahnya...macam ada latihan kawat pula...Tapi yang heranya Kenapa pakai kain pelikat....Tak apa lah janji anda suka nak kawat macam tu...HE!!!!
qibtiyah
(2006-04-20)
eeeeeeeeeeeeeee.........bagusnya...hope anda terus kekalkan suasana itu....bukan time event saja tau!!!
hidayat tuan
(2007-01-09)
ini semua nak ke mana? nak berkhatan ramai-ramai ke? hehehe..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.085185 saat. Lajunya....